Zou hier wel mee uitkijken. Het schijnt dat ArenaNet mensen, die op fora/facebook/twitter zeggen dat zij een beta invite gekregen hebben, hun beta invite annuleerd en je ook in de toekomst geen kans meer hebt om te worden uitgenodigd...quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
Jeuj gisternacht een mailtje gekregen... and now we wait.....
[ afbeelding ]
fuquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
Jeuj gisternacht een mailtje gekregen... and now we wait.....
[ afbeelding ]
Ik zeg toch niks over een invite of wat dan ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:50 schreef LinQ het volgende:
[..]
Zou hier wel mee uitkijken. Het schijnt dat ArenaNet mensen, die op fora/facebook/twitter zeggen dat zij een beta invite gekregen hebben, hun beta invite annuleerd en je ook in de toekomst geen kans meer hebt om te worden uitgenodigd...
It is a mystery!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:30 schreef Sweetpea8472 het volgende:
https://buy.guildwars2.com/combo/
3 2 1, NDA breached.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:41 schreef Gibson02 het volgende:
Zonder ook maar ergens een hint vrij te geven met het feit dat er een mailtje naar mij verstuurd zou kunnen zijn....
Ik ben onder de indruk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QQQQQQQQ. Jij ook al in beta.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:27 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Hey, ik ben ook aanwezig in dat filmpje! (ok, alleen in chat, maar toch)
De rest is allemaal goed. Bij de vorige Guild Wars zei die site ook dat ik hem niet kon runnen en dat deed 'ie verder prima. Iemand die me wat meer kan vertellen?quote:Required You Have
Pixel Shader version 3.0 4.0
Vertex Shader version 3.0 4.0
Dedicated Video RAM 256 MB 64 MB
Specs zijn officieel nog niet uit. Veel mensen konden gw2 ook gewoon op hun laptop spelen. Ik denk dat je het wel aankan op low details ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:32 schreef Zironako het volgende:
Even op canyourunit.com gekeken en deze zegt het volgende:
[..]
De rest is allemaal goed. Bij de vorige Guild Wars zei die site ook dat ik hem niet kon runnen en dat deed 'ie verder prima. Iemand die me wat meer kan vertellen?
Ga maar is naar DIG forum. Zijn zat mensen die je willen helpen samenstellen. Ik wil ook wel is kijken voor je als je iets hebt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:59 schreef Zironako het volgende:
Dat was ik ook niet van plan. Werk in een supermarkt, dus mijn inkomen is minimaal. Hoorde van een collega dat hij een prima computer heeft laten samenstellen voor +-400 euro. Aangezien mijn interesse vooral bij mmo's ligt, hoeven de specs inderdaad niet gigantisch te zijn. Zelf weinig verstand van computers, dus moet eens research gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |