quote:2011 Sebastian Langeveld (Ned) Juan-Antonio Flecha (Spa) Matthew Hayman (Aus)
2010 Juan-Antonio Flecha (Spa) Heinrich Haussler (Aus) Tyler Farrar (USA)
2009 Thor Hushovd (Noo) Kevin Ista (Bel) Juan-Antonio Flecha (Spa)
2008 Philippe Gilbert (Bel) Nick Nuyens (Bel) Thor Hushovd (Noo)
2007 Filippo Pozzato (Ita) Juan-Antonio Flecha (Spa) Tom Boonen (Bel)
2006 Philippe Gilbert (Bel) Bert De Waele (Bel) Leon Van Bon (Ned)
2005 Nick Nuyens (Bel) Tom Boonen (Bel) Steven De Jongh (Ned)
2004 Niet verreden
2003 Johan Museeuw (Bel) Max Van Heeswijk (Ned) Paolo Bettini (Ita)
2002 Peter Van Petegem (Bel) Frank Höj (Den) Michel Vanhaecke (Bel)
Nog steeds van KBK geen mooi parcourplaatje. Maar de route is ongeveer ditquote:2002 • Jaan Kirsipuu
2003 • Roy Sentjens
2004 • Steven de Jongh
2005 • George Hincapie
2006 • Nick Nuyens
2007 • Tom Boonen
2008 • Steven de Jongh
2009 • Tom Boonen
2010 • Bobbie Traksel
2011 • Chris Sutton
Dat hebben we dit jaar niet nodig. We hebben genoeg renners die zich op een andere manier gaan laten zien.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef Dwersdriever het volgende:
Hmmm. Ik vond dat Van Hummel in een verder vanuit Nederlands perspectief weinig enerverende tour voor wat afleiding zorgde. De interviews waren heel apart. Ik heb er geen negatieve herinneringen bij.
Eens, maar een tweede Tour op die manier/niveau moet hij en wij niet willen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef Dwersdriever het volgende:
Hmmm. Ik vond dat Van Hummel in een verder vanuit Nederlands perspectief weinig enerverende tour voor wat afleiding zorgde. De interviews waren heel apart. Ik heb er geen negatieve herinneringen bij.
De aandacht die naar hem ging was buitenproportioneel. Bij topsport gaat het om presteren...en eerlijk gezegd heeft Van Hummel die Tour niets gepresteerd.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef Dwersdriever het volgende:
Hmmm. Ik vond dat Van Hummel in een verder vanuit Nederlands perspectief weinig enerverende tour voor wat afleiding zorgde. De interviews waren heel apart.
Ik hoop het. Alleen al weer een keer een etappe zou al fijn zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat hebben we dit jaar niet nodig. We hebben genoeg renners die zich op een andere manier gaan laten zien.
paar keer top 10 in massasprints toch nog?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De aandacht die naar hem ging was buitenproportioneel. Bij topsport gaat het om presteren...en eerlijk gezegd heeft Van Hummel die Tour niets gepresteerd.
Als je presteren alleen wilt kenmerken als hoog in de uitslag eindigen...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De aandacht die naar hem ging was buitenproportioneel. Bij topsport gaat het om presteren...en eerlijk gezegd heeft Van Hummel die Tour niets gepresteerd.
Klopt. Nauwelijks nog te onderscheiden van dat van Topsport Vlaanderen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind het nieuwe tenue van Vacansoleil niet zo mooi als dat volledig blauwe uit vorige seizoenen.
Bozic lijkt me sterk, want die rijdt nu bij Astanaquote:Op zondag 26 februari 2012 15:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze denken bij Vacansoleil dat Van Hummel en Bozic meer kans hebben tegen Greipel en Cavendish dan Boeckmans tegen Farrar en Boonen?
Hebben ze in de winter een tacticus van Rabobank overgenomen?
Bozic rijdt nu ergens anders hè.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze denken bij Vacansoleil dat Van Hummel en Bozic meer kans hebben tegen Greipel en Cavendish dan Boeckmans tegen Farrar en Boonen?
Hebben ze in de winter een tacticus van Rabobank overgenomen?
Ze hebben geen oortjes hè. Dus er zit niemand opdrachten gegeven, de renners doen het zelf.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Feillu bedoelde ik.
Vooral omdat Mol vooraan ook zit te sleuren.
Volgens mij 1 keer 7e (opgezochtquote:Op zondag 26 februari 2012 15:13 schreef franklop het volgende:
[..]
paar keer top 10 in massasprints toch nog?
Zo slecht was Van Hummel ook weer niet, Kirsipuu stapte al af als hij in de verte een viaduct zag liggen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij 1 keer 7e (opgezocht), maar dat is wel het minste wat je van een sprinter mag verwachten.
kirsipuu ging als eerste de viaduct op, maar kwam als laatste boven op een minuut achterstandquote:Op zondag 26 februari 2012 15:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo slecht was Van Hummel ook weer niet, Kirsipuu stapte al af als hij in de verte een viaduct zag liggen.
het is een winnaarstype, hou daar wel van.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef Sasman het volgende:
Aaaah..toch blijf ik Cavendish een naar mannetje
Jij bent Cavendish niet, die zit nu op de fiets.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef Sasman het volgende:
Waarschijnlijk niet de makkelijkste om mee te werken in het team, maar ik hou wel van persoonlijkheden.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef Sasman het volgende:
Jammer genoeg wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:37 schreef franklop het volgende:
Dit gaat gewoon een massasprint worden dus
Het parcours is gewoon veel te ruk als het niet regent of als er geen wind waait. Die 2 plaatselijke rondes vermurwen alles.quote:
Gelukkig maar, tegenwoordig wil iedere Vlaamse koers een mini RVV zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het parcours is gewoon veel te ruk als het niet regent of als er geen wind waait. Die 2 plaatselijke rondes vermurwen alles.
Als er iemand is die altijd vol lof over z'n teamgenoten praat en het altijd over 'we hebben gewonnen' spreekt is het Cavendish wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet de makkelijkste om mee te werken in het team, maar ik hou wel van persoonlijkheden.
Mhua dat valt wel mee. Gent-Wevelgem is totaal anders, de Brabantse Pijl is totaal anders, de Omloop is eigenlijk ook behoorlijk anders, alleen de E3 lijkt erop. Ze zouden bij K-B-K wel eens 1 plaatselijke ronde mogen schrappen en in plaats daarvan nog wat extra kilometers in het heuvelland, desnoods alleen nog 2 kasseistroken extra.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, tegenwoordig wil iedere Vlaamse koers een mini RVV zijn.
Ik kan je zeggen, zo praten honderden renners over hun ploeggenoten, alleen winnen die niet zo vaak en kunnen dat ook niet zo vaak zeggen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als er iemand is die altijd vol lof over z'n teamgenoten praat en het altijd over 'we hebben gewonnen' spreekt is het Cavendish wel.
ik had op een hardere koers gerekend zeker met dat scenario in het achterhoofd, maar jaquote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Cav gaat dit dus met 2 vingers in de neus winnen...
Goede rekenmeesters bij Sky.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
Hergroepering met nog 5 km, mooi uitgemeten van Sky.
de vorm van Kenny is inderdaad nog groeiendequote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
We weten nu gelijk wie topfavoriet nummer 1 voor MSR is...
Van Hummel natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
We weten nu gelijk wie topfavoriet nummer 1 voor MSR is...
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef franklop het volgende:
[..]
de vorm van Kenny is inderdaad nog groeiende
Gelukkig hebben jullie het door...quote:
Kittel zit in Spanje, Degenkolb zat onderweg in de kopgroep (maar heeft toch niet de topsnelheid van een Cavendish).quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef Dwersdriever het volgende:
Waar was de projectploeg met zijn sprinttalenten?
degenkolb nog top 8 gewoon hoor zo te zienquote:Op zondag 26 februari 2012 16:39 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Kittel zit in Spanje, Degenkolb zat onderweg in de kopgroep (maar heeft toch niet de topsnelheid van een Cavendish).
Vijfde.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef Dwersdriever het volgende:
Waar was de projectploeg met zijn sprinttalenten?
Klopt, maar hij is wel derde.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van Hummel werd eigenlijk goed gebracht, maar was veel te traag en reed vooral in de weg.
Wat te makkelijk, als hij echt zo langzaam was konden ze er ook zo voorbij. Voor zijn doen is het gewoon een hele goede klassering en best slim gesprint.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van Hummel werd eigenlijk goed gebracht, maar was veel te traag en reed vooral in de weg.
wat zei die? ben inmiddels gezapt naar Rugbyquote:
Voor wie reed hij in godsnaam in de weg dan?!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
vertaaltquote:Op zondag 26 februari 2012 16:44 schreef Lann555 het volgende:
Smeets vertaald echt iedere zin van het interview verkeerd. God, wat is die man een incompetente idioot
Da's wel netjes. Ik lees zo hier en daar dat de sprinters de weg naar de tour moeten plaveien voor die ploeg.quote:
zesde met Veelersquote:
Bedankte z'n ploegmaats en hij zei dat hij snapte dat z'n ploegmaats na z'n matige Tour of Oman 'fuck off' tegen hem zouden zeggenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:44 schreef franklop het volgende:
[..]
wat zei die? ben inmiddels gezapt naar Rugby
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |