Stuur op een date aan. Bv drankje doen ergens.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:53 schreef Gatenkaas het volgende:
Afgelopen zaterdag een leuke meid tegengekomen, beetje zoenen, dansen, contactgegevens uitwisselen, prima dus. Anyway, sinds dinsdag w'app ik een beetje met haar en het contact gaat wel goed. Nu vraag ik me wel af hoe snel ik mijn 'move' kan maken. Ze heeft al een paar keer aangegeven dat ze het erg leuk vond met mij afgelopen zaterdag, maar ik weet niet precies wanneer ik haar uit moet vragen.
De players hier hebben vast wel goed advies.
Twee dagen deed ik er over nadat ik er achter kwam dat ze me leuk vond.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:07 schreef Gatenkaas het volgende:
Ja, dat ben ik dus ook van plan. Maar is een week niet erg snel?
hoe ging je date?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
Geef me een momentje Cap, ik ga even een dansje doen in de woonkamer.
Nee juist niet. Zeker niet als je het klikt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:07 schreef Gatenkaas het volgende:
Ja, dat ben ik dus ook van plan. Maar is een week niet erg snel?
Now we're talkin'quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:20 schreef Capstan het volgende:
Beste mensen, na weer enige tijd radiostilte kom ik hier maar weer eens even een update geven.
Vanmiddag hadden het allerliefste meisje van de hele wereld en ik onze derde date, die ook weer supergezellig en geweldig was. Ik had geen idee dat gewoon een boswandeling maken zo ontzettend leuk kon zijn, maar dat ligt er natuurlijk geheel aan met wie je wandeltEn dat kon echt niet beter
Het mag dus zeker wel gezegd worden dat er gevoelens zijn tussen ons. Maar we gaan het allemaal rustig aan doen, en met kleine stapjes verder, zodat we niets overhaasten en uiteindelijk gewoon komen waar we willen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Now we're talkin'Nee, geen pics! Daar ga ik niet aan beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:27 schreef elf04 het volgende:
[..]
Nee, geen pics! Daar ga ik niet aan beginnen.
Uhuh.quote:
Rustig maar, 't is geen vleeskeuringquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:27 schreef elf04 het volgende:
[..]
Nee, geen pics! Daar ga ik niet aan beginnen.
Ja ging wel goed, maar ik denk niet dat ik verliefd op haar ga worden.quote:
Dat klinkt echt fantastisch! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:20 schreef Capstan het volgende:
Beste mensen, na weer enige tijd radiostilte kom ik hier maar weer eens even een update geven.
Vanmiddag hadden het allerliefste meisje van de hele wereld en ik onze derde date, die ook weer supergezellig en geweldig was. Ik had geen idee dat gewoon een boswandeling maken zo ontzettend leuk kon zijn, maar dat ligt er natuurlijk geheel aan met wie je wandeltEn dat kon echt niet beter
Het mag dus zeker wel gezegd worden dat er gevoelens zijn tussen ons. Maar we gaan het allemaal rustig aan doen, en met kleine stapjes verder, zodat we niets overhaasten en uiteindelijk gewoon komen waar we willen zijn
Goed nieuws Cap!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:20 schreef Capstan het volgende:
Heloef, is er al zicht op die 2e date?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
Geef me een momentje Cap, ik ga even een dansje doen in de woonkamer.
Dit is te herkenbaar. Inclusief rood haar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:24 schreef S_Holmes het volgende:
kwam ik vandaag een ziek leuk meisje tegen mét rood haar (ik val stiekem op gingers) Dus helemaal top! net ff der facebook gecheckt, blijkt ze een vriend te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik wil ook tips van Capster.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klinkt echt fantastisch! Gefeliciteerd!
Ik hoop dat ik ook ooit nog eens een leuk meisje ontmoet om leuke dates mee te hebben. Heb je tips voor de rest van ons?
Die is al geregeld, daarna hak ik een knoop door.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heloef, is er al zicht op die 2e date?
Super tof voor jullie!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:20 schreef Capstan het volgende:
Daar heb je aan hem zeker geen verkeerde vent meequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:31 schreef elf04 het volgende:
Ja, ik heb inderdaad de eer om met Cap te datenEn dat bevalt me heel erg goed. Hij is namelijk heel lief
We nemen hele hele kleine stapjes en doen het echt rustigaan, en dat komt voornamelijk door mij. Helaas heb ik in het verleden wat nare ervaringen gehad en vind ik het daardoor heel moeilijk om niet te veel na te denken en gewoon te genieten van alles. Maar zo op een heel rustig tempo komen we toch steeds een beetje verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |