Even meeverhuizenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)benzineprijs___.htmlOm 1,65
Moet ze niet hier op de snelweg gaan tanken of bij IJs in de buurt
"that'll teach him!"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:20 schreef Unfckingtitled het volgende: http://www.telegraaf.nl/b(...)benzineprijs___.html
Om 1,65
Moet ze niet hier op de snelweg gaan tanken of bij IJs in de buurt
![]()
quote:
Nog ff en het is 2euro per liter...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:23 schreef Incantrix het volgende:
Van het weekend heb ik getankt voor ¤ 1,72 per liter bij de goedkoopste pomp in de wijde omtrek
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:23 schreef Incantrix het volgende:
Van het weekend heb ik getankt voor ¤ 1,72 per liter bij de goedkoopste pomp in de wijde omtrek
Ik ben een beetje fucked up im kopf, sorryquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Die gaat wel heel ver om een statement te maken ja.
Dat is het dus bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:24 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Nog ff en het is 2euro per liter...
Belachelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is het dus bij mij in de buurt.
Gelukkig is het er maar 1.
Aren't we all?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben een beetje fucked up im kopf, sorry
Als we bij mijn schoonouders zijn tanken we 'm ook altijd af voor we weer naar huis gaan. Scheelt een boel! (en derhalve verloor ik op eerste kerstdag mijn tankdop dus in modderfokking Lelystadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier stond hij woensdag op 1,56
De rest staat op "slechts" 1,70. Die tank is sowieso belachelijk.quote:
Had je moeten zeggen dat het in Lelystad was! Had ik hem ff voor je opgehaaldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als we bij mijn schoonouders zijn tanken we 'm ook altijd af voor we weer naar huis gaan. Scheelt een boel! (en derhalve verloor ik op eerste kerstdag mijn tankdop dus in modderfokking Lelystad)..
Neeee joh, moet je dáár weer helemaal heen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen dat het in Lelystad was! Had ik hem ff voor je opgehaald
Bwhehehe. Naja ik was daar laatst bowlenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neeee joh, moet je dáár weer helemaal heen!wel lief though
maar had het ook aan mijn schoonouders kunnen vragen, maar dan moet je nog de goede zien te vinden, volgens mijn collega heeft het gemiddelde tankstation minstens een verhuisdoos vol van die zooi staan. Maar ik heb maar gewoon een nieuwe gekocht
Wij gingen een keer op weg terug van vakantie tanken vlak voor de grens, dus toen reden we een station voorbij dat extreem duur was, dus wij dachten 'we wachten nog wel even tot het volgende tankstation, dat redden we nog wel'..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet je wat ook leuk is? Naar België rijden, daar overal zien dat tanken 1,45 kost en spijt hebben dat je tank vol zit
Volgens mij is Almere/Lelystad sowieso goedkoper als ik het zo lees.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar kun je goedkoop tanken in Lelystad dan?
NIET!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij gingen een keer op weg terug van vakantie tanken vlak voor de grens, dus toen reden we een station voorbij dat extreem duur was, dus wij dachten 'we wachten nog wel even tot het volgende tankstation, dat redden we nog wel'..
Het volgende tankstation was in NL met bijehorend prijskaartje
Euhm, ja, bij mijn schoonouders in de buurt zit een onbemand station tegenover een ander station en die zitten altijd met de prijzen te klooien om de goedkoopste van de 2 te zijn, dus die zijn dan altijd goedkoop.. Maar ik heb geen idee waar dat dan zit of hoe ze hetenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar kun je goedkoop tanken in Lelystad dan?
25 euro nogwatquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe. Naja ik was daar laatst bowlendus kom daar wel eens. En omdat ik ook over de snelweg ga was er een grote kans dat die op de route lag
![]()
Maar nieuwe kopen is net zo makkelijkHoeveel kost zoiets eigenlijk?
OMFG die memequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
SERIEUS TD ... ARE YOU KIDDING ME! ... IK BESTEL VIA EBAY EN NOU OPEENS STOCKEN WE DS TEMPTATION WEER?![]()
/fliptable
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Met hier en daar een uitzondering.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind het sowieso belachelijk dat het op de snelweg duurder is dan in een stadje of wijkje.
Typisch.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
SERIEUS TD ... ARE YOU KIDDING ME! ... IK BESTEL VIA EBAY EN NOU OPEENS STOCKEN WE DS TEMPTATION WEER?![]()
/fliptable
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Daar woon ik dus vlakbij, vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij is Almere/Lelystad sowieso goedkoper als ik het zo lees.
Ik weet niet of je in de buurt van Almere woont? Maar de autoradam en de Bol zijn de goedkoopstequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Daar woon ik dus vlakbij, vandaar mijn vraagAl is het momebnteel gewoon overal fakkin duur. Durf m'n auto niet meer vol te gooien, ben blij dat
nu op LPG rijdt ā 70ct liter
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb die meme vandaag in een storings call geplakt op het werk
Dat kan ik me heeeeeeeeeeeel goed voorstellenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
We zaten allebei ongeveer zo in de auto:
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
Gulf ook inddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:35 schreef zoeperzazke het volgende:
In lelystad zit Tank S Gildenhof voor 1,679bij de houtribdreef, je zult die wel bedoelen? Gulf t Gilde zit er vlakbij, 1,699!
Euhm, dat zķu kunnen jahquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:35 schreef zoeperzazke het volgende:
In lelystad zit Tank S Gildenhof voor 1,679bij de houtribdreef, je zult die wel bedoelen? Gulf t Gilde zit er vlakbij, 1,699!
Ik zou echt sooooo not amused zijn hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Euhm, dat zķu kunnen jahhet is een gele met rode letters
UFT, mjah, het was vast erg vermakelijk om ons in te halen en naar binnen te kijken op dat moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |