Inderdaad zeg. Het lijkt meer de OP van een gemiddelde 16-jarige.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:13 schreef LostInSpace het volgende:
Op je 46ste jezelf nog druk maken om een bejaarde
gaat ze je vermoorden?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:15 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Trouwens op mijn graf gaat ze zetten ... "Veel geleden door eigen schuld !" ... daarmee is zij van alle schuld vanaf ... en zo gaat dat altijd maar verder ...
Ach ja, allez, ben door !
Wou het hier toch effe kwijt !
Bedankt allemaal !
Ditquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:13 schreef LostInSpace het volgende:
nonkelquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:06 schreef Copycat het volgende:
Laat je door je vader bezwangeren, dan heeft ze reden om jaloers te zijn!
En gecondoleerd met je dode nonkel.
Nonkel Adolf.quote:
Mijn gedachte exact. Mijn moeder moet zulke dingen niet met mij flikken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:13 schreef LostInSpace het volgende:
En dit. Komt er ook nog eens bij dat dit nogal eenzijdig is en ik geloof er geen flikker vanquote:
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Vrouwen die heel hard moeten roepen dat ze zo enorm sterk zijn staan meestal op het punt van breken.
Wat bedoel je hier nou weer?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:15 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Trouwens op mijn graf gaat ze zetten ... "Veel geleden door eigen schuld !" ... daarmee is zij van alle schuld vanaf ... en zo gaat dat altijd maar verder ...
Ach ja, allez, ben door !
Wou het hier toch effe kwijt !
Bedankt allemaal !
Beter gebruik je een peacemaker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:59 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Nee, breken ? Neenee, wees gerust ... nooit !! :-)
Wel zit ik al aan mijn 2de pacemaker van al die hartpijn ! ... da's wel waar !
Grond in boren, goed aanstampen, graftekst. Moeten we ons zorgen maken?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:11 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Oh neen hoor, wij hebben geen ruzie he ! Uiteindelijk is 't leven te kort op ruzie te maken, ik blijf altijd lief en doe altijd maar verder ... maar zij doet ook verder met mij af en toe ne keer goed te grond in te boren en dan de grond nog eens goed aan te stampen ook en daar plezier aan beleven ... ach ja !
...Gaat alles wel goed?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:11 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Oh neen hoor, wij hebben geen ruzie he ! Uiteindelijk is 't leven te kort op ruzie te maken, ik blijf altijd lief en doe altijd maar verder ... maar zij doet ook verder met mij af en toe ne keer goed te grond in te boren en dan de grond nog eens goed aan te stampen ook en daar plezier aan beleven ... ach ja !
Vrouwmillie, ga door!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:31 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Neen, geen foto maar elkeen zegt wel aan ons moeder te zien dat dat geen gewoon is ... ze ziet er knap uit, elke bitch ziet er altijd knap uit trouwens want dat is de enigste troef dat die vrouwen hebben, taille mannequin, 76 jaar, modern gekleed maar een bitch van het zwaarste kaliber !
Id_do_her-ke.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:34 schreef Vrouwiemillie het volgende:
haha Id do her-ke ! :-)
Wat wilt ge nog horen ?
Ben al van mijn pijn verlost dus nu sta ik weer zot ! :-)
Never give up in life !! :-)
En tientallen geweldige topics.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:36 schreef trigt013 het volgende:
Als ik zo je geschiedenis lees zou je een relatie moeten nemen met FusionFreak..kan een mooie relatie uit ontstaan.
En mijn laatste en mijn alles.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:40 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Oh amai, lief van u Id do her-ke !
Fan van mij precies !! :-PPP
hihi Gij zijt dan wel de eerste ! :-)
wat lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En mijn laatste en mijn alles.
Nobody can say it quite, like Barry White.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:43 schreef Vrouwiemillie het volgende:
hahaha grappig ! :-)
Ben ooit zo ne keer naar een optreden van onzen Barry gegaan en ik zat zo vol energie dat als elkeen in de zaal uiteindelijk ne keer stil was ... ik luidkeels geroepen had naar hem "I LOVE YOU !!!!!!" haha :-PPPPP
Maar hij heeft mij nooit zien zitten ! haha ;-)
Boh ja, die goesting die ik had was echt niet meer te houden. Grrrmm.. Te vroeg gegaan, veel te vroeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:46 schreef Vrouwiemillie het volgende:
oooooooooh onzen Barry ! Oooooooooooooh die kon mensen warm maken, doen gaan, energie geven, warmte geven, hun gevoel aanspreken, hun goesting doen krijgen, hun goesting doen voelen ... dat ze begonnen te bruisen en te zingen en mee te wiegen en .... ooooooooooooooh wat was die goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!
Ik vond die echt de max !! :-)
ja inderdaad je hebt gelijk meidquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Ja dat is zo, helaas !! Maar alle mensen met een groot warm hart moeten helaas in deze kille koele berekende wereld altijd te vroeg gaan want die zijn te gevoelig voor deze kille wereld en zien veel te veel af !
Denk eens aan alle smeltende vagijnen. Alleen hij kon dat.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:52 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Ja Barbapaken, dat is inderdaad zo ... maar wees gerust, zij hebben wel prachtige unieke hoogtes gekend die al die anderen gewoon zelfs nog niet kennen !!!
Bij goede mensen kunnen we ze best eens wat vergeven.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:54 schreef Copycat het volgende:
Hij had het inderdaad snel warm en zijn hart was zeker in verhouding.
Copycatteken? Scheld je me nu uit voor een bloedzuigend insect?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:54 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Neen, Copycatteken, Barry was een man die zong vanuit zijn hart !
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Copycatteken? Scheld je me nu uit voor een bloedzuigend insect?
Love unlimited!
Kijk me gaan!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:58 schreef Barbapapamama het volgende:
maar nu weer ontopic
[ afbeelding ]
dat ben je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |