SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. {betalingsmogelijk weggehaald, JP Is niet meer actief in het Battlefield topic en de server houdt er volgende maand ook mee op aangezien deze altijd leeg staat}
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec Torch 30 euro (15 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- #1 B2K & Vanilla - 2 player start
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of Re.active
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.
[ Bericht 0% gewijzigd door Re.active op 26-02-2012 17:14:21 ]![]()
Tee vee peeMy mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Mooiquote:Op zondag 26 februari 2012 16:19 schreef Re.active het volgende:
Daar hebben ze een volg knop voor. Not that i care btw
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Ik zal wel even kijken nu, of ergens deze week om de wiki te editten. Heb de TS wel aangepast alvast. Maar denk dat de wiki misschien wel een keer grondig op de schop kan, en dat het net zo'n informatieve OP wordt zoals het bij die ene andere site ook is![]()
Moet alleen wel even kijken om die info tactisch te plaatsten want anders is het plagiaat en dat zal wel niet mogen![]()
![]()
had gister nog roadkill dusszzzquote:Op zondag 26 februari 2012 17:20 schreef mar456 het volgende:
Kan je met de mav niet meer roadkillen?![]()
Heb ik wat gemist ofz?![]()
ik ben er vandaag nog mee gekild dus zal dan denk ik wel aan jou liggenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:33 schreef mar456 het volgende:
Ook met mav? En hoe dan want mij lukt het niet ..
maar mij is het ook nog niet gelukt om te doen![]()
Wars? Waar? Ik maak jullie allemaal af!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
wat moeten we nou met jouquote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef dennis3d het volgende:
@firefox kom maar op
En sorry jongens kan vanavond nie komen het etentje duurt watt langer![]()
Net voor de assignment om de L85a2 vrij te spelen het laatste potje SquadDM gedaan. Is toch wel een heerlijk modus voor af en toe![]()
http://battlelog.battlefi(...)2916049/1/227612277/![]()
Je bent er nu toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef dennis3d het volgende:
@firefox kom maar op
En sorry jongens kan vanavond nie komen het etentje duurt watt langer![]()
Noem je tijd, datum en IPquote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef dennis3d het volgende:
@firefox kom maar op
En sorry jongens kan vanavond nie komen het etentje duurt watt langer
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Leuk hoor, hackertjes op THC. Gewoon no clipping cheat ofzo. Ineens staan ze achter me met een mes in mn strot, terwijl ik constant om me heen kijk... Metro 64. Normaal kan je dan niet eens normaal de trap op als US zijnde, maar een aantal lukte het constant om ineens boven te verschijnen. Heel vaag...![]()
Gewoon flink oefenen in lege servers...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:48 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?![]()
Waarmee bestuur jij de heli/jet?
Ik gebruik enkel mijn toetsenbord. WASD voor omhoog/omlaag/asrotatie en pijltjestoetsen voor voorover/achterover/zijwaarts.
Is even wennen, maar als je eenmaal gewend bent werkt het super.People assume too much.![]()
Sspawn beacon, eromheengluipenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:48 schreef JK het volgende:
Leuk hoor, hackertjes op THC. Gewoon no clipping cheat ofzo. Ineens staan ze achter me met een mes in mn strot, terwijl ik constant om me heen kijk... Metro 64. Normaal kan je dan niet eens normaal de trap op als US zijnde, maar een aantal lukte het constant om ineens boven te verschijnen. Heel vaag...![]()
Dat is inderdaad de legale manier, maar ik hoorde ook al andere mensen klagen dat ze gewoon door vuurlinies heen konden rennen (dit soort figuren hadden ook bijna een spm van 1000, wat de meesten niet halen). Tegenwoordig weet je het niet meer met al die hacks.quote:
Maar beste is idd doorrennen, spawnbeacon plaatsen en onverwachts killen.![]()
Ik zal kijken, misschien kom ik ookquote:Op maandag 27 februari 2012 09:46 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Vanavond 22:00 BoF server
En TS.![]()
![]()
als ik dan weer thuis ben zal ik ook wel komenquote:Op maandag 27 februari 2012 09:46 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Vanavond 22:00 BoF server
En TS.![]()
Ok nou mijn nieuwe PC () is geassembleerd en geïnstalleerd! Ben nu BF3 aan het downloaden, vanavond even ownen
.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Kom maar op!!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:57 schreef Afwazig het volgende:
Ok nou mijn nieuwe PC () is geassembleerd en geïnstalleerd! Ben nu BF3 aan het downloaden, vanavond even ownen
.
![]()
![]()
iemand die ons even kan helpen
we komen wat mensen te kort
[ Bericht 9% gewijzigd door hiddit op 27-02-2012 13:09:29 ]![]()
Ik kom eraan !quote:Op maandag 27 februari 2012 12:33 schreef hiddit het volgende:
iemand die ons even kan helpen
we komen wat mensen te kort
![]()
![]()
Hoezo laat? Is helemaal niet laatquote:
En bovendien is het ook nog eens vakantie!(al moet ik er morgen wel weer vroeg uit omdat ik moet werken
)
![]()
Ik ben er vanavond sowieso bij!Would you like to know more?
Dan ben ik een oude lul aan het wordenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:17 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hoezo laat? Is helemaal niet laat![]()
Lag gisteren al om 21:30 op bed. Vanmorgen 6 uur wakker, dat dan wel weer.![]()
Bevalt me eigenlijk prima zo.
Wil best een potje mee spelen vanavond maar niet om 10 uur iig.![]()
![]()
ik denk dat we daarvoor meer mensen nodig hebben die vast gamen enzo en dat is nu nog te weinigquote:Op maandag 27 februari 2012 17:34 schreef Re.active het volgende:
Gewoon gamen. War gaat m niet worden denk ik. Idee is leuk, maar ik schat de kans echter laag in.![]()
Zelf in de BF3 hoogtijdagen waren er al te weinig mensen.
Een hoop vinden het idee leuk en zeggen mee te gaan doen, maar als het er dan op aan komt komen ze niet op dagen, of kunnen niet op het moment van trainen.
Dus ik zie het niet gebeuren iig![]()
Ik game wel vast, maar ik heb nog andere games dan bf3quote:Op maandag 27 februari 2012 17:37 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik denk dat we daarvoor meer mensen nodig hebben die vast gamen enzo en dat is nu nog te weinig
Als het toch nog wat wordt met die wars kan ik meestal denk ik wel meedoen hoor![]()
![]()
volgende keer met wat neer mensenquote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef Jorwol het volgende:
Was tussen de middag wel geweldig met hiddit en dennisSOFLAM/Javelin/Support, troll squad
![]()
![]()
Dan is het nog leuker inderdaad. Beetje zoals onze tegenstanders later deden, maar dan doen wij het minder falendquote:![]()
![]()
hahaha jaaquote:Op maandag 27 februari 2012 18:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dan is het nog leuker inderdaad. Beetje zoals onze tegenstanders later deden, maar dan doen wij het minder falend![]()
Sommigen hebben zegmaar werk.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:17 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hoezo laat? Is helemaal niet laat
En bovendien is het ook nog eens vakantie!(al moet ik er morgen wel weer vroeg uit omdat ik moet werken
)
4 volle maanden uit en nu al leeg?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:40 schreef Re.active het volgende:
Zelf in de BF3 hoogtijdagen waren er al te weinig mensen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
jaa zo erg is hetquote:Op maandag 27 februari 2012 18:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
4 volle maanden uit en nu al leeg?![]()
Ja ok, maar ik heb school en zaterdag werk.....quote:Op maandag 27 februari 2012 18:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sommigen hebben zegmaar werk.
Maar goed, ieder z'n eigen tijden toch?![]()
![]()
Drom. Ik heb tijd.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:20 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb school en zaterdag werk.....
Maar goed, ieder z'n eigen tijden toch?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ben er toch niet bij vanavond, Origin crashte net en nu moet ik weer een paar gig overnieuw downloaden
Bij mij ging ie eind oktober op standby toen ik bijna alles binnen had, kon ik ook weer opnieuw beginnen. Dat was ook niet fijn.![]()
Gehoer. Muis verneukt, alles behalve soepel, in geen enkel spel een probleem behalve BF3. Elk rondje disconnect. Faalspel, tis dat ik verslaafd ben
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Gulf of Oman blijft de grootste kutmap ooit gemaakt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Leuke map man.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
Gulf of Oman blijft de grootste kutmap ooit gemaakt.![]()
opzich is het wel een leuke mapquote:Op maandag 27 februari 2012 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
Gulf of Oman blijft de grootste kutmap ooit gemaakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik speelde niet serieusquote:
En eerst ff een jointje smoken, dan gaat het vast beter
Hahaquote:Op maandag 27 februari 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
En eerst ff een jointje smoken, dan gaat het vast beter![]()
![]()
Ik schiet beter raak met een RPG dan een riflequote:Op maandag 27 februari 2012 23:34 schreef dennis3d het volgende:
Rpg op mensen schieten...waar ging het mis.
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:34 schreef dennis3d het volgende:
Rpg op mensen schieten...waar ging het mis.![]()
Met een impact van 100 m ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik schiet beter raak met een RPG dan een rifle
Ik bedoel kom op verwachte wel iets meer van de uitdaging![]()
![]()
quote:Ik 0wn jullie gewoon met mijn RPGquote:Op maandag 27 februari 2012 23:38 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Met een impact van 100 m ja.
Ik bedoel kom op verwachte wel iets meer van de uitdaging![]()
*snif snif* Ik ruik jaloezie
Rpg is geen owne dat isquote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Ik 0wn jullie gewoon met mijn RPG![]()
*snif snif* Ik ruik jaloeziemdat ik geownd word pak ik mijn rpg erbij
![]()
![]()
N00btuben
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Blij dat ik er gisteravond dus niet bij was.
Had alleen vroeg op de avond een sniperbattle.
Zo lang de L96 + flash supressor + 12x scope geen glare heeft, is dat een prima wapen.
Laat die update nog maar even wachten!![]()
![]()
Was gistere avond wel leuk hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:19 schreef JK het volgende:
Blij dat ik er gisteravond dus niet bij was.
Had alleen vroeg op de avond een sniperbattle.
Zo lang de L96 + flash supressor + 12x scope geen glare heeft, is dat een prima wapen.
Laat die update nog maar even wachten!
Beetje javalin trollen.![]()
Maar het volgende:
Wie hier die vaak speelt en vaak op TS is of op TS wil komen wilt wars spelen.
We hebben maar 4 man nodig dus wie?![]()
Ik denk, als ik de afgelopen postst zo eens volg, dat de moeilijkheid zit in het vinden van een tijdstip waarop er 4 tegelijk kúnnen spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:47 schreef dennis3d het volgende:
Maar het volgende:
Wie hier die vaak speelt en vaak op TS is of op TS wil komen wilt wars spelen.
We hebben maar 4 man nodig dus wie?
Ben redelijk standaard beschikbaar op Ma t/m Do van 20.00u tot 22.00u. Weekends zijn zeer onvoorspelbaar.
I follow you......but not on Twitter![]()
Dat en 4 man alleen is niet voldoende. Je hebt waarchijnlijk alleen al 4 man als backup nodig om uiteindelijk 4 man op het veld te krijgen![]()
Ik weet maar 4 man is al een begin.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:26 schreef Re.active het volgende:
Dat en 4 man alleen is niet voldoende. Je hebt waarchijnlijk alleen al 4 man als backup nodig om uiteindelijk 4 man op het veld te krijgen![]()
Geen TS, maar ik heb je ook niet in mijn origin geloof ik.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Origin hoeft ook niet. Battlelog is wel belangrijker.
Ik ben wel op ts te vinden maar dennis nog niet volgens mij, althans.. hij zegt niks![]()
![]()
Voeg maar toe dennis3d is de naamquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geen TS, maar ik heb je ook niet in mijn origin geloof ik.![]()
![]()
Ben wakker op TS.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:45 schreef Re.active het volgende:
Origin hoeft ook niet. Battlelog is wel belangrijker.
Ik ben wel op ts te vinden maar dennis nog niet volgens mij, althans.. hij zegt niks![]()
Alweer het 3e mailtje op rij van EA met de vraag waarom ik geen BF meer speel. Is het spel al in zijn terminale fase dat ik word bestookt met die onzin?Op elke fokker past een bril.![]()
wanneer heb je dan voor 't laatst gespeeld?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:09 schreef Catch_me het volgende:
Alweer het 3e mailtje op rij van EA met de vraag waarom ik geen BF meer speel. Is het spel al in zijn terminale fase dat ik word bestookt met die onzin?![]()
oh, naja, kut EAquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:23 schreef Catch_me het volgende:
Begin december denk ik, voor de kerstvakantie iig![]()
precies, eerst maar een grote mappack als DLC releasen, dan 2 maanden knocken, en dan is 't dood, en dan gaan we allemaal massaal terug naar bc2quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:25 schreef JK het volgende:
Dennis ga eens werken in je voorjaarsvakantie man!
BF3 dood? Nah, pas na de grote update.![]()
![]()
Mijn muis lijkt te bokken sinds recent. Schokkend over het scherm, niet soepel kunnen richten, vliegen nog wel maar dan is het ook bekeken. Ik gooi nu mijn muis-software eraf voor het geval die een te grote mond heeft, maar geen enkel ander spel heeft er last van. Hondsirritant.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:25 schreef JK het volgende:
Dennis ga eens werken in je voorjaarsvakantie man!
BF3 dood? Nah, pas na de grote update.![]()
![]()
Mensen bashen bf3, EA en DICE maar toch blijven ze spelen
Ik vind dat er niks mis is met bf3 behalve het MAV glitchen en te zwakke guided missiles voor jets..![]()
Joypad of een ander besturingsapparaat er aan hangen? Ik had een 3d muis, waardoor mijn hele spel gek werd. Snel die USB stekker er uit getrokken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn muis lijkt te bokken sinds recent. Schokkend over het scherm, niet soepel kunnen richten, vliegen nog wel maar dan is het ook bekeken. Ik gooi nu mijn muis-software eraf voor het geval die een te grote mond heeft, maar geen enkel ander spel heeft er last van. Hondsirritant.![]()
Had dat niet te maken met de "RAW input" (in je BF3 instellingen).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn muis lijkt te bokken sinds recent. Schokkend over het scherm, niet soepel kunnen richten, vliegen nog wel maar dan is het ook bekeken. Ik gooi nu mijn muis-software eraf voor het geval die een te grote mond heeft, maar geen enkel ander spel heeft er last van. Hondsirritant.![]()
Nope. En ik kruip niet graag elke poep en scheet achter mijn PC.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:29 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Had dat niet te maken met de "RAW input" (in je BF3 instellingen).
Software verwijderd helpt iets, maar nog lang niet zo soepel als zou kunnen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Technisch is er wel een hoop mis hoor, geen spel gehad wat zo instabiel draaide de laatste tien jaar...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:24 schreef Dientje12 het volgende:
Mensen bashen bf3, EA en DICE maar toch blijven ze spelen
Ik vind dat er niks mis is met bf3 behalve het MAV glitchen en te zwakke guided missiles voor jets..I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bij mij draait de game toch echt wel als een zonnetje.
En qua bitchen op dice, het zijn alleen maar loze kreten denk ik. Want het meeste gebitch hier is wanneer de autorisatie server down is. Persoonlijk ervaar ik alleen de mav glitch als bug , waar ik mij wel aan stoor zijn de users die noobtuben met rpg of m320 net als de usas knakkers. Maar goed. die users zal je bij elk andere game ook tegen kunnen komen.![]()
Gefeliciteerd. Als het draait, draait het spel zelf prima (60-70 FPS), het is voor mij de muis-issues, de client-side hitdetectie en dus dubbele lag die het verhoeren naast wat gameplay balans foutjes IMO.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:22 schreef Re.active het volgende:
Bij mij draait de game toch echt wel als een zonnetje.
Maar dat ie bij jou kennelijk rondje na rondje perfect draait mag haast een unicum heten als ik de reacties op FB en de rest van internet mag geloven. Ik heb geen slechte PC, ik heb geen beroerde installatie, maar BF3 is dan ook de enige titel waar ik werkelijk problemen mee heb.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
- clientside hitdetectie
- onzichtbare muurtjes (vooral met snipen irritant) langs pilaren etc.
- gaten in muren waardoor je de kogels heen ziet vliegen (en geraakt kan worden, ook door explosies)
- soms bad lucks zonder reden (geen admin kill)
En dan natuurlijk zat gameplay-dingen die niet kloppen. En raketten / javalins etc. die te zwak zijn. Maar dat zijn aanpasbare instellingen, geen brakke programmeersels.
Ik vind het nog steeds een vermakelijk spel hoor, maar zie graag echte bugfixes en aanpassingen tegen wallhacks ipv nerfs en buffs van wapens en voertuigen. Al slaat bijv. die scopeglare nergens op, nu de L96 'm niet heeft, is er niets mis mee. Vanavond wil ik daar nog wel eens mee experimenteren. Ook zie ik graag 6-player squads en mis ik eigenlijk de commander functie om goederen te droppen of af en toe een airstrike te doen (waarbij de vijand wel een waarschuwingsgeluid krijgt ofzo om nog weg te kunnen komen).![]()
MAV is inderdaad een bug. Eentje die, vooral in Metro, weer andere bugs aan het licht brengt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:22 schreef Re.active het volgende:
[..]Persoonlijk ervaar ik alleen de mav glitch als bug , waar ik mij wel aan stoor zijn de users die noobtuben met rpg of m320 net als de usas knakkers. Maar goed. die users zal je bij elk andere game ook tegen kunnen komen.
Ik persoonlijk vind de discussie over m320's en RPG's een beetje flauw. Als ze hebt, moet ze kunnen gebruiken. Waarom zijn handgranaten wel OK?I follow you......but not on Twitter![]()
L96 niet? Ohw, gauw unlocken dan maarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:46 schreef JK het volgende:
- clientside hitdetectie
- onzichtbare muurtjes (vooral met snipen irritant) langs pilaren etc.
- gaten in muren waardoor je de kogels heen ziet vliegen (en geraakt kan worden, ook door explosies)
- soms bad lucks zonder reden (geen admin kill)
En dan natuurlijk zat gameplay-dingen die niet kloppen. En raketten / javalins etc. die te zwak zijn. Maar dat zijn aanpasbare instellingen, geen brakke programmeersels.
Ik vind het nog steeds een vermakelijk spel hoor, maar zie graag echte bugfixes en aanpassingen tegen wallhacks ipv nerfs en buffs van wapens en voertuigen. Al slaat bijv. die scopeglare nergens op, nu de L96 'm niet heeft, is er niets mis mee. Vanavond wil ik daar nog wel eens mee experimenteren. Ook zie ik graag 6-player squads en mis ik eigenlijk de commander functie om goederen te droppen of af en toe een airstrike te doen (waarbij de vijand wel een waarschuwingsgeluid krijgt ofzo om nog weg te kunnen komen).
Als we dan toch verlanglijstjes aan het doorgeven zijn: Ik zou wel graag zien dat je bij je homebase, of een ander "depot", munitie zou kunnen aanvullen of van wapen zou kunnen switchen.
Nu kan je alleen de kit van de vijand oppakken (of teamgenoot), maarja... weinig keuze dan.
Idd zou het gaaf zijn om in de basis te kunnen switchen. En dan een taxi-service opzetten die mensen ophaalt om snel bij de basis te komen en weer wegbrengt.![]()
![]()
Nu opper ik mij wel regelmatig op om met de chopper mensen weg te vliegen en vervolgens zelf in leven blijven met de chopper en dan weer terug te taxiën. Dus die optie is er wel. het wordt alleen niet gebruikt. de meeste mensen gebruiken de chopper om naar hun doel te gaan en springen er dan uit met als gevolg dat chopper crashed.![]()
Tijdens je leven ook, nu kan het alleen als je dood bent en respawn je vaak om je vlag te redden, soms met verkeerde kitquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:04 schreef Re.active het volgende:
Yup, een kit switch zou echt een aangename toevoeging zijn.
Wellicht heb ik iets over 't hoofd gezien, maar sinds gister krijg ik aanzienlijk minder servers te zien met spelende mensen!? Merendeels zal Normal spelen, maar dit valt wel erg op.
EDIT: game is nu aan het updaten, dat zal het verklaren.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
game aan het updaten?
Sinds wanneer geeft de T-UG een score voor spotten?ik hark punten binnen door 'm bij de trappen van vlag B te zetten op metro conquest
graag verwijderen![]()
Dat doet 'ie jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:35 schreef fyah het volgende:
Sinds wanneer geeft de T-UG een score voor spotten?ik hark punten binnen door 'm bij de trappen van vlag B te zetten op metro conquest
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Hmm, vind nog steeds voornamelijk lege servers. Vaag.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
post je server browser page eens?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef Leatherneck het volgende:
Hmm, vind nog steeds voornamelijk lege servers. Vaag.graag verwijderen![]()
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Zet eens al die filters uit en ram eens op refresh?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:01 schreef Leatherneck het volgende:
http://i42.tinypic.com/2622lnk.jpg
Gesorteerd op "players". Heb voor zo ver ik weet niks veranderd.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Van alles al geprobeerd. Naja me favorieten doen 't nog gelukkig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Zet eens al die filters uit en ram eens op refresh?
Ctrl+Shift+Del, alles aanvinken behalve de bovenste en dan de browser herstarten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:23 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Van alles al geprobeerd. Naja me favorieten doen 't nog gelukkig.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik ben er een tijdje tussen uit geweest en wil nu weer een beetje beginnen met gamen. Ik probeer BF3 te spelen, maar kom niet hoger dan de high settings. M'n videokaart is een HD5870 1GB, verder een quadcore 3,2 Ghz en 4GB. Zijn die vereisten zo hoog / m'n PC te oud dat hoger dan high (dus ultra) niet meer lukt?
(btw, als ik alles op ultra zet laadt hij de game om vervolgens weer af te sluiten (het spel blijft wel actief)![]()
Waarom ultra wil spelen als het ook op high kan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:29 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben er een tijdje tussen uit geweest en wil nu weer een beetje beginnen met gamen. Ik probeer BF3 te spelen, maar kom niet hoger dan de high settings. M'n videokaart is een HD5870 1GB, verder een quadcore 3,2 Ghz en 4GB. Zijn die vereisten zo hoog / m'n PC te oud dat hoger dan high (dus ultra) niet meer lukt?
(btw, als ik alles op ultra zet laadt hij de game om vervolgens weer af te sluiten (het spel blijft wel actief)
Ik speel high met i5 2500, MSI GTX560 1 Gb, 4Gb. Gaat mooi zo.![]()
Dat gaat het net niet trekken op ultra denk ik. Ik doe met i5, 8GB RAM, SSD, 2GB ATI 6950 overklokt naar 935 MHz op ultra, zonder MSAA maar met FXAA injector mod @ gemiddeld 50-40 fps. Broertje met een zwakkere processor en geen oc haalt er maar 35 fps op op ultra. Vooral karkand is zwaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:29 schreef Rnnz het volgende:
(btw, als ik alles op ultra zet laadt hij de game om vervolgens weer af te sluiten (het spel blijft wel actief)graag verwijderen![]()
Overigens merk ik erg weinig verschil, grafisch gezien, tussen high en ultra. Maar ik kom dan ook net van de xbox360 af
graag verwijderen![]()
Ik vindt het persoonlijk lastiger spelen op ultraquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:03 schreef fyah het volgende:
Overigens merk ik erg weinig verschil, grafisch gezien, tussen high en ultra. Maar ik kom dan ook net van de xbox360 af![]()
![]()
Standaard AA is idd iets te wazig. PLus de kleuren van die FXAA mod zijn gewoon fijner. Ik heb 'm nu zo staan:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:04 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik vindt het persoonlijk lastiger spelen op ultra
(sorry voor huge filesize per image, even geen zin om ze te converten)
http://dl.dropbox.com/u/681820/bf3%202012-02-27%2020-37-31-00.png
http://dl.dropbox.com/u/681820/bf3%202012-02-28%2000-05-20-70.pnggraag verwijderen![]()
Lijkt opgelost te zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:29 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ctrl+Shift+Del, alles aanvinken behalve de bovenste en dan de browser herstarten...
Btw, is dit overigens voor meer mensen een bekend verschijnsel:
En wellicht iets aan te doen?My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Ik heb ook een 5870 gehad. Met een i7 en 4 gig geheugen kwam ik ook niet verder dan High. Ultra is gewoon net ff te veel voor die kaart.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:02 schreef fyah het volgende:
[..]
Dat gaat het net niet trekken op ultra denk ik. Ik doe met i5, 8GB RAM, SSD, 2GB ATI 6950 overklokt naar 935 MHz op ultra, zonder MSAA maar met FXAA injector mod @ gemiddeld 50-40 fps. Broertje met een zwakkere processor en geen oc haalt er maar 35 fps op op ultra. Vooral karkand is zwaar.![]()
Ach, ik dacht, als het op ultra er ook nog mooi uitziet zet ik de instellingen liever daar op.![]()
Wel vaag dat ie vervolgens vastloopt en terugkeert naar het bureaublad. Alsof hij het wel aan kan, maar er iets anders niet klopt. Misschien toch eens wat updates installeren van m'n videokaart.![]()
Ik speel met de instellingen op low/medium. Hoef niet zozeer de pracht en praal te hebben, liever betere prestaties (fps).
Speel met een i7 2600, 8GB en een HD6870.![]()
Nog iets; je kan niet zien wat de volgende map wordt!
Dat mag ook op het wenslijstje
Ik draai 'm op ultra, zet alleen MSAA uit in de meeste mappen. Karkand is wel funest als het druk is, dan hangt ie wel eens rond de 35 fps. PC specs: 8GB, GTX560 Ti, 2,66MHz.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Volgende map kan je zien in de server browser. en bij sommige servers kan je nextmap tiepen in de chatquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:58 schreef robuust89 het volgende:
Nog iets; je kan niet zien wat de volgende map wordt!
Dat mag ook op het wenslijstje![]()
Alles op ultra, alles van AA en die shit ook maxed out.
i7 2600K, 8gb RAM, HD6950 1gb
Zit rond de 70 fps.
Ok, ik speel wel op 1280x1024 resolutie![]()
![]()
Guided Rockets![]()
Ook zijn mijn Helicopter-vlieg-skills een stuk verbeterd!
wat is nou mooier, de game draaien op ultra en dan res op 1280x1024 of alles op low en dan res op 1680x1050?![]()
Ik zat net toch in een server!
Iedereen werkte samen, goede admin online, dikke fun!
Ik moest echt lachen van het commentaarquote:![]()
![]()
Deze gast is echt goed.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Aimbot.. kijk eens bij 1.11 bij Metro in de lockerroom.. hij versnelt de video's om de aimbot te maskeren. Als je kijkt bij z'n stats, dan zijn die niet bijzonder hoog.. alleen voor het filmpje aimbot aan? Z'n accuracy zou als hij normaal zo speelt veel hoger moeten zijn. Ik geloof er geen snars van, of ik ben zelf gewoon bijzonder slecht. Maar in de lockerroom om het hoekje lopen en METEEN weten waar iemand z'n hoofd zit en dat 4x.. nah..![]()
KUT AIMBOT.quote:![]()
Aimbot nodig hebben om "vette" filmpje te maken
Precies, niet ingezoomd aan de parachute een headshot met sniper bij heli piloot? Rightquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:38 schreef robuust89 het volgende:
Er zitten inderdaad wat onmogelijke schoten bij![]()
En wat JK zegt - ziet er heel vaak nogal nep uit. Epic. Fail.![]()
Lijkt me ook een botter ja, sommige dingen zijn echt veel te toevallig
Gisteravond laat op THC kwamen we een aparte Nederlander tegen.. DZ-Xdc (uit m'n hoofd) die constant achter de linies liep en iedereen aan het afslachten was. Meer mensen merkten dat op.. hij gebruikt geen aimbot (of wel, maar niet gericht op het hoofd), maar mogelijk andere hacks. Ik denk nog steeds dat er een of andere no-clipping hack bestaat, waardoor je door muren kan lopen of kan spawnen waar je wilt.
Iekue kwam gister nog een leuke bug tegen,waarbij je in Metro binnen een mortier kan gebruiken die gewoon door het dak gaat. De Russische kant in de basis kan dat ook, maar blijkbaar kan je onder aan de roltrappen bij vlag B (dus de roltrappen het dichtste bij A) je mortier neerzetten en zo door het dak schieten om buiten alles en iedereen van kant te maken. Ik zag het in het verleden al eerder, maar had zoiets van 'waarom staan ze daar', niet nadenkene dat dit een bug is in Metro die ze vast niet oplossen in de grote patch. Doe er je voordeel mee! Ik ga 'm in elk geval vaker gebruiken als ze toch aan het baserapen zijn bij A, en A ook misbruik maakt van de mortierbug.
Bovengenoemde knakker gebruikte deze bug ook bij vlag B (niet gisteravond) en dat is op Youtube gezet door een andere gebruiker. Je zag dan ook rechtsbovenaan bij de kill-list dat hij dan andere wapens gebruikte (mortier kill en dan een granaat of usas-12). Nu weet ik niet of dit laatste klopte, want de killlist kan ook vrij traag werken, maar dat er iets vreemds met deze kerel aan de hand is lijkt me wel. We konden dus ook geen spawnbeacons rondom C vinden, waar hij ook wel eens rond liep terwijl de rest van hun team heel ergens anders stond.
Ik ben benieuwd of je met een of andere hack ook een ander wapen kan tonen waarmee je een kill hebt gemaakt. Dus je maakt een kill met een M320, maar er staat bijv 'PP-19'.
Verder kan je natuurlijk ook zien waar je vijanden staan en zo is het verrassingseffect voor zo'n speler al weg en legt hij je sneller plat. Voor als nog wet ik het niet zeker bij deze speler, maar er is wel iets vreemds met 'm aan de hand.![]()
Nee dat laatste kan niet, heb het in ieder geval nog nooit gezien of van gehoord. Waarschijnlijk was de kill-box gewoon traag door de grote hoeveelheid kills. Mortar op de roltrappen kende ik al, echt belachelijk dat dat kan. Laatst werd ik daar dus door gekillt, vraag ik aan admin of ze gekickt kunnen worden, bleek ie er zelf ook mee bezig te zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:03 schreef JK het volgende:
Gisteravond laat op THC kwamen we een aparte Nederlander tegen.. DZ-Xdc (uit m'n hoofd) die constant achter de linies liep en iedereen aan het afslachten was. Meer mensen merkten dat op.. hij gebruikt geen aimbot (of wel, maar niet gericht op het hoofd), maar mogelijk andere hacks. Ik denk nog steeds dat er een of andere no-clipping hack bestaat, waardoor je door muren kan lopen of kan spawnen waar je wilt.
Iekue kwam gister nog een leuke bug tegen,waarbij je in Metro binnen een mortier kan gebruiken die gewoon door het dak gaat. De Russische kant in de basis kan dat ook, maar blijkbaar kan je onder aan de roltrappen bij vlag B (dus de roltrappen het dichtste bij A) je mortier neerzetten en zo door het dak schieten om buiten alles en iedereen van kant te maken. Ik zag het in het verleden al eerder, maar had zoiets van 'waarom staan ze daar', niet nadenkene dat dit een bug is in Metro die ze vast niet oplossen in de grote patch. Doe er je voordeel mee! Ik ga 'm in elk geval vaker gebruiken als ze toch aan het baserapen zijn bij A, en A ook misbruik maakt van de mortierbug.
Bovengenoemde knakker gebruikte deze bug ook bij vlag B (niet gisteravond) en dat is op Youtube gezet door een andere gebruiker. Je zag dan ook rechtsbovenaan bij de kill-list dat hij dan andere wapens gebruikte (mortier kill en dan een granaat of usas-12). Nu weet ik niet of dit laatste klopte, want de killlist kan ook vrij traag werken, maar dat er iets vreemds met deze kerel aan de hand is lijkt me wel. We konden dus ook geen spawnbeacons rondom C vinden, waar hij ook wel eens rond liep terwijl de rest van hun team heel ergens anders stond.
Ik ben benieuwd of je met een of andere hack ook een ander wapen kan tonen waarmee je een kill hebt gemaakt. Dus je maakt een kill met een M320, maar er staat bijv 'PP-19'.
Verder kan je natuurlijk ook zien waar je vijanden staan en zo is het verrassingseffect voor zo'n speler al weg en legt hij je sneller plat. Voor als nog wet ik het niet zeker bij deze speler, maar er is wel iets vreemds met 'm aan de hand.En tijdens de volgende ronde ging-ie ze wel kicken, wat een hond was dat
Dat filmpje is sowieso hacks, z'n accuracy is belachelijk laag voor iemand met zulke 'skills' (hij speelt ook veel sniper waardoor zijn accuracy sowieso een stuk hoger zou moeten liggen), of hij heeft voor dat filmpje 100 uur gespeeld ofzo om die footage bij elkaar te krijgen![]()
![]()
Dan zal de killbox idd traag zijn, zeker op 64 speler servers komt dat vaker voor.
Maar toch heel apart van die kerel elke keer achter de frontlinies. Zou je in principe met hacks werken,dan weet je wel waar vijanden lopen en waar niet, om zo een heel eind te komen in Metro zonder gezien te worden. Metal Gear Solid meets BF3.
Flauw van die admin. Ik begrijp trouwens best dat je onder aan die trap wilt mortieren, immers kan je ook vanaf de Russische basis zonder dood te gaan mortiergranaten spammen.![]()
Okee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:53 schreef Re.active het volgende:
Ik ga nu even weg, maar iekue is online nu. Kom jullie weer vergezellen over een uurtje.![]()
Ik ga nu even lunchen, ben er straks weer!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:38 schreef dennis3d het volgende:
Wie komt er over een half uurtje knallen en Ts?![]()
Voeg maar toe aan origin.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Iemand zin om een keer hardcore squad DM te doen tegen elkaar met enkel basic weapons?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Hradcore?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand zin om een keer hardcore squad DM te doen tegen elkaar met enkel basic weapons?
Nee, bedankt![]()
![]()
En dan kom je er 2 tegen van lvl 72 en 81 colonel die 500 uur hebben gespeeld en 12 k kils de 1 in een jet en de ander in een chopper.![]()
Gewoon doodschieten toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:43 schreef dennis3d het volgende:
En dan kom je er 2 tegen van lvl 72 en 81 colonel die 500 uur hebben gespeeld en 12 k kils de 1 in een jet en de ander in een chopper.![]()
Haha, ik zit er idd niet bijquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:47 schreef Re.active het volgende:
[..]
lol, jij zit blijkbaar niet in de game
Die gast is echt unbeatable in z'n jet
Geen mobile aa te krijgen?![]()
Nice, ff 4 gig geheugen erbij gepropt.
Nu kan ik BF spelen terwijl ik winamp open heb staan met vette metal, schiet wel zo leuk.![]()
![]()
Ik weet niet beter, dan dat ik kan multitasken. Beetje gamen, youtuben, hier op het forum hangen (of elders) muziek luisteren. Moet er niet aan denken dat zodra ik bf3 start ik niks anders meer kan doen behalve gamen![]()
![]()
Komt voetbal gek!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef dennis3d het volgende:
Iemand over ander half uur knallen ?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik moet eerst het toilet hier uit elkaar halen om een membraam te vervangen. Als dat is gelukt, kom ik misschien ff mee doen. Mortieren vanaf vlag b in metro![]()
![]()
Wordt die weer generved?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Jeuj, de USAS geunlocked, vóór de nerf
![]()
![]()
weer? volgens mij is de usas to nu toe niet generfd. Beter schrappen ze dat wapen gewoon in zijn geheel![]()
Kutwapen![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:22 schreef Re.active het volgende:
Beter schrappen ze dat wapen gewoon in zijn geheel![]()
Kutwapen![]()
OMG support in Metro CQ is gewoon statpadden met een boel geknal om je heen. Als je onder aan de roltrap staat kan je ammo blijven strooien. De ribbons vliegen je rond de oren
Jep, dat heb ik ook wel gemerkt toen ik m'n mortar zsm wildequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:24 schreef 1-of-6Billion het volgende:
OMG support in Metro CQ is gewoon statpadden met een boel geknal om je heen. Als je onder aan de roltrap staat kan je ammo blijven strooien. De ribbons vliegen je rond de oren![]()
![]()
Hoor je ingame echt geen kut meer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Nice, ff 4 gig geheugen erbij gepropt.
Nu kan ik BF spelen terwijl ik winamp open heb staan met vette metal, schiet wel zo leuk.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
lolquote:Klopt, eerst luisterde ik ook muziek tijdens het gamen, maar dat ging een stuk minder goedquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hoor je ingame echt geen kut meer.![]()
![]()
Hahaha, maar op TS hoor je ook nog wel eens wat nuttigs voor de game.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:47 schreef Re.active het volgende:
Niet minder dan met het gelul van TS iig.![]()
![]()
Je moet het dan ook instellen, als je TS en BF3 ook standaard zo laat staan, kan ik me voorstellen dat je je niet kan concentreren tijdens het spel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hoor je ingame echt geen kut meer.![]()
Wel frappant, eergister speelde ik met de Magnum, en tot 2x toe had ik iemand met 1 schot dood. Hoe kan dat? Schot was op borsthoogte.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:24 schreef JK het volgende:
Mooi filmpje, die Olympics
En dan alleen met de .44 magnum ofzo schieten.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Die Magnum doet meer damage dan een SVD sniper rifle (tot 20 meter) of de M26 mass slugs (tot 10 meter)quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:59 schreef Re.active het volgende:
Magnum is gewoon een krachtig wapen. Doden met 1 schot is niet ongebruikelijk.![]()
Wel een krachtig wapen idd ..![]()
Aleen snap ik het nut van dat ze alle snipers gelijk in damage maken, dan kan je net zo goed elk wapen dezelfde damage gevenDan is je keuze toch alleen de grootte van het magazijn?
Gaan ze dat echt doen ...?quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:53 schreef robuust89 het volgende:
Aleen snap ik het nut van dat ze alle snipers gelijk in damage maken, dan kan je net zo goed elk wapen dezelfde damage gevenDan is je keuze toch alleen de grootte van het magazijn?
Waar zie je dat staan dan ?![]()
Volgens mij niet hoor, zou echt debiel zijn, dan zijn semi-auto's toch veel beter opeens?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:04 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Gaan ze dat echt doen ...?
Waar zie je dat staan dan ?![]()
Dat gaan ze wel doen de idioten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, zou echt debiel zijn, dan zijn semi-auto's toch veel beter opeens?
Dus binnekort kan je niet leuk meer snipen want dan wordt je gekild door svd die in het wilde weg schiet.![]()
Ik had er hier zien staan dacht ik, maar het is weer aangepast.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:04 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Gaan ze dat echt doen ...?
Waar zie je dat staan dan ?
http://symthic.com/?s=bf3
Vaag.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik zie het echt nergens tussen de aankomende fixes staan ... ben ik zo scheel ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:16 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat gaan ze wel doen de idioten.
Dus binnekort kan je niet leuk meer snipen want dan wordt je gekild door svd die in het wilde weg schiet.![]()
Ik zie het ook niet hoor. Wel dat de sks full damage doet op short range, en las ergens dat dat geintepreteerd kan worden als: zonder de scope te gebruiken kan je iemand omleggen zolang hij maar in je crosshair staat. Zodat noob snipers ook enemies om kunnen leggen die ze toevallig om de hoek van een gebouw tegen kunnen komen![]()
Ik denk al dat ik het heb gevonden:
All sniper rifles get “one hit” kill in distances under 15 meter
Bijna hetzelfde![]()
![]()
Na de update wordt het gewoon echt noodzakelijk om in teamverband en met ts te spelen, als loner leg je het gewoon af tegen de nieuwe manier van spelen als dice telkens maar weer dingen makkelijker gaat maken voor de noobs.![]()
Al die fixes zijn allemaal bullshit vind ik.
Je maakt een spel en zo moet je het laten alleen bugs er uit halen![]()
Ben je toch dood als medic door svd vanaf 15 meter met 1 schotquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:23 schreef KroodjeBip het volgende:
Ik denk al dat ik het heb gevonden:
All sniper rifles get “one hit” kill in distances under 15 meter
Bijna hetzelfde![]()
![]()
Hoer op, bijna alle hoge spelers zijn one trick ponies en nu wordt het beest geslacht en jankt iedereen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:36 schreef dennis3d het volgende:
Al die fixes zijn allemaal bullshit vind ik.
Je maakt een spel en zo moet je het laten alleen bugs er uit halenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee maar al die fixes zijn gewoon onzin.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hoer op, bijna alle hoge spelers zijn one trick ponies en nu wordt het beest geslacht en jankt iedereen.
Lijk net mw3 is ook alles hetzelfde bijna.
Heb het spel gekocht zoals het hoort te zijn en niet voor dit soort onzin.
En de grootste onzin is dat een gepainte chopper die wordt beschoten door guided of javalin na de fixes met flaires kan ontwijken oftewel: BULSHIT![]()
Haha Dennis weer met zijn kutargumenten.
Als iedereen op Metro met USAS en fragrounds loopt dan moet je toch eens naar de balance kijken, en dat doet Dice gelukkig.Would you like to know more?
USAS moet ook gewoon opflikkeren, maar SOFLAM/Javelin/Support heb je drie man voor nodig en straks kun je met die flares die dingen ook ontwijken... Echt onzin, dan krijg je die choppers nooit meer de lucht uit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:42 schreef Afwazig het volgende:
Haha Dennis weer met zijn kutargumenten.
Als iedereen op Metro met USAS en fragrounds loopt dan moet je toch eens naar de balance kijken, en dat doet Dice gelukkig.![]()
Wie zegt dat het zo hoort te zijn? De enige die bepaalt hoe het hoort te zijn is de ontwikkelaar, en die bepaalt nu dat het niet zo hoort, en past het dus aan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:42 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee maar al die fixes zijn gewoon onzin.
Lijk net mw3 is ook alles hetzelfde bijna.
Heb het spel gekocht zoals het hoort te zijn en niet voor dit soort onzin.Would you like to know more?
Het lijkt me juist realistischer en logisch dat een sniper veel damage doet van dichtbij ... (het maakt het voor mij in deze ook veeeeel makkelijker aangezien ik nooit een scope gebruik op die sniper rifles en die gewoon als assault wapen gebruikquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:37 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ben je toch dood als medic door svd vanaf 15 meter met 1 schot![]()
![]()
Maar dat is toch totale onzin dat ze alles aanpassen die usas is gewoon kut ja en de mk3a1 maar leuk om een keer te gebruiken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:43 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wie zegt dat het zo hoort te zijn? De enige die bepaalt hoe het hoort te zijn is de ontwikkelaar, en die bepaalt nu dat het niet zo hoort, en past het dus aan.
En de balans waar je het over had is er straks niet meer want de patch na deze die er komt worden dan ook de handguns overpowerd om de balans goed te houden is toch gewoon onzin maarja.
De noobs gaan hun kans krijgen door Dice maar aan cheaters doen ze geen kut.![]()
Tja er is altijd wel iets overpowered, dat is het probleem, ze moeten hackers aanpakken, die guns zijn zo wel prima vind ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:56 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Maar dat is toch totale onzin dat ze alles aanpassen die usas is gewoon kut ja en de mk3a1 maar leuk om een keer te gebruiken.
En de balans waar je het over had is er straks niet meer want de patch na deze die er komt worden dan ook de handguns overpowerd om de balans goed te houden is toch gewoon onzin maarja.
De noobs gaan hun kans krijgen door Dice maar aan cheaters doen ze geen kut.![]()
Er is ook niks mis met de guns op zich, als ik dood ga door een sniper denk ik, ja had ik daar maar niet moeten lopen, wordt ik omgelegd door een usas, denk ik, tja, moet ik maar weg blijven van de grafmap metro.
Wat wel kut is zijn de hackers, cheaters en aimbotters. Maar ja, daar doen ze niks aan.
Ze weten wel waar de prioriteiten liggen daar bij Dice HQ![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:02 schreef Re.active het volgende:
Er is ook niks mis met de guns op zich, als ik dood ga door een sniper denk ik, ja had ik daar maar niet moeten lopen, wordt ik omgelegd door een usas, denk ik, tja, moet ik maar weg blijven van de grafmap metro.
Wat wel kut is zijn de hackers, cheaters en aimbotters. Maar ja, daar doen ze niks aan.
Ze weten wel waar de prioriteiten liggen daar bij Dice HQ![]()
Ik kom.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:09 schreef Re.active het volgende:
kom joinen, lolin uit de lucht schieten![]()
Echt wat een fucking pauperding is die F-35 ook. Met die Flanker own ik alles wat beweegt en sta ik aan het einde van de map op scores als 18-2 etc. Maar in dat ding kun je echt niet fatsoenlijk een dogfight winnen.Would you like to know more?
Net als in het echt?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Fail-35 idd.. Voor de rest: Jetsquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:17 schreef Afwazig het volgende:
Echt wat een fucking pauperding is die F-35 ook. Met die Flanker own ik alles wat beweegt en sta ik aan het einde van de map op scores als 18-2 etc. Maar in dat ding kun je echt niet fatsoenlijk een dogfight winnen.
In de categorie, Lachen om Battlelog users:
http://battlelog.battlefi(...)er/SupremeC0MMANDER/
Wat ben je al die tijd in godsnaam aan het doen?
Een jet die zich laat sturen als een heli...sign me up!quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:49 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Fail-35 idd.. Voor de rest: Jets
Ik vind dat persoonlijk juist een heel fijn ding, en vooral de harde bochten die je er mee kunt nemen zijn uitermate handig in een dogfight IMOPeople assume too much.![]()
Harde bochten maak je het snelst rond de 300mph. Dat heeft verder weinig te maken met welk vliegtuig je speelt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:26 schreef very het volgende:
[..]
Een jet die zich laat sturen als een heli...sign me up!
Ik vind dat persoonlijk juist een heel fijn ding, en vooral de harde bochten die je er mee kunt nemen zijn uitermate handig in een dogfight IMOConscience do cost.![]()
Als je kijkt naar wat hij speelt zie je dat hij altijd in potjes speelt met maar 1 persoon erin ..quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:07 schreef robuust89 het volgende:
In de categorie, Lachen om Battlelog users:
http://battlelog.battlefi(...)er/SupremeC0MMANDER/
Wat ben je al die tijd in godsnaam aan het doen?Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Op jouw manier van vliegen misschien wel, ik maak gebruik van de beweegbare engines om snel om mijn as te draaien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Harde bochten maak je het snelst rond de 300mph. Dat heeft verder weinig te maken met welk vliegtuig je speelt.People assume too much.![]()
Knife and shock paddle onlyquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef JK het volgende:
Na de update speelt niemand meer.
Of toch zo'n defibrillator-only server maken.![]()
![]()
Ook geen knife, gewoon puur een stroompje door iemand z'n donder duwen.
Als je het beiden probeert is het nog best lastig omdat je tegenstander beweegt.![]()
Yep.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:14 schreef JK het volgende:
Ook geen knife, gewoon puur een stroompje door iemand z'n donder duwen.
Als je het beiden probeert is het nog best lastig omdat je tegenstander beweegt.![]()
Iemand nog meer moeite met het joinen van een server na de Origin-update?
Edit: FAAL
Oplossing:
1) OriginTMP.exe draaien
2) Origin.exe draaien vanuit de installatiemapHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
origin update?
browser plugin update bedoel je waarschijnlijk. En nee, geen problemen met joinen. Wel had ik 1x dat ik 2 battlelog tabbladen open had staan en in de 1 was ik al aan het joinen en in 2e stond ik 3e in de que en daar liep het spaak. Beide tabs gesloten, opnieuw geopend en daarna liep alles weer prima![]()
Jezus, ik zet gister de #1 op Gulf of Oman only en verdomd, hele server nu vol!
Moest even een paar keer knipperen met m'n ogen!![]()
![]()
Geen dankquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef JK het volgende:
Jezus, ik zet gister de #1 op Gulf of Oman only en verdomd, hele server nu vol!
Moest even een paar keer knipperen met m'n ogen!![]()
![]()
Ik join zo ook wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef JK het volgende:
[..]Goed geregeld!
Ik join misschien alleen zo wat later, eerst nog even wat andere dingen doen.![]()
![]()
![]()
Prachtig!
Even de originele gezien uit BF2, maar deze kerel doet het in mijn ogen nog een stuk leuker.. en dat tea-baggen..en wat een sukkels om 3x terug te komen.. echt noobs.
Ik wacht met smart op episode 2.![]()
Probeer maar eens een heli te vliegen op caspian als er veel gasten met javalin rond lopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
USAS moet ook gewoon opflikkeren, maar SOFLAM/Javelin/Support heb je drie man voor nodig en straks kun je met die flares die dingen ook ontwijken... Echt onzin, dan krijg je die choppers nooit meer de lucht uit.
niet te doen kan ik je vertellen. Je kan die heli beter laten staan.![]()
Haha, hoe ze schelden als je een kill maakt met de defibquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:17 schreef Re.active het volgende:
disclamer: niet mijn first attempt dus, gewoon een random youtube clipVooral die Russen!
GE-NI-AAL!!!!!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk avondje met een aardige groep op de server.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:15 schreef Afwazig het volgende:
Leuk avondje met een aardige groep op de server.![]()
![]()
![]()
vanavond weer he !quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:42 schreef robuust89 het volgende:
Goed teamwork gisteravond!![]()
Hoeren in de transport helicopter![]()
![]()
Dan hou ik mij voornamelijk bezig met toneelspelen en bier drinken, dus helaasquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:02 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dan hou ik mij voornamelijk bezig met toneelspelen en bier drinken, dus helaas![]()
![]()
![]()
Ik bedacht me gisteravond dat ik al een Episode 2 linkje zag staan en bedacht me dan ook omdat het filmpje van eind vorig jaar was, dat er vast wel nieuwe delen al zouden zijn. Thanks voor de links.quote:
Crikey! It's a feisty one!
Vanavond die andere 3 kijken en waarschijnlijk weer dubbel liggen van het lachen.![]()
![]()
Vanavond ben ik weer mijn clubje supporten, ben er dus ook niet helaas.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:25 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Prima .... nog even werken, kheb echt geen ruk zin meer![]()
![]()
Quote uit het Battlelog forum:W.T.F.quote:SNIPERS SHOULD NOT BE ABLE TO FIRE UNLESS IN THE PRONE POSITION.....I BET THIS HAS BEEN MENTIONED A FEW TIMES...___!
Kan me voorstellen dat het heel lastig is om een goed spel te maken, om een balans te vinden tussen jankende n000bs en mensen die wel gewoon hun best doen.
Bij COD hebben ze toch helemaal geen forums waar mensen kunnen blaten wat ze willen zien in de game? Djeez.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Maar wel een valide opmerking op zich. Alleen een rambo kan snipen met een 5/15 kilo zware rifle.
Maar goed, van een cassual game kan je niet verwachten dat het realistisch is. Al mogen ze de volgende game wel sillyfield 4 gaan noemen imo. Er komt weinig war tactics bij kijken zo.![]()
Wat een faalupdate van dat faalprogramma van faalea met hun faalorigin.. Hij start bf3 niet eens meer op
Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Heb je ook een headset van het merk EA ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:36 schreef mar456 het volgende:
Wat een faalupdate van dat faalprogramma van faalea met hun faalorigin.. Hij start bf3 niet eens meer op![]()
![]()
Hoezo dat? doet z'n headset het niet dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:45 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Heb je ook een headset van het merk EA ?![]()
Het is jammer dat er geen opties voor mods zijn - een realism mod had wellicht op een grote groep fans kunnen rekenen. Dan krijg je als support en sniper gewoon een nadeel dat je staand niet kan mikken, maar hooguit kunt sproeien. Ook kan er dan meer balans komen in wapens, iedereen verplicht in een squad met in elk squad max 1 sniper, 1 support en 2 engineers ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Re.active het volgende:
Maar wel een valide opmerking op zich. Alleen een rambo kan snipen met een 5/15 kilo zware rifle.
Maar goed, van een cassual game kan je niet verwachten dat het realistisch is. Al mogen ze de volgende game wel sillyfield 4 gaan noemen imo. Er komt weinig war tactics bij kijken zo.
Het arcade gehalte is soms wat te hoog iig.![]()
Neequote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:45 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Heb je ook een headset van het merk EA ?Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Tuurlijk kan je ermee schieten staand, dat kan ik zelfs!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:34 schreef Re.active het volgende:
Maar goed, van een cassual game kan je niet verwachten dat het realistisch is. Al mogen ze de volgende game wel sillyfield 4 gaan noemen imo. Er komt weinig war tactics bij kijken zo.
Of je raak schiet is weer een ander verhaal
Of dat je blijft staan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:23 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je ermee schieten staand, dat kan ik zelfs!
Of je raak schiet is weer een ander verhaal-weg-![]()
Misschien he, heel misschien moet je ook een goede houding aan gaan nemen als je gaat schieten, i.e. voorover leunen om mee te beginnen. Levensgevaarlijk.quote:
Ben je nou aan het trollen of ben je serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Njah, en dan nog iets, plak eens 5 closetrolletjes aan elkaar en hou 'm voor je oog. Probeer dan maar eens staand een punt een heel eind verder weg in je vizier te houden. Nog niet zo eenvoudig, los van een terugslag (wat idd vooral skills zijn - er zijn mensen die een MG43 van de heup op full auto kunnen schieten).
Overigens lees ik net het changelog voor de komende grote update en dan bekruipt me het gevoel dat men iets te hard van stapel loopt met alles een beetje aan te passen. Ik heb liever dat ze het elke week een beetje aanpassen en dan steeds naar het effect kijken dan eens per twee maanden alles aanpassen - waardoor het hele spel ontwricht raakt.![]()
quote:![]()
![]()
Ja ik gebruik dit progromma ook. Heb hiermee ook "dx deferred cs path" uitgeschakeld en de opties zijn imo wat overzichtelijker dan ingame.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:47 schreef KroodjeBip het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt iemand hier gebruik van ?
Het gaat met name om de "Heavy Brake" voor jets.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Ik zou wel willen - maar sinds de update van origin kan ik niet meer connecten.. steeds connection timed out en disconnected from EA. Wederom top geregeld met EA.![]()
Bij mij start ie de game niet meer op sinds update dus dat wordt hem niet om voor de 1e keer met FOK! te gaan knallenquote:.
Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Dat had ik gisteren ook, wat bij mij werkte was origin en de browser afsluiten en opnieuw openen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:11 schreef mar456 het volgende:
[..]
Bij mij start ie de game niet meer op sinds update dus dat wordt hem niet om voor de 1e keer met FOK! te gaan knallen.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Oman is de vetste map uit BF3 omdat het van alles wat heeft.. Daarna komt Caspian..quote:Op maandag 27 februari 2012 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
Gulf of Oman blijft de grootste kutmap ooit gemaakt.
Jij zuigt volgens mij gewoon, Oman is serieuze shit, als je daar een fout maakt ben je de lul..
Karkand is trouwens ook erg cool..Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.![]()
Karkand is by far de beste infantry map met al die gebouwen, verdiepingen, steegjes en panden op de heuvel etc. En dan Gulf, wel vet alleen je moet wel goed teamplay hebben anders is het gewoon een beachrace om de objectives op het strand van elkaar te veroveren.
Rush op Gulf is wel echt vet. Met de oversteek over de highway.![]()
![]()
Karkhand is overrated... Daar vond ik na een paar uur in BF2 al geen kut meer aan. Mashtuur, dat was een uitdaging met veel dynamiek.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:09 schreef Re.active het volgende:
Karkand is by far de beste infantry map met al die gebouwen, verdiepingen, steegjes en panden op de heuvel etc. En dan Gulf, wel vet alleen je moet wel goed teamplay hebben anders is het gewoon een beachrace om de objectives op het strand van elkaar te veroveren.
Rush op Gulf is wel echt vet. Met de oversteek over de highway.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Oman moest ik even inkomen maar nu een van me favo's.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Hoezo overatedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Karkhand is overrated... Daar vond ik na een paar uur in BF2 al geen kut meer aan. Mashtuur, dat was een uitdaging met veel dynamiek.![]()
Ik vind de map goed. Hoe kan ik die map overwaarderen dan![]()
Dat jij m niet leuk vind. prima. jou mening![]()
![]()
Wie heeft er zin in een potje dan?Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.![]()
Coolquote:Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: