Dit zinnetje begrijp ik niet. Lees het ook op de site van de fabrikant.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:41 schreef denman1710 het volgende:
Hallo mensen,
Je moet ook rekening houden met de blauwe opdruk, die om en om gelegd moeten worden.
Hier laatst een paar meter weg laten halen; ik kreeg het niet zelf voor elkaar. Die gasten hadden een paar bijzonder zware kangoos en waren nog 2 uur bezig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:46 schreef klusfoobje het volgende:
is dit spul er eigenlijk een beetje uit te krijgen als het ergens eenmaal ligt ?
De vorige bewoner hier heeft dit in de badkamer gebruikt en hoe extact weet ik niet maar ik ben bang dat het er uit moet. Is dat te doen ?
Nope, dat doen we hier niet zomaarquote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef denman1710 het volgende:
Dit is inmiddels opgelost, heb er een klusjesman bijgehaald, en vanmiddag is de vloer gelegd.
Topic mag op slot (als dat kan hier)
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:09 schreef klusfoobje het volgende:
Kun je de top laag er eigenlijk kaal van halen en dan een nieuw laagje op gieten ?
Niet icm een lewisvloer; die heeft het beton nodig voor zijn draagkracht.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:01 schreef blomke het volgende:
Mogelijk kan je je beperken tot de smeervloer en daar de nieuwe leidingen in laten lopen. Twee vliegen .....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop