quote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef megamandy het volgende:
Ja, die Ffen dan wil hij het veranderen naar Hakuna. Zo noemt de vrouw zichzelf die hij een tijd gestalkt heeft
Bwhehe ja toen ging je nog gauw een broodje hagelslag smeren voor je naar bed gingquote:Op zondag 26 februari 2012 21:20 schreef Incantrix het volgende:
Heb ik gepost over hagelslag?haha, sorry dan UFT, wist niet dat ik enabler was
Whut welke vrouw?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef megamandy het volgende:
Ja, die Ffen dan wil hij het veranderen naar Hakuna. Zo noemt de vrouw zichzelf die hij een tijd gestalkt heeft
Antique maizena!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn moeder had maizena in de kast staan die houdbaar was tm januari 2001![]()
De fuck? Dat had ik even gemist.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef megamandy het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ja toen ging je nog gauw een broodje hagelslag smeren voor je naar bed gingEn sindsdien denk ik daar alleen nog maar aan als ik trek heb
Ooww, arme! Dat ik je dat heb aangedaan! Dat is al minstens een week geleden, hahaquote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ja toen ging je nog gauw een broodje hagelslag smeren voor je naar bed gingEn sindsdien denk ik daar alleen nog maar aan als ik trek heb
Dat is de algemene aanname ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:25 schreef milka82 het volgende:
Die FF, die is een beetje mental toch?
Hahahahaquote:Op zondag 26 februari 2012 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooww, arme! Dat ik je dat heb aangedaan! Dat is al minstens een week geleden, haha![]()
Goop dat het smaakt
mijn oogjes worden steeds kleiner
Wait whut! Nu ben ik zeer nieuwsgierig!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:27 schreef megamandy het volgende:
Ja dankzij die vrouw kleed hij zich ook het liefst in primaire kleuren. Zit mobiel dua is lastig opzoeken maar hij heeft dit allemaal gepost in WGR die vrouw wilde niet dat hij foto's maakte met haar. Titel ben ik even kwijt maar heeft daar duidelijk kee te maken. Dat heb ik echt zitten lezen van![]()
![]()
![]()
![]()
Goeden omschrijving, "bijzonder".quote:Op zondag 26 februari 2012 21:27 schreef milka82 het volgende:
met zijn nasty haren.... ik vind het maar een bijzonder figuur
Jep, volgens mij is zijn moeder ook gehandicapt, kan natuurlijk ook lichamelijk zijn maar dan nog.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:25 schreef milka82 het volgende:
Die FF, die is een beetje mental toch?
Cheesecakequote:Op zondag 26 februari 2012 21:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
TADADADADAAAAAAAA let's make two fucking cheesecakes broodje hagelslag
WGR?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:27 schreef megamandy het volgende:
Ja dankzij die vrouw kleed hij zich ook het liefst in primaire kleuren. Zit mobiel dua is lastig opzoeken maar hij heeft dit allemaal gepost in WGR die vrouw wilde niet dat hij foto's maakte met haar. Titel ben ik even kwijt maar heeft daar duidelijk kee te maken. Dat heb ik echt zitten lezen van![]()
![]()
![]()
![]()
Foto van iemand maken (openbaar terrein/weg) mag dat?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:28 schreef milka82 het volgende:
[..]
Wait whut! Nu ben ik zeer nieuwsgierig!
Die dusquote:Op zondag 26 februari 2012 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Foto van iemand maken (openbaar terrein/weg) mag dat?
Ik zocht al.
Aaaah senks!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Werk, geldzaken en recht. Schijnbaar.
Mirquote:Op zondag 25 juli 2010 13:34 schreef Mirjam het volgende:
even afgezien van of het mag of niet, vind je het xzelf nou niet rete-onbeschoft om zomaar iemand op de foto te zetten, terwijl die persoon dat niet wil..?
Nog steeds? Hij was in 2007 schijnbaar al jaaaaren bezigquote:Op zondag 26 februari 2012 21:31 schreef megamandy het volgende:
Het rijbewijstopic is ook uhm, apart te noemen
Hij mag definitief niet geloof ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nog steeds? Hij was in 2007 schijnbaar al jaaaaren bezig
Ooh ik weet niet van wanneer die topics zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nog steeds? Hij was in 2007 schijnbaar al jaaaaren bezig
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij mag definitief niet geloof ik.
Daarom wil hij ook een nieuwe username.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Die links komen bij iedere post van 'm naar boven heb ik het idee.
En het vreemd vinden dat z'n schuld niet kleiner wordt, want hij betaalt toch iedere maand het minimum aflosbedrag?!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:36 schreef BGTes het volgende:
9000 euro schuld hebben maar wel dure extensions kopen omdat hij zonder eeeeecht niet naar buiten gaat
De uiteindelijke conclusie heb ik nooit gevondenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij mag definitief niet geloof ik.
Moet hij er vooral een topic over openen met zijn toekomstige usernamequote:Op zondag 26 februari 2012 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daarom wil hij ook een nieuwe username.
Ik snap de redenatie ook wel, gaat alleen niet werken. Ik bedoel, ik weet ook z'n nick op het metalfanforum nog.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daarom wil hij ook een nieuwe username.
Dat dus. En hij wil z'n postgeschiedenis houden. Dus wat het nut nou is snap ik nog steeds niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet hij er vooral een topic over openen met zijn toekomstige username
Ik meen dat ik het een keer ergens in zo'n rant van 'm gelezen heb.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
De uiteindelijke conclusie heb ik nooit gevonden
Aandacht?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat dus. En hij wil z'n postgeschiedenis houden. Dus wat het nut nou is snap ik nog steeds niet.
Ja maar hij snapt niet waarom een ongebruikt account niet gewoon verwijderd kan zodat hij die naam kan krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
De naam die hij wilt is al bezet
Ooh echt? Ik heb dat topic niet meer gelezen sinds iemand een link naar dag bestaande profiel er had neergezetquote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar hij snapt niet waarom een ongebruikt account niet gewoon verwijderd kan zodat hij die naam kan krijgen.
Ik snap het sowieso niet. Want hij wil wss nog gewoon in het haren topic en het wat draag jij vandaag topic blijven plaatsen. Dan is hij toch zo weer ontmaskerd?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar hij snapt niet waarom een ongebruikt account niet gewoon verwijderd kan zodat hij die naam kan krijgen.
Hij zegt:quote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet. Want hij wil wss nog gewoon in het haren topic en het wat draag jij vandaag topic blijven plaatsen. Dan is hij toch zo weer ontmaskerd?
En dus:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:25 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Daar gaat het zich mij niet om, een andere naam geeft mij gewoon mentale rust, meer niet. Nu heeft op heel FOK de naam Fusionfreak een te negatieve bijklank gekregen, waarbij er een soort haat hetse is onstaan tegen mij en telkens oude (gesloten) topics met foto's van mij ongevraagt worden doorgelinkt in nieuwe topics.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:40 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Omdat het technisch mogelijk is, en schijnbaar leeft dat ondeerwerp al lang onder leden daar hier al veel topics over geopend zijn en veel vragen over gesteld zijn. Reden is eigenliujk niet relevant, als een user niet gebruikt is of nooit gepost heeft moet het toch mogelijk zijn.
Kwestie van klikken op de pohi.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet. Want hij wil wss nog gewoon in het haren topic en het wat draag jij vandaag topic blijven plaatsen. Dan is hij toch zo weer ontmaskerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef BGTes het volgende:
Een foto van FF:Of deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of deze.Die is gemaakt op de plek waar hij normaal die vrouw tegen kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom onthoud ik eit
吴 曼 迪
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef BGTes het volgende:
OF DEZEDat is het omstreden shirt uit het topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Oh crap, ik kwam nog even truste zeggen, maar ik denk dat ik nu weer een slaappil nodig heb![]()
Slaap lekker alvast, en niet teveel gedachten in je hoofd laten malenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Oh crap, ik kwam nog even truste zeggen, maar ik denk dat ik nu weer een slaappil nodig heb![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb het gerucht gehoord dat hij terugkomt in de collectie. Maar in principe niet nee.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gosh holographic is niet meer te koop toch?
Thanks!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb het gerucht gehoord dat hij terugkomt in de collectie. Maar in principe niet nee.Er gaat een indiaan naar het songfestival namens Nederland. Dat gaat hem vast worden.
Indiaan?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb het gerucht gehoord dat hij terugkomt in de collectie. Maar in principe niet nee.Er gaat een indiaan naar het songfestival namens Nederland. Dat gaat hem vast worden.
Elk jaar dat songfestivalquote:Op zondag 26 februari 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Erg he.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Hier zitten vriend en ik echt helemaal plat van het lachen om die verendracht
Wtf zeg...
Ik lollerde.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Joan (van The Voice). Maar ze heeft een heul grote verentooi op.
ik heb ook na die post hagelslag gekocht en er broodjes mee gegeten, 3 dagen langquote:Op zondag 26 februari 2012 21:20 schreef Incantrix het volgende:
Heb ik gepost over hagelslag?haha, sorry dan UFT, wist niet dat ik enabler was
Hij hoeft toch niet te werken, dus heeft tijd zatquote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij hangt ook al veel te lang rond op internet. De eerste keer dat ik 'm ergens spotte was al in 2005.
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb ook na die post hagelslag gekocht en er broodjes mee gegeten, 3 dagen lang![]()
![]()
Ik was vergeten hoe lekker dat was
En weet je, ik heb weer broodjes én hagelslag én boter in huis dus morgen neem ik dat mee naar werk, omdat het kan
(en slaap lekker mocht je nog niet tukken)
Met zijn rolluiken en dure vloerbedekking.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet te werken, dus heeft tijd zat![]()
![]()
Lose ALL the songfestivals.quote:
en het erge is... hij kan nog best wel klussen ook.... tenminste, die extreem dure vloertegels zagen er best netjes uit (lelijke kleur enzo, maar goed, da;s kwestie van smaak)quote:Op zondag 26 februari 2012 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met zijn rolluiken en dure vloerbedekking.
die grote royale van De Ruijter met extra cacao die SQ toen had gekocht, die is zooooooo lekkerquote:
Zal ik maar broodjes hagelslag meenemen naar de meet?quote:
Vlokkkennnnnnnnnnnquote:Op zondag 26 februari 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Hagelslag is voor mietjes. Vlokken.
Nu op 6 bedoel je? Ik krijg er ook een naar gevoel vanquote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh die rapportage van vanavond vind ik echt zo ergIk heb daar al eens een docu over gezien.
welke rapportage? Of bedoel je reportage? Maar dan nog, welke?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh die rapportage van vanavond vind ik echt zo ergIk heb daar al eens een docu over gezien.
nee man, vlokken zit te weinig cacao in en wordt et snel slap/zacht.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Hagelslag is voor mietjes. Vlokken.
Naaien is 'ie ook zeker niet slecht in, alleen heeft 'ie niet echt gevoel voor stijl.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en het erge is... hij kan nog best wel klussen ook.... tenminste, die extreem dure vloertegels zagen er best netjes uit (lelijke kleur enzo, maar goed, da;s kwestie van smaak)
Ja heel ergquote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nu op 6 bedoel je? Ik krijg er ook een naar gevoel van
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
welke rapportage? Of bedoel je reportage? Maar dan nog, welke?
Ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:10 schreef megamandy het volgende:
Ik kan brood(jes) met hagelslag eten zonder boteren niet knoeien.
Oh en wat is het soms lekker om dat helemaal plat te duwen![]()
Klinkt veelbelovend, ik zap er nu naartoequote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ja dattes
Mijn huid valt eraf heet ie.
Oh nu?! Nee das undercover over die hondjes? Die vind ik ook heel zielig jaquote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nu op 6 bedoel je? Ik krijg er ook een naar gevoel van
Begint pas om 11uquote:Op zondag 26 februari 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klinkt veelbelovend, ik zap er nu naartoe
Dat moet je ook gewoon thuis eten op zo vers mogelijk brood.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee man, vlokken zit te weinig cacao in en wordt et snel slap/zacht.
Ah op die manier, dan is met misschien wel lekker met vlokken, maar vlokken met boter vind ik zo vies.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook.
Moet toch wat, ik walg van boter op brood.
Goeden tip. Mits vaders de afstandsbediening niet snel overneemt.quote:
Ik heb nu maar gezapt naar Gangland op RTL7, ben benieuwdquote:
Boter op broodquote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook.
Wat ik net op het voorstukje zag waren het alleen maar kindjesquote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeden tip. Mits vaders de afstandsbediening niet snel overneemt.
Bwhehe zal vast niet veel voorstellenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nu maar gezapt naar Gangland op RTL7, ben benieuwd
Oh, dat zou kunnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah op die manier, dan is met misschien wel lekker met vlokken, maar vlokken met boter vind ik zo vies.
dat wordt zo'n cacaofantasie-papje
Ja, kokhalsneigingen, bleghquote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook.
Probeer volgende keer deze eens:quote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Boter op brood
Met hagelslag lust ik het dan weer wel, maar alleen met pure hagols
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
Joah; naar bed. Buik begint weer bleh te doen
Daar staan soms echt grappige dingen inquote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wilde laatst toegang vragen voor KDP maar ik durf niet
Nope, op geen enkel moment boter.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Boter op brood
Met hagelslag lust ik het dan weer wel, maar alleen met pure hagols
Moeders van vriendinnetjes die je brood met DIK boter smerenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen.
Ben wel blij dat zonder boter tegenwoordig normaler is, jeugdtrauma's.
Trusten en sterkte mevrouwtje!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
Joah; naar bed. Buik begint weer bleh te doen
Kruidenboter ook niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, op geen enkel moment boter.
Ik ben altijd zo bang dat je dan meteen als vunz gezien wordtquote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar staan soms echt grappige dingen in
Het is weinig boeiend.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wilde laatst toegang vragen voor KDP maar ik durf niet
Morgen is boodschappendagquote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Probeer volgende keer deze eens:
[ afbeelding ]
Extra groot, extra puur, extra lekker
Credits gaan dus naar SQ
Mijn moeder at nooit boter/margarine op brood, maar nu moet ze wel omdat ze te weinig vitamine D in d'r bloed had en allerlei andere gezondheidsklachten.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen.
Ben wel blij dat zonder boter tegenwoordig normaler is, jeugdtrauma's.
Fucking veel pijn bij zettenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Hoe ging het gisteren? Viel het een beetje mee?
Trusten
Zijn dat gewoon fokkers die hun piemel laten zien?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is weinig boeiend.
Al is lachen om het piemeltopic af en toe een goede bezigheid.
Varieert. Sommige kan ik goed hebben, maar volgens mij zit daar nog maar weinig boter in.quote:
Ik moest niet voor niets op mijn vrijgezellendag een piemel speurtocht doenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is weinig boeiend.
Al is lachen om het piemeltopic af en toe een goede bezigheid.
No that's not necessary? But thank you?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Help meeee.
Hoe zeg je 'nee joh dat is helemaal niet nodig' in het engels in een context dat ik bijvoorbeeld iets doe voor nick, en hij mij daar 50 euro voor wil geven als ik dat heul niet nodig vind?
Ja dat dacht ik ook, maar dat is ok dus?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
No that's not necessary? But thank you?
Jep.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:17 schreef BGTes het volgende:
[..]
Zijn dat gewoon fokkers die hun piemel laten zien?
Ja dat klinkt wel okequote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar dat is ok dus?
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fucking veel pijn bij zettenMaar de krampen nu vallen wel erg mee
5 jaar geleden lag ik 3 dagen echt plat; maar nu alleen gisteren middag plat gelegen en verder niet
Maar het zetten wel was echt kut.En toen bleek ik ook weer een groeiende cyste te hebben die nog even 'leeg' gezogen moest worden. Maar dat voelde ik gelukkig verder niet.
Verder ook gewoon weer onderzoek gehad en uitstrijkje en de hele mik-mak; dus ik kan er wel weer een jaar tegenaan qua onderzoeken
Hehehehehe, kewl.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Varieert. Sommige kan ik goed hebben, maar volgens mij zit daar nog maar weinig boter in.
Keldertje is wat anders dan kpd he. Die eerste is echt bdsm-gericht, die tweede is ouderwetsche pron.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moest niet voor niets op mijn vrijgezellendag een piemel speurtocht doen![]()
![]()
Maar ik zit niet in het keldertje. En ik zie UNF ook alleen maar keihard lachend achter de pc zitten in mijn gedachten![]()
![]()
Bwhehehehhee. Sometimes I can use a good laughquote:Op zondag 26 februari 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moest niet voor niets op mijn vrijgezellendag een piemel speurtocht doen![]()
![]()
Maar ik zit niet in het keldertje. En ik zie UNF ook alleen maar keihard lachend achter de pc zitten in mijn gedachten![]()
![]()
Grijzig?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehehe, kewl.
Ach ja... piemels... uiteindelijk vershcrompelen ze allemaal en worden ze mini's
En van donkere mannen worden ze grijzig.......
oh zijn dat 2 verschillendenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Keldertje is wat anders dan kpd he. Die eerste is echt bdsm-gericht, die tweede is ouderwetsche pron.
Volgens mij wel hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar dat is ok dus?
Yepquote:
Brr.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep![]()
Bruine piemel wordt dan een grijzig gerimpelde ingetrokken worm
quote:
Vandaag niet plat gelegen en gisterenavond ook weer op de been; dus viel wel meequote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]klinkt wel heul heftig! Toch nog 2 dagen plat.
Gelukkig viel het dan mee vergeleken met 5 jaar geleden
Uhm, er spookt ergens een topic rond. Fb dacht ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waar moet je toegang vragen eigenlijk?
Oh dear god noquote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep![]()
Bruine piemel wordt dan een grijzig gerimpelde ingetrokken worm
Jeutje, dat klinkt niet fijn... maar gelukkig is het niet erg danquote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vandaag niet plat gelegen en gisterenavond ook weer op de been; dus viel wel meemaar ja het zetten zelf was wel weer echt pijnlijk
Net zoals 5 jaar geleden... En die pijn kon ik mijn nog precies herinneren; dus dat maakte het er niet beter op
Maar dokter nam gelukkig wel zijn tijd.... Maar dan nog...
Stom spiraal
@kip: Nee hij was iets groter dan gemiddeld; maar de dokter was niet zeker dat ie zou 'oplossen' (wat normaal gebeurt); dus hij wou het zekere voor het onzekere nemen
Ik heb 2 jaar geleden een erg grote cyste gehad namelijk en dat was een héul stuk erger. Dus ik snapte wel waarom ie het deed. Maar het stelde echt niks voor. Klein sneetje er in en klaar (die ik niet eens voelde.. Maar das niet zo gek want ik had nog pijn zat van het voelen en vastklemmen van mijn baarmoeder![]()
)
Vooral van Hindoestanen/Indiase mensen worden ze lelijkquote:
Lijkt me wel heel fijn dat je bij een dokter zit die jij zo goed kent en die jou ook goed kentquote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vandaag niet plat gelegen en gisterenavond ook weer op de been; dus viel wel meemaar ja het zetten zelf was wel weer echt pijnlijk
Net zoals 5 jaar geleden... En die pijn kon ik mijn nog precies herinneren; dus dat maakte het er niet beter op
Stom spiraal
@kip: Nee hij was iets groter dan gemiddeld; maar de dokter was niet zeker dat ie zou 'oplossen' (wat normaal gebeurt); dus hij wou het zekere voor het onzekere nemen
Ik heb 2 jaar geleden een erg grote cyste gehad namelijk en dat was een héul stuk erger. Dus ik snapte wel waarom ie het deed. Maar het stelde echt niks voor. Klein sneetje er in en klaar (die ik niet eens voelde.. Maar das niet zo gek want ik had nog pijn zat van het voelen en vastklemmen van mijn baarmoeder![]()
)
Ik ga even zoekenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhm, er spookt ergens een topic rond. Fb dacht ik.
Brr, dat klinkt niet prettig. Wel prettig dat 'ie die cyste meteen mee neemt dan.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Stom spiraal
)
Jup dat is zeker wel fijnquote:Op zondag 26 februari 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel fijn dat je bij een dokter zit die jij zo goed kent en die jou ook goed kent
Ja, buiten hun broek wel ja.... maar als ze hun broek uit doenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gelukkig zien negerts er bijna altijd jonger uitmaar als ze er oud uitzien, zijn ze ook echt oud ja
Bwhehehe, i wish i had your problemquote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup dat is zeker wel fijnDaarom dat ik het dus in België laat doen
Dokter die me al van baby af behandeld; dus hij weet alles verder.
En ik woog 56,6Een kilo minder dan vorige maand. Lijken wassen
En nu mag ik dus niet meer afvallen want anders moeten ze mijn jurk weer aanpassen
Alle piemels zijn lelijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, buiten hun broek wel ja.... maar als ze hun broek uit doen![]()
Maar goed, nu zijn piemels nou niet echt vaak echt aantrekkelijk om te zien moet ik zeggen
Dat maakt voor mij lekker niet uit, want ik heb geen negertquote:Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, buiten hun broek wel ja.... maar als ze hun broek uit doen![]()
Maar goed, nu zijn piemels nou niet echt vaak echt aantrekkelijk om te zien moet ik zeggen
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 februari 2012 22:26 schreef BGTes het volgende:
Ik ga in bed liggenAls iemand wil wordfeuden: BGTes
Trusten ladies
Ach, alles wat ik er niet uit vind zien, daar smullen die oostblokkers van.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Die Joan ziet er inderdaad echt niet uit (zit het net te kijken op YT), hoewel ik haar stem best leuk vind.
Maar die tooi....
true true...quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 26 februari 2012 22:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat maakt voor mij lekker niet uit, want ik heb geen negert![]()
da's toch een mode term?quote:
En homo'squote:Op zondag 26 februari 2012 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ach, alles wat ik er niet uit vind zien, daar smullen die oostblokkers van.
+1quote:Op zondag 26 februari 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ook niet
Nooit mee gesext ook, dus prestatievergelijkingen tussen verschillende afkomsten weet ik allemaal niet
KOH has flocked the two that I love ... if you do not find these two holo could be flocked,quote:
Oostblokkers gaan nog verder, want zelfs onze homo's konden het niet winnenquote:
Hehehehe, oeps!quote:Hartelijk dank voor je bestelling. Wij hebben de volgende gegevens ontvangen.
Je bestelling
Ordernummer 5688996547
Besteldatum zondag 26-02-2012
Betalingsmethode iDEAL
Producten Artikelnummer Aantal Prijs p/s Totaal
Nilfisk stofzuiger 9044000358 1 ¤ 59,99 ¤ 59,99
Waterproof Eye Pencil- Mink 9022111555 1 ¤ 2,99 ¤ 2,99
MASCARA MAX.DEFINIT. 9022114491 1 ¤ 2,79 ¤ 2,79
High Definition Mascara- Black 9022111551 1 ¤ 4,99 ¤ 4,99
Waterproof Eye Pencil- Teal 9022111556 1 ¤ 2,99 ¤ 2,99
Subtotaal ¤ 78,74
Verzendkosten ¤ 4,95
Totaal ¤ 83,69
uit het assortiment gehaald? gok ik?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
KOH has flocked the two that I love ... if you do not find these two holo could be flocked,Van swappertje
Dat dusquote:Op zondag 26 februari 2012 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uit het assortiment gehaald? gok ik?
En wel waar van die homo's en oostblokkers... maar goed, songfestival.... boeiend
Leuk ook die stofzuiger erbij.quote:
Nou, daar ging ik voor, maar toen gooide ik er nog wat bijquote:
De combinatie is tof.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou, daar ging ik voor, maar toen gooide ik er nog wat bij
Wel goeie aanbieding, voor een goeie stofzuiger
Wat is een custom purchase?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Awwww lief vrouwtje wil me per se nagellakjes sturen omdat ik custom purchase voor haar doe lol
Ik koop, zij paypallen het geldquote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat is een custom purchase?![]()
klinkt goed!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Awwww lief vrouwtje wil me per se nagellakjes sturen omdat ik custom purchase voor haar doe lol
Aaah ik snapquote:Op zondag 26 februari 2012 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik koop, zij paypallen het geld
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
WC is geschuurd en staat in de eerste laat grondverf
[ afbeelding ]
Van de week maar weer het volgende stukje doen, namelijk nieuw plafond in toilet maken.
En dan kijken of ik vrijdag de laatste laag kan stucen (hele toplaag van de muur).
Dan kunnen we daarna weer verder en wordt het écht wat
ja man, hoe cool, lekker shoppen en falen en dan het geld terug krijgen (en de lakjes opsturen natuurlijk, maar dan heb je toch de rush van het kopen gehadquote:Op zondag 26 februari 2012 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben helemaal hyper want hits en nagellak falen voor andere mensen
Ja helemaal blij mee, afwerken is leukquote:
Nee 2 koh voor 10 hits en die custom wil 5 herome wicsquote:Op zondag 26 februari 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja man, hoe cool, lekker shoppen en falen en dan het geld terug krijgen (en de lakjes opsturen natuurlijk, maar dan heb je toch de rush van het kopen gehad)
Willen ze dan Essence en Catrice enzo hebben ofzo?
Leuk hoor! Ken je die mensen via die nagellak-FB?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee 2 koh voor 10 hits en die custom wil 5 herome wics
Die cp stuur ik niet op voor het gepaypalled is. En die swap is meestal wel een gok. Je merkt wel aan de mensen hoe ze reageren dat je fout zit (ik tenminste).quote:Op zondag 26 februari 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk hoor! Ken je die mensen via die nagellak-FB?
En hoe weet je dat het betrouwbaar is dan?
Klinkt wel goed inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die cp stuur ik niet op voor het gepaypalled is. En die swap is meestal wel een gok. Je merkt wel aan de mensen hoe ze reageren dat je fout zit (ik tenminste).
Zij biedt meteen aan om foto's te sturen als ze alles heeft enzo, dus dan zit het meestal wel snor.
Yesh, en dan art supplies of used cosmetics omdat douane. En rond de $20quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klinkt wel goed inderdaad
Zetten ze dan op de doos dat het een cadeau is?
Fixedquote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga toch nog even een bakje vla met mandarijntjes pakken
Lief!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
De tv geeft ineens een melding dat er zo iets opgenomen gaat worden. Stond al ingeprogrammeerd en dan schakelt hij er ook vanzelf naartoe.
Ik kijken, is het die doc "Help mijn huid valt eraf"
My guy knows what I like
Lijkt best goedquote:Op zondag 26 februari 2012 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://daily-nail.blogspot.com/2012/02/is-zit-ok.html
Eeeew!
en best ziek dat hij weet dat ik alles wat vies, morbide, eng en ranzig is leuk vindquote:
OMG dat is zo liefquote:Op zondag 26 februari 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
De tv geeft ineens een melding dat er zo iets opgenomen gaat worden. Stond al ingeprogrammeerd en dan schakelt hij er ook vanzelf naartoe.
Ik kijken, is het die doc "Help mijn huid valt eraf"
My guy knows what I like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Maar superlief dat hij ook wat met die kennis doetquote:Op zondag 26 februari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en best ziek dat hij weet dat ik alles wat vies, morbide, eng en ranzig is leuk vind
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga stemmen op Georgië : I am the JokerDie deed me aan Ricky Martin denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik was eerder op de dag boos op 'm dus denk dat hij daarom wat in de halen heeftquote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar superlief dat hij ook wat met die kennis doet
de vette kleine versie?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die deed me aan Ricky Martin denken
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik was eerder op de dag boos op 'm dus denk dat hij daarom wat in de halen heeft![]()
Hij heeft ook lekker gekookt enzo, dus mijn rage was weer nuttig![]()
(hij ging tot 4 x toe ondanks waarschuwen van mijn kant bijna in/tegen de natte verf staan en daar werd ik pissig om, omdat ik weet dat hij onhandig is. Hij weet dat ook, maar doet er echt té vaak niks mee, waardoor ik weer van alles in huis mag fixen omdat hij met met zijn lompe hoofd stuk maakt)
Denk door de zwarte kleding ofzoquote:
I don't know and don't currrquote:Op zondag 26 februari 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Wanneer is dat song festival? binnenkort ofzo?
Normaal had ej toch alleen de Nederlandse finale? Of is die al geweest en is dit Europese voorrondes ofzo?
Meh, ik eigenlijk ook nietquote:Op zondag 26 februari 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I don't know and don't currr
Dit was de Nederlandse finale toch? En nu gaan ze door naar de Europese voorrondes. Ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Normaal had ej toch alleen de Nederlandse finale? Of is die al geweest en is dit Europese voorrondes ofzo?
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jonge wat een zeikswapperHeb je toegang tot Jessica? Nee. Heb je toegang tot Illamasqua? Nee. Okee, dan wil ik deze Essence.. Die zijn allemaal LE en niet meer te koop
LAMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jonge wat een zeikswapperHeb je toegang tot Jessica? Nee. Heb je toegang tot Illamasqua? Nee. Okee, dan wil ik deze Essence.. Die zijn allemaal LE en niet meer te koop
mjah, geen idee dus.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dit was de Nederlandse finale toch? En nu gaan ze door naar de Europese voorrondes. Ofzo?
Ja maar online kosten die al iets van 14 pond ofzo? Zonder verzendkostenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
LAMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Maar Illamasqua kun je wel kopen toch? Via webshops ofzo?
Nu is er gekozen wie wij heensturen, hierna de halve finales (omdat we niet genoeg betalen en nooit hoog eindigen) en daarna songfestival zelf.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Hema, Etos lak allemaal High endquote:Op zondag 26 februari 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Smeer ze HEMA-Miss Helen nagellak aan, exclusief uit Nederland-België
Tsja... da's niet echt hendig neequote:Op zondag 26 februari 2012 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar online kosten die al iets van 14 pond ofzo? Zonder verzendkostendan zit ze met 1 lakje al aan het swapbedrag. Kan ze beter zelf online bestellen dan
Dan hoef je niet te swappen met iemand in Nederland.
Handig.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Aha, thanks for the infoquote:Op zondag 26 februari 2012 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu is er gekozen wie wij heensturen, hierna de halve finales (omdat we niet genoeg betalen en nooit hoog eindigen) en daarna songfestival zelf.
Is niet heel lang terug veranderd omdat er nogal wat landen bijgekomen zijn.
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Zou hij ook schubben op zijn pemel hebben?Hemel...... ik heb schubben op mijn pemel.......
Dat klinkt heel vies.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Zou hij ook schubben op zijn pemel hebben?Hemel...... ik heb schubben op mijn pemel.......
Geen idee, ziet er niet fijn uit...quote:Op zondag 26 februari 2012 23:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar ik vind het echt heel zielig voor dat jochie. En wat is er met zijn oog?
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Die knakker nu zou een goeie zijn voor de Dove reclame voor bodylotion/butter voor droge huid
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Wel een leuk jong om te zien! En sneu natuurlijk, zo'n kloteziekte.
Die van de hits?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die vinden amerikanen tof hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Smeer ze HEMA-Miss Helen nagellak aan, exclusief uit Nederland-België
Ik ookquote:Op zondag 26 februari 2012 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die van de hits?
Ik heb al een deal, muhahahaha
Indd.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Wel apart dat ze nog nooit medische hulp hebben gezocht.... misshcien kan er wel iets aan gedaan worden
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die vinden amerikanen tof hoortrue story
Srsly?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die vinden amerikanen tof hoortrue story
Lolol, ik vond er 3 echt lelijk dus ik heb er 10quote:
Ja daar vroeg ze ook nog naar, die zijn volgens mij ook al oeroud want op de site kon ik ze niet terug vinden.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Hebben ze daar eigenlijk H&M?
Die hebben toch ook lakjes?
Ik ga ook een swapper zoeken.quote:
I'm a sucker for holo'squote:Op zondag 26 februari 2012 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lolol, ik vond er 3 echt lelijk dus ik heb er 10
Welke kohs?
De meeste kennen ze wss niet maar mijn swap buddy waarbij we random pakjes naar elkaar sturen die vroeg er in t begin zelfs naarquote:
Blue universe en platinum silverquote:Op zondag 26 februari 2012 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I'm a sucker for holo's
Uhm Koh Universe PurpleKoh Metallic GreenKoh Black or Green Stars Stardust. Welke moet jij halen dan?
Bwheeeeeeeeeeee ze vroeg bij mij eerst ook platinum silverquote:Op zondag 26 februari 2012 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blue universe en platinum silver
Oh lolz bij mij eerst metallic green en platinum silver. Maar toen zei ik hee heb je blue universe al gezien en toen wilde ze die, einzquote:Op zondag 26 februari 2012 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwheeeeeeeeeeee ze vroeg bij mij eerst ook platinum silverfoutje zeker.
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh lolz bij mij eerst metallic green en platinum silver. Maar toen zei ik hee heb je blue universe al gezien en toen wilde ze die, einz
Of je zoekt gewoon een makeup swapperquote:Op zondag 26 februari 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik hoef geen lakjes uit de VS, maar voor make-up is het misschien wel een idee![]()
Ik lakjes kopen voor hun en zij make-upjes kopen voor mij ofzo?
Die van mij vroeg ook make up geloof ikquote:Op zondag 26 februari 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik hoef geen lakjes uit de VS, maar voor make-up is het misschien wel een idee![]()
Ik lakjes kopen voor hun en zij make-upjes kopen voor mij ofzo?
Of datquote:Op zondag 26 februari 2012 23:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of je zoekt gewoon een makeup swapper
En hoe/waar doe ik dat?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of je zoekt gewoon een makeup swapper
Makeup alleyquote:Op zondag 26 februari 2012 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En hoe/waar doe ik dat?
Heb zoiets nog nooit gedaan joh
via makeup alley, die site ken ik welquote:Op zondag 26 februari 2012 23:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Makeup alley
En nee ik ga het niet uitleggen, je googled maar LOL
Fixedquote:Op zondag 26 februari 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
via makeup alley, die site ken ik welheb er zelfs een account voor revieUws
Daarom kom ik er nooitquote:Op zondag 26 februari 2012 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb daar zelfs al een account geloof ik.
Alleen die boards zijn verrekte onoverzichtelijk.
bwehehehehequote:
over swaps, over elkaar of over andere dingen?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
En sommige mensen zijn eckte uberzeikerds
Ja dattes!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die hebben dan serieus in hun 'eisenlijst' staan dat je niet rookt en geen huisdieren hebt bladiebladiebla
Serieus?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die hebben dan serieus in hun 'eisenlijst' staan dat je niet rookt en geen huisdieren hebt bladiebladiebla
het is een grote groep wijven bij elkaa,r die zeiken over alles waar maar over te zeiken valt!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
over swaps, over elkaar of over andere dingen?
quote:
Sirene!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb trouwens gisteravond om half 4 toen ik wakker werd nog die zeikverhalen van Masja, Lipglans en Sirene zitten doorlezen... echt, treurnis alom.
Da's inderdaad net zoiets als witte sneeuw of bruine negers, zeikende wijvenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is een grote groep wijven bij elkaa,r die zeiken over alles waar maar over te zeiken valt!
klinkt nou niet écht heel erg aantrekkelijkquote:Op zondag 26 februari 2012 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dat JIJ eerst moet shippen als je nog nieuw bent en bladiebla of minder 'reviews' ban je swapdingeses hebt gehadtot zij het binnen hebben en dan krijg jij t jouwe LOL
ja beetje nutteloze vraag hoor kip!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's inderdaad net zoiets als witte sneeuw of bruine negers, zeikende wijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |