Die was wel viesquote:Op zondag 26 februari 2012 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga je speelse rastaneger aanmoedigen.Wijnaldum is net als m'n auto, die loopt ook 1 op 15.
Enoh is geblesseerd.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:52 schreef Saekerhett het volgende:
Kut. Anita naar rechtsback en Enoh er zeker in
Je bent 16, je mag geeneens auto rijden.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga je speelse rastaneger aanmoedigen.Wijnaldum is net als m'n auto, die loopt ook 1 op 15.
Oh, ja.. oke nee dan is het goed.. dus naar binnen komen en dan uithalen is nu geïntroduceerd in Nederland? Nani bedankt!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die schoot ook op zo een manier tegen de lat aan laatste wedstrijd tegen ajax
Ik ben 20. Ik rijd auto.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent 16, je mag geeneens auto rijden.
Precies. Altijd een zwak voor die jongen gehad. Nooit zeuren of moeilijk doen of weg willen - gewoon 100% geven elke wedstrijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:50 schreef Lindgren. het volgende:
De Jong is echt ondergewaardeerd. Verzaakt ook (bijna) nooit.
Kom jij maar met argumenten. Jij basseert het op een paar momenten, ik kan meerdere spelers van andere clubs opnoemen die veel langer al goed bezig zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je alleen dit kan zeggen neem ik je niet serieus, kom met argumenten dan.
Liet nog lang op zich wachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |