Voetbal is puur oppertunisme Tong , dat zou jij moeten wetenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:31 schreef tong80 het volgende:
Is dat de nieuwe trent ?
Winnen ze een keer na drie nederlagen stormt de voorzitter van de tribune, springt juichend met zijn 120 kilo in de armen van de trainer. Lopen de polonaisse en nemen elkaar in den reet.
Vanavond weer twee van die voorbeelden. Ik begrijp er niks van.
Zie John van den Brom nog huilend na de wedstrijd zijn voorzitter, die ook tranen in de ogen had, oraal bevredigen toen ze van NEC wonnen.
Nu staan ze 14e ofzo. Hebben jullie ook niet het gevoel dat het allemaal wat minder kan ?
Geen slotjequote:
De enige die normaal juicht zonder dansjes of dat irritant weglopen etcquote:Op zondag 26 februari 2012 00:02 schreef Enchanter het volgende:
Moet altijd lachen als Vlaar scoort , die juicht echt als een zwakzinnige
Ik dacht echt dat hij die man wilde hoekenquote:Op zondag 26 februari 2012 00:02 schreef Enchanter het volgende:
Oprechte blijdschap en ontlading is zwakzinnig? Als er iets is wat van mij weg mag zijn het die neppe, ingestudeerde danspasjes enzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:02 schreef Enchanter het volgende:
Ik word echt schijtziek van al die ingestudeerde dansjes van Fer, Everton en die andere gladjak van Heracles. Bah. Ik zap dan ook meteen weg.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De enige die normaal juicht zonder dansjes of dat irritant weglopen etc
Of die verdediger van Roda JC vorig seizoen, Kah.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:01 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik word echt schijtziek van al die ingestudeerde dansjes van Fer, Everton en die andere gladjak van Heracles. Bah. Ik zap dan ook meteen weg.
Zoals Cavani juichte van de week tegen Chelski. Prachtig, als een gladiator die net zijn tegenstander heeft onthoofd.
Dat ziet hij natuurlijk van Guidetti.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:02 schreef Enchanter het volgende:
Dat bij die omhaal, vond ik dan wel weer humor.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:55 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Of die verdediger van Roda JC vorig seizoen, Kah.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |