De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan hem ook gewoon negeren en niet verder dan hoi komenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef marbasnarf het volgende:
ik zie ook niet heel veel toekomst in vriendschap, das iets wat hij wilde... ik zie t meer als noodzaak om een feestje ofzo niet te laten veranderen in een emotionele hel voor me..
wil dingen gewoon opgelost hebben voor ik hem in t openbaar onder ogen moet komen
Waarom zou het zo erg zijn om hem tegen te komen dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef marbasnarf het volgende:
ik zie ook niet heel veel toekomst in vriendschap, das iets wat hij wilde... ik zie t meer als noodzaak om een feestje ofzo niet te laten veranderen in een emotionele hel voor me..
wil dingen gewoon opgelost hebben voor ik hem in t openbaar onder ogen moet komen
mja.. dat kan idd.. al zit dat niet in mn aard... maar t zal wel moeten of niet gaan .. of zorgen dak slank en mooi wordt en dat hij liever zn tong afbijt dan moet toegeven dat hij een sukkel is geweestquote:Op zondag 26 februari 2012 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan hem ook gewoon negeren en niet verder dan hoi komen
wil ook geen ongemakkelijke momenten voor anderen veroorzaken..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou het zo erg zijn om hem tegen te komen dan?
Het is niet alsof je ineens poeslief tegen hem moet doen.
Als het iets is wat hij wilde, waarom doet hij er dan zo losjes over en jij zo moeilijk?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef marbasnarf het volgende:
Vrouw, raap jezelf eens bij elkaar!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja.. dat kan idd.. al zit dat niet in mn aard... maar t zal wel moeten of niet gaan .. of zorgen dak slank en mooi wordt en dat hij liever zn tong afbijt dan moet toegeven dat hij een sukkel is geweest
eh... ik doe er moeilijk over omdat hij zich totaal niet gedraagd also hij vriendschap wil... maar wel aan zn vrienden wil doen geloven dat hij alle beste bedoelingen heeft.. waardoor de conclusie is dat ik een raar wijf ben en t voormezelf verpest... terwijl ik alleen maar mn best doe om t goed te doen..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:07 schreef twi het volgende:
[..]
Als het iets is wat hij wilde, waarom doet hij er dan zo losjes over en jij zo moeilijk?
Was hij je eerste relatie?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... ik doe er moeilijk over omdat hij zich totaal niet gedraagd also hij vriendschap wil... maar wel aan zn vrienden wil doen geloven dat hij alle beste bedoelingen heeft.. waardoor de conclusie is dat ik een raar wijf ben en t voormezelf verpest... terwijl ik alleen maar mn best doe om t goed te doen..
ik heb een beter idee, vergeet hem en laat hem lekker in z'n sop gaar koken. Jij hebt hem helemaal niet nodig zoals ca al zei. En laat hem dan ook niet jou leven bepalen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja.. dat kan idd.. al zit dat niet in mn aard... maar t zal wel moeten of niet gaan .. of zorgen dak slank en mooi wordt en dat hij liever zn tong afbijt dan moet toegeven dat hij een sukkel is geweest
Ik gun het ze ook wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
Feyenoord
Ik stond weer op de bank
Nu nog 2-3 en ik bouw een feestje
Heerlijk dit.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
Feyenoord
Ik stond weer op de bank
Nu nog 2-3 en ik bouw een feestje
=) bedankt, heb echt wel een trap onder mn kont nodig... en weet dat je gelijk hebt.. en meeste dagen gaat t ook goed.. en doe ik _heel zelfstandig_ zelf mn huisje opknappen of kook ik extra lekker voormezelf... heel simpel, maar t werkt..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vrouw, raap jezelf eens bij elkaar!
Mijn moeder had 25 jaar een relatie met mijn vader, werd bedrogen door hem met een 10 jaar jonger exemplaar en dan zei mijn vader ook nog eens dat hij geen seks met haar wilde omdat ze te dik was. Alleen zij had een kind waardoor ze niet zo mocht instorten.
Hij heeft je gekwetst, maar nu beheerst hij je nog meer en jij laat het toe! Waar gaat dat in godsnaam over? Weetje, je doet nu alleen jezelf pijn, je denkt dat hij het doet en dat het hem wat boeit, maar het boeit hem werkelijk geen ene neuk. Ga door met je leven, want dat heeft hij ook gedaan.
Als je wilt afvallen, dan doe je dat voor jezelf, maar niet omdat je een wanhopige trien bent die even een hak wilt zetten bij der ex. Kom op zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
nee, hiervoor nog een relatie gehad met iemand die heel agressief was en daarna met een alcoholist... deze was "alleen" verslaafd aan gamen, dus dacht dak dat wel kon handlenquote:
ik gun het feyenoord zoquote:Op zondag 26 februari 2012 16:15 schreef heloef het volgende:
Altijd weer die Marokkanen die het moeten verpesten ik vierde deze 2-2 al.
Je zoekt ze wel uit zeg.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, hiervoor nog een relatie gehad met iemand die heel agressief was en daarna met een alcoholist... deze was "alleen" verslaafd aan gamen, dus dacht dak dat wel kon handlen
Ik gun vooral PSV niks.quote:
Gun je echt PSV niks of wil je gewoon de grootste kans overhouden dat Ajax kampioen wordt?quote:
zoek jij iemand waar je voor kan zorgen omdat je denkt ze te kunnen helpen beter te worden en je zelf lekker weg cijferen terwijl je weet dat je zelf ook heel wat aandacht kunt gebruiken van je zelf.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, hiervoor nog een relatie gehad met iemand die heel agressief was en daarna met een alcoholist... deze was "alleen" verslaafd aan gamen, dus dacht dak dat wel kon handlen
Ik heb ook helemaal niks met PSV. Of Twente wat dat betreft.quote:
Allebei.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gun je echt PSV niks of wil je gewoon de grootste kans overhouden dat Ajax kampioen wordt?
precies, kut voetbalquote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Joysa het volgende:
Ik gun iedereen alles, het zal me aan mn reet roesten wie wint
dat is wel de conclusie die de psych trok... niet dak ze bewust uitzoek.. maar wel dak er een soort radar voor heb.. en vaak weet ik van te voren natuurlijk niet wat de issues zijn, maar blijkt altijd weer dat er iets aan mankeert...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zoek jij iemand waar je voor kan zorgen omdat je denkt ze te kunnen helpen beter te worden en je zelf lekker weg cijferen terwijl je weet dat je zelf ook heel wat aandacht kunt gebruiken van je zelf.
Gefeliciteerd met deze 1000'e post.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:15 schreef heloef het volgende:
Altijd weer die Marokkanen die het moeten verpesten ik vierde deze 2-2 al.
Zoek je nog een paranoïde antisociale narcist?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is wel de conclusie die de psych trok... niet dak ze bewust uitzoek.. maar wel dak er een soort radar voor heb.. en vaak weet ik van te voren natuurlijk niet wat de issues zijn, maar blijkt altijd weer dat er iets aan mankeert...
Ho ho ho, slechte mensen hebben gewoon meer schijt aan dingen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
=) bedankt, heb echt wel een trap onder mn kont nodig... en weet dat je gelijk hebt.. en meeste dagen gaat t ook goed.. en doe ik _heel zelfstandig_ zelf mn huisje opknappen of kook ik extra lekker voormezelf... heel simpel, maar t werkt..
maar heb ook dagen dat t gewoon als een klap in mn gezicht opnieuw binnenkomt... "ja ik ben alleen, ondanks dak zo lief mn best heb gedaan" en dan baal ik ervan dat zon klootzak wel gelukkig kan zijn en verder met zn leven en t nog voorelkaar krijgt dat zn vrienden mij een stalkend lijp psycho wijf vinden... en ik mezelf tekort doe door mezelf af te vragen waarom ik t niet verdien om een keer met opgeheven hoofd weg te kunnen lopen... waarom t mij wel boeit hoe mensen met elkaar omgaan en waarom ik t niet verdoen om na al mn inzet een keer gelukkig te zijn...
hij deed niet zn best, gedraagd zich nonstop _ook in relatie_ als klootzak en toch lijkt hij het "beste uit de strijd te komen"
gewoon frustrerend dat "slechte" mensen makkelijker gelukkig zijn dan "goede" mensen
Je biedt je aan?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoek je nog een paranoïde antisociale narcist?
paranoide mensen heb ik og niet gedate nee... antisiaal en narcistisch wel =pquote:Op zondag 26 februari 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoek je nog een paranoïde antisociale narcist?
Natuurlijk. Ik ben een gever.quote:
Codependancy..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is wel de conclusie die de psych trok... niet dak ze bewust uitzoek.. maar wel dak er een soort radar voor heb.. en vaak weet ik van te voren natuurlijk niet wat de issues zijn, maar blijkt altijd weer dat er iets aan mankeert...
werk jij een lijstje af danquote:Op zondag 26 februari 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
paranoide mensen heb ik og niet gedate nee... antisiaal en narcistisch wel =p
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
paranoide mensen heb ik og niet gedate nee... antisiaal en narcistisch wel =p
Het zou wat zijn.quote:
ghehehe, zou eigenlijk wel een lijstje kunnen maken en dingen afstrepen... alle dingen die doorgestreept zijn zou ik moeten herkennen.. en niet meer in mogen tuinenquote:
Ik ging op zoek naar iemand die op mijn vader leek, geloof me, het was geen succesquote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, zou eigenlijk wel een lijstje kunnen maken en dingen afstrepen... alle dingen die doorgestreept zijn zou ik moeten herkennen.. en niet meer in mogen tuinen
hm... ff lezenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Codependancy..
En het kan altijd erger..
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, zou eigenlijk wel een lijstje kunnen maken en dingen afstrepen... alle dingen die doorgestreept zijn zou ik moeten herkennen.. en niet meer in mogen tuinen
Dan is ze in 1 jaar klaar met alles en kan ze door naar een normale relatiequote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zou ik een logische volgende stap zijn.
Scheelt gelijk al een halve lijst.
Ik ken slechts 1 vrouw zonder daddy issues.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ging op zoek naar iemand die op mijn vader leek, geloof me, het was geen succes
Daddy issues...__!
Maargoed, het is goed gekomen
Ja!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]je moet niet zo streng voor je zelf zijn. Iedereen maakt fouten!
[..]
Dan is ze in 1 jaar klaar met alles en kan ze door naar een normale relatie
Ik heb ook daddy issues.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken slechts 1 vrouw zonder daddy issues.
Wat een berg emoties, ben je schizofreen?quote:
ging je dan echt bewust opzoek naar een ouder man met uiterlijke kenmerken van paps..?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ging op zoek naar iemand die op mijn vader leek, geloof me, het was geen succes
Daddy issues...__!
Ho!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef ook_gek het volgende:
ik heb gen issues, wat is er met me aan de hand
Je hebt het nu wel goed getroffen tochquote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daddy issues...__!
Ja, ik kan door mijn daddy issues geen vriendin krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme heloef. Wil je er over praten?
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ho!![]()
Je hebt issues met je webcam
Maar wel dates regelenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik kan door mijn daddy issues geen vriendin krijgen.
Van vrolijk naar verdrietig.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een berg emoties, ben je schizofreen?
Nee nee, ik was aangetrokken tot iemand die gewoon emotioneel gezien net zo in elkaar steekt als mijn vader, waardoor ik weer in de situatie terecht kwam dat ik alles gaf om maar wat liefde te krijgen, maar dat ik het gewoon niet kreeg. Het was qua gevoel en qua wat ik deed precies hetzelfde als toen met mijn vader.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ging je dan echt bewust opzoek naar een ouder man met uiterlijke kenmerken van paps..?
of gewoon toevallig steeds op de wat oudere zorgzame man gevallen...?
en wat heb je eraan gedaan _ als ik vragen mag_
echt bewust jezelf toespreken als je weer "een fout" gaat maken, of ging t vanzelf over toen je je bewust was..?
Doe maar alsof ik je papa ben dan. Dan moet het beter gaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik kan door mijn daddy issues geen vriendin krijgen.
Ik ben te makkelijk, na twee dagen al een date wat ben ik toch ook een slet.quote:
Zeker!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt het nu wel goed getroffen toch
Aaahw =( herken het wel een beetje (boel).. wanhopig zoeken naar "lief gevonden worden" en dan keer op keer afgewezen worden... ipv weglopen en voor jezelf kiezen, gewoon harder je best doen... heel frusterernd...moet van psych ook dingetjes doen idd om te herkennen dat ik teveel mn best doe en dak best mag verwachten dat je ene keer waardering terug krijgtquote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee nee, ik was aangetrokken tot iemand die gewoon emotioneel gezien net zo in elkaar steekt als mijn vader, waardoor ik weer in de situatie terecht kwam dat ik alles gaf om maar wat liefde te krijgen, maar dat ik het gewoon niet kreeg. Het was qua gevoel en qua wat ik deed precies hetzelfde als toen met mijn vader.
hahahaquote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gelukkig vond ik iemand die wel goed voor me is en die wel weet wat ik nodig heb, en dat hij 6.5 jaar ouder is, noem ik geen daddy issue ding, eerder dat jongens van mijn leeftijd gewoon kleuters zijn.
Nee dat je slechte relatie hebt met je vader.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is een 'daddy issue', dat je vader het niet OK vind
is toch een mooi leeftijds verschil?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef arachide. het volgende:
Gelukkig vond ik iemand die wel goed voor me is en die wel weet wat ik nodig heb, en dat hij 6.5 jaar ouder is, noem ik geen daddy issue ding, eerder dat jongens van mijn leeftijd gewoon kleuters zijn.
Geen last vanquote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat je slechte relatie hebt met je vader.
nou ik heb niet zozeer daddy-issue, maar waar t door komt is dat je opzoek gaat naar situaties waarin je je veilig voelt (omdat t bekend is) maar die eigenlijk niet goed voor je zijn...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is een 'daddy issue', dat je vader het niet OK vind
Neuh, nog een date gepland.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb je die chick al gedumpt heloef?
Hangt er vanaf, mijn beste vriendin had toen ze 14 was een vriend van 21quote:Op zondag 26 februari 2012 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is toch een mooi leeftijds verschil?
dat is inderdaad niet gezond nee, maar ik had het meer over van af zeg maar 18 a 20 jaar en dan plus 6.5 er bij.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, mijn beste vriendin had toen ze 14 was een vriend van 21
Alle meisjes van 14 vonden dat alleen stoer, zo'n volwassen vent. Ik was de enige die het raar vond.
Comfort zone opzoekenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik heb niet zozeer daddy-issue, maar waar t door komt is dat je opzoek gaat naar situaties waarin je je veilig voelt (omdat t bekend is) maar die eigenlijk niet goed voor je zijn...
mja dan vidn ik t ook raar als ze nog zo jong is...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alle meisjes van 14 vonden dat alleen stoer, zo'n volwassen vent. Ik was de enige die het raar vond.
Meisjes.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja zodra je uit de puberteit bent (laten we het op 18 houden) dan lijkt me een groot leeftijdsverschil geen probleem meer. Maar zodra je als 20er met jonge pubers aan de slag gaatquote:Op zondag 26 februari 2012 16:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja dan vidn ik t ook raar als ze nog zo jong is...
maar vanaf een een jaar of 20 is dat verschil natuurlijk al veel "kleiner"
Ja als 14/15/16jarige jongen heb je het maar moeilijk, al die bitches willen van die 18+ersquote:
en iemand daten van de basisschool is dan ook weer zo wat =pquote:Op zondag 26 februari 2012 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja als 14/15/16jarige jongen heb je het maar moeilijk, al die bitches willen van die 18+ers
Op het VMBO dan waar ik zat.
Precies hetzelfde hier bro, die pedo's hebben vrij spel.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja als 14/15/16jarige jongen heb je het maar moeilijk, al die bitches willen van die 18+ers
Op het VMBO dan waar ik zat.
toen ik 15was probeerde ik gewoon 13-jarigenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en iemand daten van de basisschool is dan ook weer zo wat =p
VADERS DOEN NIKS!1quote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier bro, die pedo's hebben vrij spel.
Niet echt, ik geef het wat tijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En? Begin je haar al leuk te vinden?
Hoe veel tijd denk je het te gaan geven nog? Of denk je dat je haar echt leuk zal gaan vinden?quote:
is het niet omdat je bang bent gekwetst te worden als je wel toe geeft aan je gevoelens en verliefd gaat worden?quote:
Ik merk er niet echt iets van, we zijn samen twee enorme kleuters.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is toch een mooi leeftijds verschil?
kleuters zijn is niet verbonden aan een leeftijd hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 16:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik merk er niet echt iets van, we zijn samen twee enorme kleuters.
Ik weet het eerlijk gezegd echt niet. Ik geef het nog een date of 2, daarna moet ik wel knopen doorhakken.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe veel tijd denk je het te gaan geven nog? Of denk je dat je haar echt leuk zal gaan vinden?
Of laat je het een beetje aan haar over?
Je bent in elk geval wel lekker bezig heloef!
Ja maar dat is gewoon ronduit lullig.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kan dr ook zien als oefening
Zou ook nog kunnen, maar het kan ook simpelweg mijn type niet zijn, maar daar houdt eigenlijk niemand rekening mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is het niet omdat je bang bent gekwetst te worden als je wel toe geeft aan je gevoelens en verliefd gaat worden?
Als het jouw type niet is, dan date je haar toch gewoon niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:56 schreef heloef het volgende:
Zou ook nog kunnen, maar het kan ook simpelweg mijn type niet zijn, maar daar houdt eigenlijk niemand rekening mee.
Maar ik ken haar niet lang genoeg omdat te bepalen. Daarom een date.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het jouw type niet is, dan date je haar toch gewoon niet?
Ik heb ook wel eens vrouwen afgewezen omdat ik niks met hun had hoor.
oeh vind haar eng.... die ogen.... lijken wel van glas.... brrrquote:Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
eem een plaatje erbij
[ afbeelding ]
Holy fuck, dat wijf is eng.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
eem een plaatje erbij
[ afbeelding ]
Het lijkt wel de dochter van Frankenstein ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh vind haar eng.... die ogen.... lijken wel van glas.... brrr
Hier wel ja.quote:
Ik zie een stijgende lijn, naast die in mijn broek natuurlijk.quote:
nee die zijn juist mooi!quote:Op zondag 26 februari 2012 17:07 schreef marbasnarf het volgende:
vind gewoon nog steeds haar ogen eng...!
nee joh daten is juist leuk. Begin vaak wat ongemakkelijk en hoppa gaan met die banaan. En als het mis gaat er na afloop heerlijk om lachen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
hm.. altijd lastig, vind dat als een date echt gewoon niet loopt of zwaar ongemakkelijk is, dat t gewoon niet kloppend is... date om die reden ook nooit, leer veel liever mensen "zomaar" kennen
vooral dat lachen over hoe je versierpogingen/pick-uplines/ grappen/ goede bedoelingen gruwelijk hebben gefaaldquote:Op zondag 26 februari 2012 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee joh daten is juist leuk. Begin vaak wat ongemakkelijk en hoppa gaan met die banaan. En als het mis gaat er na afloop heerlijk om lachen.
Inderdaad, ze is wel mooi maar niet lekker.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:10 schreef twi het volgende:
Beetje eng perfect, en ze ziet er uit als 13-jarig popje.
vind t altijd zo obgemakkelijk.. als t stil is en ik wil de stilte breken, stel ik meestal echt een rare vraag... en dan die onzeekrheid of iemand t uberhaupt we naar zn zin heeft....quote:Op zondag 26 februari 2012 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee joh daten is juist leuk. Begin vaak wat ongemakkelijk en hoppa gaan met die banaan. En als het mis gaat er na afloop heerlijk om lachen.
die onderstequote:Op zondag 26 februari 2012 17:12 schreef arachide. het volgende:
HO WACHT.
Kotakoti wordt door google gelinkt aan dakota rose, ofwel koti rose.
Dakota rose/koti rose
[ afbeelding ]
Kotakoti
[ afbeelding ]
dezelfde?
quote:So, what happens? Well, the Internet goes crazy. Shit crazy. Dakota Ostrenga (aka. Dakota Rose (aka Kota Koti) is the younger sister of Kirsten Ostrenga (Kiki Kannibal), who is actually pretty nice from my encounter. She's a blogger and an amateur model, former scene queen. There's nothing much to say, I mean, all she is is an insanely pretty blogger with nice clothes. Really nice clothes. Seriously, where does she get her outfits?? I love them.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind t altijd zo obgemakkelijk.. als t stil is en ik wil de stilte breken, stel ik meestal echt een rare vraag... en dan die onzeekrheid of iemand t uberhaupt we naar zn zin heeft....
kom nooit verder dan een 1e date... vind mezelf al hee stoer dak die 1e gedaan/overleefd heb en die 2e druf ik dan niet meer... terwijl die juist minder eng zou moeten zijn
deze manquote:Op zondag 26 februari 2012 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]ja maar die rare vragen zijn juist leuk
En je kan er ook zelf later om lachen dat je zelf denkt van wtf heb ik gezegt
![]()
Had het er in het weekend nog over met 3 vrouwen. Over daten en fouten maken tijdens daten. Ik heb ooit een date gehad waar bij de vrouw zei van, ik wil uit eten maar iets geks en waar je normaal nooit een date mee naar toe zal nemen. Prima, nam haar mee naar de mac. Nou dat was nou niet echt slim zo bleek![]()
Die vrouwen stonden me ook aan te kijken van hoe kan je dat nou doen? En ik kan er heerlijk om lachenEn ik blijf er bij, zo gek vond ik dat idee niet
oh ik hou daarvan!! hoe simpeler hoe beter! zou dan zelf de date nog "romantisch" maken door een hele bos rode ballonnen aan tafel te plakken =Dquote:Op zondag 26 februari 2012 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]ja maar die rare vragen zijn juist leuk
En je kan er ook zelf later om lachen dat je zelf denkt van wtf heb ik gezegt
![]()
Had het er in het weekend nog over met 3 vrouwen. Over daten en fouten maken tijdens daten. Ik heb ooit een date gehad waar bij de vrouw zei van, ik wil uit eten maar iets geks en waar je normaal nooit een date mee naar toe zal nemen. Prima, nam haar mee naar de mac. Nou dat was nou niet echt slim zo bleek![]()
Die vrouwen stonden me ook aan te kijken van hoe kan je dat nou doen? En ik kan er heerlijk om lachenEn ik blijf er bij, zo gek vond ik dat idee niet
ik dacht meer aan rode ballen van het ballen badquote:Op zondag 26 februari 2012 17:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh ik hou daarvan!! hoe simpeler hoe beter! zou dan zelf de date nog "romantisch" maken door een hele bos rode ballonnen aan tafel te plakken =D
Gelukkig zijn er ook uitzonderingenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze wil iets geks, maar als het gek is, is het niet goed.
Vrouwen.
tja ik weet het ook niet, maar er zijn meer vrouwen die het vreemd vonden zo bleek afgelopen vrijdag. Maar op de vraag hoe ik dat nu zal aanpakken was wel helemaal topquote:Op zondag 26 februari 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze wil iets geks, maar als het gek is, is het niet goed.
Vrouwen.
Vertel?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou dat was nou niet echt slim zo bleek![]()
eten in het donker.... hylarisch... als t dan niet klikt kun je gewoon bij iemand anders aan tafel gaan zitten =p niemand die t ziet hahaquote:Op zondag 26 februari 2012 17:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tja ik weet het ook niet, maar er zijn meer vrouwen die het vreemd vonden zo bleek afgelopen vrijdag. Maar op de vraag hoe ik dat nu zal aanpakken was wel helemaal top![]()
Wil je iets geks en orgineels qua eten? DAn neem ik je mee naar eten in het Donker in Amsterdam om er na heerlijk het nach leven te gaan verkennen van terras naar terras. Drankje hier, drankje daar. Mensen kijken en later op de avond een dansje wagen ergens in een club of heerlijk de hele avond aan een bar hangen met leuke muziek, gekke mensen en lekker slap lullen.
Daar heb ik punten mee weten te scoren
het is een naam Donkerquote:Op zondag 26 februari 2012 17:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eten in het donker.... hylarisch... als t dan niet klikt kun je gewoon bij iemand anders aan tafel gaan zitten =p niemand die t ziet haha
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:19 schreef arachide. het volgende:
Dakota Rose
[ afbeelding ]
Kotakoti
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers:
Kotakoti aka Dakota rose (voor de emo geilers onder ons) aka koti rose aka Dakota Ostrenga
En als die ander dat nu ook doet zit je straks weer bij diegene aan tafelquote:Op zondag 26 februari 2012 17:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eten in het donker.... hylarisch... als t dan niet klikt kun je gewoon bij iemand anders aan tafel gaan zitten =p niemand die t ziet haha
Hater.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Emo's zijn vaak wel nice maar dit
hahaha ja =Dquote:Op zondag 26 februari 2012 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als die ander dat nu ook doet zit je straks weer bij diegene aan tafel
Nou ze was zo beledigt, hoe haalde ik het in me hoofd, vond ik haar zo goedkoop bla bla bla bonje man dat wil je niet weten. Dus ik was er al weer klaar mee. En heb ik haar met de opmerking, het speeltje uit de happy meal gaat je ook niet rustig krijgen he, schat ik zo in? Was de druppel voor haar en stoof ze wegquote:
Ik denk dat het eerder andersom is. Nee eten in het donker is een restaurant waar blinden werken om zo andere te laten ervaren hoe het is om blind te zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 17:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahaha ja =D
maar dcaht dat t was afgeleid van dat date programma "daten in het donker" leek me wel leuk
Het bewijs dat vrouwen geen humor hebbenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ze was zo beledigt, hoe haalde ik het in me hoofd, vond ik haar zo goedkoop bla bla bla bonje man dat wil je niet weten. Dus ik was er al weer klaar mee. En heb ik haar met de opmerking, het speeltje uit de happy meal gaat je ook niet rustig krijgen he, schat ik zo in? Was de druppel voor haar en stoof ze weg
hahahahahahahaha stommert dat ze is... ik had t echt wel leuk gevonden om te vertellend ak bij de mac was geweest en een happymeal had .. en ZELFS mn eigen smaak shake mocht kiezen!quote:Op zondag 26 februari 2012 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ze was zo beledigt, hoe haalde ik het in me hoofd, vond ik haar zo goedkoop bla bla bla bonje man dat wil je niet weten. Dus ik was er al weer klaar mee. En heb ik haar met de opmerking, het speeltje uit de happy meal gaat je ook niet rustig krijgen he, schat ik zo in? Was de druppel voor haar en stoof ze weg
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het bewijs dat DEZE vrouwen geen humor hebben
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
OMG! Daar is Drommel!
Ik glibber zo van mijn stoel af.
Gelukkig ben jij oa een uitzondering. Als ik bij de Mac met een date zou zijn zou ik ook in de ballenbak gaanquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Samen de Mac uitgezet worden, romantisch.
Dat gebeurd alleen als je op de wc je samen terugtrektquote:Op zondag 26 februari 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Samen de Mac uitgezet worden, romantisch.
Ballenbak is tot 12 jaar ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gebeurd alleen als je op de wc je samen terugtrekt
tje hat is weer eens wat anders dan het gebruikelijke. Maar zo zijn er genoeg andere gekke dingen te bedenken. BV eten op texel. Hop in de auto er heen rijden en daar een avond en nacht lekker eten drinken en het gezellig hebben en dan weer naar huisquote:Op zondag 26 februari 2012 17:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahahahahahahaha stommert dat ze is... ik had t echt wel leuk gevonden om te vertellend ak bij de mac was geweest en een happymeal had .. en ZELFS mn eigen smaak shake mocht kiezen!
ik had begrepen dat de bediening daar rond loopt met nacht kijkers en dat ze je willen laten ervaren hoe eten is als je andere zintuigen gebruikt ipv je ogen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder andersom is. Nee eten in het donker is een restaurant waar blinden werken om zo andere te laten ervaren hoe het is om blind te zijn
Pff als er op dat moment geen andere kinderen in zitten doe je echt niemand kwaad.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ballenbak is tot 12 jaar ofzo.
Dat kan ookquote:Op zondag 26 februari 2012 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tje hat is weer eens wat anders dan het gebruikelijke. Maar zo zijn er genoeg andere gekke dingen te bedenken. BV eten op texel. Hop in de auto er heen rijden en daar een avond en nacht lekker eten drinken en het gezellig hebben en dan weer naar huis![]()
De meeste menzen zeggen dan, waarom in gods naam. JE spoort niet. Het enige wat ik kan bedenken is waarom niet?
[..]
ik had begrepen dat de bediening daar rond loopt met nacht kijkers en dat ze je willen laten ervaren hoe eten is als je andere zintuigen gebruikt ipv je ogen.
Maar hoe dan ook, het is eten in het donker. En volgens mij kan je dan de grootste lol hebben als je dat gaat doen!
mij dus ookquote:Op zondag 26 februari 2012 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff als er op dat moment geen andere kinderen in zitten doe je echt niemand kwaad.
[..]
Dat kan ookmaar mij lijkt het wel een leuke ervaring zo eten
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan weer lachen, gaat stuk beter met je nu zo te zien?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:42 schreef marbasnarf het volgende:
eten in t donker.. volgens mij wil ik niet eens weten hoe het tafelkleed er achteraf uitziet haha
Waar staat dat restaurant?quote:
ah joh dat is toch alleen maar mooi en leuk. Ik zal het voor gee goud willen missen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... hekel aan dat soort vrouwen.
ja tnx.. zolang ik afgeleid wordt en vooral als ik verhalen hoor van mensen die zich "stom" gedragen moet ik altijd wel lachenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan weer lachen, gaat stuk beter met je nu zo te zien?
Nou dan heb ik nog wel een hele stapel verhalen voor jequote:Op zondag 26 februari 2012 17:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja tnx.. zolang ik afgeleid wordt en vooral als ik verhalen hoor van mensen die zich "stom" gedragen moet ik altijd wel lachen
bel hem direct op??quote:Op zondag 26 februari 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverdomme. Een van mijn beste vrienden, misschien wel mijn beste vriend, stuurt een mail met dat hij het niet meer ziet zitten en dat hij overweegt er een einde aan te maken.
Ik word hier zo verschrikkelijk moedeloos van. Ik heb echt geen idee meer hoe ik moet reageren op dit soort berichten.
Tering dat soort dingen zijn kut. Probeer een luistert oor te bieden en niet te oordelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverdomme. Een van mijn beste vrienden, misschien wel mijn beste vriend, stuurt een mail met dat hij het niet meer ziet zitten en dat hij overweegt er een einde aan te maken.
Ik word hier zo verschrikkelijk moedeloos van. Ik heb echt geen idee meer hoe ik moet reageren op dit soort berichten.
Ik krijg flashbacks naar nachten die ik wil vergeten.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
uhm iemand opbellen die bij hem in de buurt is?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
ja bellen en desnoods naar hem toegaan.... als hij ECHT dood wil, gaat hij niet mailen, dan foet hijt direct.. denk dat hij heel erg behoefte heeft aan een vriend nu, anders zou hij je niet mailenquote:
Ik doe mijn best, al jaren. Op dit moment echter is mijn energie zo laag door veel te veel hooi op mijn vork dat ik er zwaar tegenop zie.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tering dat soort dingen zijn kut. Probeer een luistert oor te bieden en niet te oordelen.
Goed idee wel.quote:
Kun je er niet heen?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan moet je doen wat je kunt je moet ook aan jezelf denken. Is er niemand anders die met hem kan praten?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, al jaren. Op dit moment echter is mijn energie zo laag door veel te veel hooi op mijn vork dat ik er zwaar tegenop zie.
Ik krijg dan ook gelijk weer het beeld voor me van een kennis die van een flat sprong nadat hij niet werd behandelt omdat hij er niet erg genoeg aan toe zou zijn. Het is al moeilijk genoeg om stabiel te zijn voor mezelf.
[..]
Goed idee wel.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar nachten die ik wil vergeten.
Ik was serieus hoor.quote:
mij een te "gevaarlijk" onderwerp. Dus ik zeg er nisk overquote:Op zondag 26 februari 2012 17:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zoiets is meestal een noodkreet, de meeste mensen die dit doen hebben direct aandacht nodig. Maar in een echt psychotische suicidale staat schrijf je geen mailtje lijkt me idd
Respect dat je er zo rustig onder blijftquote:Op zondag 26 februari 2012 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij neemt in ieder geval niet op.
Dalijk nog eens proberen.
Kan wel, maar dan is de strekking iets anders dan "ik overweeg".quote:Op zondag 26 februari 2012 17:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zoiets is meestal een noodkreet, de meeste mensen die dit doen hebben direct aandacht nodig. Maar in een echt psychotische suicidale staat schrijf je geen mailtje lijkt me idd
Dit is helaas niet mijn eerste rodeo. Maar rustig ben ik allerminst. Ik sta te trillen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Respect dat je er zo rustig onder blijft
Oh op die manier.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
Je PI doet je bericht teniet maar je komt zo geloofwaardig over.
Oh, je post stijl kwam anders overquote:Op zondag 26 februari 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is helaas niet mijn eerste rodeo. Maar rustig ben ik allerminst. Ik sta te trillen.
woont hij verweg...? anders misschien langsgaan..? of ken je vrienden/familie van hem die in de buurt zijn bij hem?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is helaas niet mijn eerste rodeo. Maar rustig ben ik allerminst. Ik sta te trillen.
Dat is waar, als je het echt wil ga je mensen niet de kans geven in te grijpen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:56 schreef dawg het volgende:
mensen met dat soort plannen gaan niet mailen.
Niet dat ik weet. Geen idee of hij wel thuis is eigenlijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh, je post stijl kwam anders over
Ik kon het me al niet voorstellen
Is er niemand die dicht bij hem in de buurt is die je kunt bellen?
Lastig als je er eigenlijk geen energie voor hebt, maar misschien is het beter voor je eigen gevoel om toch even langs te gaan?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Geen idee of hij wel thuis is eigenlijk.
Nee, andere kant van de stad. Ik kan straks langsgaan. Misschien zijn vader, maar zijn nummer heb ik niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
woont hij verweg...? anders misschien langsgaan..? of ken je vrienden/familie van hem die in de buurt zijn bij hem?
Er zijn dan ook daadwerkelijk weinig mensen die het echt doenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, als je het echt wil ga je mensen niet de kans geven in te grijpen.
Daar zou ik niet zo maar van uit gaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan juist de oplossing zijn misschien.. Een noodkreet voor hulp.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
ik zei t net ook al en joysa ook, en bedoel niet dat je t niet serieus hoeft te nemen, maar misschien om je iets gerust te stellen... iemand die echt dood wil gaat niet dreigen... die bednekt in eenzaamheid een plan en legt een briefje neer oid, die gaat niet van te voren mensen inlichten.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn dan ook daadwerkelijk weinig mensen die het echt doen
Het zijn allemaal aannames, maar ik heb deze situatie misschien wel 10x in mijn leven meegemaakt, het is meestal een schreeuw om aandacht.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo maar van uit gaan.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh op die manier.
Ik heb ook zoiets meegemaakt een tijd terug, huilend op de bank gezeten toen.
Zo'n noodkreet is vaak ook de switch naar goeie professionele hulp.. tenzij de persoon zelf dat niet wilquote:Op zondag 26 februari 2012 18:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zei t net ook al en joysa ook, en bedoel niet dat je t niet serieus hoeft te nemen, maar misschien om je iets gerust te stellen... iemand die echt dood wil gaat niet dreigen... die bednekt in eenzaamheid een plan en legt een briefje neer oid, die gaat niet van te voren mensen inlichten.
maar t blijft natuurlijk niet leuk om zon bericht te krijgen en te weten dat je vriend ongelukkig is
Het is ook een noodkreet, om een serieus signaal af te geven en wat is serieuzer dan zelfmoord?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kan juist de oplossing zijn misschien.. Een noodkreet voor hulp.
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook een noodkreet, om een serieus signaal af te geven en wat is serieuzer dan zelfmoord?
Ik denk dat als je echt een einde wil maken aan je leven je het eerder in stilte doet.
Denk dan meer van blijkbaar was het je te doen om zo duur mogelijk te eten in plaats van samen iets leuks te doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah joh dat is toch alleen maar mooi en leuk. Ik zal het voor gee goud willen missen.
Aan de andere kant, als je totaal geen reactie krijgt op die noodkreet...quote:Op zondag 26 februari 2012 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook een noodkreet, om een serieus signaal af te geven en wat is serieuzer dan zelfmoord?
Ik denk dat als je echt een einde wil maken aan je leven je het eerder in stilte doet.
Oh, ca verwacht nu wel dat je een lans voor mijn gaat breken nu snarf op zoek is naar een traditionele jongeman. Je weet wel waar de betrouwbaarheid gewoon van zijn gezicht afstraalt.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
ik zou direct bij hem/haar voor de deur staan denk ik
Ow hai
Dan weet je wel gelijk wie je vrienden zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 18:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je totaal geen reactie krijgt op die noodkreet...
Nee, dat weet je dan niet meer, want dan is er zo'n grote kans dat je het wel gaat doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan weet je wel gelijk wie je vrienden zijn
Ik bedoel meer dat hij dan dus weinig reden heeft om het toch niet te doen..quote:Op zondag 26 februari 2012 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
wat moet je dan met zo'n mail?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik ben helemaal nergens naar "opzoek" en heb ook niet gezegd dak iemand traditioneel nodig heb...quote:Op zondag 26 februari 2012 18:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, ca verwacht nu wel dat je een lans voor mijn gaat breken nu snarf op zoek is naar een traditionele jongeman. Je weet wel waar de betrouwbaarheid gewoon van zijn gezicht afstraalt.
Een ambulance?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:06 schreef dawg het volgende:
[..]
wat moet je dan met zo'n mail?
ik zou eerder een ambulance bellen dan langsgaan. zoiets op de schouders leggen van vrienden vind ik dan weer niet getuigen van vriendschap.
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, ca verwacht nu wel dat je een lans voor mijn gaat breken nu snarf op zoek is naar een traditionele jongeman. Je weet wel waar de betrouwbaarheid gewoon van zijn gezicht afstraalt.
als hij aan een draadje in de gang hangt hebben ambulancemedewerkers meer mogelijkheden en kennis dan ik.quote:
wat is dat voor achterlijke opmerking?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
als hij aan een draadje in de gang hangt hebben ambulancemedewerkers meer mogelijkheden en kennis dan ik.
Bel dan liever gelijk een lijkwagen.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
als hij aan een draadje in de gang hangt hebben ambulancemedewerkers meer mogelijkheden en kennis dan ik.
Dan heb je opeens een extra reden om zelfmoord te plegen.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je totaal geen reactie krijgt op die noodkreet...
We zijn het er over eens dat het een kreet om hulp is, dat hij het waarschijnlijk niet zal doen.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan mag ze nooit meer mee stappen enzo... want stel je voor
denk eens even na man, simpele ziel. denk je nu werkelijk dat ik vantevoren al niet 21309487342589743298 gesprekken met zo iemand waarvan ik hem als goede vriend beschouw gehad zou hebben?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
We zijn het er over eens dat het een kreet om hulp is, dat hij het waarschijnlijk niet zal doen.
Maar jij zou liever geen hulp bieden, en een ambulance naar hem toe sturen, met het idee, ach hij verhangt zich toch wel.
Tsja, aansluiting vinden is lastig voor jou hequote:Op zondag 26 februari 2012 18:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Euh, waar gaat het trouwens om met al dat zelfmoord enzo?
Over een vriend van Kaneel.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Euh, waar gaat het trouwens om met al dat zelfmoord enzo?
Yep, en dan loop jij maar te klagen over je autisme.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, aansluiting vinden is lastig voor jou he
Oh ja, sorry, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:12 schreef dawg het volgende:
denk eens even na man, simpele ziel. denk je nu werkelijk dat ik vantevoren al niet 21309487342589743298 gesprekken met zo iemand waarvan ik hem als goede vriend beschouw gehad zou hebben?
Ow? En in welk topic deed ik dat dan, mister smartypants?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, en dan loop jij maar te klagen over je autisme.
wederom ben je te dom om mijn reactie juist te lezen, je komt altijd met suffe conclusies waarvan je de kracht probeert te onderstrepen met misplaatst smiliegebruik.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, je hebt helemaal gelijk.
Jij hebt je ding dan al gedaan, en hoeft niet met het schuldgevoel te leven dat je alleen een ambulance hebt gestuurd, ipv hem zelf opbellen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:17 schreef dawg het volgende:
[..]
wederom ben je te dom om mijn reactie juist te lezen, je komt altijd met suffe conclusies waarvan je de kracht probeert te onderstrepen met misplaatst smiliegebruik.
Patat dan maar?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:18 schreef ook_gek het volgende:
kut appie is dicht en nu weet ik niet wat ik moet gaan eten
Hiermee?quote:
niets in huis...?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:18 schreef ook_gek het volgende:
Pizzaquote:Op zondag 26 februari 2012 18:18 schreef ook_gek het volgende:
Met dom zijn en misplaatst smiliegebruik? Dat zeker.quote:
me pa is groentenboer dus groenten enz zat. En heb nog wel tataaaartje of hamburger in de vriezer liggen. Maar heb nu geen idee wat ik moet etenquote:
groente en hamburger ind e oven.. patatjes erbij..?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
me pa is groentenboer dus groenten enz zat. En heb nog wel tataaaartje of hamburger in de vriezer liggen. Maar heb nu geen idee wat ik moet eten
En pizza heb ik vannacht al op
en waarom heb je toen niets gedaan? (niet aanvallend bedoeld) merkte je helemaal niets aan ze? hadden ze nooit -wellicht subtiele- opmerkingen dat ze niet verder wilden? etc.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of met zelfmoord pogingen van vrienden? Ook ja.
Die lieten alleen niets weten. Daarvan zag je niets aankomen tot je hoorde dat ze in het ziekenhuis lagen.
Ik denk dat ik maar wok groente ga pakken met een zoet wok sausje er over heen en biefstuk reepjes met wat krieltje er door heen.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
groente en hamburger ind e oven.. patatjes erbij..?
Dat is al heel watquote:Op zondag 26 februari 2012 18:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar wok groente ga pakken met een zoet wok sausje er over heen en biefstuk reepjes met wat krieltje er door heen.
OH en ben niet zo goed in koken
bestellen?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar wok groente ga pakken met een zoet wok sausje er over heen en biefstuk reepjes met wat krieltje er door heen.
nee ben daar niet zo van.quote:
Ze hebben nooit echt iets laten merken. De verhalen kwamen er later pas uit..quote:Op zondag 26 februari 2012 18:24 schreef dawg het volgende:
[..]
en waarom heb je toen niets gedaan? (niet aanvallend bedoeld) merkte je helemaal niets aan ze? hadden ze nooit -wellicht subtiele- opmerkingen dat ze niet verder wilden? etc.
ik heb beide kanten meegemaakt, en ook persoonlijk. een keer dat een vriend uit het niets een poging had gedaan, nooit wat gemerkt. en een andere vriend die regelmatig zwaar depressieve buien had en heeft maar waarvan ik weet, hem zo goed ken, dat hij het lef er toch niet voor heeft.
het persoonlijke ga ik verder niet op in.
wilde eigenlijk spinazie met blokjes zalm, tagliatelle en pijnboompitten etenquote:
oki. dus waarom zou je dan als een gek langsgaan als iemand je zo'n mail stuurt? serieus, niet om te kwetsen of wat dan ook, ik zou eerder dus een ambu bellen, of terugmailen dat het je spijt maar dat je zijn keuze respecteert. in elk geval niet die aandacht voeden, daar schiet niemand iets mee op. zoiets mailen dus, paar dagen daarna langsgaan en met hem praten, aansturen op hulp zoeken oid.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze hebben nooit echt iets laten merken. De verhalen kwamen er later pas uit..
Het waren ook wel nare verhalen, die gewoon weggestopt waren.
Wat ik had kunnen doen? Niets. Ik wist het niet, ik kon er niets aan doen. (ze hebben het overigens gelukkig overleefd)
Had niet verwacht dat je er ervaring mee had eerlijk gezegd.
Als dit je eerste reactie was geweest.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
oki. dus waarom zou je dan als een gek langsgaan als iemand je zo'n mail stuurt? serieus, niet om te kwetsen of wat dan ook, ik zou eerder dus een ambu bellen, of terugmailen dat het je spijt maar dat je zijn keuze respecteert. in elk geval niet die aandacht voeden, daar schiet niemand iets mee op. zoiets mailen dus, paar dagen daarna langsgaan en met hem praten, aansturen op hulp zoeken oid.
lekker!!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk niet dat iemand dan opneemt, puur voor wat extra drama. klinkt hard, maar nogmaals zo een schreeuw om aandacht voeden heeft geen zin.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als dit je eerste reactie was geweest.
Dit kan ik dan wel volledig begrijpen. Ik zou toch bellen, al is het maar om te horen in wat voor staat iemand is. Je hoort het wel of iemand hysterisch is of heel rustig. En als iemand dan heel rustig is zou ik me wel zorgen maken en langsgaan voor een gesprek, als die persoon dat wil.
ja en uber makkelijk, en gezien ik geen ster in koken ben is dit nog wel te doen voor mijquote:
ik zou wel aandacht geve... stel dat er toch iets misgaat, zou ik mezelf nooit willen verwijten dat er misschien niets was gebeurt als ik even had gebeld. Iemand die zo erg in de put zit heeft gewoon hulp nodig, liefst professionele, maar die stap is groot en als vrienden kun je iemand dan wel steunen en helpen om hulp te zoekenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
oki. dus waarom zou je dan als een gek langsgaan als iemand je zo'n mail stuurt? serieus, niet om te kwetsen of wat dan ook, ik zou eerder dus een ambu bellen, of terugmailen dat het je spijt maar dat je zijn keuze respecteert. in elk geval niet die aandacht voeden, daar schiet niemand iets mee op. zoiets mailen dus, paar dagen daarna langsgaan en met hem praten, aansturen op hulp zoeken oid.
Ik ben ook blij dat een vriend dat voor mij gedaan heeft. Althans met mij gaan praten toen ik er door heen zat.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou wel aandacht geve... stel dat er toch iets misgaat, zou ik mezelf nooit willen verwijten dat er misschien niets was gebeurt als ik even had gebeld. Iemand die zo erg in de put zit heeft gewoon hulp nodig, liefst professionele, maar die stap is groot en als vrienden kun je iemand dan wel steunen en helpen om hulp te zoeken
Smakelijkquote:Op zondag 26 februari 2012 18:42 schreef ook_gek het volgende:
zo ik ben effe koken.
Wok groente, biefstuk reepjes, krieltjes zoet wok sausje.
En een kleine bak gemengde sla met en lekker zoete honing moster dressing.
tot straks
jamjam..! eetse!! wilde graag bami maken, maar geen zin om kip te smijden... heel lui.. dus ga n u min of meer zonder trek een pistoletje eten... ook lekker... maar groente is zo veel meer lekker!!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:42 schreef ook_gek het volgende:
zo ik ben effe koken.
Wok groente, biefstuk reepjes, krieltjes zoet wok sausje.
En een kleine bak gemengde sla met en lekker zoete honing moster dressing.
tot straks
Neem hem gewoon mee danquote:Op zondag 26 februari 2012 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee het is zo
Wil wel gewoon met mijn vriendinnetje kunnen stappen enzo
Gewoon voortaan iets uitgebreider zijn voor de dommere Fok!kers onder ons.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk niet dat iemand dan opneemt, puur voor wat extra drama. klinkt hard, maar nogmaals zo een schreeuw om aandacht voeden heeft geen zin.
en zoals ik al zei, soms moet je wat beter lezen want je had dit uit mijn 2 eerdere ietwat grovere reacties makkelijk kunnen halen.nofi.
Digigirlquote:
Watjequote:Op zondag 26 februari 2012 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat durft hij toch helemaal niet
Stappen met Snarf en mij is best leuk, al zeg ik het zelfquote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Watjeik zou ook niet mee durven hoor
met 2 van zulke vrouwen dat overleef ik niet
Dan geloof ik je voor deze ene keer op je blauwe? ogen.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stappen met Snarf en mij is best leuk, al zeg ik het zelf
Dank u, het smaakt me primaquote:
oeh kan jij ook babi pangang maken? Ik kan wel nasi maken, maar babi pangang nietquote:Op zondag 26 februari 2012 18:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jamjam..! eetse!! wilde graag bami maken, maar geen zin om kip te smijden... heel lui.. dus ga n u min of meer zonder trek een pistoletje eten... ook lekker... maar groente is zo veel meer lekker!!
babi panghang, is toch gewoon van de knorr/honig zon zakje...?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dank u, het smaakt me prima
[..]
oeh kan jij ook babi pangang maken? Ik kan wel nasi maken, maar babi pangang niet
En ik haal altijd voor gesneden blokjes kip, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
naief meisjequote:Op zondag 26 februari 2012 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee het is zo
Wil wel gewoon met mijn vriendinnetje kunnen stappen enzo
geen idee, vertel jij het mij maarquote:Op zondag 26 februari 2012 19:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
babi panghang, is toch gewoon van de knorr/honig zon zakje...?
gewoon water toevoegen en lekker laten indikken...quote:Op zondag 26 februari 2012 19:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geen idee, vertel jij het mij maarE ik wil het ook kunnen maken!
heb jij daar ervraing mee?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon water toevoegen en lekker laten indikken...
uiteraardquote:
Dat kan echt nietquote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
uiteraard![]()
maar maak t wel heel rebels met kip ipv varkensvlees.. =pm
Ja, weet het dat is wat anders dan die man van je die jouw maar alleen laat.quote:
jij, jij jij oeh oehoehoe!!!!! jij rebelse meidquote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
uiteraard![]()
maar maak t wel heel rebels met kip ipv varkensvlees.. =pm
zelfs ik krijg geen klontjes...=p en eh... wil volgende keer best een life-stream zien van jouw kookkunsten.. oeh oeh OF... allemaal fotos en dan van die tekstwolkjes erbij, zodat t soort stripverhaal wordt!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij, jij jij oeh oehoehoe!!!!! jij rebelse meid
Maar is het idioot proof? Want geloof me, je licht dubbel als je mij ziet koken
Ik voel een date aankomenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zelfs ik krijg geen klontjes...=p en eh... wil volgende keer best een life-stream zien van jouw kookkunsten.. oeh oeh OF... allemaal fotos en dan van die tekstwolkjes erbij, zodat t soort stripverhaal wordt!
ik heb camera frees en geloof me, ik heb al moeite genoeg om me concentratie bij het koken te houden. Als ik er dan foto's bij moet gaan maken komt dat nooit goedquote:Op zondag 26 februari 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zelfs ik krijg geen klontjes...=p en eh... wil volgende keer best een life-stream zien van jouw kookkunsten.. oeh oeh OF... allemaal fotos en dan van die tekstwolkjes erbij, zodat t soort stripverhaal wordt!
Dat klinkt als goeie tvquote:Op zondag 26 februari 2012 19:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb camera frees en geloof me, ik heb al moeite genoeg om me concentratie bij het koken te houden. Als ik er dan foto's bij moet gaan maken komt dat nooit goed![]()
Maar stel je voor.....
Heel het aanrecht vol afwas, harde club muziek aan. Dan zie je mij met mijn kont schudden op de muziek afwassen en te roeren n een pan en soms een rondje draaien op de muziek.
Ja ik kook / afwas op de riteme van de muziek
dan mag ik hopen dat je geen opera muziek draait... dan is de kans behoorlijk groot dat de hele boel aanbrand =pquote:Op zondag 26 februari 2012 19:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb camera frees en geloof me, ik heb al moeite genoeg om me concentratie bij het koken te houden. Als ik er dan foto's bij moet gaan maken komt dat nooit goed![]()
Maar stel je voor.....
Heel het aanrecht vol afwas, harde club muziek aan. Dan zie je mij met mijn kont schudden op de muziek afwassen en te roeren n een pan en soms een rondje draaien op de muziek.
Ja ik kook / afwas op de riteme van de muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |