Ben er helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 05:42 schreef JJH het volgende:
Gebeurt wel eens inderdaad, hoort erbij. Soms gewoon door, de andere keer een lachbui. Van beide kanten overigens.
Dat was dan ook geen vrouw.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Beter dan kutdiarree tijdens het pompen
Hoort bij de sex. Niks om je druk om te maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:48 schreef dikkedaniel het volgende:
Een 'scheet' door het vacuum zuigen wanneer je je pik in dr kut pompt en er lucht langs ontsnapt. Of wanneer na het klaarkomen ze het sperma in een haddoekje laat lopen en tijdens het eruit persen zon windscheetje laat. Dit bedoel ik met kutscheten.. Mijn vraag aan jullie luidt.. Gebeurd het vaak? En stoort men zich hieraan of knap je er als jongen op af? Groet dikkedaniel
Ook gewone scheten?quote:
Nee gewone scheten is allesbehalve geilquote:Op maandag 27 februari 2012 14:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ook gewone scheten?
Ik stoor me er niet aan, het is wel lachen soms, maar ik ram gewoon door. Dus meestal gaat dat lachen wel weer over in geil gekreun
Bef je dan ook na het neuken?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:53 schreef Leipo666 het volgende:
zolang het niet tijdens het beffen gebeurt vind ik het wel prima
Vind ik wel een goeie vraag zijn er dan ook nog mannen die gaan beffen na het sqeefen?quote:
Ook weer beffen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:28 schreef Ben. het volgende:
Ik vind het wel grappig. Kan ze niks aan doen! Even lachen en verder gaan idd.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:45 schreef kenkerbaas het volgende:
Niks mis mee toch. Ik bedoel, het gebeurt mij ook weleens dat ik tijdens het aanduwen van de dijk wat extra gas geef.
Dat er om lachen vind ik een groter probleem dan de winden zelf.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:17 schreef Chinless het volgende:
Als dat gebeurd gaat mijn vriendin altijd lachen :s. Klein kind dat t is
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:50 schreef opgebaarde het volgende:
Ja stoort me heel erg, daarom houd ik van jongens
Harde muziek tijdens de sexquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Meestal staat muziek redelijk hard aan dus hoor ik het toch niet mocht het gebeuren
Lullig voor je, aangezien het alleen kan gebeuren als de vrouw opgewonden is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |