Ik heb 2 verdedigers, zou uit principe nooit wat opstellen, maar ik had 2 goedkope kerels nodig die kans hebben de 0 te houden, dus Koppers en Van Rhijn naast Kalas en Kashiaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel geen offensieve Ajax-spelers op, uit principe.
quote:AZ is niet helemaal schadevrij uit de Europese zege bij Anderlecht gekomen. Maarten Martens (bovenbeen), Adam Maher (schouder), Dirk Marcellis (knie), Charlison Benschop (bovenbeen) en Roy Beerens (duim) hebben lichte klachten. Het is afwachten of ze zondag inzetbaar zijn tegen sc Heerenveen. AZ mist in ieder geval de geschorste aanvoerder Niklas Moisander
Geel? Kut... dan 10 puntenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ook met Braber en Dost.
Jammer van die gele kaart voor Braber.
Bulykin zou meedoen werd gemeld om 17.00 dus daar ben ik vanuit gegaan. Anita staat op scherp, dus die even niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Bulyikin is wel geblesseerd misschien, Heb vermeer, anita, de jong en suljemani.
Weer eens misgegokt iddquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:34 schreef SnuggLe het volgende:
Ik zei het toch, met die zwart-gele j***n. Gelukkig heb ik er geen spelers van en wel van RKC. Volgende week de Graafschap wordt ook echt niet makkelijk voor ze. Echt niet.
Drost.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ook met Braber en Dost.
Jammer van die gele kaart voor Braber.
Met Excelsior in het verschiet volgende week was dat helemaal geen gekke zet geweest. Dat de defensie van RKC goed in elkaar zit is ook al even bekend, hebben niet veel tegendoelpunten. (2 in de laatste 5 duels). Maarja, achteraf is het makkelijk om een koe in zijn kont te kijken, voor hetzelfde geld krijgt Bony het op zijn heupen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weer eens misgegokt idd
Ik had beter een volledige RKC-defensie + goalie op kunnen stellen
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:41 schreef Bayswater het volgende:
Shin heeft Botteghin, die kan tevreden zijn. Lijkt op 2 assists + doelpunt + de nul + overwinning+basisplaats= heel veel
Heb zelf 6 Vitesse spelers.....quote:Op zondag 26 februari 2012 12:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
3 Vitesse verdediers. Ajax maar met 10-0 winnen. Wildschut doet het al weken goed
.
zijn assist compenseert wel weer watquote:Op zondag 26 februari 2012 14:22 schreef Bayswater het volgende:
Bulykin heeft lekker de bank warm gehouden.![]()
En weer niet de nul achterin voor die prutsers uit Amsterdam. Van Rhijn ook fijn met zijn penalty veroorzaken en een gele kaart op de koop toe.
van rhijn maar 5 punten veroorzaakte panal is 2 min puntenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
7 punten voor Van Rhijn en 5 voor Koppers... nu 37 in totaal. Hopen dat De Jong, John en Dost die score op kunnen voeren
Kakquote:Op zondag 26 februari 2012 15:12 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
van rhijn maar 5 punten veroorzaakte panal is 2 min punten
Ik mag hopen dat ze het ook zo houden. Heb zowel Dost als Esteban. Ik vond het na het zien van de beelden toch ook wel terecht dat de goal aan Dost wordt toegekend.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:27 schreef shinji_united het volgende:
Alle scores zijn om 21.15 verwerkt
Vi heeft de goal vooralsnog op Dost staan
Dankquote:Op zondag 26 februari 2012 20:32 schreef Bontekoe1982 het volgende:
koppers van ajax moet nog een min punt krijgen. Niet handig dat ik het meld want hij staat in mijn team. maar toch.....
Heb de wedstrijd ook gezien en geen seconde aan een eigen doelpunt gedacht.....quote:Op zondag 26 februari 2012 20:30 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze het ook zo houden. Heb zowel Dost als Esteban. Ik vond het na het zien van de beelden toch ook wel terecht dat de goal aan Dost wordt toegekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |