abonnement Unibet Coolblue
pi_108398981
Geweldige pot, ga ik zeker nog een keer volledig terugkijken.
pi_108398990
Chiellini :D
★★★
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:40:35 #253
20758 Stringer
You have a nice day
pi_108399012
Was weer fantastisch. Heb m'n Sport1 abbo er weer uit.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_108399018
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:39 schreef Paul-89 het volgende:
Geweldige pot, ga ik zeker nog een keer volledig terugkijken.
Mwoah, zo fantastisch vond ik ze niet spelen.

Milan was goed de eerste helft. Tweede helft hebben ze het verpest door steeds verder terug te zakken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_108399041
Haha Buffon
pi_108399060
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:39 schreef Paul-89 het volgende:
Geweldige pot, ga ik zeker nog een keer volledig terugkijken.
Ik vond het niet bijzonder eigenlijk .. :{ Maar zal wel aan mij liggen.
★★★
pi_108399090
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik vond het niet bijzonder eigenlijk .. :{ Maar zal wel aan mij liggen.
Och, onderhoudend maar de titel topper niet waard imho qua spel
pi_108399091
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik vond het niet bijzonder eigenlijk .. :{ Maar zal wel aan mij liggen.
Alleen bijzonder qua dramatische beslissingen en idiote acties van spelers... (Mexes, Vidal, ...)
pi_108399093
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik vond het niet bijzonder eigenlijk .. :{ Maar zal wel aan mij liggen.
Moet haast wel ja, of aan Conte.
pi_108399391
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:42 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Alleen bijzonder qua dramatische beslissingen en idiote acties van spelers... (Mexes, Vidal, ...)
Als je het zo bekijkt, ja..

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:42 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Moet haast wel ja, of aan Conte.
:D
★★★
pi_108399458
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:42 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Moet haast wel ja, of aan Conte.
Als je Krasic en Elia erin zet, beste vleugelspelers die Juve heeft!!
Nou reken maar dat je dan veel leven krijgt daar op de vleugels hoor!! :D

Wat jankt die v. Basten nou weer over de 11 blessures? Lekker boeiend zijn bijna allemaal B-spelers.
Enige echte basisspeler die ze missen is Boateng, nou als je dan al zo'n zwak excuus zoekt :r
pi_108399635
Net als al dat gejank over scheidsrechter enzo van die Ac fans :r
Dan nog was het 2-2 aangezien Juve ook onterecht 1 afgekeurd zag.
+dat Ac meerdere malen rood had kunnen krijgen en als scheids goed zou fluiten had Vidal die tackle niet eens gemaakt omdat vlak daarvoor al tackle op hem gedaan werd.
pi_108399932
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Net als al dat gejank over scheidsrechter enzo van die Ac fans :r
Dan nog was het 2-2 aangezien Juve ook onterecht 1 afgekeurd zag.
+dat Ac meerdere malen rood had kunnen krijgen en als scheids goed zou fluiten had Vidal die tackle niet eens gemaakt omdat vlak daarvoor al tackle op hem gedaan werd.
_O_ _O-
  zaterdag 25 februari 2012 @ 23:07:07 #264
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108400017
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Net als al dat gejank over scheidsrechter enzo van die Ac fans :r
Dan nog was het 2-2 aangezien Juve ook onterecht 1 afgekeurd zag.
+dat Ac meerdere malen rood had kunnen krijgen en als scheids goed zou fluiten had Vidal die tackle niet eens gemaakt omdat vlak daarvoor al tackle op hem gedaan werd.
Jezus man :D :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108400051
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Net als al dat gejank over scheidsrechter enzo van die Ac fans :r
Dan nog was het 2-2 aangezien Juve ook onterecht 1 afgekeurd zag.
+dat Ac meerdere malen rood had kunnen krijgen en als scheids goed zou fluiten had Vidal die tackle niet eens gemaakt omdat vlak daarvoor al tackle op hem gedaan werd.
Haha lekker trolletje dat je d'r bent
pi_108405110
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:34 schreef bianconeri het volgende:
Is die scheids omgekocht ofzo?

Hoe je dit eigenlijk durft zeggen ... De 2-0 van Milan was een halve meter over de lijn man !! Een echte schande ! Bij 2-0 zie ik juve nooit meer terugkomen.
De rode kaart van Vidal was meer dan terecht natuurlijk, schandelijke overtreding.
Milan maakte zelf wel de fout om op de lauweren te rusten het laatste halfuur en het vroeg zo om een tegengoal. Spijtig, want Juve werd in het eerste uur helemaal zoek gespeeld. En zeggen dat Milan een tiental spelers mist ...
Er zal zondagavond op de Italiaanse tv alleszins nog zwaar gediscussieerd worden. Spijtig dat een absoluut 100 procent dwaling hier wellicht de match beslist.
pi_108405257
Juventus volgend jaar weer in de Serie B dus? :@
pi_108405404
Het is triest dat die fase misschien wel bepalend zal zijn voor de Scudetto. Iedereen ih stadion zag dat het een doelpunt was, behalve de arbitrage. Misschien verdacht, maar op zijn minst andermaal - na Lampard- een pleidooi voor videobeelden.
pi_108406613
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 02:52 schreef BramKVO het volgende:
Het is triest dat die fase misschien wel bepalend zal zijn voor de Scudetto. Iedereen ih stadion zag dat het een doelpunt was, behalve de arbitrage. Misschien verdacht, maar op zijn minst andermaal - na Lampard- een pleidooi voor videobeelden.
En iedereen zag dat dat doelpunt van Juve ook een echt doelpunt was maar die werd ook afgekeurd.
Dus ga lekker ergens anders lopen janken zeg bah..... Beide ploegen doelpunt onterecht afgekeurd. Erg opvallend dat Ac jankerds alleen naar die van hun kijken he!!!
En maar vergeten dat Juve dat net zo had.

quote:
17s.gif Op zondag 26 februari 2012 02:38 schreef Typisch het volgende:
Juventus volgend jaar weer in de Serie B dus? :@
Denk eerder Ac voor omkoping, als er 1 ploeg geluk had met scheidsrechter was het Ac want die hadden meerdere rode kaarten moeten hebben en doelpunt Juve onterecht afgekeurd.
Dat daar dan 1 van Ac tegenover staat maakt het nog wel meer in voordeel van Ac die flut scheids+dat rode kaart Vidal onzin was.

quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 02:26 schreef BramKVO het volgende:

Hoe je dit eigenlijk durft zeggen ... De 2-0 van Milan was een halve meter over de lijn man !! Een echte schande ! Bij 2-0 zie ik juve nooit meer terugkomen.
De rode kaart van Vidal was meer dan terecht natuurlijk, schandelijke overtreding.
Milan maakte zelf wel de fout om op de lauweren te rusten het laatste halfuur en het vroeg zo om een tegengoal. Spijtig, want Juve werd in het eerste uur helemaal zoek gespeeld. En zeggen dat Milan een tiental spelers mist ...
Er zal zondagavond op de Italiaanse tv alleszins nog zwaar gediscussieerd worden. Spijtig dat een absoluut 100 procent dwaling hier wellicht de match beslist.
Ja en dat doelpunt van Juve is ook onterecht afgekeurd dus wat zeur je nou???
Beide ploegen onterecht een doelpunt afgekeurd dus dat staat toch lekker gelijk?

En daarbij in de 2e helft bracht Ac helemaal niets meer, zeker tot aan het doelpunt was het 1 en al Juve dat druk zetten en Ac dat er niet uitkwam. Na die rode kaart probeerde Ac pas weer wat.
pi_108406614
Ik had nog wel een paar verhaaltjes gelezen dat de scheids pro Milan/contra Juve was. Maar niet bleek minder waar bij dat doelpunt. Ik moet zeggen dat ik die scheids helemaal niet goed vond fluiten. Sommige overtredingen niet bestraffen maar andere kleine dingen wel en geen voordeel geven. 1-1 is wel een verdiende uitslag. Na die 1-0 was Juventus van slag tot aan de 60ste minuut. Daarna heeft Milan niets meer laten zien. Chiellini vond ik de beste man op het veld. De man met de meeste uitstraling en spirit gecombineerd met techniek en keiharde acties.
pi_108406657
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 09:12 schreef Mercurial het volgende:
Ik had nog wel een paar verhaaltjes gelezen dat de scheids pro Milan/contra Juve was. Maar niet bleek minder waar bij dat doelpunt. Ik moet zeggen dat ik die scheids helemaal niet goed vond fluiten. Sommige overtredingen niet bestraffen maar andere kleine dingen wel en geen voordeel geven. 1-1 is wel een verdiende uitslag. Na die 1-0 was Juventus van slag tot aan de 60ste minuut. Daarna heeft Milan niets meer laten zien. Chiellini vond ik de beste man op het veld. De man met de meeste uitstraling en spirit gecombineerd met techniek en keiharde acties.
Ik somde er net al een paar op:

-Niet gegeven rode kaart voor v Bommel
-Niet gegeven rode kaart voor Mexes
-Onterecht afgekeurd doelpunt voor Juventus
-Zeer zeer discutabele rode kaart voor Vidal(was niet van achter en niet gestrekt).
-Gaf sowieso eigenlijk nooit vrije trappen aan Juve, liet alles (onterecht)doorgaan

En aan andere kant:
-Onterecht afgekeurd doelpunt van Ac Milan.

Dus wie had nou het meest aan die scheids?
Ja idd Ac.

Conte weer een walgelijke reactie gegeven op deze wedstrijd zeg, vreselijke man :r
Mietjes en leugenachtig gedoe altijd weer.

Net als al dat slachtoffer gedoe van Ac Milan :r
pi_108406871
Hij gaf inderdaad wat weinig vrije trappen aan Juventus. Die actie van Vidal vond ik wel degelijk een rode kaart. Al had van Bommel hem al eerder moeten krijgen.

Conte vind ik wel een verademing langs de lijn hoor. Gewoon rustig analyseren en in zijn rol blijven. Dat hij start met die Borrielo is natuurlijk een vreselijke fout.
pi_108409020
Ik snap niet dat je dat doelpunt van juve ook maar kunt vergelijken met die van Milan. Zoals Boban al zei op sky sport is er toch een wereld van verschil... Wordt het 2-0 komt juve wellicht nooit terug.
Terwijl de afgekeurde goal van juve slechts om een gelijkmaker ging, een gelijkmaker die er tien minuten later overigens toch kwam.

En verder is er natuurlijk nog een wereld van verschil in de fases : zo een afgekeurd doelpunt van Matri komt wekelijks voor, gaat om milimeterwerk en is moeilijk te beoordelen voor de arbitrage.
De afgekeurde goal van Milan daarentegen is een reinste aanfluiting, een schande. Heel het stadion en alle tv-kijkers zien onmiddellijk dat het een doelpunt is. Was net zoals met Lampard op het WK. Die lijnrechter moet dat toch altijd zien ? Tenzij hij het niet wilde zien natuurlijk, dat kan ook nog altijd. Er werd en wordt over deze fase trouwens al honderd keer meer gesproken in Italië dan over dat doelpunt van Matri, dat al dan niet terecht werd afgekeurd.

Juve werd helemaal zoek gespeeld in de eerste helft door een Milan met tien blessures. Na 25 min moest het 2-0 zijn en mijn inziens was Juve klaar voor de slachtbank.

Enige wat Milan kan verweten worden, is dat ze na een uur wat ( noodgedwongen ?) op de lauweren gingen rusten. Veel wisselmogelijkheden waren er dan ook niet met de ingekrompen kern.
pi_108409177
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 09:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]


[..]

Denk eerder Ac voor omkoping, als er 1 ploeg geluk had met scheidsrechter was het Ac want die hadden meerdere rode kaarten moeten hebben en doelpunt Juve onterecht afgekeurd.
Dat daar dan 1 van Ac tegenover staat maakt het nog wel meer in voordeel van Ac die flut scheids+dat rode kaart Vidal onzin was.

[..]

Oke, nu toon je dat je enerzijds een troll bent of anderzijds oliedom en ignorant.
Ac voor omkoping en dat terwijl het meest duidelijke doelpunt uit de geschiedenis van de Serie A niet werd toegekend, omg !
Rode kaart van Vidal was gewoon 100 procent terecht, zeiden ze ook al in de Italiaanse media, net zoals ook Pepe al rood moest krijgen.
Trouwens, die scheids wist tijdens de rust ook al dat ie honderd procent verkeerd zat wellicht, dus dan bein je automatisch wat te compenseren voor de benadeelde ploeg als het om foutjes gaat. Maar had ie gewoon de 2-0 toegekend, lag juve wellicht gewoon in de touwen, werden compleet zoek gespeeld in de eerste helft.

Afgekeurde goal van juve kan gebeuren ih voetbal, gebeurt wekelijks zulke fases, afgekeurde goal Milan is gewoon een smet op het hedendaags voetbal en de Serie A.
  zondag 26 februari 2012 @ 11:49:51 #275
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108409426
Heb niet de hele wedstrijd gezien, want was niet thuis. Wat ik wel heb gezien is een onthutsend zwakke wedstrijd. Een topper onwaardig.

En wat ik hier op het forum zie, is weer eens een bianconeri die niet helemaal spoort. Ik vindhet ook jammer dat Juve niet heeft gewonnen, maar ze spelen v gewoon weg zwak.

De scheids de schuld geven slaat nergens op. Iedereen met een beetje verstand van voetbal weet dat elke goal een wedstrijd doet veranderen. Bij de 2-0 van Milan was de wedstrijd gewoon gespeeld geweest. Bij de afgekeurde goal van Juve was het zeer waarschijnlijk gewoon 1-1 gebleven. Dan was die tweede denk i niet gevallen.

Verder was die rode kaart voor Vidal natuurlijk volkomen terecht. Dat ziet iedereen met normale ogen. Daarbij viel die rode kaart zo laat dat het de wedstrijd totaal niet kon beïnvloeden. Waarbij Milan na de gelijkmaker begon met aanvallen, niet na de rode kaart. Dus die opmerking over beïnvloeding dit de scheids op dat moment is echt onzin.

Over de wedstrijd gezien is het gelijkspel terecht. Maar het is eerder te noemen dat Juve gezwijnd heeft, dan dat ze genaaid zijn.

Blijft nu wel lekker spannend voor de titel :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 26-02-2012 12:05:20 ]
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')