abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2003 @ 20:38:59 #26
67089 Gillingham
The horror...
pi_13991775
Gister was er een Franse film over iemand met gruwelijke hoofdpijn, zelfs migraine. Hij heette La chambre des magiciennes, erg herkenbaar en zeker wel de moeite waard. Alleen werd er daar gesuggereerd dat het tussen de oren zat, waar ik het totaal niet mee eens ben, tenminste niet in het geval van migraine en vele andere vormen van hoofdpijn.
What's it going to be then, eh?
pi_13994922
Het klinkt als spanningshoofdpijn. Ik had het eerst ook elke zaterdag, nu werk ik iedere zaterdag (naast mijn studie) en nou is het verplaatst naar zondag
Je hoeft niet eens echt spanningen te hebben, maar ook juist na een periode van spanning, dus als je eindelijk rust aan je hoofd hebt kan je het krijgen. In het weekend bijvoorbeeld.

Wat doe je eraan... daar heb je waarschijnlijk meer aan... kijk eens op
hoofdpijn-test.nl misschien dat dat je verder kan helpen.

dinsdag 21 oktober 2003 @ 00:52:19 #28
71632 Right_On
the best pound for pound
pi_14021898
Ja toch wel een bekend verhaal voor mij, zit niets anders voor je op dan vroeg eruit (ook op zaterdag!), koffie zetten en dan zo aktief mogelijk de ochtend ingaan.
Ik baal er ook verschrikkelijk van want uitslapen na een weekendje stappen zit er voor mij ook niet meer in.
Maar alles is beter dan die verotte koppijn!
pi_14023048
wees blij.. ik neem elke dag ongeveer zes bruistabletten om de dag door te komen.. kzou willen wisselen se voor 2 dagen koppijn
pi_14029645
Heb je door de weeks nergens last van? Hoe hard je ook werkt/studeert?
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:28:00 #31
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_14029701
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:26 schreef NoXxa het volgende:
Heb je door de weeks nergens last van? Hoe hard je ook werkt/studeert?
Over het algemeen niet. Al krijg ik na DAT soort activiteiten vaker maagpijn de laatste tijd. Geloof dat het maar eens tijd wordt mezelf aan te bieden bij de lijmfabriek ofzo
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
pi_14046912
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:06 schreef leonieke het volgende:
wees blij.. ik neem elke dag ongeveer zes bruistabletten om de dag door te komen.. kzou willen wisselen se voor 2 dagen koppijn
Ik denk dat je je daar sterk mee vergist. Ik heb dagelijks koppijn en ze hebben nog geen medicijnen gevonden die er tegen werken. Ik kan me op school niet concentreren en sporten (wat ik altijd 3 a 4 keer in de week deed) gaat haast niet meer. Ik zou dus liever 6 bruistabletten nemen ipv de hele dag met hoofdpijn rond te moeten lopen.

Hoofdpijn word vaak onderschat.

woensdag 22 oktober 2003 @ 12:07:05 #33
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_14048726
Ik heb haast elke zondag hoofdpijn, de ene keer erger dan de ander. Ik vermoed dat het iets met mijn dagritme van doen heeft, of met stress. Als ik uitslaap op zondag heb ik vaak hoofdpijn. Het heeft er ook mee te maken hoe laat ik naar bed ga. Als dat laat is in t weekend, heb ik 's morgens hoofdpijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')