Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Multi taskingquote:Op zondag 26 februari 2012 16:40 schreef zerokil het volgende:
[..]
Moet jij niet AZ kijken inplaatsvan hier fokken?
You don't say.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Godverdomme wat is Chantal Jansszen lekker
Als je actief aan het supporten bent, zit je in het stadionquote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
Als echte supporter zou ik dat niet doen.
Een botsing is wanneer je tegen iemand aanloopt per ongeluk. Toivonen werkt Clasie bewust naar de grond toen hij wilde opstaan.quote:
En Fernandez wou de bal koppen zeker?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een botsing is wanneer je tegen iemand aanloopt per ongeluk. Toivonen werkt Clasie bewust naar de grond toen hij wilde opstaan.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:45 schreef zerokil het volgende:
[..]
En Fernandez wou de bal koppen zeker?
Op Chick updated, raadt maar van wie ze is.. (Italiaanse keeper)
Das lastig zeg, vooral met Googlequote:Op zondag 26 februari 2012 16:45 schreef zerokil het volgende:
[..]
En Fernandez wou de bal koppen zeker?
Op Chick updated, raadt maar van wie ze is.. (Italiaanse keeper)
Geen Google gebruiken dan.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Das lastig zeg, vooral met Google
Oh enne
[ afbeelding ]
Waar heb ik dat moeten lezen dan..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:46 schreef vandermar het volgende:
[..]ik zeg toch Fernandez had rood moeten krijgen en er niet meer mogen staan. Soms wil jij echt alleen de dingen lezen die jou uitkomen.
Waarom niet?!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat moeten lezen dan..
Ik dacht in vorige topicquote:
Oh heb alleen de laatste posts gelezen..quote:
Das niet helemaal de bedoeling geloof ikquote:Op zondag 26 februari 2012 16:51 schreef zerokil het volgende:
[..]
Oh heb alleen de laatste posts gelezen..
Maar goed.
Trouwens ik heb net een nieuwe controller gekocht (PS3 Dualshock etc.) maar de knopjes zitten nog redelijk stroef en heel soms werkt de X knop niet, zou dat kunnen omdat hij nog net nieuw is??
Tjah, ik heb hem wel op marktplaats gekocht maar hij was nog helemaal in de originele verpakking en nog nooit gebruikt..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:53 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Das niet helemaal de bedoeling geloof ik
Ah, ik neem hem toch maar in brazil squad aangezien er niet veel soeps is voor mijn budget op CVM.quote:
niet fresh misschien?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
Waarom koopt niemand mijn IF Donk152K Bin, by far de goedkoopste op de markt.
Daarom heb ik hem ook voor 4K minder erop gezetquote:
Mijn ogen..quote:
http://www.futhead.com/12/squad/79319quote:Op zondag 26 februari 2012 17:00 schreef zerokil het volgende:
Echt triest van me eigen heb nog nooit een team gehad met 200k + waarde, terwijl ik nu 500k heb..
Zit al paar maanden te twijfelen wat voor team ik wil bouwen
IF Mandanda is precies wat je kan verwachten..goede reflexes en erg sterk van dichtbij, maar het blijft een neger, dus er gebeuren vaak gekke dingen. NIF Lloris is 10x beter imo, al is Mandanda ook niet slecht.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:01 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga mijn IF Ahamada maar weer verkopen. Ik merk niet echt verschil en hij kost 160/170K! Kan ik beter de NIF nemen.![]()
Is IF Mandanda trouwens goed? Heb nu bronze Condoul in mijn BazenSenegal team. Maar dat is wel erg lastig tegen Messi's enzo.
Ben jij er ook weer?quote:
Cavani op CMquote:Op zondag 26 februari 2012 17:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/79319
Ik moet een Marseillekeeper voor de link met IF Diawara. Ik koop hem wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Mandanda is precies wat je kan verwachten..goede reflexes en erg sterk van dichtbij, maar het blijft een neger, dus er gebeuren vaak gekke dingen. NIF Lloris is 10x beter imo, al is Mandanda ook niet slecht.
Jaquote:Op zondag 26 februari 2012 17:02 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ben jij er ook weer?
[..]
Cavani op CM?
Welk niveau doe jij/ heb je gedaan?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Mandanda is precies wat je kan verwachten..goede reflexes en erg sterk van dichtbij, maar het blijft een neger, dus er gebeuren vaak gekke dingen. NIF Lloris is 10x beter imo, al is Mandanda ook niet slecht.
Netjes. Haalt modric 9 als je die ipv Silva zet? Ik vond Silva echt onzichtbaar als RCM in mijn 433. Modric is veel meer aanwezig.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/79319
Bijstand.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Welk niveau doe jij/ heb je gedaan?
Hamsik kan daar toch ook?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaanders Cambiasso met 2* skill
Nee... Alleen een Engelse CM of een CM van City/Arsenal.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Netjes. Haalt modric 9 als je die ipv Silva zet? Ik vond Silva echt onzichtbaar als RCM in mijn 433. Modric is veel meer aanwezig.
Krijgt geen 9 chem of je moet Dawson centraal doen dan wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Netjes. Haalt modric 9 als je die ipv Silva zet? Ik vond Silva echt onzichtbaar als RCM in mijn 433. Modric is veel meer aanwezig.
Ah, dan past hij best goed op CM inderdaad. Hij de schietende CM, de andere twee (ook) voor de passes.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Krijgt geen 9 chem of je moet Dawson centraal doen dan wel.
@Reemi, had gekuntmaar wil wel eens met Cavani spelen en heeft High defense
Walker op RB kan ook dan. Heeft modric wel 9 lijkt me. En backs hoeven toch alleen snelheid te hebben. Walker is mn favo RB dit spelquote:Op zondag 26 februari 2012 17:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Krijgt geen 9 chem of je moet Dawson centraal doen dan wel.
@Reemi, had gekuntmaar wil wel eens met Cavani spelen en heeft High defense
Kan ookquote:Op zondag 26 februari 2012 17:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Walker op RB kan ook dan. Heeft modric wel 9 lijkt me. En backs hoeven toch alleen snelheid te hebben. Walker is mn favo RB dit spel
Oh ja ik had de NUP daar staan en die vond ik dus niets.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan ookMaar ik wilde IF Richards wel eens uitproberen en de UP Silva aangezien ik de normale al erg goed vond.
Silva heeft toch echtquote:Op zondag 26 februari 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan ookMaar ik wilde IF Richards wel eens uitproberen en de UP Silva aangezien ik de normale al erg goed vond.
Hoe doet IF Richards het?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, pas morgen kan ik testenquote:
Verdammt!quote:Op zondag 26 februari 2012 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, pas morgen kan ik testen
Ik heb ook Modric, IF Johnson + Richards gehaald gister maar ik kan ze nergens fatsoenlijk in kwijt zonder een CM 7 chem te geven -.-'quote:Op zondag 26 februari 2012 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, pas morgen kan ik testen
Wat heb je nu dan? Maak eens met Futhead?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb ook Modric, IF Johnson + Richards gehaald gister maar ik kan ze nergens fatsoenlijk in kwijt zonder een CM 7 chem te geven -.-'
Bedoeling was dus ( een beetje ) om zoveel mogelijk kutlanden er in te verwerkenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat heb je nu dan? Maak eens met Futhead?
Ik heb geen ideequote:Op zondag 26 februari 2012 17:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bedoeling was dus ( een beetje ) om zoveel mogelijk kutlanden er in te verwerken
http://www.futhead.com/12/squad/88062
SIFquote:
Nopequote:Op zondag 26 februari 2012 17:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Zit de rode kit van Real Madrid ook in t spel?
Ik zie op de auction eigenlijk alleen de witte en de zwarte
Ah balen, veruit de mooistequote:
Vind ik nou ook, op een of andere manier win ik gewoon wedstrijden alleen maar met dat shirt te dragen..quote:
Ik heb die ook standaard bij 1tegen1quote:Op zondag 26 februari 2012 17:44 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Vind ik nou ook, op een of andere manier win ik gewoon wedstrijden alleen maar met dat shirt te dragen..
Klopt ja. Vond het totaal niet verdiend dat AZ op 1-0 kwam, maar na de goal zijn ze wel veel beter.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Terecht, de 1-1 was erg discutabel
Ik hoop ook dat AZ wint. Heerenveenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Terecht, de 1-1 was erg discutabel
Wat is er mis met Heerenveen?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat AZ wint. Heerenveen
Mn ex Heerenveen aanhangster, heeft me genadeloos hard uitgelachen na de 5-1, dus ik zit al te verzinnen wat ik na een eventuele overwinning naar haar kan sturen. Maar denk dat ik helemaal niks ga sturenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat AZ wint. Heerenveen
Vind het maar een pauperclubje.quote:
Ik ken eigenlijk niemand die Heerenveen niet sympathiek vindt. Leuke uitstraling, goede scouting, doorgaans aanvallend voetbal..quote:
Ik kom er wel eens maar dat is meer omdat het gratis is. Als ik er zit dan is er werkelijk geen fluit aan. Sfeer hebben ze nooit van gehoord, enige wat nog grappig is zijn alle 15 jarigen op nieuw noord die met wc papier gooienquote:Op zondag 26 februari 2012 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die Heerenveen niet sympathiek vindt. Leuke uitstraling, goede scouting, doorgaans aanvallend voetbal..
Vind Heerenveen eigenlijk best een laf counterploegje. Altijd al gevonden. De favoriete manier van aanmoedigen daar is monotoom: " heerenveen... heerenveen.. heerenveen" te roepen. Wel nooit rellen met Heerenveen, maar verder kraak noch smaakquote:Op zondag 26 februari 2012 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die Heerenveen niet sympathiek vindt. Leuke uitstraling, goede scouting, doorgaans aanvallend voetbal..
AZ vind ik ook maar appart publiek, die fucking irritante klappertjesquote:Op zondag 26 februari 2012 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind Heerenveen eigenlijk best een laf counterploegje. Altijd al gevonden. De favoriete manier van aanmoedigen daar is monotoom: " heerenveen... heerenveen.. heerenveen" te roepen. Wel nooit rellen met Heerenveen, maar verder kraak noch smaak
Ja, klappers zijn kut inderdaad. De fanatieke aanhang is ook doodongelukkig met die krengenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
AZ vind ik ook maar appart publiek, die fucking irritante klappertjes
Wie zijn idee was het eigenlijk?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, klappers zijn kut inderdaad. De fanatieke aanhang is ook doodongelukkig met die krengen
Weet niet, volgens mij werden ze in 2005 bij AZ-Sporting Lissabon geintroduceerd, doordat er reclame op die dingen staat levert het AZ wel goed geld op. Gezien het tijdstip en de slimmigheid van de actie vermoed ik dat Scheringa er achter zitquote:Op zondag 26 februari 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie zijn idee was het eigenlijk?
153K ik heb hem voor 152K Bin erop.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb ik er destijds ook voor betaald![]()
Wat is hij waard nu?
Daar kom je nu pas achter? Hij heeft godverdomme mijn club verneukt.quote:
Dat hebben Gullit en Bosz gedaan. Koeman heeft reuze veel geluk met Guidetti, anders had Koeman ook weinig met deze selectie gekund. Been heeft het erg goed gedaan bij Excelsior en NEC.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter? Hij heeft godverdomme mijn club verneukt.
Been had zelfde niveau aan materiaal. Castaignos prikte er 15 in en Wijnaldum. Nu komt alles van Guidetti. Been had veel beter kunnen presteren maar bakte er na het 1e geluksjaar geen hout meer van.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat hebben Gullit en Bosz gedaan. Koeman heeft reuze veel geluk met Guidetti, anders had Koeman ook weinig met deze selectie gekund. Been heeft het erg goed gedaan bij Excelsior en NEC.
Dan toch vreemd dat hij bij NEC en Excelsior een held was. Maar ja, koeman was weer een lulletje bij andere clubs en is nu opeens de grote man. het kan vreemd lopen.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Been had zelfde niveau aan materiaal. Castaignos prikte er 15 in en Wijnaldum. Nu komt alles van Guidetti. Been had veel beter kunnen presteren maar bakte er na het 1e geluksjaar geen hout meer van.
Hij had bij Excelsior extreem goed materiaal voor de eerste divisie en bij NEC had hij vreselijk mazzel met Lens die elke week belachelijk goed speelde, Vadocz die toen ook vreselijk goed was, veel betere backs, Schone die ook veel beter presteerde.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan toch vreemd dat hij bij NEC en Excelsior een held was. Maar ja, koeman was weer een lulletje bij andere clubs en is nu opeens de grote man. het kan vreemd lopen.
En wiens taak is het om het optimale uit een team en uit een speler te halen?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij had bij Excelsior extreem goed materiaal voor de eerste divisie en bij NEC had hij vreselijk mazzel met Lens die elke week belachelijk goed speelde, Vadocz die toen ook vreselijk goed was, veel betere backs, Schone die ook veel beter presteerde.
Trainer?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En wiens taak is het om het optimale uit een team en uit een speler te halen?
Al helemaal als je gelijk staat, het is geen ramp als je 3-3 speelt tegen sc Heerenveenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:36 schreef Tim86 het volgende:
AZ publiek
Zag je dat stadion leegstromen in de 89e minuut? Fucking triest. Ik weet dat het bij elke club zo is, maar zo extreem als dit..damn. Dan snap je er echt niets van.
En dan in zo'n knotsgek duelquote:Op zondag 26 februari 2012 18:36 schreef Tim86 het volgende:
AZ publiek
Zag je dat stadion leegstromen in de 89e minuut? Fucking triest. Ik weet dat het bij elke club zo is, maar zo extreem als dit..damn. Dan snap je er echt niets van.
bang om in de file te staan pffffffffffffffffffquote:Op zondag 26 februari 2012 18:36 schreef Tim86 het volgende:
AZ publiek
nieuwe klappers halen bij de infobaliequote:Op zondag 26 februari 2012 18:42 schreef Thorb het volgende:
Of ze gingen weer op zoek naar gevulde koeken om te gooien.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:46 schreef stoereboii het volgende:
GODVER HALL OOK GEBLESSEERD SCRIPTED KUTSPEL
Jep post m zo ff voor jequote:Op zondag 26 februari 2012 18:58 schreef Walxie het volgende:
Iemand die bronze Eredivisie team heeft?
Oke, thanks!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef Anthony9219 het volgende:
De opstelling is trouwens niet de standaard 11Heb meestal messaoud, morec en mei in plaats van kruijsen, ter horst en balkestein.
Jiij ook bedankt!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:01 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#kbJVCs97bcY0D
een andere variatie. Ook Eredivisie Brons.
Het jammere bij jou is, is dat niet al deze spelers van deze formatie te koop staan:(.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Dit is mijn eredivisie bronze team..weer een andere formatie haha
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cHf0yWqlbcY0U
Klopt, dan moet je wat geduld hebben. Paar keer per dag checken of er iets bij komt.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:10 schreef Walxie het volgende:
[..]
Het jammere bij jou is, is dat niet al deze spelers van deze formatie te koop staan:(.
Nah, ben nu voor 451 gegaan, ook niet verkeerd!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, dan moet je wat geduld hebben. Paar keer per dag checken of er iets bij komt.
En de 1-0 waar Toivonen Clasie weer naar de grond werkt. Tevens had Fernandez niet mogen blijven staan.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:15 schreef jepperdeprep het volgende:
PSV heeft geluk dat die duw van Matavz niet werd gezien.
En volgens mij zag ik ook een handsbal bij dat schot van Cabral. Enigszins lucky psv ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
En de 1-0 waar Toivonen Clasie weer naar de grond werkt. Tevens had Fernandez niet mogen blijven staan.
Klopt ook maar had zijn armen wel vrij dicht op lichaam.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:17 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
En volgens mij zag ik ook een handsbal bij dat schot van Cabral. Enigszins lucky psv ja.
zeroweight geworden dacht ikquote:Op zondag 26 februari 2012 19:17 schreef Walxie het volgende:
Wat is er met de prijs van Snijders gebeurd?
Het was een penalty natuurlijk. Maar Fernandez had natuurlijk niet meer op het veld mogen staan!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:17 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
En volgens mij zag ik ook een handsbal bij dat schot van Cabral. Enigszins lucky psv ja.
Inderdaad. En hij ontkende net gewoon dat hij een kopstoot gafquote:Op zondag 26 februari 2012 19:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het was een penalty natuurlijk. Maar Fernandez had natuurlijk niet meer op het veld mogen staan!
Ja lol. ''Kopstoot? Huh? Van Marcelo of van mij''?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:19 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Inderdaad. En hij ontkende net gewoon dat hij een kopstoot gaf
Opeens rond de 6k..quote:Op zondag 26 februari 2012 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Snijders is verhuurd aan Willem II, dus dat kan kloppen
Jup, de 2-1. Net in het veld en gelijk maar prima pass geven en daarna scoren. Sowieso dat ze vol blijven houden met Carollquote:
ahh dat vind ik wel mooi voor hemquote:Op zondag 26 februari 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, de 2-1. Net in het veld en gelijk maar prima pass geven en daarna scoren. Sowieso dat ze vol blijven houden met Caroll
Carroll heeft 5* skills, logisch dus.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, de 2-1. Net in het veld en gelijk maar prima pass geven en daarna scoren. Sowieso dat ze vol blijven houden met Caroll
Agger ookquote:Op zondag 26 februari 2012 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Carroll heeft 5* skills, logisch dus.
Budget>quote:Op zondag 26 februari 2012 19:32 schreef Doublepain het volgende:
Messi verkocht met 20k aan tax
Iemand een leuk idee voor een team?
Goud, zilver?quote:
Dan kan ik niet eens een fatsoenlijke speler halen als ik alles verkoop wat ik hebquote:Op zondag 26 februari 2012 19:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar kan je misschien net een degelijke speler voor halen
Die standaard zender op sopcast. Geen idee welke maar ik kijk sport 1quote:
11 duitsers te veelquote:Op zondag 26 februari 2012 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/88686
Kroos met 59 pace is wel kut op die positie..zou ik Muller nemenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/88686
Dinstagquote:Op zondag 26 februari 2012 19:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wanneer komt de demo van FIFA Street uit?
28e voor ons (PS3)quote:Op zondag 26 februari 2012 19:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wanneer komt de demo van FIFA Street uit?
150 posts per pagina ftw.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn alweer aardig wat pagina's doorheen
Was inderdaad een mooie goal in een verder kapot slechte wedstrijd van Real. Wel jammer dat Liverpool wintquote:
Poolse league.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand nog een leuke league waar ik een <80 teampje van kan maken? BPL heb ik al
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
Messi mag de club verlaten en hoeft ook niet meer terug te komen. Nutteloze dwerg is het.
Snel kereltje toch die Messi?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
Messi mag de club verlaten en hoeft ook niet meer terug te komen. Nutteloze dwerg is het. CR7 mag blijven, Benzema wordt ook al een twijfelgevalletje. Voor mijn gevoel had ik meer succes met de NIF Benzema
Serie A vast wel? Liga BBVA ook wel denk ik met Callejon enzoquote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand nog een leuke league waar ik een <80 teampje van kan maken? BPL heb ik al
Eens, kheb hem ook de laan uitgetyftquote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
Messi mag de club verlaten en hoeft ook niet meer terug te komen. Nutteloze dwerg is het. CR7 mag blijven, Benzema wordt ook al een twijfelgevalletje. Voor mijn gevoel had ik meer succes met de NIF Benzema
Ligue 1 heeft wel brute <80 spelers, vooral hele goede backs en CDM's en spitsen.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Pace 93. Kan ik net zo goed Agbonlahore neerzetten daar.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Snel kereltje toch die Messi?
Wie wan de troffie!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:49 schreef Doublepain het volgende:
Kuyt met zijn poging tot engels accent
Ik ga iets verzinnen met UP Aguero, SIF Adebayor en CR7quote:Op zondag 26 februari 2012 19:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens, kheb hem ook de laan uitgetyft
quote:
Als LF nog bestond, ha je gemakkelijk nani erbij kunnen doenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga iets verzinnen met UP Aguero, SIF Adebayor en CR7
Bundesligaquote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
-------------------------Aguero-------------Adebayor-------------------------quote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga iets verzinnen met UP Aguero, SIF Adebayor en CR7
volgens mij kijkt EA alleen maar op het score boardquote:Op zondag 26 februari 2012 19:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ze de wedstrijd hebben gezien. Hattrick was wel beter geweest.
Gekopieerd, en opgeslagenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
-------------------------Aguero-------------Adebayor-------------------------
Ronaldo ---------- Silva ------------------Toure -----------Walcott IF
Coentrao ---------IF Chiellini ---------Kompany -------IF Richards
-----------------------------------Buffon------------------------------------------
Krijgt Ronnie dan 9 chem? Chiellini sowieso nietquote:Op zondag 26 februari 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gekopieerd, en opgeslagenDie 2 moet een goed dueo zijn
Jup, triple link met Coentrao.quote:
Hoezo niet? triple link met Buffon tochquote:Op zondag 26 februari 2012 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijgt Ronnie dan 9 chem? Chiellini sowieso niet
Waar praten jullie dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
Wat is Gurbuh toch ook makkelijk op te stokenje hoeft maar een woord over Heerenveen te reppen en hij gaat los
Twitter, ik mag nogal graag de boel opstoken en trollenquote:
Link met een teamgenoot van dezelfde nationaliteit = 9 chemquote:Op zondag 26 februari 2012 19:57 schreef Tim86 het volgende:
Is dat genoeg om 3 dode links te compenseren dan?
haha baasquote:Op zondag 26 februari 2012 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Twitter, ik mag nogal graag de boel opstoken en trollen
oh oke. Dan klopt hij jaquote:Op zondag 26 februari 2012 19:57 schreef laucas het volgende:
[..]
Link met een teamgenoot van dezelfde nationaliteit = 9 chem
http://www.futhead.com/12/squad/89166quote:Op zondag 26 februari 2012 19:57 schreef Tim86 het volgende:
Is dat genoeg om 3 dode links te compenseren dan?
Ronnie op LM is wel zonde opzich.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/89166
9 chem staat er
Adebayor en Aguero niet omdraaien? Aguero 5* weak foot.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/89166
9 chem staat er
Krijgt Adebayor maar 7 chem, dan zou je Modric moeten doen en Van der Vaart op middenveld.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Adebayor en Aguero niet omdraaien? Aguero 5* weak foot.
Ja, je gaat met 1 spits spelen ipv 3.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:04 schreef dion_v_k het volgende:
Als je gewend bent aan het 4-3-1-2 systeem, zou 4-3-2-1 dan een grote verandering zijn?
Ik ben een team aan het bouwen en kan het momenteel niet uitproberen op de ps3
Weet ik niet. Ventje in het publiek was wild aan het juichen en stak zichzelf in z'n oog met z'n vinger en ging toen half huilend verder juichenquote:
Ik ga zo niet clubben.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:05 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ventje in het publiek was wild aan het juichen en stak zichzelf in z'n oog met z'n vinger en ging toen half huilend verder juichen
@Lindgren; Word er nog geclubt?
Duplicate of heb je iets gewonnen?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga zo niet clubben.Misschien later.
Leuk! Ik heb een berichtje van een scammer. Iemand een leuk idee om 'm te naaien?
Nee is gewoon 150k waard.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:07 schreef vandermar het volgende:
140K accepteren voor IF Donk? Maak ik 15K verlies maar krijg hem niet voor 145 zelfs weg.
Duplicatequote:Op zondag 26 februari 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Duplicate of heb je iets gewonnen?
Hij wil maar niet wegquote:
Vraag om een voorbeeld. Bronze waarvan er nog maar 1 op de markt is (van jouquote:
PSN ID?quote:
Is goedquote:
Laten we hem zo hard schijten dat als ie ons geen geld geeft dat ie gebant is voor altijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:11 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, stuur zijn ID. Dan doen we ons allemaal voor als EA medewerkers.
Ik snap 'm niet, waarom moet ik er twee hebben?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vraag om een voorbeeld. Bronze waarvan er nog maar 1 op de markt is (van jou) die voor 5 of 10k er op zetten zodat hij hem koopt. Moet je er 2 hebben dus.
Zet op de tp voor 10K bin beide en dan koopt hij ze om te dupliceren.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, waarom moet ik er twee hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |