Heeft een mooie overdekt winkelcentrumquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:44 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Veenendaal is bijna een stad jonge.
Ik ben juist onder de indruk van Showtime, hij heeft laten zien dat hij snel bijleerde en om kan gaan met verschillende stijlen plus een actieve en gevaarlijke guard heeft.. en dat zie ik altijd graag!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:56 schreef vivelafete het volgende:
Mijn lijstje:
- Jlau (twijfel erg, maar ben niet erg onder de indruk van Pettis in z'n laatste 2 fights)
Ik heb net Chinees op, telt dat ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:40 schreef roepdeman het volgende:
Wie heeft alvast sushi besteld voor vanavond?
Je kunt er de klok op gelijk zetten dat Rogan weer een harde lat krijgt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:51 schreef McNulty het volgende:
Kongo zou trouwens een goede bodybuilder kunnen zijn. Hij heeft zeker de genetics ervoor.
Hier komt zo de spinazie op tafel, net als bij Popeyequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik heb net Chinees op, telt dat ook
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben juist onder de indruk van Showtime, hij heeft laten zien dat hij snel bijleerde en om kan gaan met verschillende stijlen plus een actieve en gevaarlijke guard heeft.. en dat zie ik altijd graag!
Ik zie dat er wat meer Bendo backers zijntoch.. toch.. weer twijfelen we aan Edgar
Ik roep allanger dat Bendo LW champ word, dus ik blijf achter hem staan..
Bendo via sub!
Het is geen doen om tegen Edgar te vechten. Hij blijft komen ook al is hij 3 x verslagen. Edgar will pick him apart, piece by piece.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:04 schreef Sinji het volgende:
Daarom wordt het ook een sub van Bendo
7 mooie gevechten voor de boeg, het kan slechter idd!quote:
Nou...vooruit dan maar, met de weigh ins achter de rug begrijp ik dat je moet etenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik heb net Chinees op, telt dat ook
Ik verwacht niet Edgar in elkaar gestompt gaat worden maar Benson heeft zeker de skills om van hem te winnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:06 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Het is geen doen om tegen Edgar te vechten. Hij blijft komen ook al is hij 3 x verslagen. Edgar will pick him apart, piece by piece.
J.Lo is echt niet over hyped 7 bonussen gehaald in zijn laatste 8 potten dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:18 schreef Fenomeno het volgende:
Frankie Edgar vs. Ben Henderson
Edgar is op het moment gewoon a cut above the rest, veel te snel, ook voor Bendo, die minder power en een mindere boxing heeft dan Maynard imo, Edgar by UD
Ryan Bader vs. Quinton "Rampage" Jackson
Moeilijke, stylewise een vreselijk matchup voor Bader, waardoor ik toch 'veilig' voor Rampage ga, zijn TDD is goed genoeg denk ik om Bader's shots the stoppen, en staand is Bader niet de beste.
Cheick Kongo vs. Mark Hunt
Ook een moeilijke, als Kongo dom vecht kan Hunt wel eens een bomb landen, maar ik denk dat Kongo in de wrestlemode gaat net als tegen Mitrione.
Yoshihiro Akiyama vs. Jake Shields
Shields by human blanket
Tim Boetsch vs. Yushin Okami
Thunder is echt een klasse te hoog voor Boetsch, Yushin by whatever the fuck he wants.
Hatsu Hioki vs. Bart Palaszewski
Als dit gevecht in de US was geweest was ik voor Palaszewski gegaan, maar zonder lange reis voor Hioki met jetlag etc. denk ik dat hij Bart wel aankan.
Joe Lauzon vs. Anthony Pettis
Lauzon is overhyped na zijn overwinning op de als een debiel inkomende Guillard, Pettis by UD.
Zeg toch ook niet dat hij saai is, zeg alleen dat mensen denken dat hij beter is dan hij eigenlijk is na zijn vroege sub tegen Melvin die als een debiel in kwam vliegen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
J.Lo is echt niet over hyped 7 bonussen gehaald in zijn laatste 8 potten dat zegt genoeg.
Nee niet gestompt, maar misschien gewrestlefucked. Maar gaat niet gebeuren, Edgar is inderdaad op een ander level dan de rest en dus ook Bendo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik verwacht niet Edgar in elkaar gestompt gaat worden maar Benson heeft zeker de skills om van hem te winnen.
Pettis is anders ook behoorlijk overhyped door zijn lucky wonderkick tegen Bendo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:24 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet dat hij saai is, zeg alleen dat mensen denken dat hij beter is dan hij eigenlijk is na zijn vroege sub tegen Melvin die als een debiel in kwam vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |