Als je de vernieuwingen het waard vindt natuurlijk. De iPad 3 krijgt bijvoorbeeld een scherm met veel hogere resolutie (4x zoveel pixels als het huidige model). Dat levert scherper beeld op. En uiteraard zal het ding weer een pak sneller zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet. Een man die ook bij de ipads aan het kijken was bij de mediamarkt zei dat de nieuwe binnenkort uitkomt en je "echt" even moet wachten.
Had de ipod al voor de iphone en de ipod is veel lichter.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
En je kunt geen muziek luisteren op de sportschool via je iPhone omdat?
Inderdaad. Kwestie van vergelijken en goed kijken wat jou beter lijkt. Als het wachten en geld de moeite waard is, dan wacht je.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je de vernieuwingen het waard vindt natuurlijk. De iPad 3 krijgt bijvoorbeeld een scherm met veel hogere resolutie (4x zoveel pixels als het huidige model). Dat levert scherper beeld op. En uiteraard zal het ding weer een pak sneller zijn.
Dit.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:53 schreef luckass het volgende:
Geld uitgeven aan een overbodig gadget.
Ik wil geen tweedehands.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef Awesome_ het volgende:
Je mag mijn iPad2 16gb wifi hebben voor 400.
Omdat als het 100 euro scheelt ik daar een hoes en een toetsenbordje kan kopen en dus gels bespaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:23 schreef DuTank het volgende:
Als je al hebt besloten om Apple te kopen, dan speelt geld geen rol toch? Waarom dan gaan zit janken om een of twee barkie?
Als je hem niet koopt, kun je verder gaan met je MacBook en geen iPad kopen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik wil geen tweedehands.
[..]
Omdat als het 100 euro scheelt ik daar een hoes en een toetsenbordje kan kopen en dus gels bespaar.
Toetsenbord heb je niet zo per se nodig. De verbinding gaat via Bluetooth (kost extra stroom) en het maakt de zo mooi dunne iPad ineens veel lomper. Het virtuele toetsenbord vergt enige gewenning, maar je kunt er na wat oefenen heel erg prima op typen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef HiddenResponse het volgende:
Omdat als het 100 euro scheelt ik daar een hoes en een toetsenbordje kan kopen en dus gels bespaar.
Heb ik niet en een Macbook kost 3x zo veelquote:Op zondag 26 februari 2012 13:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je hem niet koopt, kun je verder gaan met je MacBook en geen iPad kopen.
Met een hoes waar die rechtop kan staan lijkt een toetsenbord me wel handig.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Toetsenbord heb je niet zo per se nodig. De verbinding gaat via Bluetooth (kost extra stroom) en het maakt de zo mooi dunne iPad ineens veel lomper. Het virtuele toetsenbord vergt enige gewenning, maar je kunt er na wat oefenen heel erg prima op typen.
Niet te veel geld uit willen geven en toch een ipad willen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik wil geen tweedehands.
[..]
Waarom nu 480 euro uitgeven als die over 2 weken mogelijk veel goedkoper is...quote:Op zondag 26 februari 2012 13:41 schreef WH141 het volgende:
[..]
Niet te veel geld uit willen geven en toch een ipad willen.
Haal een fatsoenlijke ultrabook ofzo.
[ afbeelding ]
Die focus op Flash altijd. Een aflopende technologie uit het verleden,quote:Op zondag 26 februari 2012 16:22 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Koop een echte tablet. Eentje die wel Flash ondersteunt.
Scheelt 20 euro ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef Shispeed het volgende:
koop een Galaxy Tab, of een Asus Eee pad, dan bespaar je pas geld
Ik wil geen tweedehandsquote:Op zondag 26 februari 2012 16:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Koop tweedehands een iPad2
Ik heb al een laptop, maar zo'n kleintje zou ook gewoon in mijn tas passenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:10 schreef MAHL het volgende:
Beter nog, koop een netbook. Minilaptopje die je prima mee kan nemen, ideaal werkt, kan multitasken, internet, word, allesEen iPad is te onhandig om mee te nemen naar colleges omdat het niet fijn typt, en als je thuisbent kun je net zo goed je laptop gebruiken.
Voor 250 euro heb je al dit mooie dingetje, heb hem zelf ook:
http://www.asus.com/Eee/Eee_PC/Eee_PC_1015BX/
¤421,50 voor Galaxy Tab en ¤448,- voor iPad 2. Poe poe, echt besparen. Je kunt er bijna van op vakantie gaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef Shispeed het volgende:
koop een Galaxy Tab, dan bespaar je pas geld
Flash is natuurlijk onmisbaar. Meest geweldige programma wat er bestaat.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:22 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:22 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Dus ik heb je weten te overtuigen?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik heb al een laptop, maar zo'n kleintje zou ook gewoon in mijn tas passen
Wat een onzin.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dus ik heb je weten te overtuigen?Echt, van zo'n iPad ga je spijt krijgen, zoals iemand hierboven al zei is het een vrij nutteloos apparaat. Ok, het ziet er strak uit en kunt ermee opscheppen, maar na twee weken ligt het al stof te happen omdat andere apparaten de taken van de iPad gewoon veel beter kunnen.
Of, zoals grootmoeder altijd zei: bezit van de zaak, is eind van't vermaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |