quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
IK KRIJG NOG EEN BROERTJE OF EEN ZUSJE!
Niet gepland, maar wel heel welkom.
En mijn zusje zegt dat ze van de echo (tien weken) al kan zien dat het een zusje is
Dank.quote:
Waaaaaa wat leuk!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
En mijn zusje zegt dat ze van de echo (tien weken) al kan zien dat het een zusje is
Dank jequote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Wat leueueuk! Gefeliciteeeeeeerd.
![]()
[..]
Dank.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waaaaaa wat leuk!lijkt mij zo leuk
oeeh!
Gefelie!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Welke?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen nagellak gekocht
Alleen die p2 one minute miracle en noms
En een longchamp tas
Wat geweldig, gefeliciteerd mop!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
WHUT???quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vruchtbare familiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dank jullie wel
En Puckzz het is van mijn vader (ouders zijn gescheiden) en mijn vader werd 5 dagen geleden 50hij ziet er wel veel jonger uit hoor hahaha. Zijn vriendin is 38.
Oh en het is in totaal nummer 6en nummer 3 voor mijn stiefmoeder haha.
Met lang hengsel, zwart en 'veertjes' van leer en suedequote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Welke?Maar hier staat heul je naam niet op
ditquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:08 schreef Incantrix het volgende:
Leuk hoor, lijkt me bijzonder om zó bewust mee te maken
Bwhehhee ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vruchtbare familie
Ik wacht nog op mijn date![]()
Maarja...Indo's en op tijd komen...
Achja...excuus 1 om te slaan is er alvastquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehhee ja.
Veel plezier alvast!
Ja dat heb ik bij de jongste twee ook gehadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:08 schreef Incantrix het volgende:
Leuk hoor, lijkt me bijzonder om zó bewust mee te maken
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:22 schreef Debsterr het volgende:
Gefeli unf, wat leuk! En bambi, wat een leuk rokje
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Herome+one+minute+miracle
Eens ingrediënten checkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
Maaruh, bevat die van jou ook duindoornolie? Dat spul ruikt zo gruwelijk lekker, ik heb er een handcreme van van Weleda (en douche-olie).
Op zich wel simpel spul zie ik, gewoon olie met zout, waardoor het scrubt en verzorgt. Kan inderdaad prima van een ander merk, als ze maar een beetje redelijke olie gebruiken ervoor, geen minerale olie of frituurvet ofzo
Vanavond, of die Fok-film?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Whoo, nog hendiger, lift naar de film.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat heb ik bij de jongste twee ook gehadmaar nu zit er bijna een kwart eeuw tussen haha.
Alleen het zout, mango-olie en soja-olie doen iets voor je huid. Maar goed, het gaat met name om het scrubben neem ik aan? Dan is het voor die prijs prima. Knal je er daarna gewoon nog een handcremetje overheen als je het niet zacht genoeg vindtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
PARAFFINUM LIQUIDUM, MARIS SAL, CYCLOPENTASILOXANE, ISOPROPYL MYRISTATE, C12-C15 ALKYL BENZOATE, PARFUM , GLYCINE SOJA OIL, MANGIFERA INDICA SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BUTYLMETHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, GERANIOL, CITRONELLOL, CI 47000, CI 26100
dus
Vlakschuurmachine eroverheen halenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:00 schreef Incantrix het volgende:
Mijn ridgefiller is er nog nietstomme post, nu komt 'ie denk ik dinsdag pas, dus nog een keer een hobbeldebobbel-mani
Da's cultuurquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
op het kamp zijn de 33-jarige moeder en haar 16-jarige dochter vaak samen zwanger
gefeli uft!
Milka, zere tetten??
Dan heb ik de komende 3 maanden helemáál geen nagels meerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vlakschuurmachine eroverheen halen
Ohhhhh, lekker!quote:
Dat soberso. Maar ik ga no way 20 euro betalen voor die herome zooiquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alleen het zout, mango-olie en soja-olie doen iets voor je huid. Maar goed, het gaat met name om het scrubben neem ik aan? Dan is het voor die prijs prima. Knal je er daarna gewoon nog een handcremetje overheen als je het niet zacht genoeg vindt
Maar geen hobbeldebobbelmani nuquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan heb ik de komende 3 maanden helemáál geen nagels meer
Fokfilm.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vanavond, of die Fok-film?
Ik ben trouwens 10 maart in jouw dorp, kun je nog een restaurant aanraden voor lunch of avondeten?
Ik weet nog niet of we er vroeg moeten zijn (lunch) of laat (diner), maar aanraders zijn welkom
Bob Ross workshop
nee saampjesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhhh, lekker!
Daar ga je enorm van genieten denk ik, zeker na de super-afval-weken die je tot nu toe hebt gehad
Lekker hoor! En gezellig, met BB of nog met anderen?
Je kunt zelf duindoornolie kopen (online uiteraard, zoals een wereldschuwe Fokker betaamd) en daar dan zout bij mikken. Eventueel gedestilleerd water erbij als het te dik is. In een oude schone scrub pot of zo'n fles mikken, schudden en klaarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat soberso. Maar ik ga no way 20 euro betalen voor die herome zooi
Ik zal zo als Stef in bed ligt wel eens een foto van mijn naakte nagels maken, het is echt om te janken.. Dus dan hobbeldebobbel ik nog maar even verderquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar geen hobbeldebobbelmani nu![]()
Ok ok... misschien is het handiger om een beetje naar de toekomst van uw pootjes te kijken
Weet ik, maar het jaagt je zo lekker op de kastquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fokfilm.
Voor diner... Schot is wel tof, zit ook nog een nieuwe tent naast, maar daar heb ik nog niet gegeten. (Ridderstraat) Zit ook een belg vlakbij de paardenmarkt, die is ook wel ok geloof ik.
Voor lunch vind ik zelf Abby's op het ritsevoort een goeie.
En het is heul geen dorp.![]()
Bob Ross.Waar is dat dan?
Troll.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet ik, maar het jaagt je zo lekker op de kast
Thanks voor de tips, ik heb ze even opgeslagen
Ik weet niet waar het is, maar is met het werk van mijn man
Lijkt me echt übercool!![]()
Happy little tree over here and a little Van Dijk brown over there
Zal wel goedkomen, de post is de laatste tijd gewoon traag heb ik het idee. Maar als 'ie er dan is ben ik dit leed vast zo weer vergetenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
trix, ik hoop ook dattie dinsdag komt!
En je krijgt er niet zo "ohhhh, ik voel me gebruikt en vet en vies en ongezond en opgeblazen" gevoel bijquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee saampjesen sushi is niet zo slecht voor de lijn, dubbel win
het biertje erbij daarentegen....
ja hoor, ik val nog steeds minstens een kilo per week af, en ik wil als ik afgevallen ben ook nog gewoon kunnen bieren af en toe zonder dat ik meteen weer een fatass word, dus het lichaam moet er aan gewend blijven!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen, de post is de laatste tijd gewoon traag heb ik het idee. Maar als 'ie er dan is ben ik dit leed vast zo weer vergeten
En eetse mop, goeden beloning voor je strakke regimeen dat biertje af en toe moet echt wel kunnen toch?
nee man. Bierquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En je krijgt er niet zo "ohhhh, ik voel me gebruikt en vet en vies en ongezond en opgeblazen" gevoel bij
Saké nemen ipv bier?
Of Calpiswater als ze dat hebben?
Voorste glas
[ afbeelding ]
Maar dan moet je wel van een klein beetje zoet houden.
Daar kan ik niks meer tegen in brengenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
"How often does he graduate from pre-school?"
Ja dat is weer teveel gedoequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt zelf duindoornolie kopen (online uiteraard, zoals een wereldschuwe Fokker betaamd) en daar dan zout bij mikken. Eventueel gedestilleerd water erbij als het te dik is. In een oude schone scrub pot of zo'n fles mikken, schudden en klaar
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:22 schreef Debsterr het volgende:
Gefeli unf, wat leuk! En bambi, wat een leuk rokje
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
@Bambi wat een onwijs lieve outfit zeg!!
@UNF gefeliciteerd
@Puckzzz Heeeeeeeeeel veel plezier vnaaf! Gewoon lekker jezelf blijven hoor!
Dank jullie welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
op het kamp zijn de 33-jarige moeder en haar 16-jarige dochter vaak samen zwanger
gefeli uft!
Milka, zere tetten??
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met lang hengsel, zwart en 'veertjes' van leer en suede
Afgeprijsd ftw
En wij dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb gestuurd op feestboek.
Aaaahh wat leukquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb gestuurd op feestboek.
Geniet ervanquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Lompe kad is lomp. Ligt op tafel, rolt om en duwt alles wat in zijn weg ligt om. Resultaat: theemok staat ergens anders en de theezakjes zijn harig omdat meneer er midden in landde.
Feli uft!
Dank jullie wel lieve nagellakmaisjesquote:
Watwatwat?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Geniet ervan
Ik heb GEFAALD bij de Ici Paris. Gefaald moet met hoofdletters want ik ga dr niet zo vaak heen, maar áls ik dan ga
Chanel Chance eau Tendrequote:
Inimitable wel ja, die is echt super goed! Maar ik had hem altijd in waterproof, en dan vielen mn wimpers er af (Verkoopster zei vandaag dat het de mascara moet zijn geweest, die een laagje om je wimpers vormt en vervolgens afbrokkelt) dus dat vond ik niks, heb nu de gewone versiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wauw! En leuk, die mini's!
Heb je al ervaring met die mascara?
Jij ook! Las net nog even terug dat je rokje maar 10 euro kostte bij de kassa, SCORE!quote:
Ja joh, ik liep echt te grijnzen zodra ik weg was bij de kassa.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jij ook! Las net nog even terug dat je rokje maar 10 euro kostte bij de kassa, SCORE!
Oeh misschien dat ik die ook probeer een keertjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Inimitable wel ja, die is echt super goed! Maar ik had hem altijd in waterproof, en dan vielen mn wimpers er af (Verkoopster zei vandaag dat het de mascara moet zijn geweest, die een laagje om je wimpers vormt en vervolgens afbrokkelt) dus dat vond ik niks, heb nu de gewone versie
Diorshow moet ik nog proberen. Wilde ik ook graag proberen dus daar ben ik echt heel blij mee
Waar had je het rokje gekocht Bambi? NewYorker?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja joh, ik liep echt te grijnzen zodra ik weg was bij de kassa.
Scheelt ook wel, want de schoenen waren dan wel weer 50 euro.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar had je het rokje gekocht Bambi? NewYorker?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga ervandoor. Verjaardag van zus vieren!
Daaag.
Ik vond het lijnen ook niet vol te houden als ik niet af en toe wél iets mochtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor, ik val nog steeds minstens een kilo per week af, en ik wil als ik afgevallen ben ook nog gewoon kunnen bieren af en toe zonder dat ik meteen weer een fatass word, dus het lichaam moet er aan gewend blijven!
(goede matige smoes)
Hf chick!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga ervandoor. Verjaardag van zus vieren!
Daaag.
Was het wat je ervan verwachtte?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:11 schreef Diconnected het volgende:
Unf wat gaaaaaaf! Gefeliciteerd
Goeden faal P-A![]()
Ik heb net bij de Mac gegeten, omnomnom
Ik wil ergens deze week wel even foto's ervan maken? De eerste dagen is de mascara nog iets te nat ofzo, meestal rond de 4e keer gebruiken wordt het echt mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oeh misschien dat ik die ook probeer een keertjeBen sowieso niet zo'n fan van waterproof
Jaa was nomnomquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Was het wat je ervan verwachtte?Soms kun je er zó lang zin in hebben en dan valt het tegen.. hoop dat het heeerlijk was
Oh graagquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik wil ergens deze week wel even foto's ervan maken? De eerste dagen is de mascara nog iets te nat ofzo, meestal rond de 4e keer gebruiken wordt het echt mooi
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:11 schreef Diconnected het volgende:
Unf wat gaaaaaaf! Gefeliciteerd
Goeden faal P-A![]()
Ik heb net bij de Mac gegeten, omnomnom
2 laagjes:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh graagBen nog steeds op zoek naar mijn Holy grail (
) op dat gebied
Bwhehe ja indd! Maar wat ik nog veel erger vind, is wanneer een kind geboren wordt en meteen al oom of tante is en dus jonger is dan het neefje/nichtjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vond het lijnen ook niet vol te houden als ik niet af en toe wél iets mochtgewoon doen mop, je gaat al hard genoeg as it is
Unf, haha, jah, dat hoop ik wel voor jemaar dat is wel een ding ja, dat jouw kind dan een tante of oom heeft die maar een paar jaartjes ouder is. Ah well, whatever
![]()
Ik ga zo mijn nagels lakken, maar ik weet nog niet met wat.. Keuzestress!
Wauw! Wat heb jij lange wimpers. Mooi geseprareerd ookquote:
Met je eens, dat achterlijke gedoe met sommige mensen.. Ik haat mensen die alleen maar af kunnen schuiven op anderenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFGwas eigenlijk vrij vandaag, werd ie vanmiddag gebeld door zijn werk dat er van een collega manager een oom zelfmoord heeft gepleegd en dus niet kan komen werken. Nu had
met zijn baas afgesproken dat
een andere collega zou bellen om mensen voor vanavond te regelen.
Zijn baas zou dan naar de zaak bellen om te regelen dat een andere manager wat langer zou blijven omdat wij nu in Purmerend waren ennooit op tijd terug in almere zou zijn.
Blijkt nu dus dat zijn baas dus niks geregeld had enwordt gebeld waar hij blijft
Dus
heeft het nu geregeld.
Belt zijn baas op om een welles nietes spelletje te spelen over wie het zou regelen![]()
Het is toch gvd jouw zaak, als je niks geregeld hebt, weet je toch dat het jouw verantwoording was?!
Gek is dat ja, in mijn hoofd is dat ook maar moeilijk als mogelijheid aan te merkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ja indd! Maar wat ik nog veel erger vind, is wanneer een kind geboren wordt en meteen al oom of tante is en dus jonger is dan het neefje/nichtjeVind ik absoluut geen schande hoor, maar het klopt voor mijn gevoel niet
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Met je eens, dat achterlijke gedoe met sommige mensen.. Ik haat mensen die alleen maar af kunnen schuiven op anderenlaatst ook, ik had een telefoontje over een werkproces waar iets niet helemaal soepel liep en daar gaat ons afdelingshoofd over, maar die snapt geen klote van de inhoud van ons werk dus dieschuift dat de hele tijd af op mijn direct leidinggevende, die daar niet voor betaald wordt en vaak te horen krijgt dat ze teveel naar zich toetrekt.. Dus ik vraag het afdelingshoofd het over te nemen omdat dat protocol aangepast moet worden, zegt ze 'protocol? Hebben we daar een protocol voor dan? Nee toch?' fucking helll, natúúrlijk hebben we daar een protocol voor, we hebben overál protocollen voor omdat alles anders in de soep loopt
![]()
Zucht..
Ik vind Estee Lauder sumptious ook fijnquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gek is dat ja, in mijn hoofd is dat ook maar moeilijk als mogelijheid aan te merken
Oh, en PA, mag ik jouw ogen en wimpers hebben?
mijn heilige graal qua mascara blijft trouwens toch Lancome,ik heb nu Benefit maar ik vind Lancome toch fijner..
Nou, echt zegquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Echt idioten hoor. En deze is nog maar net restaurantmanager dus hij doet nog eens extra onredelijk om zich te bewijzen ofzo
Hij snapt blijkbaar niet dat het gewoon niet relaxt is wanneer je op een verjaardag zit, in een andere plaats, en je verwachtte de hele avond vrij te zijn en je ineens tot 4u 's nachts moet werken én ook nog eens vanalles moet gaan regelen terwijl je niet eens op de zaak bent
Die heb ik nu, en die is op zich wel ok, maar ik vind 'm te korrelig/klonterig. Op zich krijg je 'm er wel mooi op als je een beetje je best doet, maar dat is dus ook mijn probleem: ik kom van een mascara waarmee je 0,0 moeite moet doen om 'm er perfect op te krijgen. Dat mis ik dus een beetjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind Estee Lauder sumptious ook fijnThey're real wil ik ook nog eens proberen van Benefit
Thanksquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wauw! Wat heb jij lange wimpers. Mooi geseprareerd ook
Nee joh dan kan ik je toch nooit eens zien!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, en PA, mag ik jouw ogen en wimpers hebben?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
ThanksZe zijn nu nog langer, ik laat de mascara altijd drogen en tip dan de uiteindes nog 1 keer aan, echt de ultieme tip
[..]
Nee joh dan kan ik je toch nooit eens zien!Je hebt zelf haske mooie ogen!
Ja ze zijn érg flexibel. Mijnquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou, echt zegik krijg ook echt de indruk dat je lief op de meest willekeurige momenten 'ineens' moet werken, wtf? Is hij verder wel blij met zijn baan? Want ik zou er snel klaar mee zijn op deze manier
Bwhehe ik heb nu die van Rimmel. Die is echt suuuuper natquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die heb ik nu, en die is op zich wel ok, maar ik vind 'm te korrelig/klonterig. Op zich krijg je 'm er wel mooi op als je een beetje je best doet, maar dat is dus ook mijn probleem: ik kom van een mascara waarmee je 0,0 moeite moet doen om 'm er perfect op te krijgen. Dat mis ik dus een beetje
Thanks voor de tip! Ga ik ook proberenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
ThanksZe zijn nu nog langer, ik laat de mascara altijd drogen en tip dan de uiteindes nog 1 keer aan, echt de ultieme tip
[..]
Nee joh dan kan ik je toch nooit eens zien!Je hebt zelf haske mooie ogen!
Mijn ex werkte ook bij de mac, maar daar gingen ze gelukkig wel iets anders met dat soort dingen om.. Hoewel ik niet weet hoe dat nu gaat, we zijn nu.. Bijna 10 jaar verder en hij werkt er nog steedsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ze zijn érg flexibel. Mijnkan daar gelukkig wel tegen en houdt juist niet van 9 tot 5 banen. Toen ik bij mac werkte was ik ook de enige die vast tijden en dagen had en daar maar zelden van afweek
![]()
Maar nu is hij wss maandag én dinsdag vrij en dan heeft ie toch wel iets van een weekend. Anders was hij zaterdag vrij, zondag maandag werken en dinsdag weer vrij.
Hij baalt nu ook wel echt dat hij zo tot 4 moet
Mac wordt alleen maar slechterquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn ex werkte ook bij de mac, maar daar gingen ze gelukkig wel iets anders met dat soort dingen om.. Hoewel ik niet weet hoe dat nu gaat, we zijn nu.. Bijna 10 jaar verder en hij werkt er nog steeds
En pff, ja man, zou ik ook van balen..
En haha, dat is vast enórm mooi ja, van die verkleefde plukken aan je oogledenals ik deze op heb ga ik gewoon weer Lancome kopen, soms moet je gewoon niet veranderen als je iets hebt waar je gelukkig van wordt
never change a winning team!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:49 schreef Incantrix het volgende:
En haha, dat is vast enórm mooi ja, van die verkleefde plukken aan je oogledenals ik deze op heb ga ik gewoon weer Lancome kopen, soms moet je gewoon niet veranderen als je iets hebt waar je gelukkig van wordt
Mjah, dat vermoedde ik alquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mac wordt alleen maar slechter
En sommige dingen zijn ook gewoon de prijs waard![]()
Yay voor Dollish Polish!
Surprisepackage?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in mijn swap pakketje zit die volgende week komt
Ik heb alleen om wnw black creme gevraagd, de rest is nog afwachtenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Surprisepackage?
Zoëen heb ik er ook nog onderweg, maar die doet er al zo lang over dat ik betwijfel of 'ie aan gaat komen
No Buyquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:02 schreef Incantrix het volgende:
En ik heb zojuist een swap geregeld
Sinful Colors Cinderella, Sally Hansen DVD, LCD en Spectrum en Wet 'n Wild Creme Black are all mine
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ging trouwens vandaag nog met mijn broertje en zusje naar de C1000, nadat ze allebei met zo'n miniwinkelkar de mensen in de supermarkt geterroriseerd haddenmochten ze met de 50ct uit het karretje zo'n balletje met speelgoed uit de automaat halen. Mijn zusje natuurlijk meteen naar de automaat met de ringetjes, krijgt ze een ring met een skullhand eruit
Dus die zit nu om mijn duim
En broertje kreeg een Hello kitty
dus die heeft zusje en hij mocht iets nieuws
Spannondquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb alleen om wnw black creme gevraagd, de rest is nog afwachten
Dat is waarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja heuj! Bestaande lakjes wegruilen tegen andere lakjes valt toch niet onder een no-buy?
Ja srsly een skullhand?quote:
Ik koop er niks nieuws voorquote:
Ja ik vind hem ook wel mooiquote:
Kom maar door met die picsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook wel mooimoet m eigenlijk een keer bij daglicht lakken.
Oh goeie! Ik ga nu ff kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kom maar door met die pics
Oh, en ik heb dat item gekeken over dat meiske dat nagellak drinkt en ik vond het eienlijk maar verdrietig zo..
GL, vond die dame waar de andere helft van dat programma nog veel enger eigenlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh goeie! Ik ga nu ff kijken.
Met die schaar in dr oorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
GL, vond die dame waar de andere helft van dat programma nog veel enger eigenlijk
Nou echtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met die schaar in dr oor
En wtf, ze jat nagellak van haar zusAls iemand mijn htfjes zou opdrinken, sta ik niet voor mezelf in
Inddquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou echt
En haha, als iemand wat dan ook uit mijn precious Helmer zou jatten zou ik idd ook doorslaan, whahaMINE!
Noooo ik heb ook nog en nu heb ik trekquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:04 schreef Incantrix het volgende:
Humpf, open ik twitter, begint iemand over Ben & Jerryik heb nog een bak staan..
whyyyyyy
le fu, dat had ik uiteraard nooit moeten kopen, nu weet ik zeker dat ik die 5 kilo er weer aanvreet..
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Noooo ik heb ook nog en nu heb ik trek
Cookie Doughquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:08 schreef Incantrix het volgende:
Mie toe, dets mij feevrit![]()
![]()
Ooww, dat klinkt té yumm!
Crap, I'm gonna budge..
Bwhehehehe. Ik probeer bijna nooit nieuwe smaken omdat het zo duur is en ik deze zo lekker vindquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:09 schreef Incantrix het volgende:
Die met die ijsbeertjes erin is trouwens ook erg lekker.. baked Alaska volgens mij. *loopt naar vriezer*
Die had mijn liefje een keer, want hij wil altijd weer een andere proberenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehehe. Ik probeer bijna nooit nieuwe smaken omdat het zo duur is en ik deze zo lekker vind
Haha die van mij dus ook! Maar gelukkig houdt hij niet van nootjes of caramel dus er blijft niet heel veel overquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die had mijn liefje een keer, want hij wil altijd weer een andere proberen![]()
Dus toen heb ik die van hem voor de helpt leeggevreten
En dan een soort van lepel-zwaardgevecht om het laatste dough-je jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha die van mij dus ook! Maar gelukkig houdt hij niet van nootjes of caramel dus er blijft niet heel veel over![]()
Met zn 2en eten we rustig een bak leegVooral als we naar de deegballetjes gaan zoeken
Nee, ik zou eigenlijk met een vriendin gaan stappen in Amsterdam. Maar ze is ziek, dus toen zou ik wat leuks gaan doen metquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:12 schreef Incantrix het volgende:
Zeg mopjesn, moet jij niet stappen ofzo?
Inddquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dan een soort van lepel-zwaardgevecht om het laatste dough-je ja
Bummerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, ik zou eigenlijk met een vriendin gaan stappen in Amsterdam. Maar ze is ziek, dus toen zou ik wat leuks gaan doen metmaar dat ging dus ook niet meer door.
quote:
Dat is ook fijnquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ach ja, ik vind het ook heerlijk om in bed te liggen en niks te doen omdat ik daar bijna nooit tijd voor heb![]()
lekker tv kijken, er is een lekkere horror op. Meestal áls ik een vrije avond heb kijk ik lekker een filmpje in bed
Vanaf volgende week worden de weekenden ook weer druk, schoonmoeder en moeder zijn jarig en tentamenweken undso
Aahwquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is ook fijndoe ik ook nooit meer
geen slechte avondbesteding
Wij zijn vandaag ff op het strand geweest met Stef (hij ging 'pieje steke' = pieren steken, iets dat mijn lief zei toen hij een kuil ging graven) en daarna naar de boekenwinkel met een vriendinnetje voor onze jaarlijkse boekendate
dan kopen we een boek voor elkaar voor elkaars verjaardag
ik heb een boek van Stephen Fry gekregen
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kijk nu een aflevering over 1 die verslaafd is aan haar KKK borstenZe heeft zelfs ribben laten verwijderen voor een smallere taille
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:23 schreef Incantrix het volgende:
Was wel grappig, we gingen ook patatjes eten op de boulevard en toen zaten we naast een meneer die echt heel leuk deed met Stefmaar toen liet Stef het pasje vallen waar hij mee aan het spelen was en toen pakte die man dat op, stopte het onder zijn arm om een soort van goocheltruuk mee te doen ofzo, en de kindjes wat verderop zaten heel geanimeerd te kijken maar Stef keek alleen maar zo:
naar zijn pasje onder die meneers arm
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:24 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo meisjes...kleine update....date is leuk, hij is leuk
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:24 schreef Puckzzz het volgende:
Seksen vanavond?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:24 schreef Puckzzz het volgende:
http://www.gorillavid.in/dwp9pf6ipxcm Ik weet niet of dit de goede link is, anders gewoon googelen op strange addictions tlcquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
![]()
No way! Ik ga die morgen ff opzoeken
Thnxquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
http://www.gorillavid.in/dwp9pf6ipxcm Ik weet niet of dit de goede link is, anders gewoon googelen op strange addictions tlc
Ja het was best koud nog ondanks de zonquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx
en jah, strand was gezellig ookwel koud
En op het strand telt dat dubbel..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja het was best koud nog ondanks de zon
Ik lig hier lekker naast een verwarming
Ohja tuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En op het strand telt dat dubbel..
Oh, jaloers!
Nah, ik ga zo onder de dekens
Ze wilde het in Brazillie laten doen. Nu gaat ze naar de dokter op aandringen van vriendinnen omdat ze ooit al bijna dood is gegaan aan een infectiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:38 schreef Incantrix het volgende:
En daar gaat een arts mee akkoord?
Mijn tandpasta is bruin
Pfff, ik ben geneigd te zeggen dat ze het vooral moet doen, ze verdient ook niet beter dan.. Maar als het iemand is om wie je geeft is dat wat anders, dus laat maar..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze wilde het in Brazillie laten doen. Nu gaat ze naar de dokter op aandringen van vriendinnen omdat ze ooit al bijna dood is gegaan aan een infectie
Hahaha ze heeft het uiteindelijk wel gedaan stond er in de aftitelingquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Pfff, ik ben geneigd te zeggen dat ze het vooral moet doen, ze verdient ook niet beter dan.. Maar als het iemand is om wie je geeft is dat wat anders, dus laat maar..
Ik moet trouwens LOTR herlezen, kwam ik vanmiddag achter
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:50 schreef Incantrix het volgende:
D'oh!
Vanmiddag ging diezelfde vriendin haar huge-ass tv showen met de blu ray van de laatste LOTR-film en toen waren er meerdere stukjes waarbij ik dacht 'ohja, dat was ik alweer vergeten!'.. Terwijl ik die boeken zéker een keer of 8 heb gelezen en de films ook meermaals gezien heb
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:53 schreef Incantrix het volgende:
Jullie zien me rond kerst wel weer verschijnen
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:56 schreef Incantrix het volgende:
And on this bombshell it's time to say goodnight!
Sweet dreams voor later
Was het lekker?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:20 schreef Puckzzz het volgende:
Film is afgelopen...niet veel van meegekregen
quote:Er is onderhoud van de quotefunctie. Herlaad de pagina om weer te kunnen quoten.
quote:Op zondag 26 februari 2012 00:20 schreef Puckzzz het volgende:
Issie loik?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:20 schreef Puckzzz het volgende:
Link?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weeeer bjoetierellen op twitterMaar ik ben blij dat zij profs zijn
Oh heb alles al afgeslotenquote:
Profsquote:Op zondag 26 februari 2012 00:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weeeer bjoetierellen op twitterMaar ik ben blij dat zij profs zijn
quote:Op zondag 26 februari 2012 00:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Profs.
Websites die elkaar publiekelijke aanvallen vind ik verre van professioneel.
Maar goed,beautyblogs
.
Ik moet er ook steeds om lachenquote:Op zondag 26 februari 2012 00:55 schreef bleiblei het volgende:
Dat nick en simon gedoetje is zowaar grappig.
Huh ik snap je eerste gedeelte niet van die namen/sites en reacties?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh heb alles al afgeslotenMoet je ff bij masja en lipglans kijken.
Het schijnt dat Serena een excuusmail stuurt naar iedereen die comments plaatst met namen/sites van de relbloggers erin heeft en de reacties verwijderd. En daarin maakt ze masja en lipglans weer zwart. En ze gaat maandag een Shrink bellen
Gohquote:Op zondag 26 februari 2012 00:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dat was dus de sarcasme in mijn post.
Naja als jij een post zou plaatsen met OMGWTFBBQ wat is er tussen jou en masja en lipglans dan verwijdert ze die en krijg jij zo'n excuusmail met de uitleg van het verhaal erin. Deze:quote:Op zondag 26 februari 2012 00:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Huh ik snap je eerste gedeelte niet van die namen/sites en reacties?
En het klink ook niet gezond, ze noemde die Betty haar evil twin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Oh, dan miste ik het sarcasme in jouw postquote:
Jajaquote:Op zondag 26 februari 2012 01:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoofd van die psycholoog als ze het verhaal uitlegt:![]()
![]()
![]()
True story
quote:Op zondag 26 februari 2012 01:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoofd van die psycholoog als ze het verhaal uitlegt:![]()
![]()
![]()
True story
Boeit hun wat, zolang er genoeg wijven zijn die de aan hun gesponsorde producten blijven kopen...quote:Op zondag 26 februari 2012 01:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaja
We moeten eigenlijk dwdd ofzo tippen, dat ze dan allemaal samen aan tafel zitten, ik hou wel van reltv![]()
Maar dat doen ze toch nietben benieuwd of bedrijven dit ook meekrijgen.
Reservoir Dogs is net begonnen op RTL7, is betere kostquote:
Ik vind het serieus verbazingwekkend dat serieuze miljardenbedrijven mee willen werken met dat soort amateuristische geitensitejesquote:Op zondag 26 februari 2012 01:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaja
We moeten eigenlijk dwdd ofzo tippen, dat ze dan allemaal samen aan tafel zitten, ik hou wel van reltv![]()
Maar dat doen ze toch nietben benieuwd of bedrijven dit ook meekrijgen.
Ah fuck ik keek The number 23 met Jim careyquote:Op zondag 26 februari 2012 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Reservoir Dogs is net begonnen op RTL7, is betere kost
Die zag ik ook alleen maar jaquote:
zie mijn post van 01.09 uurquote:Op zondag 26 februari 2012 01:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind het serieus verbazingwekkend dat serieuze miljardenbedrijven mee willen werken met dat soort amateuristische geitensitejes.
En dat die geiten niet beseffen wat ze op hun hals halen met al die lucratieve deals.
Nooit gezien. Wel gisteren nog Yes Man gekeken als troost omdat Liar Liar uit vielquote:Op zondag 26 februari 2012 01:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah fuck ik keek The number 23 met Jim carey
quote:Op zondag 26 februari 2012 01:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nooit gezien. Wel gisteren nog Yes Man gekeken als troost omdat Liar Liar uit viel
Maar die zijn allemaal 13 en die kunnen dat heul niet betalen van hun zakgeldquote:Op zondag 26 februari 2012 01:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Boeit hun wat, zolang er genoeg wijven zijn die de aan hun gesponsorde producten blijven kopen...
De tetters van katjaquote:Op zondag 26 februari 2012 01:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die zag ik ook alleen maar jaEn het glittorshirt van Geer.
zie mijn editquote:Op zondag 26 februari 2012 01:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Wel gek om hem serieus te zien
Moeders in UGGS die wat te compenseren hebben omdat pa en ma beide 60 uur per week werken...quote:Op zondag 26 februari 2012 01:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar die zijn allemaal 13 en die kunnen dat heul niet betalen van hun zakgeld
Ik huil van binnenquote:Op zondag 26 februari 2012 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moeders in UGGS die wat te compenseren hebben omdat pa en ma beide 60 uur per week werken...
En het liefst beste vriendinnen willen zijn met hun dochters (oh nee, prinsesjes![]()
![]()
)
Denk wel dat serena een iets ouder publiek aantrekt dan schoonheidsglansquote:Op zondag 26 februari 2012 01:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar die zijn allemaal 13 en die kunnen dat heul niet betalen van hun zakgeld
Ja die ja. Ik hou ervan als ze waargebeurde gebeurtenissen er ook in betrekken (data's die ook op 23 uitkomen enzoquote:Op zondag 26 februari 2012 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zie mijn edit
bedoel je net als in the Cable Guy? Dat vond ik toch een kutfilm... ik zat steeds op zijn slow motion uitrek-gezicht te wachten enzo
Tegenwoordig zelfs milfquote:Op zondag 26 februari 2012 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Katja is wel seriously do-able
Zelfs voor een niet-pot zoals ik.
but I am right.... rightquote:
Ik had masjsjsjsjsjsja in mijn hoofdquote:Op zondag 26 februari 2012 01:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk wel dat serena een iets ouder publiek aantrekt dan schoonheidsglans
Vind/vond ik ook een van de leukere en serieuzere om te lezen. Best nuttige tips soms.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk wel dat serena een iets ouder publiek aantrekt dan schoonheidsglans
data's?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die ja. Ik hou ervan als ze waargebeurde gebeurtenissen er ook in betrekken (data's die ook op 23 uitkomen enzo) maar verder meh.
Cable guy vond ik leukomdat ie gewoon gestoord was. Ook met dat middeleeuwse vechten enzo
Ik ben ook een prinsesjequote:Op zondag 26 februari 2012 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moeders in UGGS die wat te compenseren hebben omdat pa en ma beide 60 uur per week werken...
En het liefst beste vriendinnen willen zijn met hun dochters (oh nee, prinsesjes![]()
![]()
)
quote:Op zondag 26 februari 2012 01:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben ook een prinsesje![]()
Alleen zegt mijn pa dat meestal op een hele rare toonAlsof hij het niet meent ofzo
In mijn hoofd:quote:Op zondag 26 februari 2012 01:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had masjsjsjsjsjsja in mijn hoofd
Die trekt inderdaad de creditcard van mams uit de zakken van 12-jarigen ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had masjsjsjsjsjsja in mijn hoofd
JA DATA'S JA, PROBLEM?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
data's?![]()
![]()
![]()
Maar moet ik 23 nog een keer downloaden kopen?
ow, de horrorquote:Op zondag 26 februari 2012 01:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben ook een prinsesje![]()
Alleen zegt mijn pa dat meestal op een hele rare toonAlsof hij het niet meent ofzo
Naja, meeste van die bedrijven maakt producten die te duur zijn voor de naieve medemens.quote:
met alleen dior ende chanel!quote:Op zondag 26 februari 2012 01:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die trekt inderdaad de creditcard van mams uit de zakken van 12-jarigen ja.
Daarna lipglans (iets ouder publiek) en daarna Sirene (nog iets ouder).
Het is nu wachten tot de laatste een webshop opent
moet ik 'm uitleggen?quote:
en producten die door d'r mams zijn gemaaktquote:
Jawel maar echt om mij te pestenquote:Op zondag 26 februari 2012 01:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ow, de horror![]()
Je bent toch niet serieus? Toch?
quote:Op zondag 26 februari 2012 01:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en producten die door d'r mams zijn gemaakt
en misschien wel door d'r psycholoog als ze die zover krijgt
Kijk, en daar ga je de fout nou inquote:Op zondag 26 februari 2012 01:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, meeste van die bedrijven maakt producten die te duur zijn voor de naieve medemens.
En de dames vallen te vaak door de mand met hun faal recensies. Dus de weldenkende mens kan die meuk nog minder serieus nemen dan de gemiddelde L'Oreal reclame.
Gaarne, want het is laat en heb mijn hoofd al leeg gemaakt met bjoetierellenquote:
SQ is dan ook een lekker wijf, net als Katjaquote:Op zondag 26 februari 2012 01:20 schreef bleiblei het volgende:
En Katja heeft vergelijkbare high heels als Skuu
De weldenkende mensch zit dan ook niet op bjoetieblogsquote:Op zondag 26 februari 2012 01:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, meeste van die bedrijven maakt producten die te duur zijn voor de naieve medemens.
En de dames vallen te vaak door de mand met hun faal recensies. Dus de weldenkende mens kan die meuk nog minder serieus nemen dan de gemiddelde L'Oreal reclame.
ahhhhhhh, vind ik dan wel weer heel erg cute!quote:Op zondag 26 februari 2012 01:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn zusje heeft vandaag trouwens een dooie eend gezien met dank aanen mijn jongste broertje. Dat was leuk uitleggen joh
Waarom die eend dan dood was. En waar die nu was. We zijn tot de conclusie gekomen dat omdat hij op het gras ligt, te weinig water heeft gekregen en nu dood is gegaan, net zoals een vis. Of hij was heel oud
Binnenkort tips van den psych om goed je leven door te komenquote:Op zondag 26 februari 2012 01:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en producten die door d'r mams zijn gemaakt
en misschien wel door d'r psycholoog als ze die zover krijgt
enkelvoud datumquote:Op zondag 26 februari 2012 01:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gaarne, want het is laat en heb mijn hoofd al leeg gemaakt met bjoetierellen
Ja maar vervolgens vroeg ze dan waarom hij niet naar de vulkaan of begraven was netzoals haar opa en de hontquote:Op zondag 26 februari 2012 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ahhhhhhh, vind ik dan wel weer heel erg cute!
Ohjaquote:Op zondag 26 februari 2012 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
enkelvoud datum
meervoud data of datums
data's is dus dubbel meervoud (IJs zal het vást anders uitleggen, maar je snapt me wel)
hahahahaha, ja, dan zit je wel even wat what the fuck?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar vervolgens vroeg ze dan waarom hij niet naar de vulkaan of begraven was netzoals haar opa en de honteuhhh??
They are taking your brains and essencequote:Op zondag 26 februari 2012 01:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohjamuseabladiebla
I used to love that shitGeen bjoetieblogs meer voor mij
quote:Op zondag 26 februari 2012 01:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag trouwens lekker mijn planning voor vandaag voor het toilet gehaald
Overal deklatjes en hoeklatjes etc etc gemaakt.
Alle spijkertjes (HEEEEEEL VEEEEEEL) verzonken en alles geplamuurd.
Morgen even opschuren en dan grondverf erop knallen
Die vogels heb je volgens mij al eens gepostquote:Op zondag 26 februari 2012 01:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
They are taking your brains and essence(voor dat laatste moet je The Dark Crystal hebben gezien, enge film met soort van vogels, van Jim Henson)
Ik ben d'r ook maar naartoe gezapt, Resevoir Dogs heb ik al 3 x gezien eigenlijkquote:
Kloptquote:Op zondag 26 februari 2012 01:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die vogels heb je volgens mij al eens gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |