Verschillende lakjes over elkaar volgens mij. Maar daar ben ik niet creatief genoeg voorquote:
soms kan het leven zo simpel zijnquote:
zag er goed nombaar uit hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nick eet nooit cakejes oid. Nu ik ze in velle kleuren heb vreet hij het wel. Mannen![]()
Heb ik nu. Glitters over een matchende basiskleur is ook gewoon layeren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Verschillende lakjes over elkaar volgens mij. Maar daar ben ik niet creatief genoeg voor
Ja, nou willen we pics ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind mijn ene franken echt geniaal
Ik zal wel foto's maken maar ben morgen niet thuisss
kun je niet gewoon pigmenten door een kleurloze lak gooien?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook zelf nagellak maken, maar duuuuur om al die zooi te kopen
Dat kan ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik nu. Glitters over een matchende basiskleur is ook gewoon layeren.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:06 schreef Puckzzz het volgende:
I made it!! Ik stapte uit en kon meteen in de andere bus stappen
9292OV die het een keertje goed heeft?? Ik was precies om 00.00 thuis. Zoals vermeld
Ja maar dat is makkelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dus jij layert ook.
Niet moeilijker maken dan het is he.
was het gezellig?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:06 schreef Puckzzz het volgende:
9292OV die het een keertje goed heeft?? Ik was precies om 00.00 thuis. Zoals vermeld
Ja, maar die speciale is betor blijkbaarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kun je niet gewoon pigmenten door een kleurloze lak gooien?
Koester dit soort momentenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:06 schreef Puckzzz het volgende:
Die van Max Factor wil ik Essence Chuck onder gaan doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar dat is makkelijkMaar bijvoorbeeld met zo een beyu kleur of die lak van Max Factor, dan zou ik niet weten welke basiskleur ik zou moeten pakken.
naaienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sew is toch naaien?Of ook zagen?
Dunno, ik moest aan zagen denkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sew is toch naaien?Of ook zagen?
Aha!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar die speciale is betor blijkbaar
Oh omdat ik altijd bij Essie sew psychoblabla aan naaien moet denkenquote:
Bwhehehequote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dunno, ik moest aan zagen denken
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohw fuck. Volgens mij zit er een creepy pop in die film.
Creepy poppen in films
Plofkip van de AHquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:24 schreef megamandy het volgende:
Masjsjsjsjsja moet van haar trainer 2-3x op een dag kip eten
ohhhhhh, gij hendigerd.....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol ik gooi dr meer glitter bij, flikkert t flesje om over tafel. Oeps
Weltrusten!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga slapen, ik twijfel tussen Scale Effects van Golden Rose, dus ik ga morgen bedenken welke ik wil en dan een bestelling doen
Slaap lekker!!
Oehh, die zijn pretty! <3quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga slapen, ik twijfel tussen Scale Effects van Golden Rose, dus ik ga morgen bedenken welke ik wil en dan een bestelling doen
Slaap lekker!!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb net zute matten op, oeps
Ohjaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zondag naar voetbaaalll met broer
Hoezoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhjaDat wordt vast een mooie dag voor jouw broer.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhjaDat wordt vast een mooie dag voor jouw broer.
Omdat feyenoord 1 of 2 van de beste spelers mistquote:
Vorig jaar 10-0 *kuch*quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat feyenoord 1 of 2 van de beste spelers mist
Dat maakt voor dit jaar gelukkig niks uitquote:
Niet zeveren danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat maakt voor dit jaar gelukkig niks uit
Ik zever toch nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet zeveren danmoet die gek zn shirt maar niet uittrekken als ie al geel heeft, de loser
Het is loiker als we winnen met die poepspelers erbijquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zever toch nietIk zeg alleen dat het wss een mooie dag voor je broer wordt omdat ze een sterspeler missen
Oh en dat laatste indd
Het is nog leuker als jullie verliezen zónder die poepspelers erbij!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is loiker als we winnen met die poepspelers erbij
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is nog leuker als jullie verliezen zónder die poepspelers erbij!
Like i care
Slaap lekkor!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga mn bed induiken, nick is toch nog voetbal international aannt t kijken
Ik ga geen nagellak kopen dus alleen fun met de schnitzel en noms in de winkelquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Slaap lekkor!Oh en hf in Duitsland!
Pizza slice! Slide is glijbaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een pizza slide.....loool
Jouw macarenaLOL
Dat.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hahahha hrt is een slice
Sorryfaal
Bwhehe foooooooooodz are also goooooooooodzquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga geen nagellak kopen dus alleen fun met de schnitzel en noms in de winkel![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:49 schreef megamandy het volgende:
het is dan ook niet aaaaay maar aaaaHay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weet echt niet waar jullie het over hebben
Oh gelukkig, ik ben niet de enige.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daar viel mijn laptop bijnaen omdat ik te lui ben om de oplader te pakken sluit ik af.
bubaay吴 曼 迪
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:52 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
En daar viel mijn laptop bijnaen omdat ik te lui ben om de oplader te pakken sluit ik af.
bubaay
Draw something. Smartphonespelletje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik ben niet de enige.
Ook altijd leuk als je dan terug gaat scrollen om te zien wat je hebt gemist.
Ipad spelletjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Draw something. Smartphonespelletje.
Al schijn je het ook op facebook te kunnen spelen.
Ja ik heb het ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Draw something. Smartphonespelletje.
Al schijn je het ook op facebook te kunnen spelen.
Netjes!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Albino mijn tekening is nu best epic ook al zeg ik het zelf
Ik speel het op m'n smartphone.quote:
Ze tekende een pizza, sneed hem in stukjes en schreef eronder .... of pizza.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik heb het ookmaar dan nog steeds niet
Moar maakt niet uit
mwhehehehehehequote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze tekende een pizza, sneed hem in stukjes en schreef eronder .... of pizza.
Het woord was slide.
En ik had voor haar de macarena getekend, maar die snapte ze niet.
En, is het je broertje?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja hoor, eerste fucking kut pop scares the crap out of me. En ik hoor voetstappen. Ik hoop dat het mijn broertje is. Dan voel ik me meteen een stuk veiligerMaar bij de gedachte dat hij het niet is
Waar gaaaaaaaaaat dit over??quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja hoor, eerste fucking kut pop scares the crap out of me. En ik hoor voetstappen. Ik hoop dat het mijn broertje is. Dan voel ik me meteen een stuk veiligerMaar bij de gedachte dat hij het niet is
Oh i haz a scared voor poppen in enge filmsquote:
LINDY!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe, dan zal het wel goed zijn
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Trusten Bambiquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga slapen. Toch maar eens.
Truste!
Bwhehe ben net het vreetmonster in levende lijve tegen gekomenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe, dan zal het wel goed zijn
Veel te kortquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ben net het vreetmonster in levende lijve tegen gekomen
Goedzo chick!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veel te kort
Maar ik ben blij dat ik ff geweest ben.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]![]()
Ik ben stiekem ookzo'n schijtebroek hoor, met films. Enge films kijk ik voor geen goud alleen, en als ik er 1 gezien heb, moet een week lang het licht aan als ik s'nachts moet plassen![]()
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga slapen. Toch maar eens.
Truste!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veel te kort
Ik probeer ook altjid een soort van veiligheid te zoeken in mijn hontquote:
Sien is groot en zwart, maar daar heb ik geen hol aan. Als er gevaar dreigt, gaat die doos altijd achter me staanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik probeer ook altjid een soort van veiligheid te zoeken in mijn hontmaar die is maar 3 turven hoog en schijt hem ook als er ineens een vreemde vent binnen staat
Naja ze zal wel gaan blaffen
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sien is groot en zwart, maar daar heb ik geen hol aan. Als er gevaar dreigt, gaat die doos altijd achter me staan
Ik zou nog eerder op dikkie rekenen, maar die is doof dus hoort me niet eens gillen waarschijnlijk
Hoe weet jij mijn naamquote:
Trusten!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn naam
Ik lig lekker onder mijn donzen dekbeden moet even doorgeven dat ik een nieuwe liefde heb
bij onze douche zit een spot en daardoor scheen Saint George mij tegemoet
en nu slapen
Ik weet zeker dat Dikkie je zou reddenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sien is groot en zwart, maar daar heb ik geen hol aan. Als er gevaar dreigt, gaat die doos altijd achter me staan
Ik zou nog eerder op dikkie rekenen, maar die is doof dus hoort me niet eens gillen waarschijnlijk
Ga maar vaak bij marc's BBQ eten chickie!! Beetje vetjes kwekenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:18 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en Skjoe vond me te schraal worden. Heeft ze ook wel een beetje gelijk in, ik ben afgevallen. Maar ik heb daar een theorie over...want jij kent ook het eetpatroon van Patje!!! En daar doe je automatisch wel aan mee. En dat is nu weggevallen...ergo...kilo's weg...
dus...komt goed...echt![]()
Wat een vertrouwen in Dikkiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Dikkie je zou redden
Trusten!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn naam
Ik lig lekker onder mijn donzen dekbeden moet even doorgeven dat ik een nieuwe liefde heb
bij onze douche zit een spot en daardoor scheen Saint George mij tegemoet
en nu slapen
Wat? Waar? Link!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:21 schreef CindieY het volgende:
Geen zin om terug te lezen. Hebben jullie de rel omtrent Mascha, Cynthia en Serena mee gekregen op 't ElleGirl-forum? 't Was zelfs nog even trending topic op twitter
Hollan!!!quote:
Bwhehehequote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik was uitgenodigd voor de mannenavond. They know me well
.
http://forum.ellegirl.nl/(...)opic-deel-II/page177quote:
Bwhehehehe. Was het geen stille hint?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:26 schreef Mss het volgende:
Een vriend van mij was aan het lolleren dat hij met een meisje had gesekst dat erg op mij leek. Heb der even opgezocht en uhhh.... he has a point.
Ik belandde er vanavond in een verveelmoment midden in en ik heb het uiteindelijk allemaal gelezen, zat echt ongeveer zoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:29 schreef Lindytje het volgende:
Hahahaha, klinkt als een goeden rel!!
Is idd veel gepost... Dat ga ik niet allemaal terug lezen
Ja, snap ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik belandde er vanavond in een verveelmoment midden in en ik heb het uiteindelijk allemaal gelezen, zat echt ongeveer zote lezen.
Van girlscenequote:Wij hebben alleen de -lapjes invasie gehad. En een paar keer Fok!kers
FOK! wordt overal genoemd joh. Ook al op dat Ellegirlforumquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Van girlscene
Wie zijn dat dan geweest?
Ja, dankje! Er zijn er hier zeker een paar die zulke drama's geweldig vindenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
FOK! wordt overal genoemd joh. Ook al op dat EllegirlforumMaar goed, zo af en toe lurk ik hier eens en ik geloof dat jullie ook wel smullen van die beautyblogdrama's, dus ik dacht, ik kom eens even mee posten. Jullie gaan zo snel altijd
Die zeker ja!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
BGTes en Nagel are going to love this
Ik ook niet. Ik vind het wel superjammer dat het Serena wasquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die zeker ja!!!![]()
Ikke ook hoorMaar ik ga niet alles terug lezen...
Dan ben ik nu even 5 minuten weg, want ik moet even heel hard lolleren!!quote:DBB is uiteindelijk opgeheven omdat er nauwelijks aanmeldingen voor kwamen. Desalniettemin worden Mascha Debbie en ik alsnog vaak om advies gevraagd bij PR bureaus maar dat is niet 'als' DBB. DBB (is echt al een tijd terug trouwens) was bedoeld om onszelf als beautybloggers sterker neer te kunnen zetten bij merken, PR bureaus, andere media. Dat wilden we met een paar serieuze bloggers doen. Maar volgens mij zijn alle vragen daar destijds wel over beantwoord. In ieder geval wordt er nu dus praktisch niks meer mee gedaan, flop idee.
Ja, dat wel.... Beetje zondequote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind het wel superjammer dat het Serena wasDie vond ik het leukst bwhehe.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik kwoot lipglans even:
[..]
Dan ben ik nu even 5 minuten weg, want ik moet even heel hard lolleren!!![]()
![]()
![]()
Was fijn je te zienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veel te kort
Als ik dat door de jaren (goh, lees ik alweer zo lang beautyblogs?) heen zo eens volg, moet 't volgens mij echt niet tof zijn geweest wat er toen allemaal is gebeurd. Vind het ook jammer dat Serena er op deze manier mee omgegaan is en er op heeft gereageerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind het wel superjammer dat het Serena wasDie vond ik het leukst bwhehe.
Slaap lekker Debs!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was fijn je te zien.
Ik lig net lekker in bed, en mijn wederhelft strompelt net binnen. Slaap.
Trusten!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was fijn je te zien.
Ik lig net lekker in bed, en mijn wederhelft strompelt net binnen. Slaap.
Oh, zo diep ga ik er verder niet op inquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ik dat door de jaren (goh, lees ik alweer zo lang beautyblogs?) heen zo eens volg, moet 't volgens mij echt niet tof zijn geweest wat er toen allemaal is gebeurd. Vind het ook jammer dat Serena er op deze manier mee omgegaan is en er op heeft gereageerd.
Ik knal er nu sowieso een basecoat op. Als ik niet snel een kleurtje weet uit te kiezen doe ik morgen lakkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik twijfel. Met SV is het natuurlijk wel zo droog. Hmmm
Lijken wassenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:57 schreef Mss het volgende:
Op het moment dat ik twijfel tussen lakken en niet lakken, ga ik falen. Faaltje bij Bubs gedaan.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:01 schreef Mss het volgende:
[..]
3 CG lakjons en een Nubar Diamont. Even proberen of het wat is.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Tinsel Town, Ghoulish Glow en Metallic Muse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh en wat ik geweldig vind, Misslipglans en Masja krijgen nog steeds de schuld![]()
maar ik kan twitter niet direct quoten op mm mobielquote:O god.. het is op #EGF net zo erg als op Fok! Tijd om te gaan slapen dus :w
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:58 schreef megamandy het volgende:
Ik moest net kotsen
Ooh en dit was een twitterbericht:
[..]
maar ik kan twitter niet direct quoten op mm mobielvan Linvantpolish
Wat voor een reputatie hebben wij![]()
Gister zat mijn hoofd opeens vol snot. Toen zou ik eigenlijk uit gaan maar heb dat maar niet gedaan, was maar goed ook want 's avonds was het slechter. Maja met carnaval ook buiten gezeten en een vriend was toen ook al ziek dus dat kan.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gister zat mijn hoofd opeens vol snot. Toen zou ik eigenlijk uit gaan maar heb dat maar niet gedaan, was maar goed ook want 's avonds was het slechter. Maja met carnaval ook buiten gezeten en een vriend was toen ook al ziek dus dat kan.
Vandaag heel veel geslapen (toen ik beneden kwam was het eerste wat ik hoorde "haha wat zie je er slecht uit") en vanavond ging het beter dan gister. Maar nu kan ik weer niet slapen, moest ik opeen hoesten, werd ik misselijk. Toen wilde ik naar beneden lopen maar vond ik de lichtknop niet bij mijn trap.
Naja laten we maar zeggen dat ik blij was dat ik nog een handdoek van het douchen bij me had
En morgen om 10u werken
Bwhehehe zit ie bij jou ook al aan je hand geplakt? Ik begin er maar niet aanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:13 schreef megamandy het volgende:
Ik lag al in bed. Has nooit een iphone moeten kopen
Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 03:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe zit ie bij jou ook al aan je hand geplakt? Ik begin er maar niet aan
ici paris wel, maar die heeft geen benefit.. Ik ga zo bij ici Chanel lippenstift in de kleur La Raffinee maar eens bekijken, kwam van de week hier ergens langs en zag er uit als een kleur die ik echt nodig hebquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:33 schreef megamandy het volgende:
Wat is het hoer rustig
En waarom heeft de Sephora nog altijd geen extra korting (25% of stapel) op de make-up? Heb nieuwe mascara + blush van Benefit nodig grrr
Klikt goedquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
ici paris wel, maar die heeft geen benefit.. Ik ga zo bij ici Chanel lippenstift in de kleur La Raffinee maar eens bekijken, kwam van de week hier ergens langs en zag er uit als een kleur die ik echt nodig heb![]()
Morning ladieshier een heerlijk brakke zaterdag. 17.00 begonnen met borrelen op werk, later een uurtje thuis geweest, 22.30 naar de stad gegaan en gedanst tot 3.30. Geweldig begin van het weekend
wat zijn jullie plannen vandaag??
Ranzigquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://myawesomebeauty.com/2012/02/25/bertha-likes-nail-polish/
Nagellak drinken
Ohja, daar las ik over, maar heb nog niet gekeken. Ik ben bang dat ik ervan ga kokhalzen als ik het ziequote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nagellak drinken
Het is wel een manier om van je untrieds af te komenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, daar las ik over, maar heb nog niet gekeken. Ik ben bang dat ik ervan ga kokhalzen als ik het zie
Haha, ik LOLdequote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is wel een manier om van je untrieds af te komen![]()
![]()
Ze vindt glitter het lekkerst, want dan straalt ze van binnenuit!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, daar las ik over, maar heb nog niet gekeken. Ik ben bang dat ik ervan ga kokhalzen als ik het zie
Drink all the holo'squote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze vindt glitter het lekkerst, want dan straalt ze van binnenuit!!
Bohh, laat haar dan maar van de neons afblijvenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze vindt glitter het lekkerst, want dan straalt ze van binnenuit!!
o mijn godquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nagellak drinken
Ik durf niet te kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nagellak drinken
da's zo'n fijn gevoelquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:18 schreef Diconnected het volgende:
Ik pas weer een spijkerbroek die ik eerst niet meer paste
Ik zag hem hangen in m'n kast, en ik dacht, hey die moet ik weer eens passen, kijken of het nu wel lukt! En toen paste ik hemquote:
Dan is het extra positief dat je dat nu wel bentquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
mijn andere colbertje is al bijna te grooten die heb ik al vier jaar, ik dacht echt dat ik toen slanker was, niet dus
Niet sip kijken! Lees een pagina terug en je gaat lachenquote:
Ik kijk niet sip, ik doequote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet sip kijken! Lees een pagina terug en je gaat lachen
Hoewel het mij wel tegenvalt van Serena
Grote teen van linkervoet. Denk niet dat het voor m'n evenwicht heel best is als die geamputeerd wordt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
welke teen is ontstoken? Amputeren een optie?
het besef dat je kennelijk destijds in een jaar tijd 25 kilo bent aangekomen is ook wel een emoslinger waardquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dan is het extra positief dat je dat nu wel bentGe zijt goed bezig!
Dat!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dan is het extra positief dat je dat nu wel bentGe zijt goed bezig!
Ja, en nee het topic is net verwijderd. En Serena heeft zelf op twitter bevestigd dat zij het wasquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap hem niet volledig, is het verhaal dat Serena op een forum Masja en Lipglans zou hebben zitten bashen onder een andere naam?
Is het nog terug te vinden?
Dat bericht dat gequote is vind ik wat twijfelachtig. Het komt niet over als Serena's schrijfstijl namelijk. Kan ook gewoon een neppert zijn natuurlijk...
Heeft ze er een apart topic voor gemaakt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja, en nee het topic is net verwijderd. En Serena heeft zelf op twitter bevestigd dat zij het was
Oh my!!!quote:
Nee ze had in datzelfde topic gepostquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft ze er een apart topic voor gemaakt?
Zie nog wel een "mascha" topic...
Zou wel enorm trieste actie zijn. Dachten we dat wij geen leven hadden
Bwhehehehehehequote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
gister wel op mijn bek gegaan helemaal op het eind... Hele avond blijven staan op mijn stelten en dan een misstap maken als je naar buiten loopt om je fiets te pakken en vol op de stoep landenloqi, debs en vriend hadden iig vermaeck
Ik moet er ook om lachenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
gister wel op mijn bek gegaan helemaal op het eind... Hele avond blijven staan op mijn stelten en dan een misstap maken als je naar buiten loopt om je fiets te pakken en vol op de stoep landenloqi, debs en vriend hadden iig vermaeck
date.. Date.. DATE? Spit aaalll the details!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Honger!! Saucijzenbroodje in oven![]()
Dan nog ff wat poetsen en rommelen in huis en op date
neuh... Ik viel wel letterlijk uit mijn schoen. Die stond nog rechtop naast mequote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik moet er ook om lachenGeen blauwe plekken aan over gehouden?
[..]
date.. Date.. DATE? Spit aaalll the details!
Er staat op haar twitter: it's me EGF.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap hem niet volledig, is het verhaal dat Serena op een forum Masja en Lipglans zou hebben zitten bashen onder een andere naam?
Is het nog terug te vinden?
Dat bericht dat gequote is vind ik wat twijfelachtig. Het komt niet over als Serena's schrijfstijl namelijk. Kan ook gewoon een neppert zijn natuurlijk...
Oh sorry, overheen gelezen!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja, en nee het topic is net verwijderd. En Serena heeft zelf op twitter bevestigd dat zij het was
Codyquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn hont neemt wraak op mijn kad voor het onderpissen van z'n kussen.
Hij is nu pontificaal voor de kattenbak gaan liggen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Cody was vannacht bij mijn ouders omdat ik moest werken.
Mijn vader is met hem op pad geweest en mijn vader is eigenwijs dus die heeft hem gewoon losgelaten (wat ik nog niet doe).
Maar dat ging dus wel goed, zelfs met andere honden. Terwijl het als hij vast zit het echt een drama is met andere honden. Dus dat geeft me wel goede hoop om het zelf ook eens te proberen![]()
Hij is wel zeiknat geworden, hij is achter een eend aan de sloot in gerend![]()
![]()
![]()
AWESOME!!!!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Rokje + schoenen voor de bruiloft:
[ afbeelding ]
Bwhehehehehequote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Cody was vannacht bij mijn ouders omdat ik moest werken.
Mijn vader is met hem op pad geweest en mijn vader is eigenwijs dus die heeft hem gewoon losgelaten (wat ik nog niet doe).
Maar dat ging dus wel goed, zelfs met andere honden. Terwijl het als hij vast zit het echt een drama is met andere honden. Dus dat geeft me wel goede hoop om het zelf ook eens te proberen![]()
Hij is wel zeiknat geworden, hij is achter een eend aan de sloot in gerend![]()
![]()
![]()
Morgen...misschienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik moet er ook om lachenGeen blauwe plekken aan over gehouden?
[..]
date.. Date.. DATE? Spit aaalll the details!
Je weet dat je er nooit mooier dan de bruid uit mag zien he?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je weet dat je er nooit mooier dan de bruid uit mag zien he?
Wat ontzettend cutequote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht afquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Morgen...misschien
En ik had al een paar dagen last van mijn keel, maar vandaag nog erger
zullen de zenuwen wel zijn
Thanks! Rokje is van de New Yorker. Volgens het kaartje 20 euro, maar de kassa maakte er 10 van.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat ontzettend cuteWaar is dat rokje van?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Uiteraard ook om een rivieuw rek gevraagd, omdat het hokje met opmerkingen er te verleidelijk uit zag hehehe
(Lame ass humor, I know...)
wat leuk!quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1782093
/5/50#108380996]zaterdag 25 februari 2012 13:24[/url] schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Stom is dat hè! Ik kreeg dat toen m'n vriendin mijn klantenkaart had gebruikt. Dus dat had ik helemaal niet geshopt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:58 schreef Dwyn het volgende:
Stalkers bij de Hunkemöller:
Hoi Dwyn,
Dit shopte jij onlangs!
*insert plaatje BH*
En dit vinden wij ook helemaal Dwyn:
*insert plaatjes vergelijkbare BH's*
Ik krijg ook overal het setjev an Sapph wat ik even op had gezocht. Die heb ik al sukkels!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:58 schreef Dwyn het volgende:
Stalkers bij de Hunkemöller:
Hoi Dwyn,
Dit shopte jij onlangs!
*insert plaatje BH*
En dit vinden wij ook helemaal Dwyn:
*insert plaatjes vergelijkbare BH's*
Ja echt he.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Stom is dat hè! Ik kreeg dat toen m'n vriendin mijn klantenkaart had gebruikt. Dus dat had ik helemaal niet geshopt.
Dat!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja echt he.Nu heb ik deze BH wel echt gekocht (Cupmaat kleiner dan normaal
), maar kom op. Zo goedkoop zijn BH's nu ook weer niet dat ik er meteen nog een ga kopen.
Je had er mooi weer bij!quote:
hoi puckzie!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je had er mooi weer bij!
hey Sjaan!
Het komt wel van een Belgisch bedrijf idd!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Niemand doets iets in Draw Something.Stomme Amerikanen die liggen te slapen!
Dwyn, is het stiekem Belgische thee?
weinig=beetje?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:30 schreef Dwyn het volgende:
Maar dan nog! 'Of een weinig suiker/honing?'
Oh op die manier.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:33 schreef Dwyn het volgende:
Het is gewoon de letterlijke vertaling van 'a little'.
Die is straks...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoi puckzie!
hoe was je date gister? of is het vanavond?
Lolwhut!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
mijn jongste zusjes
We hadden snoepies voor ze meegenomen. Is ze weer lomp aan het doen, laat ze hem vallen. Pakte ze m op, kijkt er kritisch naar: 'oh gelukkig! Er zit geen haar op.'
En 2 sec later. OHNEE MAAR WE HEBBEN HELEMAAL GEEN HOND!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh over postbode gesproken, ik moet zo eens gaan kijken of ik Revlon door de brievenbus kan proppen!
Afgezien van de belgische taal, waarom moet je minimaal 4 koppen per dag drinken?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:25 schreef Dwyn het volgende:
Hmm aparte beschrijving op de verpakking van thee die ik vanochtend heb gehaald.![]()
'Giet kokend water op het kruidenbuiltje en laat 3 tot 4 min trekken. Drink min 4 tassen per dag. Kan gedronken worden met een schijfje citroen of een weinig suiker/honing.'
Het zou goed moeten zijn voor de vetverbranding.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Afgezien van de belgische taal, waarom moet je minimaal 4 koppen per dag drinken?
O gut zulk spulquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het zou goed moeten zijn voor de vetverbranding.En ik weet niet hoe hun 'tassen' eruit zien, maar ik heb echt mega 'tassen'.
Ik heb de thee gegoogled en geen verhalen van pret op de WC, gelukkig. Hoop dat ie een beetje te drinken is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O gut zulk spul. Wel even gecheckt of het niet laxerend is? Dat noemen ze ook nog wel eens zo, maar dan krijg je een hoop pret op de wc namelijk
Komt wel goed johquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx!! Zo in bad toch maar een wijntje naar binnen kiepen hoor
En ik heb weer een brandweerman uitgezocht hoor....is er net een alarmmelding...hoop dat ie op tijd is hahahaha!!!
Mjah, ik voorzie chaos.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is toch altijd weer jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |