quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
Tsja, loyaliteit kan soms ook te ver gaan. Zonder Janssen leek het ineens méér op voetbal. M.i. komt Janssen aan geen minuut meer in het Ajax-shirt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Frank is een trainer die spelers niet zo snel eruit gooit, en ik vind dat prima
Nu je over het idd kleine veld begint, dat kan toch ook in Ajax's voordeel gaan spelen? Immers, klein veld betekent minder grote ruimtes afdekken of is dit te ver gedacht?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat hoop ik zondag op weer een vroeg doelpunt zeg. Je moeten forceren op die honderden kilo's losliggend rubber blijft gevaarlijk. Blijft een schandalig veld, ook hoe ze toestemming hebben gekregen het veld te verkleinen![]()
Ik wil me hier niet mee indekken overigens want deze wedstrijd moet worden gewonnen zonder excuses.
Verander Ajax in Excelsior en je hebt gelijk en snapt direct waarom Excelsior het zo graag wilde. Zit wanneer heeft de voetballende ploeg voordeel aan een kleiner speelveld?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nu je over het idd kleine veld begint, dat kan toch ook in Ajax's voordeel gaan spelen? Immers, klein veld betekent minder grote ruimtes afdekken of is dit te ver gedacht?
Jawel, maar voor Ajax is het handig dat het speelveld niet te groot is. Tsja, dat verdomde kunstgras speelt idd niet in Ajax's voordeel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verander Ajax in Excelsior en je hebt gelijk en snapt direct waarom Excelsior het zo graag wilde.
Ik heb niks tegen kunstgras eerlijk gezegd maar bij Excelsior rolt een bal niet zonder eerst 10 keer op te springen door het ongelijk verdeelde rubberquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jawel, maar voor Ajax is het handig dat het speelveld niet te groot is. Tsja, dat verdomde kunstgras speelt idd niet in Ajax's voordeel.
Tsja, wij hebben Bulykin, lange ballen op hem en huppa komt goed. Haha, nee serieus, zal idd lastig worden voor Ajax.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen kunstgras eerlijk gezegd maar bij Excelsior rolt een bal niet zonder eerst 10 keer op te springen door het ongelijk verdeelde rubber
Dat wil ik niet zeggen het blijft Excelsior en hoort gewoon 0-3/4/5/6/20 te worden, maar het zou toch wel heerlijk zijn als het net als tegen Nec binnen 10 minuten al 0-2 staat zodat het rustig kan worden uitgespeeldquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, wij hebben Bulykin, lange ballen op hem en huppa komt goed. Haha, nee serieus, zal idd lastig worden voor Ajax.
Jeps, maar is 0-2 voor wel voldoende kunnen we ons afvragen. Kijk, we spelen op een kutveld en in de eigen Arena was een 2-0 voorsprong ( tegen Nac geloof ik? ) ook niet voldoende.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen het blijft Excelsior en hoort gewoon 0-3/4/5/6/20 te worden, maar er zal toch wel heerlijk zijn als het net als tegen Nec binnen 10 minuten al 0-2 staat zodat het rustig kan worden uitgespeeld
Alleen als ze gefocust zijn en volle inzet tonen. Anders wordt het een deceptie. De zoveelste.quote:
PSV - Feyenoordquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Alleen als ze gefocust zijn en volle inzet tonen. Anders wordt het een deceptie. De zoveelste.
Ik zou het vreemd vinden als hij hem morgen opstelt, het lijkt me geen toeval dat het beter loopt sinds Janssen geblesseerd is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, loyaliteit kan soms ook te ver gaan. Zonder Janssen leek het ineens méér op voetbal. M.i. komt Janssen aan geen minuut meer in het Ajax-shirt.
Het lijkt me beter hem een minuut of 20 mee te laten doen in de 2e helftquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
toch ben ik bang dat janssen weer in de basis komt te staan
Ik deel die overtuiging niet. Ze hebben al tè vaak laten zien dat ze zich tegen de kleinere tegenstanders niet kunnen motiveren.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
PSV - Feyenoord
Twente - FC Utrecht
AZ - Heerenveen ..
Ze zullen gefocust zijn
Jeps. Ik denk er ook zo over. Hopelijk De Boer ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou het vreemd vinden als hij hem morgen opstelt, het lijkt me geen toeval dat het beter loopt sinds Janssen geblesseerd is.
En PSV en AZ winnen ook gewoon.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
10 10 10 10![]()
Utrecht gaat echt niet stunten bij Twente gast.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:22 schreef truedestiny het volgende:
De sfeer deed mij hieraan denken:
Prachtig om te zien/horen.
En de selectie voor zoverre die nog niet bekend wasquote:AFC Ajax
Ajax reist zondag af naar Stadion Woudestein voor het competitieduel met Excelsior. Een ontmoeting die de regerend landskampioen niet altijd even goed afgaat. Vorig seizoen stelde Ajax pas in de slotfase een punt veilig, terwijl in de jaargang 2007-2008 verrassend met 2-1 werd verloren. Keeperstrainer Carlo l’Ami maakte beide confrontaties tegen zijn voormalige club van dichtbij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |