Dan ben je weer 1,5 uur bezig om dat ding op te startenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:27 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ja hallo dan verwissel je de batterij toch gewoon, het is geen ipad he!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:27 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ja hallo dan verwissel je de batterij toch gewoon, het is geen ipad he!
Dat is ook een beetje te kort door de bocht. Ice Cream Sandwich loopt behoorlijk vlot, mail is op elke versie van Android praktisch hetzelfde, en dankzij een actieve community is er altijd wel een mogelijkheid je toestel precies zo te krijgen als je wilt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:25 schreef drbarisart het volgende:
Ik vind Android altijd aanvoelen als een bij elkaar geraapt zooitje. Er zit geen visie achter. Iedereen rommelt maar wat aan en plakt er z'n eigen skin op. Met als resultaat een onsamenhangend, complex en traag gedrocht.
Zij*quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Van die sukkels die hier komen huilen met "bespaar je het geld koop hem niet"
Hij geeft toch aan dat hij de 2 of 3 wilt, hij heeft dus budget, waarom zou hij vanwege jullie nerd meningen hem nu opeens niet gaan kopen ?
tis gelukkig je eigen keuzequote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:38 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Zij*
Ik heb al heel wat redenen voorbij zien komen, maar ik wil nog steeds de iPad2 of 3
Baal echt van die kruidvat actieverder maar afwachten tot volgende week.
Handig als je gebeld wordt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:28 schreef Wrick het volgende:
en dit hoesje krijgje gewoon standaard bij de iped
[ afbeelding ]
ik las gebeftquote:
Jammer dat Android fabrikanten geen camera crews toestaan, daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:
twitter:CNBC twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 16:52:12ALERT: Quad-Core iPad 3 with 4G LTE to be unveiled in New York next week. -Sources reageer retweet
U zei?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:40 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ding heeft ook niet eens usb of hdmi, filmpje kijken op je tv zit er dus niet in (niet dat je ipad uberhaupt je mkv kan afspelen..)
Als in een webpagina een youtube filmpje staat, speelt gewoon de html5 variant af. Geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar in de browser kun je niet want je hebt geen flash.
Hoe lang gaat de batterij mee als je een film kijkt ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
U zei?
[ afbeelding ]
Mkv, divx, xvid, geen probleem.
En dit speelt ook nog eens vanaf een NAS. Bam.
Het trekt niet veel bijzonder meer stroom dan andere activiteiten. De iPad is enorm energiezuinig. De geadverteerde accuduur van 10 uur op een enkele lading is erg realistisch.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:49 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Hoe lang gaat de batterij mee als je een film kijkt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |