Nou ik heb de film gezien en ik moet zeggen hij was geen 8 waard nee. Eigenlijk was het een nogal flauwe comedy, toch verveelde hij niet en had hij voor mij een nogal groot bassie en adriaan gevoel. Zo slecht was ook niet, een 6 is wel een goed cijfer.quote:Misschien wat updates, de afkeer van Dzhentlmeny udachi is groot genoeg om de tegenstander te gaan kijken om die Rus eruit te krijgen (gold ook voor W.R. - Misterije organizma, maar die heeft gelukkig de nominatieronde niet overleefd)
Tja, dat is nou eenmaal het nadeel van het random matchenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:18 schreef Gorro het volgende:
* De Eerste Ronde
1 ] Duel - The French Connection
2 ] Bananas - Willy Wonka & the Chocolate Factory
3 ] Two-Lane Blacktop - McCabe & Mrs. MillerTwo-Lane Blacktop is een stuk sterker dan veel andere films die door zullen gaan
De overige 3 bedoel je? Ik zie namelijk bij 3 duels geen stemquote:De overige 2 zal ik nog updaten
Vooralsnog staat Walkabout nog gewoon voor, hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:34 schreef OneMe het volgende:
Nee gaat walkabout verliezen? Dat kan niet hoor. Dat is zo'n meesterwerk. Johnny Got His Gun is een goede film hoor maar zeker niet zo speciaal als walkabout.
Ik vond Johnny Got His Gun anders ook speciaal en uniek. Veel afwisseling van stijlelement om de film interessant te houden, aangezien hij in z'n geheel in de gedachtenwereld van Joe afspeelt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:34 schreef OneMe het volgende:
Nee gaat walkabout verliezen? Dat kan niet hoor. Dat is zo'n meesterwerk. Johnny Got His Gun is een goede film hoor maar zeker niet zo speciaal als walkabout.
Alles klar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat is er niet duidelijk aan iedereen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |