Beetje hommo, alleen de leuke trekjes jwz. Niet het kontenbonken met andere behaarde mannen in leer enzo.quote:
jammurquote:Op zondag 26 februari 2012 13:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Beetje hommo, alleen de leuke trekjes jwz. Niet het kontenbonken met andere behaarde mannen in leer enzo.
Oh sorry, dan ben ik in de war met iemand andersquote:Op zondag 26 februari 2012 13:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Beetje hommo, alleen de leuke trekjes jwz. Niet het kontenbonken met andere behaarde mannen in leer enzo.
Op een dag vindt ook jij de perfecte manquote:
Je mag mijn geile gesprekken niet openbaar maken.quote:
Wie dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:28 schreef classpc het volgende:
[..]
Oh sorry, dan ben ik in de war met iemand anders.
Ik wil 2NutZ graag geven (nohommo)quote:Op zondag 26 februari 2012 13:28 schreef Sinosappel het volgende:
Goeie topicwending.
Gaan nu alle mannelijke users zeggen dat ze elkaar zouden geven (full hommo), aub?
Gaf hem slechts een hint, sorry.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je mag mijn geile gesprekken niet openbaar maken.
Ik denk dat ik die nu heb gevondenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Op een dag vindt ook jij de perfecte man
[..]
Ik wil 2NutZ graag geven (nohommo)
Echt he?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:33 schreef Sinosappel het volgende:
Bah, wat een aandachtshoeren weer in dit topic
Echt he?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Jaloers dat het nu een x niet op jullie is gericht, dames?
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik speel slechts mijn rol in het omgekeerde-rollen spelletje wat hier gespeeld wordtquote:Op zondag 26 februari 2012 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Voor altijd inmijn hartquote:
Jouw rol is poetsen en koken.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik speel slechts mijn rol in het omgekeerde-rollen spelletje wat hier gespeeld wordt
Niet doorhebben als je gedist wordt
Misschien wat voor jou en 2Nutz, samen lekker naast de pot pissen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je liever geen meisjes in je huis hebt denk ik.
Wij zijn echte bro's. We houden ook gewoon die van elkaar vast als iemand van ons zijn handen vol heeft. Moet kunnen hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misschien wat voor jou en 2Nutz, samen lekker naast de pot pissen.
Tijdens plassen zeker handen volquote:Op zondag 26 februari 2012 13:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wij zijn echte bro's. We houden ook gewoon die van elkaar vast als iemand van ons zijn handen vol heeft. Moet kunnen hoor.
Ik sopte wel op deze gedachte maar heb nu een Magnum. Wat ging er verkeerd?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdens plassen zeker handen vol
Sop je al een beetje op de gedachte, Sinos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |