Volgens mij voor commentaar op de leiding, ik mag het hopen.. dat hij hier niet mee weg komt vanwege die gele kaart.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
Krijgt hij nou geel voor die kopstoot of dat opstootje daarna?
Idd. Zo ongelooflijk dom ook die gast. Gewoon 6 wedstrijden geven.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij voor commentaar op de leiding, ik mag het hopen.. dat hij hier niet mee weg komt vanwege die gele kaart.
Hij lag eerst flink voor op de CD-Index. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hier maar roepen dat Mertens maar 1 helft van het seizoen kan presteren.
Hij wordt 2x voorbij gelopen en het is 2-2quote:Op zondag 26 februari 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Jij kan echt niet verdedigen he Pietertje!
Levert de bal in iddquote:Op zondag 26 februari 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
Die nummer 4 (Marcelo?) ook bij die 2de goal bij Feijenoord
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Jij kan echt niet verdedigen he Pietertje!
Inderdaad..quote:Op zondag 26 februari 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
Daar had Koeman helemaal geen punt als hij vraagt op een penaltie.
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
Wel een belangrijke wedstrijd ja, maar we worden geen kampioen hoor Dries.
Jup.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:16 schreef mrstylo het volgende:
Wat een gay samenvatting.
Was in mijn ogen 1 van de beste wedstrijden van dit seizoen en dan zo'n faal samenvatting.
Die commentator is ook veel te veel bezig er veel meer van te maken dan dat het daadwerkelijk is, typische NOS verslaggeving.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:16 schreef mrstylo het volgende:
Was in mijn ogen 1 van de beste wedstrijden van dit seizoen en dan zo'n faal samenvatting.
Ze winnen ook eens een topper.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
De kampioensoverwinningDie Mertens is een enorme dwaas.
PSV staat virtueel nog achter Twente.
PSV - Heerenveen zal PSV niet winnen ben ik bang.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel mooi dat PSV Heerenveen, AZ en Twente nog thuis krijgt
Het is geen klassieker ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:16 schreef mrstylo het volgende:
PSV heeft volgens mij het moeilijkste programma van de top.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel mooi dat PSV Heerenveen, AZ en Twente nog thuis krijgt
Heb ik toch nergens gezegd.quote:
Klopt.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
PSV heeft volgens mij het moeilijkste programma van de top.
Ik zie PSV - TWE 2-2 worden. iig geen winnaarquote:Op zondag 26 februari 2012 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen ze volgende week verandering inbrengen.
Twente, NAC, Heerenveen en Ajaxquote:Op zondag 26 februari 2012 19:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ongelooflijk idd.quote:
Dat maakt helemaal niks uit, dit was de kampioenswedstrijd. Het is voorbij, helaas.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wanneer heb jij gelijk gehad?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie PSV - TWE 2-2 worden. iig geen winnaar
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat maakt helemaal niks uit, dit was de kampioenswedstrijd. Het is voorbij, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |