Als je echt Guild Wars wilt spelen heb je wel alle delen nodig. Voornamelijk door de heroes en de skills die uniek zijn voor ieder deel. Daarnaast bevat ieder deel plaatsen waar de meeste mensen verzamelen om party's te vormen of te handelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef Questular het volgende:
Omdat Guild Wars 2 nog niet uitkomt binnenkort zit ik eraan te denken om GW1 eens te proberen. Ik neem aan dat mensen dit nog volop spelen? Nu zal deze game een hoop expansions hebben en ik vraag me af of ik , om te beginnen, alleen guild wars 1 kan kopen en installeren of dat ik ook alle extra's nodig heb om de game te kunnen spelen.
Dus als iemand wat info heeft dan hoor ik het graag
Er zijn 3 campaigns en 1 add-on. De 3 campaigns kun je los van elkaar spelen. De add-on heeft wel minimaal 1 campaign nodig (maakt niet uit welke).quote:Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef Questular het volgende:
Omdat Guild Wars 2 nog niet uitkomt binnenkort zit ik eraan te denken om GW1 eens te proberen. Ik neem aan dat mensen dit nog volop spelen? Nu zal deze game een hoop expansions hebben en ik vraag me af of ik , om te beginnen, alleen guild wars 1 kan kopen en installeren of dat ik ook alle extra's nodig heb om de game te kunnen spelen.
Dus als iemand wat info heeft dan hoor ik het graag
dank voor de info, meteen maar bestellen :-)quote:Op woensdag 4 april 2012 13:42 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Er zijn 3 campaigns en 1 add-on. De 3 campaigns kun je los van elkaar spelen. De add-on heeft wel minimaal 1 campaign nodig (maakt niet uit welke).
De drie campaigns zijn (in volgorde van uitkomen):
Prophecies (ofwel Guild Wars). Deze is "traag" wat betreft leveling, maar de content is daar natuurlijk wel op gemaakt.
Factions. Deze is heel snel wat betreft leveling, en zou ik niemand aanraden om mee te beginnen als je geen GW ervaring hebt. Je doet gewoon te weinig ervaring op en later gaat je dat opbreken (huh, hoe werkt dat nou weer?)
Nightfall. Deze is (denk ik) heel geschikt voor absolute beginners. Hij levelt wat sneller dan Prophecies, maar niet zo snel dat je op een gegeven moment geen idee meer hebt wat je aan het doen bent. Het voordeel van de heroes is maar klein, aangezien je toch geen skills hebt, maar je hebt er later wel weer profijt van.
De Add-on is Eye of the North. Zoals gezegd, hiervoor moet je wel minimaal 1 van de andere 3 campaigns bezitten. Je kunt er pas heen als je minimaal lvl10 gehaald hebt (en een bepaalde locatie bereikt heb, afhankelijk van de campaign die je speelt). Oorspronkelijk moest je lvl20 zijn voordat je er heen kon, dus dat geeft wel aan dat het niet voor beginners is...
Dus om te beginnen, koop je gewoon 1 van de drie campaigns. En de rest kan later altijd nog toegevoegd worden.
Nah, ben gewoon een beetje jaloers omdat ik nog steeds niets weet of mijn bestelling echt doorgaat (door die heisa van de CE bij bol.comquote:Op woensdag 4 april 2012 14:41 schreef Lamabal het volgende:
Grr. Nou ik kijk wel even hoe ik dat ga doen.
Ik wil vooral de gameplay bekijken en het spel "aanvoelen" zodat ik een beetje voorbereid GW2 in ga, er van uitgaande dat GW 2 qua controls etc lijkt of GW 1quote:Op woensdag 4 april 2012 13:42 schreef Two het volgende:
[..]
Als je echt Guild Wars wilt spelen heb je wel alle delen nodig. Voornamelijk door de heroes en de skills die uniek zijn voor ieder deel. Daarnaast bevat ieder deel plaatsen waar de meeste mensen verzamelen om party's te vormen of te handelen.
Overigens zijn die delen niet meer zo duur op dit moment.
Oke oke. Niet haten.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:48 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nah, ben gewoon een beetje jaloers omdat ik nog steeds niets weet of mijn bestelling echt doorgaat (door die heisa van de CE bij bol.com)
Veel vergelijkingen ja, maar er zitten ook wel een paar (grote) verschillen tussen. Zoals het feit dat GW1 geen echte z-as heeft (je kunt niet springen en ook niet vallen) en die is er in GW2 wel degelijk! En het feit dat je in GW1 twee professions hebt, en in GW2 maar 1...quote:Op woensdag 4 april 2012 14:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik wil vooral de gameplay bekijken en het spel "aanvoelen" zodat ik een beetje voorbereid GW2 in ga, er van uitgaande dat GW 2 qua controls etc lijkt of GW 1
Gemenerik! Gelukkig is het allemaal in spiegelbeeld en niet echtquote:
maar het combat systeem zal in grote lijnen wel hetzelfde zijn neem ik aan?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Veel vergelijkingen ja, maar er zitten ook wel een paar (grote) verschillen tussen. Zoals het feit dat GW1 geen echte z-as heeft (je kunt niet springen en ook niet vallen) en die is er in GW2 wel degelijk! En het feit dat je in GW1 twee professions hebt, en in GW2 maar 1...
[..]
Gemenerik! Gelukkig is het allemaal in spiegelbeeld en niet echt
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Veel vergelijkingen ja, maar er zitten ook wel een paar (grote) verschillen tussen. Zoals het feit dat GW1 geen echte z-as heeft (je kunt niet springen en ook niet vallen) en die is er in GW2 wel degelijk! En het feit dat je in GW1 twee professions hebt, en in GW2 maar 1...
[..]
Gemenerik! Gelukkig is het allemaal in spiegelbeeld en niet echt
Ja, maar dan mooier en beterquote:Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef Questular het volgende:
[..]
maar het combat systeem zal in grote lijnen wel hetzelfde zijn neem ik aan?
Ja, je kunt dat ook doen als je /sleep doetquote:Op woensdag 4 april 2012 15:38 schreef Wii-Style het volgende:
Het grootste verschil tussen GW1 en GW2 is dat je kan springen.
Alleen nu lijkt dat ArenaNet daarin te ver is gegaan.
Ja tuurlijk doen ze dat wel. Alhoewel het wel grappig isquote:Op woensdag 4 april 2012 15:40 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja, je kunt dat ook doen als je /sleep doet
(maar ik denk dat ze dat nog wel fixen hoor!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |