lol daar gebruik ik hem voor. ik heb ook zon ding maar dan van een NL webshop voor 15 euro.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef Kalebatz het volgende:
Leuk voor de kat! Die van mij wordt al gek als ik met mijn maglite door de kamer schijn. Wel €7,- waard lijkt me.
waar kun je een 200 mw versie kopen dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:30 schreef slacKard.x het volgende:
Ik heb de 200mW van DX thuis (niet de true versie)
Kan er geen lucifer mee aanzetten, wel door vuilniszakken heen branden & me muismat laten smelten
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:04 schreef seanw712 het volgende:
Ik zou hem ook niet gebruiken voor presentaties, daarvoor is de straal veel te krachtig, en in een donkere kamer zou je het risico hebben dat de laser een straal vormt.
Probeer maar in de avond op gebouwen van ver te schijnen. Ik schijn op een gebouw van 3 KM ver met een duidelijke (grote) stipquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:31 schreef ukga het volgende:
heb net mijn 5mw laserpointer binnen gekregen
WTF dat ding schijnt kneiter ver, en hard. op een verkeersbord 100 meter verder op zie je een gigantische stip (komt door reflectoren op het verkeersbord)
Is dat niet het hele idee achter het fenomeen laser?quote:WTF dat ding schijnt kneiter ver,
ja klopt maar vroeger had ik van die gare rode lasers van de kermis enzo. die schenen net tot aan de overkant van de straatquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dat niet het hele idee achter het fenomeen laser?
Die zijn echt supersterk. Ooit wil ik er eenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:39 schreef ukga het volgende:
op Ebay kun je ook 200mw laserpointers kopen. Schijnen die tot aan de maan ofzo dan?
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item27c50bd0c9
quote:To illustrate the POWER of this laser, it will:
Cut electrical tape
Burn a hole through black plastic
Pop balloons
Light matches
Hoelang duurt het voordat ze aankomen ongeveer?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef Catch22- het volgende:
http://www.tinydeal.com/3(...)fth-5183-p-4622.html
die heb ik een keer gekocht, werken ook pirma
bij mij een maand, maar de chinese douane liep te kuttenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:45 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Hoelang duurt het voordat ze aankomen ongeveer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop