Fixtures Zondag 26/2 Arsenal v Tottenham Hotspur Norwich v Manchester United Stoke v Swansea
Zaterdag 3/3 (+1 uur!) 12:45 Liverpool v Arsenal 15:00 Blackburn v Aston Villa 15:00 Manchester City v Bolton 15:00 QPR v Everton 15:00 Stoke v Norwich 15:00 West Brom v Chelsea 15:00 Wigan v Swansea
Zondag 4/3 (+ 1 uur!) 12:00 Newcastle v Sunderland 14:05 Fulham v Wolverhampton Wanderers 16:10 Tottenham v Manchester United
Nederlanders actief in de Premier League: Rafael van der Vaart, Tottenham Hotspur John Heitinga, Everton Nigel de Jong, Manchester City Dirk Kuijt, Liverpool Robin van Persie, Arsenal Royston Drenthe, Everton Michel Vorm, Swansea City Tim Krul, Newcastle United Patrick van Aanholt, Wigan Athletic Kemy Augustien, Swansea City Ferrie Bode, Swansea City Ronnie Stam, Wigan Wigan Athletic Dorus de Vries, Wolverhampton Wanderers
Epische gifjes Prachtige doelpunten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nober op 26-02-2012 16:27:24 ]
Op zondag 26 februari 2012 15:55 schreef YazooW het volgende: Eigenlijk zouden ze zo'n NBA All Star weekend ook voor de Premier League moeten houden. Kan best wel mooie TV opleveren lijkt me.
Op zondag 26 februari 2012 15:55 schreef YazooW het volgende: Eigenlijk zouden ze zo'n NBA All Star weekend ook voor de Premier League moeten houden. Kan best wel mooie TV opleveren lijkt me.
Klopt, ik denk alleen dat hier (gelukkig) de mentaliteit niet voor is. NBA staat garant voor spektakel, je moet/kan ze niet vergelijken.
Op zondag 26 februari 2012 15:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende: Amerikaanse sporten vind ik sowieso kut, echt van die sporten voor mensen die hun aandacht ergens maximaal 5 minuten bij kunnen houden.
Bij echte sporten stelt een goal tenminste nog iets voor.
Ik heb je vriendelijk aan Top Gear herrinert, dus vandaag vind je NBA leuk
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Op zaterdag 3 maart 2012 14:19 schreef sylvietjoo het volgende: Behoorlijk. Teleurstelling droop ervan af... maar het is de enige stream die loopt hier helaas
Haal S1
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Gelukkig maar Wenger heeft al overal over geklaagd hij heeft nieuwe inspiratie nodig Nee ik win mijn sympathie voorArsenal wel weer terug als die ontiegelijke zeikerd weg is.
Het wordt eens tijd dat men die hollywoodacteurs eens flink gaat straffen. Mag van mij net zo´n zware overtreding op staan als op een smerige overtreding. Duidelijke duik ----> 3 wedstrijden, Na de duik doen alsof je je been hebt gebroken ----> Nog eens 3 wedstrijden erbij.
Op zaterdag 3 maart 2012 14:36 schreef Lily1987 het volgende: Het wordt eens tijd dat men die hollywoodacteurs eens flink gaat straffen. Mag van mij net zo´n zware overtreding op staan als op een smerige overtreding. Duidelijke duik ----> 3 wedstrijden, Na de duik doen alsof je je been hebt gebroken ----> Nog eens 3 wedstrijden erbij.
Ik denk dat jij je beter druk kunt maken over het veldspel van Arsenal
Gelukkig maar Wenger heeft al overal over geklaagd hij heeft nieuwe inspiratie nodig Nee ik win mijn sympathie voorArsenal wel weer terug als die ontiegelijke zeikerd weg is.
Op zaterdag 3 maart 2012 14:41 schreef Nober het volgende: Arsenal was ook niet beter tegen Tottenham na een half uur en 0-2, Arsenal gaat dus gewoon winnen, helaas.
Wel goed dat Kuijt die penalty mist want dat was een onterechte penalty.
Klopt, tegen spurs was het eerste half uur ook alleen maar tegenhouden
Ff over die penal. Het was geen penal maar hij was wel geraakt. In de super close up herhaling zie je de scheenbeschermer wel degelijk bewegen door aanraking
Op zaterdag 3 maart 2012 14:59 schreef Maver24 het volgende: Ff over die penal. Het was geen penal maar hij was wel geraakt. In de super close up herhaling zie je de scheenbeschermer wel degelijk bewegen door aanraking
Op zaterdag 3 maart 2012 14:59 schreef Maver24 het volgende: Ff over die penal. Het was geen penal maar hij was wel geraakt. In de super close up herhaling zie je de scheenbeschermer wel degelijk bewegen door aanraking
Reina dus geschorst voor minstens 3 maar hopelijk 10+ wedstrijden.