Dure Chineesquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:47 schreef moonmovies het volgende:
Iemand heeft lekker Chinees zitten eten van je geld
http://g.co/maps/cpzkj
Heb er wel het dubbele opstaan hoor. Vind het teveel werk om steeds naar mijn spaarrekening over te makenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:56 schreef UpsideDown het volgende:
Serieus, mensen die zoveel geld op hun betaalrekening hebben.
De reden van dit topic kan mij gelukkig nog net overhalen om het wel te doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb er wel het dubbele opstaan hoor. Vind het teveel werk om steeds naar mijn spaarrekening over te maken
Ja nu ik het zo lees ga ik dat ook veranderen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:56 schreef UpsideDown het volgende:
Serieus, mensen die zoveel geld op hun betaalrekening hebben.
Er wordt (natuurlijk niet overduidelijk) een soort monteerstuk aangebracht op de pingleuf, dat leest de informatie uit je pas en slaat 'm op, zodat er een exact kopie gemaakt kan worden. Je pincode wordt met een goed verstopte camera ofzo bekeken. Nu kunnen ze je pas namaken en jouw pincode gebruiken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
Hoe gaat dat skimmen dan in zijn werk? Weet dat mijn vader laatst ook geskimmed was.
Hier meer visuele voorbeeldjes hoe echt die skimapparatuur eruitzien... https://www.google.nl/sea(...)iFT_u3KpOr8QPC7_DUBwquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
Hoe gaat dat skimmen dan in zijn werk? Weet dat mijn vader laatst ook geskimmed was.
Heb je je $ al terug TS?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er wordt (natuurlijk niet overduidelijk) een soort monteerstuk aangebracht op de pingleuf, dat leest de informatie uit je pas en slaat 'm op, zodat er een exact kopie gemaakt kan worden. Je pincode wordt met een goed verstopte camera ofzo bekeken. Nu kunnen ze je pas namaken en jouw pincode gebruiken.
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
» Er is al 39 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Zinvol, heb het namelijk vandaag het volledige bedrag terug op m'n rekening!Werd eerst 10 werkdagen gemeld aan me door één of andere helpdeskdude, niet gebeurd, even bellen, weer 10 werkdagen, weer niet gebeurd, weer even bellen, weer niet gebeurd, weer even bellen. Uiteindelijk één of andere aardige chef aan de lijn, die bood z'n oprechte excuses aan, zou er melding van maken dat 't langer dan verteld en bood tenslotte een kleine vergoeding aan (¤10) voor gemaakte onkosten aan.
Ik ben uiteindelijk gewoon blij, want ik heb m'n geld terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |