Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Phillips Sport Verenigingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:46 schreef stoereboii het volgende:
Ff noobvraag, weet wel dat PSV Eindhoven is maar waarvoor staat PSV?
Jij die zometeen geowned gaat worden door m'n Brazilianenquote:
Nee want ik ga ssx spelenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij die zometeen geowned gaat worden door m'n Brazilianen
kluivert?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:48 schreef zerokil het volgende:
Owja Raad maar is van wie die chick is, (ex-psv)
Dat is echt aidsquote:
Pixie Lott?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:48 schreef zerokil het volgende:
Die kneus, Marcus Berg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:48 schreef zerokil het volgende:
Gisteravond?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ajax staat zesde dus ga niet lullen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Is toch met een snowboardje tricks doen?quote:
En PSV is al 3 jaar geen kampioen geweestquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En PSV is al 3 jaar geen kampioen geweest
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:55 schreef Rijst het volgende:
Vandermarretje
http://futhead.com/12/squad/74436
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:55 schreef Rijst het volgende:
Vandermarretje
Ik wil spelers met 9 chem.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:58 schreef Reemi het volgende:
Waarom ook een gehele Ajax-achterhoede?
Mooi dat het bevaltquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dutch/Belgian ploegje af. Eerste 3 wedstrijden ruim gewonnen! Ik ben vooral positief verrast door Fellailini, wat een beest is dat!!
Alle credits gaan naar Tim uiteraard
[ afbeelding ]
Enkel IF Vertonghen met 7 chem, zo slecht zal dat toch niet zijn?quote:
Ik puzzel nog even verder. xDquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Enkel IF Vertonghen met 7 chem, zo slecht zal dat toch niet zijn?Nu is het hele oud-Ajax idee er vanaf.
Ook een mooie inderdaad, maar jammer van Sulejmani.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik puzzel nog even verder. xD
Ik twijfel tussen die van jouw of met Lodeiro en Suarez
Woww dat is lang zegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:06 schreef zerokil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En sowieso ik ziet hier al sinds Fifa 11
Open de spoilerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
Echt he zet die Katja eens terug
Wilde je nog een potje vandaag?quote:
We houden rekening met mobiele gebruikersquote:
Op mobiel kan ik hem ook gewoon openen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We houden rekening met mobiele gebruikers
Dat geeft lag als je hem open laat de hele pagina ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Op mobiel kan ik hem ook gewoon openen?
Bij mij niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat geeft lag als je hem open laat de hele pagina ofzo
Bijna, heb nog één speler nodigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:32 schreef stoereboii het volgende:
Gje, heb je een heel goud team nu? Morgen tegen mijn BBVA
Bij mij opent die spoilers automatischquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat geeft lag als je hem open laat de hele pagina ofzo
Wie? En wie heb je al?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bijna, heb nog één speler nodig
heb je geen geld voor hem?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/74224
Heb Ramires nog nodig
Keertje tegen mijn elftal?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb Ramires nog nodig
Is toch vrij goedkoopquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb Ramires nog nodig
Nope, ik ben armquote:
Ja, ik geef het maar weer een shot. Ik heb geen geld voor Neymar, daar ga ik naar uitbouwenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is toch vrij goedkoopwaarom geen pato en Neymar, ronaldinho etc? En je vond brazilianos toch geldverspilling
Doe een road to gloryquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik geef het maar weer een shot. Ik heb geen geld voor Neymar, daar ga ik naar uitbouwen
Nee joh, ik wil je niet tot last zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
als je hem nu graag wilt hebben wil ik hem wel even voor je kopen?
Als m'n team af is wil zo een beetje iedereen tegen mequote:
volgens mij heb ik er nog een.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:39 schreef Rijst het volgende:
Er staat maar 1 Boilesen op de markt. Voor 5k/10k bin
Ik heb nog nooit tegen je gespeeld, ik wil wel eens een keer. Als jij wilt, natuurlijk.quote:
Wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij heb ik er nog een.
in het begin was ie 30k, had ik m toen opgepikt was ik nu 130k rijkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:41 schreef Toefjes het volgende:
IF Keita 170K. Dat gaat m niet worden
heb ik ook, stofzuigen helpt een beetje, is het ook de dikke 40gb versie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
M'n PS3 maakt de laatste tijd echt verschrikkelijk veel lawaai, volgens mij is het iets met de harde schijf ofzo. Weet iemand wat je er aan kan doen?
Is de fan, er is een modus om hem héél hard door te laten blazen, is wel op eigen risico.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
M'n PS3 maakt de laatste tijd echt verschrikkelijk veel lawaai, volgens mij is het iets met de harde schijf ofzo. Weet iemand wat je er aan kan doen?
zeg eensquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is de fan, er is een modus om hem héél hard door te laten blazen, is wel op eigen risico.
Als je dit wilt doen zal ik je de instructies doorsturen.
Tevens moet het een Fat zijn
tja het is raar genoeg een 'Slim'. het is niet zo dat ik er heel veel last van heb, maar het kan nooit goed wezen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is de fan, er is een modus om hem héél hard door te laten blazen, is wel op eigen risico.
Als je dit wilt doen zal ik je de instructies doorsturen.
Tevens moet het een Fat zijn
Ik zie net dat het ook met een slim kan, je moet de stroomkabel eruithalen, de ejectbutton inhouden en de stroom er terug in doen. Nu geeft hij een geluid alsof dat ding gaat opstijgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
tja het is raar genoeg een 'Slim'. het is niet zo dat ik er heel veel last van heb, maar het kan nooit goed wezen natuurlijk.
9k dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Whahaha xD Wat dacht je van 3 shiney contracten.
Fabregas en Kaká zou je kunnen doen. Of Alonso en Kaká. 1e combinatie is wel krapjes qua budget, maar moet je maar een paar potjes spelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:48 schreef stoereboii het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#i1IfAu5jbcXTJ wie op de lege plekken? als ik pedro en if valero verkoop heb ik ong 40k, dus een terugzakkende en wat meer aanvallende mid
IF Medel en Kaka.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:48 schreef stoereboii het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#i1IfAu5jbcXTJ wie op de lege plekken? als ik pedro en if valero verkoop heb ik ong 40k, dus een terugzakkende en wat meer aanvallende mid
ik zal ff kijken wat dat zal kosten, maar dus sowieso kaka?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fabregas en Kaká zou je kunnen doen. Of Alonso en Kaká. 1e combinatie is wel krapjes qua budget, maar moet je maar een paar potjes spelen.
Wel een goede aanvallende middenvelder ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik zal ff kijken wat dat zal kosten, maar dus sowieso kaka?
oke dankje ik probeer dat zo meteen wel evenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zie net dat het ook met een slim kan, je moet de stroomkabel eruithalen, de ejectbutton inhouden en de stroom er terug in doen. Nu geeft hij een geluid alsof dat ding gaat opstijgen.
Op eigen risico
fabregas is 80k, dan maar IF Medel en kakaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel een goede aanvallende middenvelder ja.
Ah oke, ben benieuwd of het werktquote:
Al die vragen voor die en die speler voor die positie... Is het niet veel leuker om een beetje te klooien op ultimatedb, kun je op tal van criteria zoeken, je krijgt de stats overzichtelijk in beeld, en je kunt een speler kiezen die naar je eigen wens isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:02 schreef Walxie het volgende:
Iemand tips voor goede CB in Liga BBVA? Heb nu Pepe en Perea, budget is 20k ongeveer.
Heeft Rijst Neymar haar?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
In dit topic durf ik wel te posten
Rijst, ik zag je vandaag op mijn school of het was een dubbelgangerNeymar haartjes alles!
Ja snap ik, doe ik ook maar ik vraag om jullie mening. Puyol is kapotsloom, en dan denk ik toch aan IF Javi Martinez..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al die vragen voor die en die speler voor die positie... Is het niet veel leuker om een beetje te klooien op ultimatedb, kun je op tal van criteria zoeken, je krijgt de stats overzichtelijk in beeld, en je kunt een speler kiezen die naar je eigen wens is
piquequote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:07 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja snap ik, doe ik ook maar ik vraag om jullie mening. Puyol is kapotsloom, en dan denk ik toch aan IF Javi Martinez..
krijgt wel een loss, denken dat het hetzelfde is als bij h2hquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:08 schreef vandermar het volgende:
Trouwens met FUT als je tegenstander binnen 5 in game minuten leaved krijgt hij dan geen loss?
Ik scoorde namelijk na een bazige solo na 5:04 en hij leavede gelijk
Marcio Azevedo
ook bij 4:45 is het gewoon een lossquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:08 schreef vandermar het volgende:
Trouwens met FUT als je tegenstander binnen 5 in game minuten leaved krijgt hij dan geen loss?
Ik scoorde namelijk na een bazige solo na 5:04 en hij leavede gelijk
Marcio Azevedo
Dacht ik ook en anders was hij net te laat hehe.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
krijgt wel een loss, denken dat het hetzelfde is als bij h2h
Mooi dat ik je heb kunnen helpenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
hahaha GJE. Toen ik dat deed ging die PS3 20 seconden lang als een gek blazen. Daarna hield hij daarmee op, en nu lijkt alles weer oke!
Thanks!
Ik heb dat kapsel niet meer xDDDquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
In dit topic durf ik wel te posten
Rijst, ik zag je vandaag op mijn school of het was een dubbelgangerNeymar haartjes alles!
Ik wilde bijna Rijst schreeuwenquote:
Maak!! En kom dan spelen tegen mn Koreanenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:19 schreef vandermar het volgende:
http://futhead.com/12/squad/70958
Deze wil ik maken500K
Jonge, heb nog maar 160Kquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maak!! En kom dan spelen tegen mn Koreanen
Zet er gewoon voor een dag op dan gaat die wel weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:22 schreef stoereboii het volgende:
pff, als die kut if valero niet snel weg is mag iemand em voor 14k
voor hoeveel coins dan? vind 1 dag nogal lang. maar blijkbaar gaan snachts spelers duurder weg dus maar eens 12 uur proberenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zet er gewoon voor een dag op dan gaat die wel weg.
16K bin ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
voor hoeveel coins dan? vind 1 dag nogal lang. maar blijkbaar gaan snachts spelers duurder weg dus maar eens 12 uur proberen
hij staat er op voor precies 15k binquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Idd. 15.750 is sowieso een verkoop.
Duurder? snachts?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
voor hoeveel coins dan? vind 1 dag nogal lang. maar blijkbaar gaan snachts spelers duurder weg dus maar eens 12 uur proberen
CR7 is wel mooiboyquote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:27 schreef GuRBuH het volgende:
Mn nieuwe team
http://www.futhead.com/12/squad/67982
zat higuain in toty?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:27 schreef GuRBuH het volgende:
Mn nieuwe team
http://www.futhead.com/12/squad/67982
Wat zijn z'n ratings?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:22 schreef stoereboii het volgende:
pff, als die kut if valero niet snel weg is mag iemand em voor 14k
Als ie écht niet verkocht word wil ik hem wel voor een zacht prijsje kopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
84: 68 pace
84 shot
87 pass
82 dri
67 def
59 heading
Nee joh..quote:
ps3 hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:32 schreef Walxie het volgende:
[..]
Als ie écht niet verkocht word wil ik hem wel voor een zacht prijsje kopen.
ik las dat hier gisteren dus dacht dat het wel waar wasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee joh..
Juist minder kopers op de markt dus gaat alles goedkoper.
Ik heb al vaak zat gehad dat ik spelers goedkoop oppik snachts en overdag voor duurdere prijs verkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |