Even meeverhuizenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)benzineprijs___.htmlOm 1,65
Moet ze niet hier op de snelweg gaan tanken of bij IJs in de buurt
"that'll teach him!"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:20 schreef Unfckingtitled het volgende: http://www.telegraaf.nl/b(...)benzineprijs___.html
Om 1,65
Moet ze niet hier op de snelweg gaan tanken of bij IJs in de buurt
![]()
quote:
Nog ff en het is 2euro per liter...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:23 schreef Incantrix het volgende:
Van het weekend heb ik getankt voor ¤ 1,72 per liter bij de goedkoopste pomp in de wijde omtrek
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:23 schreef Incantrix het volgende:
Van het weekend heb ik getankt voor ¤ 1,72 per liter bij de goedkoopste pomp in de wijde omtrek
Ik ben een beetje fucked up im kopf, sorryquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Die gaat wel heel ver om een statement te maken ja.
Dat is het dus bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:24 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Nog ff en het is 2euro per liter...
Belachelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is het dus bij mij in de buurt.
Gelukkig is het er maar 1.
Aren't we all?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben een beetje fucked up im kopf, sorry
Als we bij mijn schoonouders zijn tanken we 'm ook altijd af voor we weer naar huis gaan. Scheelt een boel! (en derhalve verloor ik op eerste kerstdag mijn tankdop dus in modderfokking Lelystadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier stond hij woensdag op 1,56
De rest staat op "slechts" 1,70. Die tank is sowieso belachelijk.quote:
Had je moeten zeggen dat het in Lelystad was! Had ik hem ff voor je opgehaaldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als we bij mijn schoonouders zijn tanken we 'm ook altijd af voor we weer naar huis gaan. Scheelt een boel! (en derhalve verloor ik op eerste kerstdag mijn tankdop dus in modderfokking Lelystad)..
Neeee joh, moet je dáár weer helemaal heen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen dat het in Lelystad was! Had ik hem ff voor je opgehaald
Bwhehehe. Naja ik was daar laatst bowlenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neeee joh, moet je dáár weer helemaal heen!wel lief though
maar had het ook aan mijn schoonouders kunnen vragen, maar dan moet je nog de goede zien te vinden, volgens mijn collega heeft het gemiddelde tankstation minstens een verhuisdoos vol van die zooi staan. Maar ik heb maar gewoon een nieuwe gekocht
Wij gingen een keer op weg terug van vakantie tanken vlak voor de grens, dus toen reden we een station voorbij dat extreem duur was, dus wij dachten 'we wachten nog wel even tot het volgende tankstation, dat redden we nog wel'..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet je wat ook leuk is? Naar België rijden, daar overal zien dat tanken 1,45 kost en spijt hebben dat je tank vol zit
Volgens mij is Almere/Lelystad sowieso goedkoper als ik het zo lees.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar kun je goedkoop tanken in Lelystad dan?
NIET!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij gingen een keer op weg terug van vakantie tanken vlak voor de grens, dus toen reden we een station voorbij dat extreem duur was, dus wij dachten 'we wachten nog wel even tot het volgende tankstation, dat redden we nog wel'..
Het volgende tankstation was in NL met bijehorend prijskaartje
Euhm, ja, bij mijn schoonouders in de buurt zit een onbemand station tegenover een ander station en die zitten altijd met de prijzen te klooien om de goedkoopste van de 2 te zijn, dus die zijn dan altijd goedkoop.. Maar ik heb geen idee waar dat dan zit of hoe ze hetenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar kun je goedkoop tanken in Lelystad dan?
25 euro nogwatquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe. Naja ik was daar laatst bowlendus kom daar wel eens. En omdat ik ook over de snelweg ga was er een grote kans dat die op de route lag
![]()
Maar nieuwe kopen is net zo makkelijkHoeveel kost zoiets eigenlijk?
OMFG die memequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
SERIEUS TD ... ARE YOU KIDDING ME! ... IK BESTEL VIA EBAY EN NOU OPEENS STOCKEN WE DS TEMPTATION WEER?![]()
/fliptable
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Met hier en daar een uitzondering.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind het sowieso belachelijk dat het op de snelweg duurder is dan in een stadje of wijkje.
Typisch.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
SERIEUS TD ... ARE YOU KIDDING ME! ... IK BESTEL VIA EBAY EN NOU OPEENS STOCKEN WE DS TEMPTATION WEER?![]()
/fliptable
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Daar woon ik dus vlakbij, vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij is Almere/Lelystad sowieso goedkoper als ik het zo lees.
Ik weet niet of je in de buurt van Almere woont? Maar de autoradam en de Bol zijn de goedkoopstequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Daar woon ik dus vlakbij, vandaar mijn vraagAl is het momebnteel gewoon overal fakkin duur. Durf m'n auto niet meer vol te gooien, ben blij dat
nu op LPG rijdt ā 70ct liter
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb die meme vandaag in een storings call geplakt op het werk
Dat kan ik me heeeeeeeeeeeel goed voorstellenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
We zaten allebei ongeveer zo in de auto:
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
Gulf ook inddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:35 schreef zoeperzazke het volgende:
In lelystad zit Tank S Gildenhof voor 1,679bij de houtribdreef, je zult die wel bedoelen? Gulf t Gilde zit er vlakbij, 1,699!
Euhm, dat zķu kunnen jahquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:35 schreef zoeperzazke het volgende:
In lelystad zit Tank S Gildenhof voor 1,679bij de houtribdreef, je zult die wel bedoelen? Gulf t Gilde zit er vlakbij, 1,699!
Ik zou echt sooooo not amused zijn hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Euhm, dat zķu kunnen jahhet is een gele met rode letters
UFT, mjah, het was vast erg vermakelijk om ons in te halen en naar binnen te kijken op dat moment
Als ik niet zo grafteringmoe zou zijn van het terugrijden (mijn lief heeft geen rijbewijs en ik meen dat we terugkwamen uit Italië) zou ik omgekeerd zijn, serieus.. Zķ boos was ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou echt sooooo not amused zijn he
Dan zijn we precies hetzelfdequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als ik niet zo grafteringmoe zou zijn van het terugrijden (mijn lief heeft geen rijbewijs en ik meen dat we terugkwamen uit Italië) zou ik omgekeerd zijn, serieus.. Zķ boos was ik
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan zijn we precies hetzelfdeEn ik kan me voorstellen wat je bedoelt, mijn
heeft ook geen rijbewijs
I lurf you, de Haanquote:EURO 95 1,679
POWERPLUS BENZINE 1,709
DIESEL 1,399
POWERPLUS DIESEL 1,429
LPG 0,709
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja man, >1400 km terugrijden in je eentje. LIKE A BOSS
liar liar ...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuck, dilemma: Liar Liar of Troy
quote:
De eerste!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuck, dilemma: Liar Liar of Troy
Bwhehehequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gelukkig had ik de ring van Milaan in de ochtendspits op de heenweg al gehadwas de terugweg ineens niet zo spannend meer
Slaap lekker alvast!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:45 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga zo nog ff pinballen op de ds en dan ga ik mijn slaappil nemen chickjens. Het was me een waar genoegen
Texacoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Goeden tip:
TANK HIER NIET http://g.co/maps/udh6h
Duurste van NL.
Da's die 2 euro-pomp.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehegaat altijd slapen en ik ga keihard meezing met de muziek
Lekker hard (zowel de muziek als mijn snelheid)
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn liefje moet navigeren want anders ga ik dood (buitenland, binnenland, binnen Den Haag, buiten Den Haag, het maakt geen flikker uit voor mijn richtingsgevoel).. En lekker doortrappen in het buitenland is
alleen die ring van milaan in de ochtendspits was mijn eerste ervaring met het Italiaanse verkeer evertoen heb ik routeplanner meneer Trix toch wel even lichtelijk verrot gescholden
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Noooooo, plz don't!
Anders moet je straks je wenkbrauwen bijtekenen
Moet ik sowieso.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Noooooo, plz don't!
Anders moet je straks je wenkbrauwen bijtekenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ik ineens deze op die site staan![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat te kijken naar Guinness jello shots (wat me enigszins smerig lijkt, maar ik was benieuwdJello shots!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ik ineens deze op die site staan![]()
[ afbeelding ]
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ik moet daarbij altijd aan Natalee Holloway/Joran denkenquote:
Ik heb ze eens gemaakt, in drie kleurenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet daarbij altijd aan Natalee Holloway/Joran denken
Lekker hoor, bananenmuffins, fotootje?
Ik wil morgen scones maken
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Ontvangstbewijs van uw betaling aan TRANS D, INC
Ik heb echt nooit nooit jello shots gedronken/gegeten. Het lijkt me niksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb ze eens gemaakt, in drie kleurenin veel te grote cupjes, stikte iedereen hier half de moord
lekker met die dronken droppies.
Fotootje als ze eruit komen, het zijn wel bleekscheetjes haha.
Het was ook niksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit nooit jello shots gedronken/gegeten. Het lijkt me niks
Ik heb weleens bananencake gemaakt met cranberry's erdoor, heel lekker, maar het ziet er inderdaad een beetje gek blekig uit.
Maar lekker is het zeker
Dat dus. Nee, we dachten, door de jello heen proef je dt niet meer zo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee tuurlijk niet, want alcohol proef je toch helemaal niet?
Oh je proeft het serieus nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het was ook niksmierzoet. Je wordt er wel snel dronken van omdat je geen alcohol proeft
[ afbeelding ]
stuur ze naar de nagel-nanny!quote:
Nou ik wel hoor. Je proeft het verschil met gewone wel, dat is het vooral.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh je proeft het serieus niet
Hahahahaha. Maar ik word liever dronken van sangria of cocktails (mojito enzo) ofzo, zoooo lekker!
Ziet er lekker uit die muffin
En leuk tafelkleedje eronder, cute!
Naja ligt er natuurlijk aan welke alcohol je gebruiktquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh je proeft het serieus niet
Hahahahaha. Maar ik word liever dronken van sangria of cocktails (mojito enzo) ofzo, zoooo lekker!
Ziet er lekker uit die muffin
En leuk tafelkleedje eronder, cute!
Het ligt echt aan het soort alcohol denk ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou ik wel hoor. Je proeft het verschil met gewone wel, dat is het vooral.
Hmmm, cocktails!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
We zitten ons echt dood te lachen om Liar Liar hier
(we lopen wat achter, zijn later gestart, zitten nu bij dat hij net in die rechtzaak zit en zijn glas water uit spuugt)
Ja ik heb buikpijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
op t einde van de film, die zijn zooo leuk
Maar je hebt een verjaardagscadeau voor je zus!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
U heeft een betaling overgemaakt van $115,62 USD aan 'Amerikaanse mevrouw'.
Auw.
wat heb je gekauft?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
U heeft een betaling overgemaakt van $115,62 USD aan 'Amerikaanse mevrouw'.
Auw.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
stuur ze naar de nagel-nanny!
TO THE NAUGHTY SPOT!!!!
Ze heeft het heel specifiek gevraagd maar durft er volgens mij niet op de vertrouwen dat het ook echt gaat lukken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar je hebt een verjaardagscadeau voor je zus!weet ze dat ze hollands krijgt?
Nagellak!quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit is de 4e keer dat ik 'm zie, maar hij blijft echt leuk he
ohhhhhhh dus dat voor jezelf deel is helemaal niet zo grootquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze heeft het heel specifiek gevraagd maar durft er volgens mij niet op de vertrouwen dat het ook echt gaat lukken.
[..]
Nagellak!Complete Holland collectie voor m'n zus, 2 lakjes voor schoonzus, 3 lakjes voor mezelf en nog een heule grote top en base coat voor mezelf.
Leukquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze heeft het heel specifiek gevraagd maar durft er volgens mij niet op de vertrouwen dat het ook echt gaat lukken.
[..]
Nagellak!Complete Holland collectie voor m'n zus, 2 lakjes voor schoonzus, 3 lakjes voor mezelf en nog een heule grote top en base coat voor mezelf.
die heb ik maar 1 keertje gezien dus die scene kan ik niet voor me halenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Bruce Almighty heb ik ook al 100 keer gezien
Het stukje waar ik zo hard om moet lolleren is dat wanneer hij op de vlucht is voor die negerts (waar hij ook een aap uit zn ass laat komen) en dan voor zn auto met zn sleutels zit te rammelen en dan wordt hij neer getackeld
![]()
Crap, kan geen plaatje vinden
Als ik eraan denk loller ik weerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die heb ik maar 1 keertje gezien dus die scene kan ik niet voor me halen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Het opneem-en-kijk-tegelijk-ding van de tv crashte net, dus nu kunnen we niet verder kijken, omdat de film in het echt is afgelopen![]()
Nou jaaaaaaa, dan maar binnenkort weer downloaden uuhhhhhhh kopen, om verder te kijken
Bijna.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef megamandy het volgende:
Heule grote top- en basecoat? Nu zie ik echt een literfles voor mij usa kennende
Ben er vandaag achter gekomen dat ik natuurlijk ook lak op mijn kwast krijg door het flesje zelf schuin te houden![]()
Ssssh jij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhhhhh dus dat voor jezelf deel is helemaal niet zo groot
Dan vind ik dat je ook nog wel iets voor jezelf mag kopen
ja man... sniffffquote:
Zelf lak ik heel langzaamquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Waar kon ik nou ook alweer dat heel snel droog toplaag spul kopen?
Ik wil weer lakjes opsmeren maar gewone nagellak droogt altijd zo tergend langzaam.
En heeft iemand nog een goede tutorial voor überkneuzen?
Ik heb geen idee of ik te dik lak, te langzaam, te snel of wat dan ook
Niet een te dikke laag en het hoeft niet overal perfect gelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar moet een laagje gelijk zijn of geeft dat niet?
Kwastje een beetje afvegen of juist niet?
Dat soort beginnersvragen
Wat ik doe, maar dat is ook vrij persoonlijk: Voor mijn duimnagel veeg ik 1 kant goed af, met de andere lak ik. Voor wijsvinger, middelvinger en ringvinger veeg ik 1 kant goed af en veeg ik de grote druppel onderaan ook nog even aan het randje af. Voor m'n pink veeg ik nog wat meer af, maar het is belangrijk om wel nagellak onderaan die ene kant van het kwastje te houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zelf wacht iig 3 minuten en omdat ik de laatste tijd toch nog belletjes krijg de laatste tijd meestal 5 minuten. Maar ook dat wisselt per lak, sommige zijn zo snel droog dat je na nagel nummer 10 meteen alweer verder kunt gaan met het tweede laagje op nagel nummer 1.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok, daar heb ik wel wat aan
En hoe lang wacht je dan tot je de volgende laag doet?
Zelf zorg ik er gewoon voor dat er geen lak van de kwast af kan druppelen. Als ik het kwastje uit het potje haal draai ik steeds rondjes door de hals. Uhm, kan het niet echt uitleggenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik lak gewoon alle 10 mijn nagels eerst met 1 laag en dan meteen door naar de 1e vinger voor de 2e laag nagellak. TC doe ik maar 1 laag vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok, daar heb ik wel wat aan
En hoe lang wacht je dan tot je de volgende laag doet?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
LINDY!!!!!!
Pasta met courgette en zalm was lekker!!!!!
Ja ik snap 'm, das duidelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zelf zorg ik er gewoon voor dat er geen lak van de kwast af kan druppelen. Als ik het kwastje uit het potje haal draai ik steeds rondjes door de hals. Uhm, kan het niet echt uitleggen
En dan zet ik de kwast op mijn nagel, maar niet meteen op de onderkant (waar ik wil beginnen met de nagellak) maar ietsjes daarboven. Dit zodat als er te veel lak is ik niet ga knoeien. Dus om niet te knoeien druk ik daarna het kwastje naar beneden naar de plek waar ik de lak wil laten beginnen.
Snap je mij? Ik kan mijn woorden namelijk moeilijk opschrijven
oeh sinds kort lust ik pasta (wel versequote:
Meneer BBQ-kip heeft nog een 2e portie genomenquote:
Bij bubs of op ebayquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
De keren dat ik heb zitten lakken heb ik tussendoor echt 20 minuten zitten wachten ofzo, tussen elk laagje![]()
Maar als je topcoat erop doet (die ik dus niet heb, waar kan ik die ook alweer kopen? die ëbersnel drogende?), dan droogt alles eronder ook heel snel ofzo??
Ik gebruik alleen soms een matte topcoat en dat droogt wel sneller jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
De keren dat ik heb zitten lakken heb ik tussendoor echt 20 minuten zitten wachten ofzo, tussen elk laagje![]()
Maar als je topcoat erop doet (die ik dus niet heb, waar kan ik die ook alweer kopen? die ëbersnel drogende?), dan droogt alles eronder ook heel snel ofzo??
20 minuten? Arme jij! 5 is echt zat in principe, als je lagen maar niet superdik zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk dat ik ook gewoon veel te dik lakte hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
20 minuten? Arme jij! 5 is echt zat in principe, als je lagen maar niet superdik zijn.
Bubs verkoopt wel quick dry topcoat, maar het is een beetje een kwestie van persoonlijke voorkeur welke je het fijnst vindt.
Veel mensen zweren bij Seche Vite, maar die schijnt vaak te krimpen en er zit een 'schadelijk' ingrediënt in, dus ik gebruik die niet. Ben zelf heel blij met INM Out The Door, maar SQ heeft daar bijvoorbeeld weer niet zulke geweldige ervaringen mee.
Gezellig met ons meefalen dan!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook gewoon veel te dik lakte hoor![]()
Wat was die site van Bubs ook alweer, dan bestel ik daar wel even wat (ik heb nu toch geen pakjes meer onderweg en salaris is net gestort)
www.nailpolishfashion.nlquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook gewoon veel te dik lakte hoor![]()
Wat was die site van Bubs ook alweer, dan bestel ik daar wel even wat (ik heb nu toch geen pakjes meer onderweg en salaris is net gestort)
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Meneer BBQ-kip heeft nog een 2e portie genomen![]()
Lekker simpel en erg lekker!
Ja die heb ik ook beide maar die druppels kan ik niet mee omgaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en ik heb Quick Dry Drops van Essence, die vind ik ook wel een succes.
Debs kan je trouwens wel vertellen welke Essence topcoat zij fijn vindt, die kan je iig gewoon in de Kruidvat kopen dan namelijk.
whehehehehe, dat gaat arme Bert nog lang te horen krijgenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik krijg een WA van mijn moeder:
'Bert heeft een kapstok op zijn werk gegeten!!!'
- 'Wait whut?'
'Whahahahahahahhahahahaha hij bedoelde een kapsalon maar hij zei kapstok, ik heb de tranen in mijn ogen gelachen!!!!!!!!!'
- ''
En nu door naar de kroeg, lijken wassenquote:
Maar moeilijk te kirjgen toch?quote:
hehehehe, arme man.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn stiefvader
Wij zeggen voor de grap weleens surinaamse woorden en toen wilde hij ook meedoen, zegt ie: JA MAN! FAKAWA! HAHAHAHA
En wij
Ooooooooooh je bedoelt fawaka?
Dattusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En nu door naar de kroeg, lijken wassen
Eh, normaal?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook beide maar die druppels kan ik niet mee omgaan![]()
En die andere deed het niet helemaal voor mij.
Moet topcoat eigenlijk dun of dik worden aangebracht?
Hoe gaat hetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, arme man.
Wat betekent fawaka eigenlijk?
Zou leuk zijn, maar ik heb nu echt geen zin om nog naar Ehv te kachelen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dattus
Op naar de meisjes, die zijn echt nog niet klaar met tissen
ah, ok!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eh, normaal?
Het is ook afhankelijk van hoe dik de lak zelf is, maar in principe geen dikke laag, duurt alleen maar langer totdat het droog is.
Eindhovenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik heb nu echt geen zin om nog naar Ehv te kachelen...
Ik ga zo een begin maken met oreobonbonsvoor de blog
Die kan ik toch wel twee dagen bewaren in de koelkast? Dan kanze zondag opvreten
oh, nooit geweten, ik probeerde het altijd te negeren (<---- mooien woordgarp)quote:
Zou ik meteen vragen voor een nagelrekquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, ok!
Thanks allemaal voor de tips! Ik ga zo even op Bubs' site kijken
Moet je zeker doen! Bestel meteen wat mooie lakjes mee dan, die verzendkosten moet je dan toch betalen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, ok!
Thanks allemaal voor de tips! Ik ga zo even op Bubs' site kijken
Echt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier gewoon bij de drogist lol
loopt er meteen af en dan zijn mijn klauwen nat, maar nog steeds natte nagellak....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en BBQ, die druppels, wat lukt daar niet aan/mee dan?
Snap ik welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die kan ik toch wel twee dagen bewaren in de koelkast? Dan kanze zondag opvreten
kun je prima bewaren als je verse ingrediënten gebruikt (en da's dus eigenlijk alleen de roomkaas).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat wel zal waarderenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou ik meteen vragen voor een nagelrek
Ik doe 2 druppels op m'n duim, op de rest 1 druppel. Hou mijn nagels schuin naar beneden en laat het dan ongeveer daar vallen waar je ook begint met lakken (dus een beetje voor, maar niet op, je nagelriem). Het is niet meteen acuut droog, maar het helpt bij mij wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
loopt er meteen af en dan zijn mijn klauwen nat, maar nog steeds natte nagellak....
Ik vind die druppels ook niet fijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en BBQ, die druppels, wat lukt daar niet aan/mee dan?
ik kijk wel even, ik heb echt wel een hoop lakjes nu (voor mijn doen hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moet je zeker doen! Bestel meteen wat mooie lakjes mee dan, die verzendkosten moet je dan toch betalen.
Je moet ook geen wonderen verwachten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind die druppels ook niet fijnheel mijn poten oily en glibberig en de lak nogsteeds deukbaar
35 dollar!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je moet ook geen wonderen verwachten.Maar het helpt bij mij wel. En niet teveel opdoen, dan heb je ook nauwelijks glibberige handen.
http://cbs.seenon.com/the(...)092&pa=SMM-CBS-00092![]()
GIEVVV! Die matcht bij m'n tshirt.
Ik doe 1 druppel per nagel en voor quick dry vind ik verwachten dat je nagellak snel droog is niet echt een wonderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je moet ook geen wonderen verwachten.Maar het helpt bij mij wel. En niet teveel opdoen, dan heb je ook nauwelijks glibberige handen.
Ochellequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Echt?
Welke dan?
(maa ik bestel online hoor, de buitenwereld is maar eng voor mij als Fokker)
http://cbs.seenon.com/det(...)E2-0411-B4C81CE6479Aquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneller dan zonder, maar niet binnen 1 minuut.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik doe 1 druppel per nagel en voor quick dry vind ik verwachten dat je nagellak snel droog is niet echt een wonder
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kun je prima bewaren als je verse ingrediënten gebruikt (en da's dus eigenlijk alleen de roomkaas).
Ja dat ga ik er dan ook niet voor betalen.quote:
hehehe, dat zit hier zeker weten nietquote:
Naja voor mij werkt het gewoon nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://cbs.seenon.com/det(...)E2-0411-B4C81CE6479A
Of deze.
[..]
Ik vind het wel sneller dan zonder, maar niet binnen 1 minuut.
Revlon wordt bij 1 Etos in Amersfoort ook verkocht. Maar dat is er dus ook maar 1.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, dat zit hier zeker weten niet
Dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja voor mij werkt het gewoon nietMijn INM droogt ook niet in 1 minuut en het is essence, dus absurde eisen heb ik ook niet echt.
Weet niet of je het al eerder gemaakt hebt, maar anders deze tip.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, heb die roomkaas vandaag gekocht, dus die kan dan vast wel tot zondag
Thanx!
Bwhehehequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
En ik moet toegeven dat ik toch m'n nagels nog een half uur lang niet aan durf te raken, dus helemaal zeker weten dat het helpt doe ik ook niet. In m'n hoofd wel iig.
Oeh, thanx voor den tip!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet niet of je het al eerder gemaakt hebt, maar anders deze tip.
Roomkaas op kamertemperatuur werkt makkelijker, of klein beetje warm maken in de magnetron (KLEIN BEETJE MAAR)
en dan deegje maken en snel in de koelkast. Dan coaten, dan laten stollen en dan weer in de koelkast.
Dat blijft met verse roomkaas makkelijk een week goed
Bij welken topcoat? Sneldrogende?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok, wacht. Je hebt dan je topcoat erop zitten en hoe lang moet je dan ongeveer wachten tot je nagels echt droog/hard zijn?
En je bij wijze van naar bed kunt of je broek kunt optrekken ofzo
Oh, dat is kak...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
meisjes ik zit on de bus maar ik ga zooooo mijn overstap missen
quote:
Nouja dat weet ik dus niet, want dat probeer ik meestal pas na een uur ofzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok, wacht. Je hebt dan je topcoat erop zitten en hoe lang moet je dan ongeveer wachten tot je nagels echt droog/hard zijn?
En je bij wijze van naar bed kunt of je broek kunt optrekken ofzo
nee hoor, dat geeft helemaal nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, thanx voor den tip!!
Ik pleur het wel 5-10 sec in de magnetron dan
Is het erg als het deeg een nacht in de koelkast blijft staan? Of wordt het dan te hard?
Ja, au bain marie wil ik dat doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee hoor, dat geeft helemaal niet
chocolade smelten wel ervaring mee? Zie anders mijn opmerkingen daarover op FB
Eat all the food!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar de meeste mensen zijn niet zo panisch dat ze het verpesten, dus die durven vast na een half uurtje ook al wel te gaan slapen.
Hongerrrrr.
yep, sneldrogende.... hmmmm, ok....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij welken topcoat? Sneldrogende?
Kwartiertje, dan ben je (wel een beetje voorzichtig) weer good to go
Dan moet je om een gratis vragen, voor een review in de buurtkrantquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, sneldrogende.... hmmmm, ok....
ik ga zo wel even bestellen dan
Bubs heeft heul geen nagellakrekken op d'r site staan![]()
![]()
(ja ik zat voor de gein te kijken LOL)
welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, sneldrogende.... hmmmm, ok....
ik ga zo wel even bestellen dan
Bubs heeft heul geen nagellakrekken op d'r site staan![]()
![]()
(ja ik zat voor de gein te kijken LOL)
ik slaap als een mongoolquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar de meeste mensen zijn niet zo panisch dat ze het verpesten, dus die durven vast na een half uurtje ook al wel te gaan slapen.
Hongerrrrr.
FYLquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik zin in heb.
First world problems.
waar dan? Ik klikte op alle producten en toen van duur naar goedkoop.quote:
wasda?quote:
MOEHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet je om een gratis vragen, voor een review in de buurtkrantRegelt ze vast voor je
weet alleen niet of ze meelezen hier nuquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
meisjes ik zit on de bus maar ik ga zooooo mijn overstap missen
aha! weer wat geleerd, toch nog een nuttigen dag jonguh!quote:
Hurray!!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
aha! weer wat geleerd, toch nog een nuttigen dag jonguh!
En dalijk krijgt ze een kotsaanvalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
En ze ligt ook nog met der kont op een gucci schoenZal
blij mee zijn.
En ik stond erbij en keek ernaar
Bubs vragen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:09 schreef megamandy het volgende:
Ze zijn wegEn ik wilde er eentje bestellen volgende maand ergens
Nee het gaat wat beter met haar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
En dalijk krijgt ze een kotsaanval
Ja die rekken stonden normaal inderdaad wel nooit op voorraad dus ik mail dan welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bubs vragen.
Die kan er ws wel aankomen, maar met levertijd van 3 weken oid. En dan zet ze zoiets nog wel eens op inactief (oid). Dat kan dan weer aan zodat jij hem kan bestellen, en dan daarna weer uit omdat ze er geen heeft liggen.
Ofzo.
Volgens mij lakgympenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wist niet eens dat Gucci schoenen maakt joh
ow.... nou, laat ik het erbij houden dat dat niet mijn smaak isquote:
Joah! Voor luxe zakenmannonquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wist niet eens dat Gucci schoenen maakt joh
Ik heb INM en ben daar echt suuuperblij mee. Maar die David schijnt ook wel goed te zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Heet die goedkope snelle topcoat "David"?
Of moet ik die INM Out The Door hebben?
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Heet die goedkope snelle topcoat "David"?
Of moet ik die INM Out The Door hebben?
Ze zijn er weer! Stonden zomaar uitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:09 schreef megamandy het volgende:
Ze zijn wegEn ik wilde er eentje bestellen volgende maand ergens
Ik geloof dat Skjoe zeer tevreden is over Seche? Daar heb ik nog geen ervaring mee. Wil hierna David uitproberen denk ik. Of Seche vite tegelijk ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
En die David is dus beter volgens jou?
Of kan ik beter die Seche Vite hebben?
Boeit me niet zo dat die iets duurder is, als het maar werkt.
Verzendkosten zijn 2,50 zie ik voor brievenbuspost, maar welke lakjes kunnen door de brievenbus?
Ik wil er dan nog wel een klein flesje nagellakverdunner bij en misschien een ander lakje.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze zijn er weer! Stonden zomaar uit![]()
Nu ga ik een dutje doen
hahahahaha, die nagellakrekken zijn behekst, ik zeg het je!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nu ga ik een dutje doen
dan bestel ik die Seche Vite wel meteen, like a high end sirquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik geloof dat Skjoe zeer tevreden is over Seche? Daar heb ik nog geen ervaring mee. Wil hierna David uitproberen denk ik. Of Seche vite tegelijk ook
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nu ga ik een dutje doen
Alles behalve de refill flessen en anders kan je het ook niet kiezen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
En die David is dus beter volgens jou?
Of kan ik beter die Seche Vite hebben?
Boeit me niet zo dat die iets duurder is, als het maar werkt.
Verzendkosten zijn 2,50 zie ik voor brievenbuspost, maar welke lakjes kunnen door de brievenbus?
Ik wil er dan nog wel een klein flesje nagellakverdunner bij en misschien een ander lakje.
owwww, nou, dat komt dan goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Alles behalve de refill flessen en anders kan je het ook niet kiezen.
Ze worden zeker te weinig weggegeven verkochtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nu ga ik een dutje doen
?quote:
Draw something.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Draw something.
Tekent ze een poppetje, ik snap er niks van, totdat ze er '=unf' bij tekent en ik me realiseer dat het een ninja is.
hehehehe, vadersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:31 schreef megamandy het volgende:
Mijn pa zit weer vanalles uit te proberen met de tv. Fijn als je iets probeert te volgenZeker als je weet dat het altijd mislukt.
[..]
Draw something.
Tekent ze een poppetje, ik snap er niks van, totdat ze er '=unf' bij tekent en ik me realiseer dat het een ninja is.
Naja ik zeg er maar niets meer van want dan is hij kwaadquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:37 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuuuu stomme trams rijden altijd net weg als ik kom aanlopen en kan nu lekker nog 15 min wachten
Zo irritant, of dat je de weg niet kan oversteken door auto's en ook zo de bus weg zien rijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:37 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuuuu stomme trams rijden altijd net weg als ik kom aanlopen en kan nu lekker nog 15 min wachten
Een kuur?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja ik zeg er maar niets meer van want dan is hij kwaadvroeger snapte hij altijd alles wel qua techniek, maar hij heeft zo een 10 jaar terug ongeveer een jaar lang iedere dag een kuur gehad en door de medicijnen zijn de hersens volgens mij ook aangetast.
Ga je nu weg vanuit La Haie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:37 schreef Diconnected het volgende:
PMSquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:43 schreef Diconnected het volgende:
En had m'n ma gbeld om te vragwen of ze me wou ophalen, word ze boos dat ik wel naar m'n vriendin kan maar geen andere dingen doe, dafuqHoop maar dat ze moe was ofzo...
Wat voor kleuren vind je leuk/wil je nog?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil dan ook meteen Seche Restore hebben, en de kleine daarvan is niet op voorraad, dus ik neem de grote. Dus ik zit aan een pakje vast. Iemand nog tips wat ik nog meer MOET hebben?
Ik heb nu dit:
Seche Vite
Nagellakverdunner 15 ml
Seche Vite Restore (2oz/59ml)
Block Buffer Wit
Hij had Hepatitis C en heeft dus een jaar lang medicatie gehad om daar vanaf te komen. En eigenwijs was hij eerst inderdaad ook al, maar het is nu alleen maar ergerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een kuur?
Die van mij was altijd alleen stront eigenwijs...
ik bedenk met net dat de combi van mijn eigenwijze moeder én eigenwijze vader mij heeft opgeleverd.
That explains![]()
![]()
Drek kleuren maar die heb ik alquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat voor kleuren vind je leuk/wil je nog?
[..]
Draw something.
Eh, ik vind die bottle holder wel handig,quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Drek kleuren maar die heb ik al![]()
Ik bedoel eigenlijk meer handige dingen of verzorgingsdingen ofzo
Ik ben soms wel echt te eigenwijsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij had Hepatitis C en heeft dus een jaar lang medicatie gehad om daar vanaf te komen. En eigenwijs was hij eerst inderdaad ook al, maar het is nu alleen maar erger
Maar eigenwijs zijn is niet fout hoor
Dit?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eh, ik vind die bottle holder wel handig,
Ik heb de mijne in 1.5 jaar tijd echt 3x gebruikt lolquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en als het toch een pakketje is zou ik voor de grote nagellakverdunner gaan, omdat het kan.
Zo één heb ik ja. Roze.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit?
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item27c35d2035
Ik voor beide base en top coats al een keer, en voor 2 lakjes. Dus dat is al 6 keer. En 1 van die lakjes had best wat nodig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb de mijne in 1.5 jaar tijd echt 3x gebruikt lol
Ik heb twee toffe frankens gemaakt trouwens
ik hou 't bij die kleinequote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb de mijne in 1.5 jaar tijd echt 3x gebruikt lol
Ik heb twee toffe frankens gemaakt trouwens
Ik ga hem ook even kopen. Leuk random cadeautje voor (schoon)zus, helemaal voor dat geld.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, dus nog cheaper. Dit was de goedkoopste
NEINZ, ZWEI!quote:
Zelf lakjes gemixedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik hou 't bij die kleine
Wat zijn frankens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |