Ja kreunend en kijkend en zoquote:
Ik ben er bij in de studioquote:Op zondag 26 februari 2012 14:42 schreef MisterO het volgende:
Dankje allemaal!! Een eigen TT, ik voel me vereerd![]()
Ik ben zo brak en net wakker, maar ik moet gauw het huis opruimen voor het volgende visite![]()
Songfestival feestje vanavond!! Jeee
Ja, ik ben jaloers!!quote:
Er zijn nog kaartjes over, meld je nu ff hier: Met 29 FOK!ers naar het Nationaal Songfestival 2012 #10 VANDAAG!!!!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, ik ben jaloers!!
M'n beste vriend probeerde stiekem kaartjes voor de studio's te krijgen, maar toen was het opeens uitverkocht
Ja te laatquote:Op zondag 26 februari 2012 14:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Er zijn nog kaartjes over, meld je nu ff hier: Met 29 FOK!ers naar het Nationaal Songfestival 2012 #10 VANDAAG!!!!!!
Er zijn afzeggers.
Neuhquote:Op zondag 26 februari 2012 16:46 schreef Bartjebart het volgende:
Loopt er iemand hier al te soppen om 1 van die kerels uit Net5's reclame?
http://www.net5.nl/progra(...)roep-perfecte-liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb ik nou aan iemand in fucking Venetie
Setting myself up for failure. Hallo Mexico 2
Maar hij's zo schattig italiaans en pocket-size metalband hardrockerig gay!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Hij zegt dat ie heel graag snel weer naar NL terugkomten meer van dat soort dingen .......
of duitse new yorker nummer 3 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb ik nou aan iemand in fucking Venetie
O jaquote:
Hmmz. Hij zegt dat ie heel graag snel weer naar NL terugkomten meer van dat soort dingen .......
Wel een handig vakantieadresje! Venetie is best leuk voor een weekendje of midweekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb ik nou aan iemand in fucking Venetie
Maar hij's zo schattig italiaans en pocket-size metalband hardrockerig gay!Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Ik vind ze beiden niet echt dat je denkt van een aanwinst...quote:
True. Maar als ie nu al begint met missen en terug willen dan moet ik das toch maar ff iets over zeggen. Nou ja. In maart is ie weer hier.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel een handig vakantieadresje! Venetie is best leuk voor een weekendje of midweekje
ik vond met name Simone en Freek de sterren van de voorstelling gisteren. jou grote vriend vond ik het zwakst er waren zelfs mensen die hem slecht vondenquote:
Hij lijkt er wel een beetje op hè?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
Eeeeeuw sam look a like... Nu weet ik waarom Ang3l op woensdagen meespeelt!
Jouw leven lijkt me soms zo vermoeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb ik nou aan iemand in fucking Venetie
Maar hij's zo schattig italiaans en pocket-size metalband hardrockerig gay!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Is t ook!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw leven lijkt me soms zo vermoeiend
Erik?quote:
Neequote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik mag toch hopen dat die hoer niet doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |