Wisselstroom is de helft van de tijd gelijkstroom. Gewoon een minuutje doen dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is wisselstroom sukkel,![]()
accu is gelijkstroom
inderdaad grote kans dat de platen krom zijn getrokkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Over het algemeen is een loodaccu die te ver ontladen is stomweg kapot. Oftewel gewoon vervangen lijkt me de beste optie
exploderende accu's doen het nadien meestal wel weerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:00 schreef Fer het volgende:
Aangezien deze auto me niet iedere morgen naar me werk hoeft te brengen, kan ik wel ff hobby bobby doen ipv gelijk een nieuwe erin.
Hij staat inmiddels te laden, ik heb er een paar minuten een 12v voeding opgezet. Toen bleef de spanning rond 5V hangen. Toen me acculader erop en daar ging ie.
Nou morgen eens kijken of ie klaar is.
Denk dat de schrikdraad techniek niet eens zo gek geweest was.
Dat inderdaad, even parallel aan een andere accu, desnoods met lopende motor, kwartiertje laten pruttelen en overstromen, dan pakt hij wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:42 schreef Barcaconia het volgende:
Gewoon een 2de accu parallel erbij schakelen en dan de lader over beide accu's tegelijk zetten.
Zou ik niet doen; dat gaat niet goed denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:42 schreef Fer het volgende:
Volgende keer zal ik dat schrikdraad eens proberen.
Klinkt goedquote:Op zondag 26 februari 2012 12:55 schreef Fer het volgende:
Nou beter idee, volgende keer ff de startkabels paar minuutjes erop voordat ik hem uit de auto schroef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |