TT bedoel je? Zijn hier erger gewendquote:Op zondag 26 februari 2012 18:01 schreef Sjapoela het volgende:
Sorry voor de gare OP, zit op fiets en schrok ervan dat ik de lapo was
Lapo = Nieuwe topic openen = oud.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:01 schreef Sjapoela het volgende:
Sorry voor de gare OP, zit op fiets en schrok ervan dat ik de lapo was
Och, het viel mij wel op dat Mokotjo na 7 minuten geel kreeg, en voorts in de hele wedstrijd er voor soortgelijke vergrijpen geen kaarten vielen. Thuisfluiten wil ik het niet noemen, maar als je een back zo vroeg geel geeft moet je ook consequent blijven.quote:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=159896quote:Gyon Fernandez redde zondagmiddag bijna een punt voor Feyenoord, door twee keer te scoren in de uitwedstrijd tegen PSV. De aanvaller had toen echter al niet meer op het veld mogen staan: bij een 1-0 tussenstand deelde hij plotseling een kopstoot uit aan tegenstander Marcelo. Scheidsrechter Richard Liesveld ontging het incident, waardoor beide ploegen met elf man bleven staan.
Ronald Koeman wilde er na afloop van de 3-2 nederlaag nog niet veel over kwijt. "Ik heb het niet helemaal goed gezien. Hij komt wel ergens met zijn hoofd waar hij niet moet zijn", zei de coach tegen het ANP. "Ik vond ook de reactie van hem niet goed. Op basis daarvan krijgt hij volgens mij ook de gele kaart." Fernandez belaagde de grensrechter en werd daarom op de bon geslingerd.
De vervanger van John Guidetti werd niet gestraft voor zijn kopstoot en kan op basis van de videobeelden nu alsnog vervolgd worden. "Met zijn verleden moet hij doen waar hij voor in het veld staat en dat is goed voetballen en doelpunten maken. Hij moet zich niet met dit soort dingen bezighouden, dat kun je niet accepteren", zei Koeman, die wacht met het uitdelen van een sanctie: "Ik wil eerst nog beter de beelden zien. Als blijkt dat zijn actie niet gepast is, dan zullen we maatregelen nemen."
Hij speelde op momenten wel goed, maar kijk de 3-2 nog maar eens na, staat daar lucht te dekken.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:03 schreef Muto het volgende:
Mokotjo speelde gewoon erg prima op de back.
Fernandez op het veld en Fernadez in interviews zijn net 2 compleet andere personen.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:02 schreef Roffamannetje het volgende:
Ik geef Fernandez het voordeel van de twijfel, omdat die zo netjes praat in het interview
Tweede helft was wel beter dan eerste. Die eerste 45 minuten sloegen echt nèrgens op.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:04 schreef Maastoren het volgende:
Nelom heeft het sinds zijn blessurie niet (meer).
Volg jij eigenlijk wel de eredivisie?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:04 schreef Ritmo het volgende:
Laten we nu bij deze ook eens ophouden te doen alsof punten strooien tegen degradatiekandidaten en middenmoters erbij hoort. Mocht je nog wat van het seizoen willen maken, dan zijn dergelijke onnodige uitglijers niet meer acceptabel.
Nee, maar volgens jou moeten we de CL winnen en ongeslagen kampioen worden met 2 tegendoelpunten. Jij bent gewoon hartstikke onrealistisch. Je leeft wat dat betreft in je eigen fictieve wereld.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:04 schreef Ritmo het volgende:
Laten we nu bij deze ook eens ophouden te doen alsof punten strooien tegen degradatiekandidaten en middenmoters erbij hoort. Mocht je nog wat van het seizoen willen maken, dan zijn dergelijke onnodige uitglijers niet meer acceptabel.
En dat belerende toontje is ook om moe van te worden..quote:Op zondag 26 februari 2012 18:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, maar volgens jou moeten we de CL winnen en ongeslagen kampioen worden met 2 tegendoelpunten. Jij bent gewoon hartstikke onrealistisch. Je leeft wat dat betreft in je eigen fictieve wereld.
Vergeet de grootste, Wijnaldumquote:Op zondag 26 februari 2012 18:05 schreef Muto het volgende:
Het is wel een ontzettende kutclub, dat PSV. Met die akelige kutspelers die om alles en een beetje gaan liggen. Mertens, Toivonen en die Strootman.
Strootman is ontzettend gehyped. Leuke voetballer, maar meer niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:05 schreef Muto het volgende:
Het is wel een ontzettende kutclub, dat PSV. Met die akelige kutspelers die om alles en een beetje gaan liggen. Mertens, Toivonen en die Strootman.
Ik probeer dat al maanden iedereen in PSV-Land duidelijk te maken maar niemand neemt me serieus.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Strootman is ontzettend gehyped. Leuke voetballer, maar meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |