abonnement Unibet Coolblue
pi_108432718
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:29 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ja daarom. Ik wil best meerdere, kleinere groepjes organiseren voor meets als dat makkelijker is voor iedereen, maar we moeten langzamerhand wel een datum gaan kiezen natuurlijk ;)
voor lasergamen lijkt een grote groep mij leuker

en ja dat is inderdaad de lasergame plek
Nosce te ipsum.
pi_108432720
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:34 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

ik kan uit ervaring zeggen dat je "accuracy" omlaag gaat na een biertje. :')
Maar als iedereen drinkt :P
Rustig aan.
  zondag 26 februari 2012 @ 20:37:28 #147
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108432881
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar als iedereen drinkt :P
Dan staan we allemaal op de muur en het plafond te mikken :')
Of te richten op partijgenoten.. :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108432952
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:37 schreef Nyan het volgende:

[..]

Dan staan we allemaal op de muur en het plafond te mikken :')
Of te richten op partijgenoten.. :')
Goed spul wel... Wat drink jij? :o
Rustig aan.
  zondag 26 februari 2012 @ 20:39:07 #149
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108433038
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Goed spul wel... Wat drink jij? :o
Als ik wat drink, is het rumcola :) Maar ben niet zo'n grote drinker, na een paar glazen schiet ik iedereen al neer :')
En tevens niet zo'n groot schutter ook nog... :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108433422
Ik heb nog nooit gelasergamed, ergens voel ik mijn comfort-zone mezelf tegenhouden...

Dus ik heb er enorm zin in :P Ik werk aan mezelf door het gewoon te doen.
Rustig aan.
  zondag 26 februari 2012 @ 20:44:51 #151
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108433531
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nog nooit gelasergamed, ergens voel ik mijn comfort-zone mezelf tegenhouden...

Dus ik heb er enorm zin in :P Ik werk aan mezelf door het gewoon te doen.
Ik heb alleen gepaintballed tot nu toe ;) Dus je bent niet de enige. Ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft, maar das gewoon omdat je het niet gewend bent. Maar het wordt hartstikke gezellig ;)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108434943
Iemand een knuffel?
Rustig aan.
pi_108435006
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nog nooit gelasergamed, ergens voel ik mijn comfort-zone mezelf tegenhouden...

Dus ik heb er enorm zin in :P Ik werk aan mezelf door het gewoon te doen.
En met vreemden een dag weg is geen probleem? :P
pi_108435049
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:59 schreef Piles het volgende:

[..]

En met vreemden een dag weg is geen probleem? :P
Neuh :P
Rustig aan.
pi_108435163
ach, lasergamen is haast netzo als paintball, alleen dan zonder de blauwe plekken...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_108435335
Zo! Ik ben een weekendje niet actief geweest maar nu kom ik me even melden :)

Lasergamen lijkt me leuk, maar mcdonalds is natuurlijk ook heel leuk :@

Ik weet nog niet precies wat voor verplichtingen zich voordoen komende maand dus ik wacht nog even met mijn naam bij data zetten.
pi_108435494
Haha, wel tof dat iedereen naar de mac wilt O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
pi_108436197
Mac :r
  zondag 26 februari 2012 @ 21:27:14 #159
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108437428
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
Haha, wel tof dat iedereen naar de mac wilt O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wel :@ De ballenbak, herinneringen! :7
Ik lust overigens geen Mac, maar dat maakt niet uit ;)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zondag 26 februari 2012 @ 21:32:44 #160
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108437908
Hee maar lieve kijkbuiskinders (Of ben ik dan té retro?), ik ga eens even snel pleiten, moet morgen vroeg op ;) Spui gerust nieuwe ideeën in het topic, en vul de lijst met beschikbaarheden als het kan een beetje aan ;)

Groetjes en truste alvast :W ^O^ :* O+
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108439332
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:27 schreef Nyan het volgende:

[..]

Eigenlijk wel :@ De ballenbak, herinneringen! :7
Ik lust overigens geen Mac, maar dat maakt niet uit ;)
ben ik ook geen groot fan van.. subway <3
pi_108443020
Zaterdag 3 maart:
appelsap?
Blijdoener
Nyan
heloef
Piles?
SarnamiG

Zondag 4 maart:
appelsap?
Blijdoener
Nyan
Piles
SarnamiG

Zaterdag 10 maart:
Nyan
heloef
Piles
Suncatcher
Lot88
SarnamiG

Zondag 11 maart:
Nyan
Piles
Suncatcher
Lot88
SarnamiG

Zaterdag 17 maart:
appelsap
Blijdoener
heloef
Piles
SarnamiG

Zondag 18 maart:
appelsap
Blijdoener
Piles
SarnamiG
pi_108443206
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nog nooit gelasergamed, ergens voel ik mijn comfort-zone mezelf tegenhouden...

Dus ik heb er enorm zin in :P Ik werk aan mezelf door het gewoon te doen.
Ik heb precies hetzelfde, ik heb zelfs al doemscenario's waarin iedereen aan het socializen is en ik maar een beetje aan de kant sta te stressen wat ik nou zeggen moet. En dan zie ik mezelf vroegtijdig vertrekken en niemand heeft het door.

:@
pi_108443268
Hahaha je bent niet de enige..
pi_108443420
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef Franknfurter het volgende:
Hahaha je bent niet de enige..
zullen we dan samen muurbloempjes zijn dan zijn we niet alleen ;)
pi_108443572
quote:
17s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
Iemand een knuffel?
En gewoon niemand die reageert.

Doe maar dan. O+
pi_108443913
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef driver86 het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde, ik heb zelfs al doemscenario's waarin iedereen aan het socializen is en ik maar een beetje aan de kant sta te stressen wat ik nou zeggen moet. En dan zie ik mezelf vroegtijdig vertrekken en niemand heeft het door.

:@
Het is niet zomaar een meeting voor eenzame jongeren ;)
Nosce te ipsum.
pi_108443924
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef driver86 het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde, ik heb zelfs al doemscenario's waarin iedereen aan het socializen is en ik maar een beetje aan de kant sta te stressen wat ik nou zeggen moet. En dan zie ik mezelf vroegtijdig vertrekken en niemand heeft het door.

:@
Onwenning kan het contact sowieso wel zijn, omdat niemand elkaar persoonlijk kent. Dus het aftasten geldt voor iedereen. Maar rekening houden met doemscenario's maakt het al wel heel erg lastig, denk je niet?

Met een wat positievere instelling alleen al, kun je toch al betere resultaten bereiken!

Als je er echt vaker problemen mee gehad hebt, zul je wellicht een keuze moeten maken of je daar niet iets mee moet doen.
  zondag 26 februari 2012 @ 22:58:53 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108443965
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef driver86 het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde, ik heb zelfs al doemscenario's waarin iedereen aan het socializen is en ik maar een beetje aan de kant sta te stressen wat ik nou zeggen moet. En dan zie ik mezelf vroegtijdig vertrekken en niemand heeft het door.

:@
Ik ga tegen je aanpraten of je wil of niet.

Ik ben sowieso soms een social butterfly als ik me op mijn gemak voel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108444103
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:58 schreef SarnamiG het volgende:

[..]

Onwenning kan het contact sowieso wel zijn, omdat niemand elkaar persoonlijk kent. Dus het aftasten geldt voor iedereen. Maar rekening houden met doemscenario's maakt het al wel heel erg lastig, denk je niet?

Met een wat positievere instelling alleen al, kun je toch al betere resultaten bereiken!

Als je er echt vaker problemen mee gehad hebt, zul je wellicht een keuze moeten maken of je daar niet iets mee moet doen.
Naar een meeting gaan is mijn manier van er iets aan doen ;)

Ik heb verder ook totaal geen idee wat voor "type" mensen er naar zo'n meet komen. En de laatste keer dat ik iets met een groep ging doen zoals lasergamen is....uhh.. dat heb ik nog nooit gedaan..

Verder ben ik heel normaal hoor, behalve dat ik een gebrek aan sociaal leven heb.
pi_108444485
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 23:01 schreef driver86 het volgende:

[..]

Naar een meeting gaan is mijn manier van er iets aan doen ;)

Ik heb verder ook totaal geen idee wat voor "type" mensen er naar zo'n meet komen. En de laatste keer dat ik iets met een groep ging doen zoals lasergamen is....uhh.. dat heb ik nog nooit gedaan..

Verder ben ik heel normaal hoor, behalve dat ik een gebrek aan sociaal leven heb.
Dat heb ik ook, en ik denk wel meerderen hier onder ons. Wat voor type mensen er komen. Dat maakt dat wij allen in hetzelfde schuitje zitten. En tegelijkertijd een soort lotgenoten.

Wat betreft dat sociaal leventje heb ik ook wel helaas. Mja ieder zow z'n eigen verhaal, dat er achter zit. En om mee te doen.

Kijk, als je dan toch "normaal" bent, moet dat toch goed komen! Ik laat het ook gewoon op me af komen. Wat kun je anders.

En ik denk dat een meeting als deze een goede manier is. Ik heb tot nog toe geen flauwe reacties gelezen. Dus ik ga ervan uit dat er wel mensen zitten met fatsoensnormen en respect.
pi_108444589
Zijn er trouwens nog foto's van de vorige meet?

(zelf haat ik foto's trouwens, neem aub dus geen camera mee als ik ook kom!!!)
pi_108444619
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 23:11 schreef driver86 het volgende:
Zijn er trouwens nog foto's van de vorige meet?
Dat is behoorlijk not-done, om foto's aan iemand te geven van een meet waar hij/zij niet bij was ;)
En openbaar maken kan helemaal niet :P
pi_108444657
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 23:11 schreef driver86 het volgende:
Zijn er trouwens nog foto's van de vorige meet?

(zelf haat ik foto's trouwens, neem aub dus geen camera mee als ik ook kom!!!)
Geen camera's? hahah, welke telefoon heeft er geen?
pi_108444693
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 23:12 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat is behoorlijk not-done, om foto's aan iemand te geven van een meet waar hij/zij niet bij was ;)
En openbaar maken kan helemaal niet :P
die mentaliteit bevalt me wel ;)
pi_108444729
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 23:13 schreef SarnamiG het volgende:

[..]

Geen camera's? hahah, welke telefoon heeft er geen?
Bij aanvang van de meet sta ik met een mandje klaar daar mogen jullie je telefoons in gooien. Anders gaat er stiekem gefokt! worden O-)
pi_108444787
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 23:13 schreef driver86 het volgende:

[..]

die mentaliteit bevalt me wel ;)
Inderdaad, alleen mits de rest toestemming geeft...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_108444797
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 23:14 schreef driver86 het volgende:

[..]

Bij aanvang van de meet sta ik met een mandje klaar daar mogen jullie je telefoons in gooien. Anders gaat er stiekem gefokt! worden O-)
Owh van mij mag je haha. Ik mis dat ding niet zow snel :D, net zoals sommige zich meteen gehandycapt noemen zonder gsm.
pi_108444852
Overigens, 19 maart moet ik zeer waarschijnlijk sowieso 3 dagen in Utrecht zijn.. Mocht ik voor die tussentijd daar een slaapplek kunnen regelen(of in de buurt), dan mag je mij op het lijstje zetten voor 18 maart.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_108445610
Het is dat ik je nog nooit heb gezien anders had je wel bij mij kunnen slapen :@

Maar bij ons doet de verwarming het niet eens dus het is bijna net zo aantrekkelijk om buiten te slapen .. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')