Dus als jij neergaat tijdens een voetbalwedstrijd of gewoon in de supermarkt wil je niet dat ze je reanimeren? Ik weet niet hoor, maar van mij mogen ze hun gang gaan. Die stekker kan er alsnog uit als je niet meer wakker wordt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:50 schreef UltraR het volgende:
Poeh, ik zou toch serieus gaan overwegen voortaan zo'n 'reanimeer mij niet' polsbandje te gaan dragen.
1000x liever dood dan deze shit waar Friso en z'n familie nu inzitten.
En dat nog wel na mijn nieuwe mooie OPquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:03 schreef Marie30 het volgende:
Dit topic gaat ondertussen nergens meer overDuidelijk moeilijker om ontopic te blijven wanneer de speculaas op is...
En ik kreeg een note toen ik dat zeiquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:03 schreef Marie30 het volgende:
Dit topic gaat ondertussen nergens meer overDuidelijk moeilijker om ontopic te blijven wanneer de speculaas op is...
Heb je goed gedaan, de OP is mooi.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:05 schreef Poeke het volgende:
[..]
En dat nog wel na mijn nieuwe mooie OP![]()
Komt wel weer wanneer er meer nieuws komt, of morgenochtend als iedereen weer eens wakker wordt.
Zei je het niet wat grover of anders? Kan het me anders moeilijk inbeeldenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En ik kreeg een note toen ik dat zei..
Er bij stilstaan en nadenken over wat je wilt dat men met jou doet in geval dat is best zinvol. Het kenbaar maken of ergens neerschrijven zodat je familie weet wat je wens was helemaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:03 schreef Marie30 het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik vind dit een zinnige en belangrijke discussie. Wat te doen met kasplantjes?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:03 schreef Marie30 het volgende:
Goede discussie maar ik denk dat dit afhangt van de persoon zelf (wat hij heeft aangegeven) en wat de familie wil.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:19 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik vind dit een zinnige en belangrijke discussie. Wat te doen met kasplantjes?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Er bij stilstaan en nadenken over wat je wilt dat men met jou doet in geval dat is best zinvol. Het kenbaar maken of ergens neerschrijven zodat je familie weet wat je wens was helemaal.
Of een kaartje bij je dragen bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Is het maar duidelijk
Neen, die discussie is idd wel zinnig. Ging mij over het vorige blad (en hetgene daar nog voor) over het al dan niet bedanken van die dokter, en die lijst met artsen die hun best hadden gedaan...en wat was het allemaal...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:19 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik vind dit een zinnige en belangrijke discussie. Wat te doen met kasplantjes?
GeenStijl lezer?quote:
Tssssquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)chikbaar_voor_o.html
quote:
En stelt ie z'n hersens ook beschikbaar?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:39 schreef opgebaarde het volgende:
Ja en wat is zijn favoriete kleur?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |