In de VS is alleen E! al bezig met de Red Carpet..dan zal Film1 die stream wel gebruiken. Nu reclame trouwens, klopt dat dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:29 schreef Maver24 het volgende:
Op Film1 heb je dus echt merk ik nu super veel tijd dat er niets gebeurd en laten ze tweets zien, dan neem ik aan dat er reclame is op de Amerikaanse tv
zal wel uitzondering zijn ivm oscarsquote:Op maandag 27 februari 2012 00:29 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Om de 5 minuten
Tja zij zullen het wel gewend zijn.
Ja dat kloptquote:Op maandag 27 februari 2012 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
In de VS is alleen E! al bezig met de Red Carpet..dan zal Film1 die stream wel gebruiken. Nu reclame trouwens, klopt dat dan?
omdat ekte acteurs geen reet geven om twee idioten die je vragen wat voor jurk je om je billen hebt zitten.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:27 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Why?
God, why?!?!?![]()
![]()
![]()
Zo'n show is toch gewoon 1000x beter als de échte helden in beeld komen... de meesten die ik nu zie ken ik niet eens, veel onbekenden voor mij. Bridesmade of zo? Wtf?
Laat dan op zijn minst Scorsese en Spielberg zien (Hugo en Warhorse), die zijn nog baas
haha idd xDquote:Op maandag 27 februari 2012 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat ekte acteurs geen reet geven om twee idioten die je vragen wat voor jurk je om je billen hebt zitten.
hoe kijk je ABC?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:34 schreef Strani het volgende:
Okay, nou is ABC ook begonnen met de Red Carpet.
Ik gebruik een slingbox die in New York staat. Kost veel maar dan heb je ook wat, met HD en alles. Zo heb ik trouwens ook Nederlandse TV (ik woon in het buitenland).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |