oh ja, logischquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:08 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Spullen halen, uitzoeken die ze bij zich wil hebben in Oostenrijk.
Hmm, lijkt me stug, mag ik hopen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je op een bedrijfsvloer met zo'n 70 man hetzelfde doet. Maar dar was een soort van voorbehouden aan 'the happy few'.
Ik heb het over de jaren 80. Ik doe nu heel andere dingen dus ik zou niet weten hoe het in bijvoorbeeld Fokker Airospace (ofzo) werkt nu.
Aankomende week iig blijven ze in Lech.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef Lagrinta het volgende:
Naast de grote ellende bij Friso lijkt me het toch ook niet fijn als je de hele tijd in dat hotel zit. Al zal dat best comfortabel zijn. Maar ik denk niet dat ze er nog weken gaan blijven.
Nee inderdaad. Op een gegeven moment moet je toch iets van het gewone leven weer op gaan pakken. Voor Friso zal ongetwijfeld in Nederland een plek gevonden worden waar hij 'behandeld' gaat worden (of waar de behandeling gestaakt gaat worden).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef Lagrinta het volgende:
Naast de grote ellende bij Friso lijkt me het toch ook niet fijn als je de hele tijd in dat hotel zit. Al zal dat best comfortabel zijn. Maar ik denk niet dat ze er nog weken gaan blijven.
Ja dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Aankomende week iig blijven ze in Lech.
Het gewone leven inderdaad. Dat moet als je kinderen hebt. Maar dat moet ook als je thuis bent, maar nu in Oostenrijk wil je daar op den duur ook gewoon weg. Ook al zou Friso niet vervoerd kunnen worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Op een gegeven moment moet je toch iets van het gewone leven weer op gaan pakken. Voor Friso zal ongetwijfeld in Nederland een plek gevonden worden waar hij 'behandeld' gaat worden (of waar de behandeling gestaakt gaat worden).
nl heeft geen voorzieningen voor patiënten zoals frisoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Hoe zouden ze dat eigenlijk doen? Mabel en de kinderen hebben hun leven in Londen, maar ik neem aan dat ze Friso eerder in Nederland onder zullen brengen?
Mabel werkt in London? Ja misschien gaan ze wel helemaal weg uit Londen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Hoe zouden ze dat eigenlijk doen? Mabel en de kinderen hebben hun leven in Londen, maar ik neem aan dat ze Friso eerder in Nederland onder zullen brengen?
Volgens mij wilde ze niet meer geld uitgeven als strikt noodzakelijk was.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me stug, mag ik hopen!
Geen reden voor een editquote:
Bij bedrijven zie je dat vaak ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze niet meer geld uitgeven als strikt noodzakelijk was.
Ik zou nu best wel weer voor ze willen lassen though. Accountancy is pretty boring.
Als ie niet getrouwd was met dat wijf van die lange hadden we misschien wel allemaal een dag vrij gehadquote:Het lijkt me een vrij grote kans dat we binnenkort helaas weer een koninklijke begrafenis hebben
Tja, ALS ie ooit nog bijkomt, en die kans is erg klein, kun je je afvragen of het wel menswaardig is om als het bekende kasplantje verder te leven. Ik vind van niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef Jojoke het volgende:
Men heeft het nu steeds over revalideren, aangezien de arts meldde dat eventuele revalidatie maanden/jaren in beslag zou nemen. Klampt men zich misschien niet teveel hieraan vast, aangezien de arts het duidelijk over 'eventueel' heeft en Friso nog steeds in levengevaar is? Het lijkt me een vrij grote kans dat we binnenkort helaas weer een koninklijke begrafenis hebben
Is er ook gesproken over een fase verder? Als de stekker eruit is, maar je stopt niet met ademen, dan kan je jaren leven als kasplant....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tja, ALS ie ooit nog bijkomt, en die kans is erg klein, kun je je afvragen of het wel menswaardig is om als het bekende kasplantje verder te leven. Ik vind van niet eigenlijk.
Bij ons in de familie is al jaren geleden afgesproken dat er in zo'n geval de stekker er uit getrokken moet worden.
En wat dan? Trek bij mij de stekker er maar uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is er ook gesproken over een fase verder? Als de stekker eruit is, maar je stopt niet met ademen, dan kan je jaren leven als kasplant....
Ik bedoelde meer de stekker er uit halen in figuurlijke zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is er ook gesproken over een fase verder? Als de stekker eruit is, maar je stopt niet met ademen, dan kan je jaren leven als kasplant....
Zonder water of voedsel? Versterven heet dat geloof ik. Duurt een paar dagen. Hoewel het lichaam weinig meer voelt is het toch wat wreed, vooral voor nabestaanden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, wat dan? Dan moet je een euthanasieverklaring hebben of er moet gekozen worden voor stoppen met (be)handelen (en dus ook voedsel en vocht...).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
En wat dan? Trek bij mij de stekker er maar uit.
Dat is een zware beslissing, geen eten en drinken gevenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Zonder water of voedsel? Versterven heet dat geloof ik. Duurt een paar dagen. Hoewel het lichaam weinig meer voelt is het toch wat wreed, vooral voor nabestaanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |