abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108361225
2012

12 maart: Webkim (jongen)
20 maart: PureEvil
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
13 September: Frups
20 september: Kwisted

03 oktober: Freubelot
12 oktober: Mangostine
13 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
eind oktober: Enfermera

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Marjolijntje op 26-02-2012 08:39:57 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108361289
Nieuw deel!

Mijn laatste post:
quote:
[quote]0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:42 schreef Enfermera het volgende:
Tja ik ben echt slank dus ik gok niet dat ik het lang verborgen kan houden -O-
Dus je noemt me dik? ;(
(Nee geintje, maar maatje 36/38 hier, dus dat zou ik ook slank noemen? En Zoe heeft dr buikje ook een hele tijd mooi verborgen kunnen houden en die is ook superslank!)
Zelfs de vlos vond mn buik erg klein lijken en keek er bedenkelijk naar. Maar na opmeten was alles gewoon goed.[/quote]

Nog veranderingen in de OP nodig? Roep maar!
pi_108361470
Ik ga Es' op zoek naar een fotograaf die een shoot doet in de regio (Breda) hier. Heeft iemand ervaringenmet zon shoot überhaupt?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108361580
Haha, Marjolijn dat moest ik dus ook denken _O-
Ik zit nu op maat 38, dus vind ik zelf eigenlijk ook wel meevallen :D
Ben ik daarvoor zoveel afgevallen ;)

Trouwens, denk dat t ook neit eens echt daar iets mee te maken heeft. Lengte enzo speelt denk ik ook mee (althans volgens mij is Zoe toch vrij lang ook? Ik niet trouwens hoor, maar kind zit denk gewoon aan de binnenkant).
Mn zus was bij dr zwangerschappen niet echt slank en die was mega...Dus tja t verschilt gewoon per persoon. De een zet snel uit, de ander niet :D
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:02:01 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108361759
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Nieuw deel!

Mijn laatste post:

[..]

Dus je noemt me dik? ;(
(Nee geintje, maar maatje 36/38 hier, dus dat zou ik ook slank noemen? En Zoe heeft dr buikje ook een hele tijd mooi verborgen kunnen houden en die is ook superslank!)
Zelfs de vlos vond mn buik erg klein lijken en keek er bedenkelijk naar. Maar na opmeten was alles gewoon goed.
Nog veranderingen in de OP nodig? Roep maar!
[/quote] Whahaha jaaaa moddervet of course! :') Nee joh, tuurlijk niet, maar ik weet niet hoe iedereen hier eruit ziet / wat voor maten die heeft natuurlijk. En dat maakt me ook niet uit :)
Oh oke O+ Super! Nou ben benieuwd dan. :D Nouja, ik denk dat last van mn darmen + klein/dun gebouwd dat ik het gewoon niet lang verborgen kan houden. Hoeft ook niet, maar dat is wat ik verwacht :P en we gaan 't wel zien :+
Oh echt :D ja precies... tis maar net hoe je draagt!
Oh, en even ter illustratie; ik ben 1.66 lang en weeg nu 56 kg, woog het begin van het jaar 52 kg, en dat was écht te licht vond ik :X
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha, Marjolijn dat moest ik dus ook denken _O-
Ik zit nu op maat 38, dus vind ik zelf eigenlijk ook wel meevallen :D
Ben ik daarvoor zoveel afgevallen ;)

Trouwens, denk dat t ook neit eens echt daar iets mee te maken heeft. Lengte enzo speelt denk ik ook mee (althans volgens mij is Zoe toch vrij lang ook? Ik niet trouwens hoor, maar kind zit denk gewoon aan de binnenkant).
Mn zus was bij dr zwangerschappen niet echt slank en die was mega...Dus tja t verschilt gewoon per persoon. De een zet snel uit, de ander niet :D
Ja idd, dat scheelt natuurlijk enorm van persoon tot persoon... :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_108361841
Ik heb normaal maat 38 / M en had nu een skinny bij de H&M besteld. Slim dat ik was, een 42. Normaal altijd een maat groter (dus 40) daar, en ik dacht, laat ik daar vanwege zwangerschap (ook al is het een MAMA broek) 42 van maken (stond: smalle pasvorm :P). Zit als gegoten *O*. En dat ligt gewoon aan het model 8-)
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_108361844
Ik heb ook een enorme stressdarm ;) In het begin was mn buik ook best bol en na een tijdje was dat weer weg. En het begint nu pas echt een beetje te groeien (met 5 maanden dus) :)
Ik ben dan wel lang, maar volgens mij is het echt bij iedereen heel verschillend.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:09:26 #8
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108362079
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:03 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb normaal maat 38 / M en had nu een skinny bij de H&M besteld. Slim dat ik was, een 42. Normaal altijd een maat groter (dus 40) daar, en ik dacht, laat ik daar vanwege zwangerschap (ook al is het een MAMA broek) 42 van maken (stond: smalle pasvorm :P). Zit als gegoten *O*. En dat ligt gewoon aan het model 8-)
Tof!! :D Leuk he als een broek zo goed zit O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:03 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb ook een enorme stressdarm ;) In het begin was mn buik ook best bol en na een tijdje was dat weer weg. En het begint nu pas echt een beetje te groeien (met 5 maanden dus) :)
Ik ben dan wel lang, maar volgens mij is het echt bij iedereen heel verschillend.
Haha oke :) Nja, ik heb echt een chronische darmziekte dus das wel wat anders, ik hoop gewoon dat het rustig blijft, verder maakt het me niet zoveel uit.. Hoop gewoon niet dat ik andere medicijnen moet gaan gebruiken oid.
pi_108363551
:D
Ik ben idd lang, 1.83 en was 66kg in t begin v zw.schap
Ik draag ook naar binnen volgens de vrouw van de echo. Ook stagiaire van de vk was helemaal verbaasd (wat n kleine buik!)

M'n zus is iets kleiner dan ik maar was gelijke slank, en daar was snel zichtbaar dat ze zwanger was, hield al snel vocht vast enz.

Hoe snel je een bolle buik krijgt enz kan heel erg verschillen, net als de kilo's.
M'n zus eet/at erg gezond en ik kon eindelijk patat,chocolade,chips eten :9
m'n zus kon best lang 36u werken en ik moest vanaf wk 9 al veel rustiger aan doen (meer stilzitten) je zou denken dat ik dan eerder meer kilo's zou aankomen dan m'n zus.

Je weet t dus niet..
Maar ik ben wel blij dat ik nu een bolle buik heb :)

En clauwhee rustig aan! :*
pi_108364343
Oh en keek net in de spiegel en mn buik is echt ontploft :') Ik geloof dat ik nu in de zichtbare periode ga komen...Heb fotoś in t buikentopic geplaatst.

Bij mij kon ze vorige keer niet echt inschatten hoe groot Floris zou worden (was met 36 weken), omdat ik zo naar binnen droeg. Ze dacht 7,5, 8 pond, waarschijnljk wel groter...Gelukkig voor mij was ie precies 7 pond (+70 gram ;)). Maar blijbaar niet goed te voelen dus.

Mn meisje wordt sterker geloof ik O+ Steeds vaker plopjes O+
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:58:22 #11
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108364519
Zoe; whaha wat grappig :D wat een verschillen idd.. Nee idd, wat verschilt dat zeg, zelfs met zussen :P

Sonnetje je buikje is echt supermooi O+ Jaaaa plopjessss!!! O+ *G*
pi_108364598
Dank je O+
Ik moet er zelf een beetje aan wennen geloof ik :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:01:20 #13
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108364718
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dank je O+
Ik moet er zelf een beetje aan wennen geloof ik :')
Whaha XD kan ik me helemaal voorstellen! :* Maar komt vast wel, je kan er op een gegeven moment niet meer onderuit schijnt :') XD
pi_108364858
Haha, psies
Komt vast goed idd ;)
En dan te bedenken dat het voor de 2e keer is en dat je dan wel zou moeten weten hoe en wat kwa buik ;)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:25:38 #15
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108366051
Whaha ja idd Sonnetje :D

Weet je wat ook zo gek is? Ik vergeet echt van alles. Weet nou niet of het door de moeheid komt of dat de dementie al aan het beginnen is :')
Ik wilde gaan douchen, maar nee, totaal vergeten. Dus net nog maar even gedaan. En natuurlijk helemaal kapot. :') Pfff. Ff bijkomen op de bank maar XD
  vrijdag 24 februari 2012 @ 23:06:34 #16
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108367774
Oke. Ik denk dat ik nu genoeg gegeten heb om te kunnen gaan slapen. 3 bakken chips, en net nog wat crackers met kaas. :@ :@ _O-

Trusten! :W XD :z
pi_108367874
Enfermera :o vreetzak! Truste :*
  vrijdag 24 februari 2012 @ 23:11:29 #18
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108367955
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:09 schreef Mangostine het volgende:
Enfermera :o vreetzak! Truste :*
Tis verschrikkelijk idd! I can't help it! :'( Oh well. :7 :9~ oO<
:*
pi_108375067
Das ook altijd zo wat he, door de week zou je nog uuuuuren willen slapen en dan ben je op zaterdag ineens zo vroeg wakker. En vannacht ook al paar keer. Maar aanhouder wint, ik ga het nog een keer proberen..! :).
pi_108375070
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 06:54 schreef clauwheee het volgende:
Das ook altijd zo wat he, door de week zou je nog uuuuuren willen slapen en dan ben je op zaterdag ineens zo vroeg wakker. En vannacht ook al paar keer. Maar aanhouder wint, ik ga het nog een keer proberen..! :).
Herkenbaar.
pi_108375078
Mogguh Kuuks. Flauw is dat he.
pi_108375083
Ja, nogal. Maarja. Lekker kopje koffie, ontbijtje. Ook nice.
pi_108375127
Mmogguh... ik ben ook al een tijdje wakker, hopelijk later vandaag nog even bijslapen.
Ik heb gisteren echt een extreem schattig eerste rompertje gekregen O+

Met een auto, kikker en gitaar :7
pi_108375129
Das ook weer zo. En ik word ook wel blij van de vogeltjes en vroeg licht. Lente komt eraan! De haasjes hier voor in het weiland (en ik woon toch echt in de stad :D) zijn ook al wakker. Dan is een nieuwbouwwijk in rust en alleen wakker zijn niet eens zo erg.
pi_108375138
Cute Mango!

Ik blijf nu nog iets van anderhalf uur stug liggen denk ik, omdat het kan en ik de rest van de dag op pad ga. Misschien lukt het alsnog!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')