Nou, over het algemeen wordt dit ding ZO heet dat ie bij de minste inspanning al uitklapt. Vandaar. Daarbij ben ik er achter dat bij flink veel spellen er geen deuglijke support is voor FX kaartenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lmao doe aub normaal.
Je runt het met een I7 en een aardige videokaart.
Mijn specs zijn zo 3 jaar ouder en als ik alles zo lees gaat het zelfs daar nog soepel op draaien.
De volgende beta's zullen open zijn voor iedereen die een pre-purchase heeft gedaan (dus niet een pre-order, waarbij je pas betaald wanneer het spel werkelijk uit komt, maar een pre-purchase waarbij je vooraf je geld geeft). En er worden extra mensen uitgenodigd die hebben aangegeven wel te willen gaan testen.quote:
Ik heb een EliteBook 8740w en kon GW2 probleemloos draaien. Hij bleef wel blazen ja, maar ja, hij moest natuurlijk ook hard werken! Ik heb er wel een ATI FirePro inzitten...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:37 schreef Holy_Goat het volgende:
Hoe denken jullie (ik ben absoluut geen kenner) dat deze specs het gaan doen met GW2?
(heb maar even een uitdraai gemaakt met hwinfo). Ben vooral benieuwd naar de GPU, want 'eigenlijk' is dit natuurlijk het autocad/3D design broertje van de uhm... vergeten.
[ afbeelding ]
Over het algemeen zijn de standaard videokaarten die je in een laptop hebt nooit echt gemaakt om te gamen. Bij veel inspanning zal hij aardig heet en uitvallen dat klopt. Dan moet je je settings maar lager zetten. En zorgen voor een goede ventilatie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:56 schreef Holy_Goat het volgende:
Hij faalt em op mijn videokaar, zegt die canyourunit.
Video Card
Minimum: Nvidia GeForce 7800, ATI Radeon X1800, Intel HD 3000 or better
You Have: Quadro FX 880M
Upgrade Suggested: Unfortunately, your Video Card does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.
Click here for the latest Video drivers.
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Pixel Shader version 3.0 4.0
Vertex Shader version 3.0 4.0
Dedicated Video RAM 256 MB 1.0 GB
Lijst is WIP dus het kan nog veranderen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:52 schreef Lamabal het volgende:
Retail list is er.
De shops die verkopen in NL zijn:
Bol.com- CE
Bart Smit
Game Mania - CE
Wat is WIP :p?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:16 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Lijst is WIP dus het kan nog veranderen.
Over mini-games gesproken... lijkt me wel leuk is dit in het spel zit. Ik moet door dit plaatje gelijk denken aan mijn jeugd toen ik hier ook op zat en zo hard mogelijk wilde crashen om de andere jongen er van af te laten vliegen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:07 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Zo'n ding:
[ afbeelding ]
En ik denk niet dat ANet 10 april kan tegen houden
quote:
Ja, dat werd er bij mij ook bij meerdere games gezegdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:56 schreef Holy_Goat het volgende:
Hij faalt em op mijn videokaar, zegt die canyourunit.
Video Card
Minimum: Nvidia GeForce 7800, ATI Radeon X1800, Intel HD 3000 or better
You Have: Quadro FX 880M
Upgrade Suggested: Unfortunately, your Video Card does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.
Click here for the latest Video drivers.
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Pixel Shader version 3.0 4.0
Vertex Shader version 3.0 4.0
Dedicated Video RAM 256 MB 1.0 GB
Nee, de verkoop begint pas op 10 april en niet eerderquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:07 schreef Lamabal het volgende:
http://www.12game.com/catalogsearch/result/?q=Guild+wars+2 .
12game staat (Nog) niet op de retail list. Maar ze verkopen de pre purchase al?
Er staat ook wel reserveren. Release date 10 april. Maar het ging me erom dat ze (nog ) niet op de retail list staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:10 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee, de verkoop begint pas op 10 april en niet eerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |