SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef PeeJie_ het volgende:
3-1 ondertussen hier en een trainee erafgeschopt
Pff, klote zeg..quote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef maniack28 het volgende:
3-3, 17 jarige vleugelspeler eraf en middenvelder eraf... en ik speel al met een vleugelspeler op de wingback omdat deze er woensdag is afgeschopt. Al met al weer een pretty fucked up begin van het seizoen. Is trouwens de 3e keer op rij dat Hoeningsberger (sterspeler met pos/def/pas/spel en goed/goed) er in de eerste week van het seizoen wordt afgeschopt
wtf is dat voor uitslag met die stats?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:48 schreef YUR het volgende:
LOL, 3-3. Tegenstander heeft sowieso niet gePICt en misschien wel geMOTSt
[ afbeelding ]
Een prima uitslagquote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
wtf is dat voor uitslag met die stats?
Als ik dat andere team was geweest had ik mijn muis door het raam getyft de tering... ik neem aan dat je normaal speelde? Hoeveel goals had je uit SE's? 2 of 3?quote:
Precies nulquote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als ik dat andere team was geweest had ik mijn muis door het raam getyft de tering... ik neem aan dat je normaal speelde? Hoeveel goals had je uit SE's? 2 of 3?
You kiddin me? Ik dacht dat iedereen liep te fucken over die ME en random enzo. Maar als ik naar mijn eigen uitslagen vorig seizoen keek twijfelde ik soms al, dit soort dingen gaan echter echt nergens over. Op alle linies overklassed en dan toch normale goals? Volgens mij kan dat niet eens met uitstekend vs zwak middenveld. Hij had 65% ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies nul
Om deze reden ben ik afgelopen seizoen geen kampioen geworden...ik werd in de laatste beslissende wedstrijd genaaid. Had er dus nog eentje tegoed
65 gemiddeld ja. Ik heb wel gekkere dingen zien gebeuren hoor...ik kan me er dus ook niet druk om maken als ik zo een keertje verliesquote:Op zondag 26 februari 2012 21:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
You kiddin me? Ik dacht dat iedereen liep te fucken over die ME en random enzo. Maar als ik naar mijn eigen uitslagen vorig seizoen keek twijfelde ik soms al, dit soort dingen gaan echter echt nergens over. Op alle linies overklassed en dan toch normale goals? Volgens mij kan dat niet eens met uitstekend vs zwak middenveld. Hij had 65% ofzo?
Tsja, als je dit soort uitslagen een seizoen lang hebt dan ga je je wel afvragen wat je moet doen om te winnen (of verliezen...)quote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef YUR het volgende:
[..]
65 gemiddeld ja. Ik heb wel gekkere dingen zien gebeuren hoor...ik kan me er dus ook niet druk om maken als ik zo een keertje verlies
Het is me vorig seizoen 1 keer overkomen, dus zo erg is het nog niet. Gewoon niet te zwaar aan tillen, t is maar een spelletjequote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja, als je dit soort uitslagen een seizoen lang hebt dan ga je je wel afvragen wat je moet doen om te winnen (of verliezen...)
Mij vorig seizoen wel een keer of 4 (zwaar onterecht verliezen)... En ik til er ook niet zwaar aan, vind het alleen gek dat bij een statistische distrubutie van 8 om 2.... hoe je dan 3 goals kan scoren zonder event is imo vrij abnormaal. Dan klopt of de ME niet of de beschrijving van de ME...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is me vorig seizoen 1 keer overkomen, dus zo erg is het nog niet. Gewoon niet te zwaar aan tillen, t is maar een spelletje
Als alles logisch en voorspelbaar zou zijn, zou ik er persoonlijk geen drol meer aan vinden. En over de hele linie bekeken zijn het echt wel de beste teams die het hoogst spelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mij vorig seizoen wel een keer of 4 (zwaar onterecht verliezen)... En ik til er ook niet zwaar aan, vind het alleen gek dat bij een statistische distrubutie van 8 om 2.... hoe je dan 3 goals kan scoren zonder event is imo vrij abnormaal. Dan klopt of de ME niet of de beschrijving van de ME...
Uiteindelijk wel ja, ik kan me alleen goed voorstellen dat mensen er de brui aangeven als ze keer op keer genaaid worden (dat kan) terwijl ze veel beter zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Als alles logisch en voorspelbaar zou zijn, zou ik er persoonlijk geen drol meer aan vinden. En over de hele linie bekeken zijn het echt wel de beste teams die het hoogst spelen.
Welke wedstrijden heb je precies verloren vorig seizoen dan ?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mij vorig seizoen wel een keer of 4 (zwaar onterecht verliezen)... En ik til er ook niet zwaar aan, vind het alleen gek dat bij een statistische distrubutie van 8 om 2.... hoe je dan 3 goals kan scoren zonder event is imo vrij abnormaal. Dan klopt of de ME niet of de beschrijving van de ME...
oh stfu!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Welke wedstrijden heb je precies verloren vorig seizoen dan ?
Nooit geweest.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het is wel eens doodser geweest hoor. Wedstrijden zijn ook nog niet zo spannend aan het begin van het seizoen.
En dan toch de koei winnen?quote:
TROLL!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nooit geweest.Maar dan nog...
[..]
En dan toch de koei winnen?Zoals van ouds dus lekker realistisch bezig hier.
![]()
![]()
Kijk dit mis ik dus niet. Wat een sneu volk. Iedereen weet dat ik gestopt ben en dan nog iemand een award toebedelen omdat ze te bang zijn om 1 van de actieve spelers er mee op te zadelen.Sneu en slap zooitje dus imo.
je kunt het ook zien als een oeuvre awardquote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nooit geweest.Maar dan nog...
[..]
En dan toch de koei winnen?Zoals van ouds dus lekker realistisch bezig hier.
![]()
![]()
Kijk dit mis ik dus niet. Wat een sneu volk. Iedereen weet dat ik gestopt ben en dan nog iemand een award toebedelen omdat ze te bang zijn om 1 van de actieve spelers er mee op te zadelen.Sneu en slap zooitje dus imo.
Nee dit was serieus! Iemand die allang gestopt is de koei geven.quote:
Dan had je dat zo moeten noemen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt het ook zien als een oeuvre award
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!
dan spreek je de verkeerde aan, want ik organiseer het niet en ik heb niet op je gestemdquote:Op zondag 26 februari 2012 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan had je dat zo moeten noemen.
Dat snap ik maar daar ging t niet om, en dat weet je.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan spreek je de verkeerde aan, want ik organiseer het niet en ik heb niet op je gestemd
Aanname: Redelijk/Goed coach + in de bekerquote:Op maandag 27 februari 2012 10:14 schreef Gijs_ het volgende:
Het was vier keer PIC'en naar Paradijs op Aarde toch?
Nu na2x pic met redelijk coach 7.xxx volgens mij is coach bijna matig..quote:Op maandag 27 februari 2012 10:24 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Aanname: Redelijk/Goed coach + in de beker
Wo: 4.5 * 1.5 = 6.75
Zo: gedaald naar 6.4 --> 6.4 * 1.5 = 9.6
Wo: gedaald naar 8.85 --> 8.85 * 1.5 = 10!
Welke specialiteiten moet je hebben:quote:Op maandag 27 februari 2012 10:45 schreef vanpers het volgende:
Daarnaast wil ik dus nog 3 "basis" spelers kopen, en 2 lage 17 jarige met goed scoren.
Dit allemaal moeten nederlanders worden.
Kunnen jullie me helpen met het aanschaffen van de "basis" spelers?
Op welke hoofdstat moet ik die inkopen, nog een bijstat van toepassing en welke specialiteit.(snel?)
Dat wordt dus een 2-5-3?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:07 schreef YUR het volgende:
Mn tegenstander voor a.s. zondag haalde gisteren tactiekvaardigheid goddelijk op vleugelaanval![]()
Voor jouw...quote:
Zo daar kan ik wel even mee aan de gang, denk je dat ik die speler het beste kan houden als 6de speler of verkopen en er een kopen met de juiste specialiteit. Kun je me als laatst nog zeggen hoe jij je basis en trainees zou onderverdelen. Je geeft me 4 voorbeelden met specificatie. Zou je met 2 snelle en 1 TDFW(neem aan dat dat technische defensive forward is?) spelen?quote:Op maandag 27 februari 2012 10:57 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Welke specialiteiten moet je hebben:
1. Snel (absolute heerser vanwege hoeveelheid SE's)
2. Koppen (leuk voor koppen event, maar kan ook op andere spelers...)
3. Onvoorspelbaar (leuk, maar echt niet zoveel events als snel)
4. Technisch (vanwege de TDFW)
Wat je kan kopen:
- Scoren + Passen (voorkeur snel)
17 of 18 jaar
Scoren: goed(17)/formidabel(18+ paar dagen)
Passen: Minimaal redelijk
- Scoren + vleugel (voorkeur snel)
18 of 19 jaar
Scoren: Minimaal matig
Vleugel: uitmuntend(18)/wereldklasse(19)
- DFW (Technisch!!!)
18 of 19 jaar
Positiespel: formidabel(18)/briljant(19)
Passen: Minimaal matig
18 of 19 jaar
Positiespel: Minimaal matig
Passen: briljant(18)/wereldklasse(19)
Ik heb maar 2 IM's, 2 FW's en 1 soort van WTM.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Voor jouw...
DWB - x - x - x - DWB
WtM of DW - IM - IM - IM - WtM of DW
FW - FW- FW
Om op zijn centrale verdediging te beuken!
Ik dacht dat het maal 1.333 was ipv 1.5. Die van mij zat na twee keer PIC'en iig niet op 9.72.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:27 schreef Nixx- het volgende:
Aanname: Redelijk/Goed coach + UIT de beker
Zo: gedaald naar 6.48 --> 6.48 * 1.5 = 9.72
Zo: gedaald naar 8.00 --> 8.00 * 1.5 = 10!
Aanname: Redelijk/Goed coach + Woensdag PIC-dag
Zo: gedaald naar 6.48
Wo: gedaald naar 6.2 --> 6.2 * 1.5 = 9.3
Zo: gedaald naar 8.4
Wo: gedaald naar 7.85 --> 7.85 * 1.5 = 10!
Het is ook één derde toch? Was mij ook bekend... MOTS is halveren..quote:Op maandag 27 februari 2012 11:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het maal 1.333 was ipv 1.5. Die van mij zat na twee keer PIC'en iig niet op 9.72.
Op basis van 1.333 klopt het ja. Ik wist alleen niet of het startpunt 4.5 of 5 was. Zo zie je dat we er samen wel komenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:28 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Het is ook één derde toch? Was mij ook bekend... MOTS is halveren..
Ik zou die jeugdspeler zeker als trainee aanhouden.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:18 schreef vanpers het volgende:
Zo daar kan ik wel even mee aan de gang, denk je dat ik die speler het beste kan houden als 6de speler of verkopen en er een kopen met de juiste specialiteit. Kun je me als laatst nog zeggen hou jij je basis en trainees zou onderverdelen. Je geeft me 4 voorbeelden met specificatie. Zou je met 2 snelle en 1 TDFW(neem aan dat dat technische defensive forward is?) spelen?
En bij de trainees is het gewoon wat op de TL staat neem ik aan?
Oh ja, maandag ochtend syndroom.....quote:Op maandag 27 februari 2012 11:26 schreef Gijs_ het volgende:
Ik dacht dat het maal 1.333 was ipv 1.5. Die van mij zat na twee keer PIC'en iig niet op 9.72.
Ik wil ook wel gedeeltelijk voor prestaties gaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:32 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zou die jeugdspeler zeker als trainee aanhouden.
Ik heb geen inzicht van hoeveel geld je voor je 5 spelers vrij hebt.
Ik heb ook geen inzicht in hoeveel deze type spelers zouden moeten kosten.
Je zal echt de TL moeten afspeuren om te kijken of er leuke spelers erop staan.
Het ligt ook aan je ambities van je team. Ga je puur voor trainen of ga je deels voor prestatie erbij.
Voor puur trainen zou ik zeggen neem alles Snel, behalve 1 of 2 DFW.
Voor prestatie zou ik meer gokken op SE's en dus opstellen: 1 Snel, 1 Koppen/Technisch, 1 Onvoorspelbaar.
Kijk ook naar de opbrengsten van spelers:
Wat doet een speler met:
19/20 jarige met Wonderbaarlijk scoren + redelijk passen
20/21 jarige met Wonderbaarlijk scoren + uitmuntend/wonderbaarlijk vleugel
20/21 jarige met Wonderbaarlijk scoren + uitmuntend/wonderbaarlijk passen + technisch
20/21 jarige met Wonderbaarlijk scoren + formidabel/briljant positiespel + technisch
Dat lijkt me wel wat.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:42 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik wil ook wel gedeeltelijk voor prestaties gaan.
Kwa kosten maakt het niet zo heel veel uit, heb nu 21 miljoen en moet na deze 5 spelers nog een compleet middenveld aanschaffen waar ik nog een speler op heb staan die minimaal 4 miljoen waard is.
Trainees koop ik dan 1 snelle, en 1 (T?)DFW. Dit vul ik aan met mijn jeugdspeler.
En in de basis dacht ik aan een snelle, onvoorspelbare en een (T?)DFW.
Lijkt je dit wat?
Wat voor vleugel verdedigers heb jij trouwens?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat.
Waar jezelf rekening mee moet houden is wat je wilt kunnen spelen.
Ik kan me voorstellen dat je dit wilt:
FW- FW- FW
Voor centrale aanval
FW - DFW - DFW
Voor centrale aanval + middenveld
FtW - FW/DFW - FW
Voor vleugelaanval + centrale aanval.
FtW - DFW - DFW
Voor vleugelaanval + middenveld (aan de kant van de FtW een NW/OW + NWB/OWB)
Ik kom dan uit op:
3x FW (waarvan 1 je huidige trainee) (Snel + Onvoorspelbaar)
2x DFW (met passen of met positiespel)
1x FtW (met vleugelspel) (Snel)
Wereldklasse/Bovennatuurlijk verdedigen + goed vleugelspelquote:Op maandag 27 februari 2012 13:03 schreef elby1988 het volgende:
Wat voor vleugel verdedigers heb jij trouwens?
Wil vooral spelen voor centrale aanval + middenveld, jij kiest ervoor om dat met 2 DFW's te doen. Zelf dacht ik om dit te doen met 1 DFW's.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat.
Waar jezelf rekening mee moet houden is wat je wilt kunnen spelen.
Ik kan me voorstellen dat je dit wilt:
FW- FW- FW
Voor centrale aanval
FW - DFW - DFW
Voor centrale aanval + middenveld
FtW - FW/DFW - FW
Voor vleugelaanval + centrale aanval.
FtW - DFW - DFW
Voor vleugelaanval + middenveld (aan de kant van de FtW een NW/OW + NWB/OWB)
Ik kom dan uit op:
3x FW (waarvan 1 je huidige trainee) (Snel + Onvoorspelbaar)
2x DFW (met passen of met positiespel)
1x FtW (met vleugelspel) (Snel)
Aah, ook nog niet heel spectaculair..quote:Op maandag 27 februari 2012 13:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wereldklasse/Bovennatuurlijk verdedigen + goed vleugelspel
Jij mag spelen zoals je wilt.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:17 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wil vooral spelen voor centrale aanval + middenveld, jij kiest ervoor om dat met 2 DFW's te doen. Zelf dacht ik om dit te doen met 1 DFW's.
Dan zou ik uitkomen op:
4x FW (waarvan 1 mijn jeugdspeler) (2x Snel + 1 Onvoorspelbaar)
2x DFW (specialiteit?)
Daar heb je helemaal gelijk in. Heb je nog voorkeuren wat betreft een specialiteit voor mijn DFW's?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:39 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Jij mag spelen zoals je wilt.
Ik geef alleen theoretische opties.
Welke spelers er werkelijk spelen hangt af van de skills en de vorm denk ik zo maar.
Ik heb hier geen toegang tot Hattrickquote:Op maandag 27 februari 2012 13:44 schreef vanpers het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Heb je nog voorkeuren wat betreft een specialiteit voor mijn DFW's?
Snel:
Martijn Hofs (341303789)
Sven Blog (344391291)
Onvoorspelbaar:
Gustaaf Emmeloord (334948089)
Engelbert Zaalberg (337447275)
Gert de Coninck (332753687)
Sijmen Wiegmann (336402141)
Zoals verwacht verlorenquote:
Gustaaf is de enigste die vandaag aflooptquote:Op maandag 27 februari 2012 13:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb hier geen toegang tot Hattrick
DFW met Positiespel --> Snel
DFW met Passen --> Technisch (vanwege verdubbelingsbonus op passen)
Even een overzichtje van wat er op dit moment opstaat.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:11 schreef Nixx- het volgende:
Leuke speler, maar ik vind zijn passen laag
Anders wordt het een te kale speler die te weinig opbrengt.
Tot welk niveau wil jij hem trainen?
Wat brengt hij op bij zijn verkoop?
Zweers is erg leuk.quote:
Ja, je kan anderen in laten loggen, als beide IP-adressen maar geen spelers van elkaar kopen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:02 schreef vanpers het volgende:
Helaas wel, denk dat ik hier dus gewoon even geduld moet hebben, dat ze prijzig zijn is niet erg, maar wel dat ze er veelste veel geld voor vragen.
Nixx-, jij ervaring met andere met jou account in laten loggen om spelers te kopen omdat je het zelf niet kan?
Je kunt ook iemand die je vertrouwt vragen om voor je in te loggen (met bijv. tijdelijke username en ww) en de spelers voor je te kopen natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 16:43 schreef vanpers het volgende:
Mooi, nu nog op zoek naar een vrijwilliger die dat morgenavond voor me kan doen. Spelers lopen af om 19.49 en 19.59.
Dat bedoelde ik ook, heb jij misschien tijd?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Je kunt ook iemand die je vertrouwt vragen om voor je in te loggen (met bijv. tijdelijke username en ww) en de spelers voor je te kopen natuurlijk
hoe burgerlijk het ook klinkt, maar dinsdagavond is boodschappenavond, dus ik kan niet beloven dat ik op dat moment thuis ben..quote:Op maandag 27 februari 2012 17:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, heb jij misschien tijd?
Het is je vergeven, iemand anders misschien?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe burgerlijk het ook klinkt, maar dinsdagavond is boodschappenavond, dus ik kan niet beloven dat ik op dat moment thuis ben..
al iemand anders kunnen vinden?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
Het is je vergeven, iemand anders misschien?
om welke spelers gaat het en hoe laat lopen ze precies af? Kan ik even kijken of ik wat kan regelen..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:53 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nee nog niet, heb wel al een bod geplaatst op de spelers
ik laat het nog even wetenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:58 schreef vanpers het volgende:
Normaal train ik om half 9 dus zou ik ook tijd hebben, maar helaas kwamen ze op het idee een oefenwedstrijd te regelen.
Het gaat om de volgende 2 spelers:
Sven Blog (344391291) loopt af om 19.49
Engelbert Zaalberg (337447275) loopt af om 19.59
Mijn dank zou groot zijn, maar jullie hoeven jullie avond niet voor mij anders in te plannen.
Ben bang dat t mij niet gaat lukken...sorry!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:40 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik hoor het graag van je, tevens van YUR.
ik denk dat het mij wel gaat lukken..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:40 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik hoor het graag van je, tevens van YUR.
Heb je een PM gestuurd, als je nog vragen hebt hoor ik het graag!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:59 schreef MrMoon het volgende:
PM me maar de inloggegevens en de maximumprijs die je wilt uitgeven per speler.. dan kan enkel het wegvallen van mn internetverbinding of hattrick zelf de aanschaf in de weg staan...
weet je dit heel zeker?quote:In principe mag je best ver gaan met de prijs en ik vertrouw op je jaren lange transfer ervaringen
Ik kan je helaas niet helpen vanavondquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:38 schreef vanpers het volgende:
Haha, gaan we hier nu PM's bekend maken?
Wil de spelers gewoon graag hebben dus misschien is het wel fijn dat een familteam manager me wil helpen.
haha nee hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:38 schreef vanpers het volgende:
Haha, gaan we hier nu PM's bekend maken?
hehe ja ik heb wel ervaring met het perse willen hebben van spelers en dus te veel betalenquote:Wil de spelers gewoon graag hebben dus misschien is het wel fijn dat een familteam manager me wil helpen.
andermans geld uitgeven is leuk he?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kan je helaas niet helpen vanavond
ik zal proberen het zo minimaal mogelijk te houdenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:08 schreef vanpers het volgende:
Martijn Hofs is binnen!
Vraagprijs: 100 056 ¤
Hoogste bod: 665 000 ¤ door JvP (geschiedenis van biedingen)
Het bieden is geëindigd!
Had een gemiddelde van 385, maar juiste specialiteit en wilde hem gewoon binnen halen.
Dus je mag best ver gaan MrMoon, was een verschrikkelijke bidwar:
28-02-2012 18:03 665 000 ¤ JvP
28-02-2012 18:03 651 000 ¤ Mecseknádasd CF
28-02-2012 18:02 638 000 ¤ JvP
28-02-2012 18:02 625 000 ¤ Mecseknádasd CF
28-02-2012 18:02 612 000 ¤ JvP
28-02-2012 18:01 600 000 ¤ Mecseknádasd CF
28-02-2012 18:01 525 000 ¤ KSP apy
28-02-2012 18:01 514 000 ¤ JvP
28-02-2012 18:01 503 000 ¤ Mecseknádasd CF
28-02-2012 18:01 493 000 ¤ JvP
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
andermans geld uitgeven is leuk he?
ben al meer dan 20 minuten bezig om een speler binnen te halen..quote:
Leermomentjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben al meer dan 20 minuten bezig om een speler binnen te halen..
edit: ik had eerder moeten klagen.. nr.2 is nu ook eindelijk binnen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
beide wel ver boven tv gekocht
Maar wel ver onder het maximum
haha ja dat is waar, maar meestal niet door middel van een bidwarquote:Op woensdag 29 februari 2012 08:27 schreef vanpers het volgende:
[..]![]()
Je bent wel gewend spelers (ver) boven de tv te kopen.
geen probleem, graag gedaan..quote:Ik ben ontzettend blij deze spelers binnen gehaald te hebben, gaan vanavond meteen wat training mee pikken.
MrMoon SUPER bedankt!
![]()
![]()
idd alleen dan zijn bidwars leukquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:07 schreef NelisZ het volgende:
Bidwars
![]()
(ten minste zolang ik de verkopende partij ben!)
Jeugdspelertje staat al boven de 3 ton, en heeft nog een paar uur te gaan
Die ga je nog vleugelspeltraining geven? Zo ja, prima.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:01 schreef vanpers het volgende:
Ga ik de kenners gewoon weer een vraag stellen,
Is dit een geschikte vleugelverdediger voor mij?
Bas Smaal (314634822)
Prima verdediger volgens mijquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:01 schreef vanpers het volgende:
Bas Smaal (314634822)
Erg leuke spelerquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:01 schreef vanpers het volgende:
Bas Smaal (314634822)
Verdedigen is dan ook het belangrijkst. Vleugelspel wordt pas echt interessant als je ze aanvallend opstelt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:09 schreef vanpers het volgende:
Enigste twijfel die ik ook had is idd dat ik hem in eerste instantie niet op vleugelspel ga trainen.
Wel juiste nationaliteit en specialiteit.
Juiste hoogte hoofdstat maar eigenlijk minimaal 1 niveau te weinig vleugelspel, daarentegen wel weer redelijk positiespel.
Twijfel een beetje maar deoverheerst meer dan de
Het zou wel een leuke speler zijn om met 50% vleugelspel beter te maken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:09 schreef vanpers het volgende:
Enigste twijfel die ik ook had is idd dat ik hem in eerste instantie niet op vleugelspel ga trainen.
Wel juiste nationaliteit en specialiteit.
Juiste hoogte hoofdstat maar eigenlijk minimaal 1 niveau te weinig vleugelspel, daarentegen wel weer redelijk positiespel.
Twijfel een beetje maar deoverheerst meer dan de
Heb nog geen informatie opgevraagd voor mijn middenvelders dus weet niet of die laatste wat voor mij is, ander niet ivm ontbreken specialiteit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:42 schreef Nixx- het volgende:
Iemand nog geinteresseert in Nederlandse spelers?
Loek Gruter
17 jaar + 70 dagen
Uitstekend scoren
Redelijk passen
Robert-Jan Degenaars (Koppen)
17 jaar + 37 dagen
Goed scoren
Goed passen
Erick van Zeeland (Snel)
22 jaar + 21 dagen
Bovennatuurlijk vleugel
Wonderbaarlijk passen
Formidabel PM
Degenaar met zijn Koppen niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:45 schreef vanpers het volgende:
Heb nog geen informatie opgevraagd voor mijn middenvelders dus weet niet of die laatste wat voor mij is, ander niet ivm ontbreken specialiteit.
Heb al een onvoorspelbaar, 2x snel en mijn jeugdspeler. Wilde daar nog 2 (T)DFW spelers bij aanschaffen.quote:
Dat kan natuurlijk ook nog altijd, wat lijkt jou het verstandigste?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:22 schreef Nixx- het volgende:
Je kan zelf ook een besparing maken door een (T)DFW en centrale middenvelder in 1 koopt.
Als je zijn positiespel hoog genoeg koopt, kan je hem zondag op het middenveld laten spelen, en woensdag in de aanval...
Als zijn scoren hoog genoeg is, dan kan je hem naar de aanval laten gaan.
Zo, net deze spelers op de TL geschopt!quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:42 schreef Nixx- het volgende:
Iemand nog geinteresseert in Nederlandse spelers?
Loek Gruter
17 jaar + 70 dagen
Uitstekend scoren
Redelijk passen
Robert-Jan Degenaars (Koppen)
17 jaar + 37 dagen
Goed scoren
Goed passen
Erick van Zeeland (Snel)
22 jaar + 21 dagen
Bovennatuurlijk vleugel
Wonderbaarlijk passen
Formidabel PM
Die is wel een prijzige knakker!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:48 schreef NelisZ het volgende:
Die van Zeeland kan ik helaas niet betalen...
Al gaan alle lonen weer omlaag las ik netquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alleen nederlanders scheelt in loonkosten
Huh? Wat? Waar?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Al gaan alle lonen weer omlaag las ik net
Zoals MrMoon al zegt scheelt dat in loonkosten en zelf vindt ik het ook wat hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alleen nederlanders scheelt in loonkosten
2-5-3quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:09 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zoals MrMoon al zegt scheelt dat in loonkosten en zelf vindt ik het ook wat hebben.
Wat zeggen de experts? 3-5-2 of 3-4-3 en dan bedoel ik vooral voor de zondag.
Extra middenvelder of extra traininspositie?
Met scoren zou ik zeker voor 3-4-3 gaan, desnoods met een (t)DFW erbij.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:09 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zoals MrMoon al zegt scheelt dat in loonkosten en zelf vindt ik het ook wat hebben.
Wat zeggen de experts? 3-5-2 of 3-4-3 en dan bedoel ik vooral voor de zondag.
Extra middenvelder of extra traininspositie?
Je maakt me dood met een blij mus manquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:09 schreef Gijs_ het volgende:
Nevermind, mijn secretaris was blijkbaar dronken en gaf in eens melding van oude achtergrondberichten alsof ze nieuw waren
Sorry. Wel grappig, ik las dat ze het destijds deden omdat de prijzen op de transfermarkt te ver in kakten, dat heeft nog niet echt gewerkt. Dus op zich, nog een keer zakken met de lonen zou geen onlogisch gevolg kunnen zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Je maakt me dood met een blij mus man
waarom geen 253?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:06 schreef vanpers het volgende:
2-5-3 gaat het niet worden.
3-4-3 met een (t)dfw lijkt mij idd het verstandigste.
Dus ik moet op zoek naar 4 basismiddenvelders.
specialiteit
Snel op de flank en Koppen centraal?
Hoofdstat en Bijstat.
Positiespel en passen centraal?
Positiespel en vleugelspel op de flanken?
In dat geval zou ik zowel 3-4-3 als 4-3-3 als 5-2-3 als 2-5-3 op peil proberen te houden, en je zondagse opstelling ook af laten hangen van je tegenstanders.quote:
Dat wil alleen maar zeggen dat ik een sterke wisselcentrale middenvelder moet hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:32 schreef YUR het volgende:
[..]
In dat geval zou ik zowel 3-4-3 als 4-3-3 als 5-2-3 als 2-5-3 op peil proberen te houden, en je zondagse opstelling ook af laten hangen van je tegenstanders.
Nja, 5-2-3 en 4-3-3 misschien wat minder..
In principe wel jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:34 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat wil alleen maar zeggen dat ik een sterke wisselcentrale middenvelder moet hebben.
wil je die niet sowieso al hebben?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:34 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat wil alleen maar zeggen dat ik een sterke wisselcentrale middenvelder moet hebben.
Die heb ik ook nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wil je die niet sowieso al hebben?
Ik zou Vleugelspel als hoofdstat doen op de flanken, verder klinkt het goed. IPV Koppen zou je centraal eventueel nog een Technisch mid neer kunnen zettenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:58 schreef vanpers het volgende:
Ja maar nu sowieso.
Verder zijn jullie het hier mee eens?
Specialiteit
Hoofdstat en Bijstat.
Ik heb inderdaad in mijn sterkste opstelling ook twee keer snel op de vleugels, twee keer koppen en een keer technisch in het midden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou Vleugelspel als hoofdstat doen op de flanken, verder klinkt het goed. IPV Koppen zou je centraal eventueel nog een Technisch mid neer kunnen zetten
Precies, want GMTAquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad in mijn sterkste opstelling ook twee keer snel op de vleugels, twee keer koppen en een keer technisch in het midden.
GMTA???quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies, want GMTA
Al heb ik het zelf nog niet zo![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies, want GMTA
Al heb ik het zelf nog niet zo![]()
Ik zou er nog wel een keer een krachtige spits of middenvelder erbij willen hebben, die kan in de plek van de technische bij slecht weerquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb centraal 1x koppen, 1x technisch en 1x krachtig..en op de vleugel 2x snel..
Sorry, dacht dat het iets met Hattrick te maken had.quote:
Klopt als een tiet!quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:14 schreef vanpers het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat het iets met Hattrick te maken had.
Volgens jullie is het dus
Specialiteit
Snel op de flank en 2x Koppen en 1x technisch centraal
Hoofdstat en Bijstat.
Positiespel en passen centraal
Vleugelspel en positiespel op de flanken
In hoe verre wil je met vleugelspelers spelen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:58 schreef vanpers het volgende:
Ja maar nu sowieso.
Verder zijn jullie het hier mee eens?
Specialiteit
Hoofdstat en Bijstat.
De vragen moet je meer voor jezelf beantwoorden.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:56 schreef YUR het volgende:
Hmmz...krijg toch net een mooie trainingsstrategie voorgelegd van de U20-coach van Canada... Maar eens goed over nadenken!
Heb je wat meer details?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:56 schreef YUR het volgende:
Hmmz...krijg toch net een mooie trainingsstrategie voorgelegd van de U20-coach van Canada... Maar eens goed over nadenken!
Hehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Wat zeg je over de mening van andere die het over een technische centrale middenvelder hebben?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:52 schreef Nixx- het volgende:
[..]
De vragen moet je meer voor jezelf beantwoorden.
Voor je middenveld kan je prima spelers nemen die 26 jaar of ouder zijn.
Qua kosten moet je gewoon goed kijken.
Dat is hun goed recht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:03 schreef vanpers het volgende:
Wat zeg je over de mening van andere die het over een technische centrale middenvelder hebben?
Zal er even over nadenken, trouwens het zoeken wordt alleen maar moeilijker doordat de leeftijd niet uitmaakt, hoe oud zijn jou 5 middenvelders?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:09 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat is hun goed recht.
Heeft kans op een positieve boost bij regen.
Heeft kans op een negatieve boost bij zonneschijn.
Heeft geen effect op enige SE.
Ik speel er niet mee..
Moet dat niet andersom zijn?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:09 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Heeft kans op een positieve boost bij regen.
Heeft kans op een negatieve boost bij zonneschijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
21 jaar + 11 dagen + Koppen / Reus PM + Red Pasquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:13 schreef vanpers het volgende:
Zal er even over nadenken, trouwens het zoeken wordt alleen maar moeilijker doordat de leeftijd niet uitmaakt, hoe oud zijn jou 5 middenvelders?
Ik heb er maar 2quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
21 jaar + 11 dagen + Koppen / Reus PM + Red Pas
23 jaar + 43 dagen + Koppen / Reus PM + Uitm Pas
21 jaar + 57 dagen + Koppen / BN PM + Bril Pas
22 jaar + 65 dagen + Snel / BN PM + Bril Pas
21 jaar + 16 dagen + Koppen / BN PM + Won Pas
22 jaar + 91 dagen + Koppen / WK PM + Bril VL + Uitm Pas
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:39 schreef YUR het volgende:
OK luitjes, denken jullie eens met me mee. In de spoiler staat de trainingswijze van die gast uit mn competitie.
Ik zit heel hard te denken om dit ook te gaan doen.
Nu ben ik op zoek naar een manier om dit slim te gaan starten (eventueel gefaseerd) en het liefst met zo min mogelijk prestatieverlies. Maar dat ik voorlopig aan prestaties ga verliezen is me wel duidelijk!Boven mijn pet dit, ik haak afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OK luitjes, denken jullie eens met me mee. In de spoiler staat de trainingswijze van die gast uit mn competitie.
Nu ben ik op zoek naar een manier om dit slim te gaan starten (eventueel gefaseerd) en het liefst met zo min mogelijk prestatieverlies. Maar dat ik voorlopig aan prestaties ga verliezen is me wel duidelijk!Ziet er wel uit als een geweldig mooi plan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen denk ik dat het voor mij een veel te lange termijn planning is.
Stel, een speler is 17.000 en heeft redelijk scoren, pm én passen... Volgens mij is ie dan pas 3 keer reusachtig als ie ergens tussen de 26 en 27 in zit?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:14 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een geweldig mooi plan.
Alleen denk ik dat het voor mij een veel te lange termijn planning is.
Oh... kut..... Spelhervatter.....quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef Drassss het volgende:
Bal rolt... een derby zie ik nu en mijn tegenstander 5-4-1.. Nou goalssssssssssssssss wil ik zien!
Dat is 10 x 16 weken = 160 wekenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef YUR het volgende:
Stel, een speler is 17.000 en heeft redelijk scoren, pm én passen... Volgens mij is ie dan pas 3 keer reusachtig als ie ergens tussen de 26 en 27 in zit?
Hier rolt ie ook, tegen de verwachte 4-4-2 pressie. Ik ga ff een rondje hardlopen, zie zo wel hoe ik er voor staquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef Drassss het volgende:
Bal rolt... een derby zie ik nu en mijn tegenstander balt 5-4-1 + counter.. Nou goalssssssssssssssss wil ik zien!
Zonder horlogequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Hier rolt ie ook, tegen de verwachte 4-4-2 pressie. Ik ga ff een rondje hardlopen, zie zo wel hoe ik er voor sta
Bij mij ook een derby zag ikquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:17 schreef Drassss het volgende:
Bal rolt... een derby zie ik nu en mijn tegenstander balt 5-4-1 + counter.. Nou goalssssssssssssssss wil ik zien!
BAM!quote:Alfonso Prent van PRT zorgde voor een 0-1 voorsprong in de 17e minuut na een fabelachtige aanval op rechts.
Zo te zien??quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:30 schreef Nixx- het volgende:
Ik speel zo te zien 2-5-3....
Ik sta al wel 1-0 voor
idd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef Drassss het volgende:
Nou Flap zal schrikken als hij de eerste helft ziet bij hem.
BAM!quote:Na 53 minuten snelde Michel Prent met een mooie actie zijn man voorbij en passte de bal naar Gait-Jan Prent, die meteen uithaalde en de keeper wist te passeren. De stand was nu 0-2.
Nu ben ik op zoek naar een manier om dit slim te gaan starten (eventueel gefaseerd) en het liefst met zo min mogelijk prestatieverlies. Maar dat ik voorlopig aan prestaties ga verliezen is me wel duidelijk!klinkt als een erg strak plan.. dat is misschien ook wel een idee voor de technische middenvelders die ik nu hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohw ja.. zooo jammer dat hij bij een botteam zit.. Botte van Groningen (304537375)HT: FC Dinamo Assen (504765)
Whehe, what's in a namequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klinkt als een erg strak plan.. dat is misschien ook wel een idee voor de technische middenvelders die ik nu heb
ohw ja.. zooo jammer dat hij bij een botteam zit.. Botte van Groningen (304537375)
Godverdomme men koffie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klinkt als een erg strak plan.. dat is misschien ook wel een idee voor de technische middenvelders die ik nu heb
ohw ja.. zooo jammer dat hij bij een botteam zit.. Botte van Groningen (304537375)
Anyways...ik probeer dus een manier te vinden om die trainingsmethode zo goed mogelijk in te gaan passen. Mocht je wat te binnen schieten...schiet terug!quote:
technische mids al op wereldklasse niveau inkopen zodat je dat deel kunt overslaan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Anyways...ik probeer dus een manier te vinden om die trainingsmethode zo goed mogelijk in te gaan passen. Mocht je wat te binnen schieten...schiet terug!
Aan zoiets zat ik inderdaad ook al te denken. Nu nog een mooie leeftijd ervoor verzinnenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
technische mids al op wereldklasse niveau inkopen zodat je dat deel kunt overslaan?
zo jong mogelijk beginnen te zoeken (bijv. 19 of 20) en dan maar zien wat er te koop is..quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Aan zoiets zat ik inderdaad ook al te denken. Nu nog een mooie leeftijd ervoor verzinnen
Een speler van 20.0 gaat van zwak scoren naar wereldklasse scoren in iets meer dan 3 seizoenen...daarna nog passenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zo jong mogelijk beginnen te zoeken (bijv. 19 of 20) en dan maar zien wat er te koop is..
dat valt nog wel mee toch? Ik denk dat je niet echt naar leeftijd moet kijken, want heel jong zijn ze toch niet meer als je klaar bent..quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Een speler van 20.0 gaat van zwak scoren naar wereldklasse scoren in iets meer dan 3 seizoenen...daarna nog passen
Ik ruim verloren maar had er rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:58 schreef Nixx- het volgende:
6-0 Winst
Maar is wel mijn SH-er eruit geschopt
![]()
Volgende ronde wel weer een soortgelijke tegenstander.
Dan heb jij echt mazzel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gister 0-6 gewonnen (83e minuut stond het nog 0-0..), afgelopen zondag 4-0 gewonnen (tegenstander gaat voor training dit seizoen). Aanstaande zondag eens zien hoe ik er echt voor sta in III
Future Coach, SpelHervatter, Technical Defensive Forward.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:17 schreef Ame89 het volgende:
is er ook ergens een link met wat alle afkortingen betekenen..
Zoals FC/SH/tDFW etc. ?
Gezien je speelstijl / tactiek met jonge spelers geen slechte prestatie toch? Bovendien een wedstrijdje extra inkomsten en training danquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:03 schreef Nixx- het volgende:
Ik verwacht dit seizoen een lastig seizoen te krijgen. Ik denk dat ik mezelf wel op plaats 5 of 6 kan krijgen.
Thanks, lastige maakt het ook nog dat het ene engelse afkorting is en dan weer nederlands hahaquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Future Coach, SpelHervatter, Technical Defensive Forward.Zoek in google even op hattrick wiki...
Toch een goede training voor een Van Groningenquote:Kristiaan van Groningen
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van redelijk naar goed.
Rendert van de Tonnekreek
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van uitstekend naar formidabel.
Miron Spanosotiropoulos
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van goed naar uitstekend.
Julien Chagnon
Zag zijn mate van passen toenemen van goed naar uitstekend.
Roderik Maduro
Zag zijn mate van passen toenemen van zwak naar matig.
hoeveel is Kristiaan op dit moment waard? Ik heb inmiddels weer een klein beetje geld, kan ik even zien of dat al genoeg is.. (vrees van niet, maar goed dan heb ik een richtlijn om te sparen)..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Toch een goede training voor een Van Groningen
Spanosotiropoulos, Chagnon en Maduro gaan eruit
Volgende week dan maar weerquote:Geen meetbaar trainingseffect om te rapporteren deze week.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoeveel is Kristiaan op dit moment waard? Ik heb inmiddels weer een klein beetje geld, kan ik even zien of dat al genoeg is.. (vrees van niet, maar goed dan heb ik een richtlijn om te sparen)..
Als je liever hebt dat ie geen passen-training meer krijgt, dan kan dat ook hoor! Stel ik hem alleen nog als def opquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw... dat wordt voorlopig nog even flink sparen..
als dat geen probleem is graagquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je liever hebt dat ie geen passen-training meer krijgt, dan kan dat ook hoor! Stel ik hem alleen nog als def op
Andere optie:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:16 schreef Nixx- het volgende:
Ik moet zondag tegen een counterploeg met ik gok een redelijk middenveld en buitenaardse centrale verdediging.
Ik wil er een 2-5-3 AIM (goddelijke vaardigheid) + 2WtM + 3 OIM.
Volgens HO haal ik een wereldklasse (hoog) centrale aanval met een uitstekend (laag) middenveld.
Is dit verstandig?
Wat voor aanval zet hij neer en wat kan jij evt. qua vleugels halen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Andere optie:
3-5-2 geen tactiek
briljant (hl) - uitmuntend (hl) - uitmuntend (hh)
uitstekend (hl)
matig (hl) - uitstekend (hl) - bovennatuurlijk (hl)
Op de vleugels haalt hij bovennatuurlijk (hoog)/reusachtig (laag)
Op de vleugel staan:
DWB
IMtW - OW
FtW
Beetje late reactie... maar ja :pquote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef BrandX het volgende:
mjah, niet denderend, maar winnen is winnen. Eindstand 1-0
@Warheit, jij bent satanists?
Ik heb 3 opties:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat voor aanval zet hij neer en wat kan jij evt. qua vleugels halen?
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar (en 19 dagen) en heet Dolf Klompstra.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer slecht zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Wie weetquote:Hoor eens, Ed van Scheltema is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' matig op het gebied van Positiespel!
Met 22 dagen best aardig!quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Dolbert Tuitert.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Scoren. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ik ook, winnen doe ik toch nietquote:Op zondag 4 maart 2012 10:36 schreef Drassss het volgende:
Ik ga gewoon weer lekker steady piccen. Op naar een paradijs op aarde teamgeest
Ik speel uit, maar geef mezelf nog wel kans. Zeker als ik het middenveld alsnog pak moet met 2x uitmuntend aanval een aantal keren scoren wel lukken gok ikquote:
Nice...dat wil ik ookquote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef Nixx- het volgende:
Mmmmm...
Voor 1.7 miljoen net een reusachtige verdediger met magisch Sh van 25 jaar gekocht.
Ik zit al weken te zoeken naar een sh def. Al een paar leuke spelers gemist.quote:
ik ga me dit seizoen ook concentreren op training.. mn middenveld is toch al een van de zwakste in de competitie, dus voor resultaat hoef ik niet te gaan..quote:Op zondag 4 maart 2012 16:19 schreef DeHovenier het volgende:
Heb een aantal oude spelers te koop gezet. Ik a me dit seizoen concentreren op het trainen en geld verdienen.
Dat is een lastige inderdaad. In ieder geval die >65% bbz halen, met het oog op de kansenverdediging. Dan proberen je eigen scoringskans te optimaliseren, liever 1x 50% scoringskans en 2x 25% dan 3x 33%, en de zijne te verkleinen. Ik kom dan bij optie 1 uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:11 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb 3 opties:
1. uitstekend laag middenveld + bovennatuurlijk laag vleugelaanval + uitmuntende verdediging
2. uitstekend laag middenveld + wereldklasse hoog centrale aanval + 1 open wingback + uitstekende centrale verdediging
3. goed hoog middenveld + uitmuntend centrale aanval en vleugelaanval + uitmuntende verdediging
Hij kan een overal formidabele aanval halen.
En ook nog [Krachtig], handig met die regen vanavond. Nog enige bijstats (matig-redelijk) of enkel SH-def? Enige jammer is dat 'ie op 'nul' loyaliteit start, allicht dat 'ie nog beter is dan je huidige SH'er of een def met matige vorm of conditie?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:44 schreef Nixx- het volgende:
Mmmmm...
Voor 1.7 miljoen net een reusachtige verdediger met magisch Sh van 25 jaar gekocht.
Gewoon je wedstrijden uitkiezen. Je hoeft er maar 2 onder je te houdenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ga me dit seizoen ook concentreren op training.. mn middenveld is toch al een van de zwakste in de competitie, dus voor resultaat hoef ik niet te gaan..
Huidige SH: (Geblesseerd!!)quote:Op zondag 4 maart 2012 18:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En ook nog [Krachtig], handig met die regen vanavond. Nog enige bijstats (matig-redelijk) of enkel SH-def? Enige jammer is dat 'ie op 'nul' loyaliteit start, allicht dat 'ie nog beter is dan je huidige SH'er of een def met matige vorm of conditie?
Bedankt voor je hulpquote:Op zondag 4 maart 2012 19:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Je wilt toch niet counteren, dus dat Passen maakt niet uit. Even uitgaande van goddelijk loyaliteit op de huidige, scheelt het max 1 niveau. Dan is qua verdedigen je nieuwe def nog steeds de betere, overige stats hangt af van sublevel, die pleister maakt de keuze eenvoudig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |