![4bl1S.jpg]()
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. {betalingsmogelijk weggehaald, JP Is niet meer actief in het Battlefield topic en de server houdt er volgende maand ook mee op aangezien deze altijd leeg staat}
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec Torch 30 euro (15 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1
NL -=Band of Fok!kers=- #1 B2K & Vanilla - 2 player startAdmins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ersFOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg Platoon SPOILER: Fok! spelers
Tee vee pee
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Daar hebben ze een volg knop voor. Not that i care btw
JK
In for a penny, in for a pound
quote:
Mooi
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
quote:
had gister nog roadkill dusszzz
hiddit
Expect the unexpected,
quote:
ik ben er vandaag nog mee gekild dus zal dan denk ik wel aan jou liggen
maar mij is het ook nog niet gelukt om te doen
Wars? Waar? Ik maak jullie allemaal af!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
@firefox kom maar op

En sorry jongens kan vanavond nie komen het etentje duurt watt langer
quote:
Noem je tijd, datum en IP
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
very
Ferry
quote:
Gewoon flink oefenen in lege servers...
Ik gebruik enkel mijn toetsenbord. WASD voor omhoog/omlaag/asrotatie en pijltjestoetsen voor voorover/achterover/zijwaarts.
Is even wennen, maar als je eenmaal gewend bent werkt het super.
People assume too much.
S
quote:
Op zondag 26 februari 2012 22:48 schreef JK het volgende:Leuk hoor, hackertjes op THC. Gewoon no clipping cheat ofzo. Ineens staan ze achter me met een mes in mn strot, terwijl ik constant om me heen kijk... Metro 64. Normaal kan je dan niet eens normaal de trap op als US zijnde, maar een aantal lukte het constant om ineens boven te verschijnen. Heel vaag...
spawn beacon, eromheengluipen
quote:
Vanavond 22:00 BoF server

En TS.
TS anyone?
quote:
Ik zal kijken, misschien kom ik ook