Hier ook nog niks helaas..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:40 schreef Sunstar86 het volgende:
hier nog steeds helemaal nietsZijn er nog meer mensen aan het wachten?
Zijn wij de enige (hier) die dit hebben? Irritant wel zeg!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:45 schreef Sunstar86 het volgende:
[..]
Dan mogen we waarschijnlijk wachten tot volgende week ben ik bang
Hier ook niks (rabo) ..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:38 schreef tochmaarwel het volgende:
[..]
Zijn wij de enige (hier) die dit hebben? Irritant wel zeg!
Wat vind jij ernstig? Ik heb er zelf ook mee te maken gehad. Dus misschien kan ik je van wat meer info voorzien. Maar dan is het wel handig dat je even beschrijft wat je situatie is.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:29 schreef Joysa het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het aanvragen van een stufi die géén contact heeft met vader/moeder.
Zo ernstig, dat ze zijn/haar inkomen NIET mee moeten tellen.
Het blijkt een heel gedoe te zijn.
Ik wil niet teveel in details treden, maar ze moeten in elk geval NIET naar het inkomen van vader kijken. Ik heb naar het DUO gebeld, ze sturen me een brochure met de informatie.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:43 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wat vind jij ernstig? Ik heb er zelf ook mee te maken gehad. Dus misschien kan ik je van wat meer info voorzien. Maar dan is het wel handig dat je even beschrijft wat je situatie is.
Sorry hoor maar als je niets over de situatie kunt/wil vertellen, hoe kun je dan van ons verwachten dat we jou kunnen helpen hier mee?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel in details treden, maar ze moeten in elk geval NIET naar het inkomen van vader kijken. Ik heb naar het DUO gebeld, ze sturen me een brochure met de informatie.
Maar de telefoniste vertelde me al dat ze dit niet zomaar doen, vandaar dat ik vraag om ervaringen.
Omdat ik geen contact heb, hij niks betaald, ik geen idee heb waar ie uithangt en hij niet voor me bestaat. Ik ook niet voor hem trouwens.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je niets over de situatie kunt/wil vertellen, hoe kun je dan van ons verwachten dat we jou kunnen helpen hier mee?
Waarom zouden ze volgens jou niet naar het inkomen van je vader moeten kijken?
Oke, dan kan ik je nu al vertellen dat ze hem NIET buiten beschouwing gaan laten. Daar heb je een gerechtelijke uitspraak voor nodig of hij moet je niet erkend hebben.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omdat ik geen contact heb, hij niks betaald, ik geen idee heb waar ie uithangt en hij niet voor me bestaat. Ik ook niet voor hem trouwens.
Je wilt waarschijnlijk dus aanvullende beurs aanvragen? Heeft paps je erkend? Zo niet, dan kan je je bewijs van geboorte opsturen naar DUO en dan kijken ze niet naar de inkomen van je vader.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omdat ik geen contact heb, hij niks betaald, ik geen idee heb waar ie uithangt en hij niet voor me bestaat. Ik ook niet voor hem trouwens.
Idd. Geen contact meer met je vader hebben of dat hij niets voor je betaald is geen reden voor DUO om geen rekening met zijn inkomen te houden.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:21 schreef MDN het volgende:
[..]
Je wilt waarschijnlijk dus aanvullende beurs aanvragen? Heeft paps je erkend? Zo niet, dan kan je je bewijs van geboorte opsturen naar DUO en dan kijken ze niet naar de inkomen van je vader.
Dat is dus precies waarom ik ervaringen vraag. Dit is inderdaad wat ik overal lees, maar DUO zelf ontkent dit. De telefoniste wist me te vertellen dat het met brieven van mij en mijn moeder en een bewijs van een maatschappelijk werker (of decaan van school ofzo) ook zou moeten kunnen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Oke, dan kan ik je nu al vertellen dat ze hem NIET buiten beschouwing gaan laten. Daar heb je een gerechtelijke uitspraak voor nodig of hij moet je niet erkend hebben.
Ja de aanvullende inderdaad, sorry. Hij heeft me wel erkend.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:21 schreef MDN het volgende:
[..]
Je wilt waarschijnlijk dus aanvullende beurs aanvragen? Heeft paps je erkend? Zo niet, dan kan je je bewijs van geboorte opsturen naar DUO en dan kijken ze niet naar de inkomen van je vader.
Dan heb je pech. Of een rechter moet een uitspraak hebben gedaan waarin staat dat hij weigert jou te verzorgen. En volgens mij heeft hij die plicht maar tot je 18de.quote:
Hoe weet een decaan van school nou of dat je vader je wel of niet financieel onderhoud?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is dus precies waarom ik ervaringen vraag. Dit is inderdaad wat ik overal lees, maar DUO zelf ontkent dit. De telefoniste wist me te vertellen dat het met brieven van mij en mijn moeder en een bewijs van een maatschappelijk werker (of decaan van school ofzo) ook zou moeten kunnen.
Ik moet nu even die brochure van ze afwachten, maar heb er weinig vertrouwen in
Ja dat vind ik dus ook vreemd. De telefoniste moest ook telkens alles navragen dus weet niet of het nou allemaal klopt wat ze heeft gezegd.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:27 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hoe weet een decaan van school nou of dat je vader je wel of niet financieel onderhoud?
Hij weigert me financieel te onderhouden. Daar heb ik bewijs van vanuit de rechtbank.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:26 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dan heb je pech. Of een rechter moet een uitspraak hebben gedaan waarin staat dat hij weigert jou te verzorgen. En volgens mij heeft hij die plicht maar tot je 18de.
Ik geef je helaas 0% kans.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook vreemd. De telefoniste moest ook telkens alles navragen dus weet niet of het nou allemaal klopt wat ze heeft gezegd.
Ben 21 en woon thuis, maar mijn moeder kan ook niks voor mij betalen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:31 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik geef je helaas 0% kans.
Maar waarom heb je die extra euro's nodig? Hoe oud ben je en woon je op jezelf? Je kunt ook bijlenen.
Enige waar je dan op kan hopen is dat je vader niet veel verdiend.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:24 schreef Joysa het volgende:
Ja de aanvullende inderdaad, sorry. Hij heeft me wel erkend.
Dat doe ie dus helaas wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:34 schreef MDN het volgende:
[..]
Enige waar je dan op kan hopen is dat je vader niet veel verdiend.
Dan houdt het een beetje op. Dit is waarschijnlijk die brochure die je opgestuurd krijgt:quote:
thanks!quote:Op maandag 19 maart 2012 16:41 schreef MDN het volgende:
[..]
Dan houdt het een beetje op. Dit is waarschijnlijk die brochure die je opgestuurd krijgt:
http://www.ib-groep.nl/Images/8402_tcm7-1823.pdf
Je bent met 21 jaar toch oud genoeg om zelf de eindjes aan elkaar te knopen? Daarnaast woon je nog thuis dus kosten naast school en boekengeld heb je niet. Misschien eens een bijbaantje zoeken?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ben 21 en woon thuis, maar mijn moeder kan ook niks voor mij betalen.
Ik heb die euro's nodig omdat ik anders niet eens de opleiding kan betalen.
En als dat kan via een aanvullende beurs doe ik dat liever dan lenen. Lenen is anders de andere optie.
Ga niet zo lopen oordelen, als ik alles makkelijk kon betalen ging ik niet zo moeilijk lopen doen bij duo he?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:57 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je bent met 21 jaar toch oud genoeg om zelf de eindjes aan elkaar te knopen? Daarnaast woon je nog thuis dus kosten naast school en boekengeld heb je niet. Misschien eens een bijbaantje zoeken?
Heb je schulden dan? Waarom ga je niet gewoon een baantje erbij nemen?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga niet zo lopen oordelen, als ik alles makkelijk kon betalen ging ik niet zo moeilijk lopen doen bij duo he?
Recent naar werk gezocht?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Heb je schulden dan? Waarom ga je niet gewoon een baantje erbij nemen?
Ik heb werk nu ja. Maar daar gaat het nu niet over.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Heb je schulden dan? Waarom ga je niet gewoon een baantje erbij nemen?
Wie wil werken kan werk vinden.quote:
Oke, maar waarom kan je niet rondkomen dan? Misschien moet je in andere kosten gaan snijden.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb werk nu ja. Maar daar gaat het nu niet over.
Je hoeft mij niet te leren hoe ik met geld om moet gaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Oke, maar waarom kan je niet rondkomen dan? Misschien moet je in andere kosten gaan snijden.
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat het geen zin heeft om bij de DUO te gaan informeren of ze je vaders inkomen buiten beschouwing willen laten. Je bent 21, je vader heeft geen zorgplicht meer voor je en hij heeft je erkend.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te leren hoe ik met geld om moet gaan.
quote:
Nee, huurtoeslag komt per maand.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:31 schreef Guidetti het volgende:
Ik krijg deze keer voor het eerst huursubsidie. Klopt het dat de huursubsidie per twee maanden uitbetaald wordt? Er is namelijk het dubbele op mijn rekening gestort.
Ah dat zatl het zijn. Als omschrijving staat er: maart - april. Ik woon er sinds 1 maart dus het zal wel met terugwerkende kracht zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:48 schreef xericax het volgende:
[..]
Nee, huurtoeslag komt per maand.
Misschien heb je met terugwerkende kracht gekregen van vorige maand?
Anders log je even in bij Mijn Toeslagen op de site van de belastingdienst.
Is het glas nu halfvol of halfleeg ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:32 schreef kilozout het volgende:
Ik heb maar de helft gekregen van mijn huurtoeslag.
heeel flauwquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Is het glas nu halfvol of halfleeg ?
'gratis geld' is altijd goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Is het glas nu halfvol of halfleeg ?
hier nog nietquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik had stufi,moet ¤11.400 terugbetalen(vanaf Januari elke maand ¤75).Wel uitstel gevraagd natuurlijk.![]()
AGC Deurwaarders wilde al te graag dat ik ¤220 erbij betaald,stuurde ze mij een brief afgelopen donderdag,dat er maar ¤840 was betaald,na 2 fucking maanden.![]()
¤1050 lesgeld+kosten van schooljaar 2009-2010,is al eind Januari afbetaald.
Heb zorg en huurtoeslag gisteren online aangevraagd.![]()
Don't ask,heb een tussen jaar(2e nu) gekregen van Mondriaan College ICT.quote:
Ik weet het niet,nooit een thuis studie gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:23 schreef electrocrash het volgende:
Is er kans om stufi, toeslag of eventueel een klein hulpje?
Ik doe momenteel een thuisstudie waarvan ik in 2 jaar de tijd een bedrag rond de ¤2.000 (elk maand word er 1 deel betaald) moet betalen.
En ik zit momenteel zonder werk en ik woon bij me ouders.
Ik zit zelf ook bij de ABN.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:37 schreef thetakman het volgende:
zal bij de ABN amro wel weer rond 4 uur zijn als je niet uitkijkt![]()
Maarja misschien zijn ze vroeg deze keer
Ik dacht dat het vandaag de 24e was.quote:Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef De_jager het volgende:
Het is altijd de 24e, tenzij de 24e in het weekend valt.
Gelukkig betalen wij dat ruimschoots terug over 10 jaar als zij graag AOW willen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:04 schreef mooileve het volgende:
Hoppaa.. de mooiste dag van de maand
Hier me dat geld belastingbetalers, HIERRRRRRRRRRR
Je bedoelt dat je schoolgeld als het goed is is afbetaald en je dus een buffer van 3 maand hebt met stufi?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:34 schreef Sokz het volgende:
Deze maand weer 'superstufi' als in dat je ook collegeldkrediet krijgt?
Zorgtoeslag van de ABN wordt meestal pas rond 5u gestort.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:28 schreef Caland het volgende:
Huurtoeslag binnen, zorgtoeslag nog niet (abn)
Is ook elke keer verschillend.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:29 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Zorgtoeslag van de ABN wordt meestal pas rond 5u gestort.
Ik heb het sinds ik erop let (sinds ik niet meer goed met geld om kan gaanquote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Mwah, verschilt wel hoor. Bij de rabo kan het vriezen of dooien.
Vorige maand had ik het al vrij vroeg op de dag. Heb nu mijn telefoon niet bij de hand, dus kan ik niet kijken.quote:
Nouja, nu dus voor de tweede keer. Heb het hier ook binnen (Rabo)quote:Op maandag 21 mei 2012 12:34 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb het sinds ik erop let (sinds ik niet meer goed met geld om kan gaan) pas 1 keer voor 4 uur gekregen. En dat is al een tijdje, dus ik zou er niet op rekenen dat het voor die tijd komt.
Kun je niet rood staan dan? Dat is wel heel droevigquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:32 schreef Franknfurter het volgende:
Ja ik heb ook wel een paar keer gehad dat ik echt met een knorrende maag zat te wachten, maar vaak waren vrienden dan wel zo lief om even wat geld over te maken hehe.
Waar haal jij in deze post uit op dat ik niet rood kan staan? Misschien had ik wel net een gigantische borg betaald waardoor ik daar net mn limiet had bereikt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kun je niet rood staan dan? Dat is wel heel droevig
Oke manquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:48 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Waar haal jij in deze post uit op dat ik niet rood kan staan? Misschien had ik wel net een gigantische borg betaald waardoor ik daar net mn limiet had bereikt?
Gelukkig heb ik al weer enige maanden geen armoede aan het einde van de maand, dus dat kwam sowieso goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oke man
Je kan in ieder geval weer eten kopen vandaag want de stufi is binnen hoor.
Vrouw?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:05 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik al weer enige maanden geen armoede aan het einde van de maand, dus dat kwam sowieso goed.
Oh en ik ben een vrouw.
Betraptquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vrouw?
Hoax
On: Rabo nognie binnen ={
Op sommige websites staat er 20juni, en op andere websites staat er 21juni..quote:
Het komt inderdaad vandaag volgens de website van de belastingdienst: http://www.belastingdiens(...)/uitbetaling_toeslagquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:43 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Op sommige websites staat er 20juni, en op andere websites staat er 21juni..
weet dus ook niet wat het moet zijn, bij mij staat het er in ieder geval nog niet op.
De 24ste valt in het weekend. Dan komt ie het weekend ervoor (niet het geval bij zorgtoeslag trouwens).quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:27 schreef GimmeGore het volgende:
Huurtoeslag is binnen (ABN)
Zorgtoeslag nog niet
Waarom is de stufi deze maand btw eerder?
Soms wel. Zorgtoeslag komt altijd op de 20e. Als dat op een zaterdag valt komt het vrijdag (19e), als het op een zondag valt komt het 's maandags (21e)quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
De 24ste valt in het weekend. Dan komt ie het weekend ervoor (niet het geval bij zorgtoeslag trouwens).
Misschien scheelt dat per bank, want dat is niet mijn ervaring.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Soms wel. Zorgtoeslag komt altijd op de 20e. Als dat op een zaterdag valt komt het vrijdag (19e), als het op een zondag valt komt het 's maandags (21e)
Mooi, dan zal ik het ook wel hebben. Is eigenlijk altijd wel rond deze tijd.quote:
hmm je hebt gelijk, ik meen me toch te herinneren dat ik het wel eens op de 19e gehad hebquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:48 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Misschien scheelt dat per bank, want dat is niet mijn ervaring.
Edit: ik heb het opgezocht, in oktober valt de 20ste op een zaterdag en wordt het de 22ste uitbetaaldhttp://www.belastingdiens(...)n/datums_uitbetaling
Het wordt morgen pas overgemaakt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:52 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie al mail gehad van ib groep dat het is overgemaakt?. Ik en me vriendin nog niet
De mail komt altijd een dag van te voren. Ik heb hem ook nog niet gehad. Als het geld er mogen maar op staatquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:56 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Het wordt morgen pas overgemaakt.
Welke bank heb jij?.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:12 schreef ArnosL het volgende:
Ze zijn vroeg vandaag, ik heb het al binnen.
Als de 24e in het weekend valt komt het altijd de vrijdag daarvoor.quote:
Bedankt voor het delen! Ik las het en ik heb er pas wel iets aan veranderd idd maar ik vond het toch wel raar.....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:13 schreef Qwea het volgende:
http://www.rabobank.nl/pa(...)sten_studentenpakket
Ik heb niks veranderd en zag in ene 6 euro afgeschreven wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:54 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen! Ik las het en ik heb er pas wel iets aan veranderd idd maar ik vond het toch wel raar.....
Zoals altijd...... SNS nog niet.....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef Franknfurter het volgende:
Waar blijven de comments?ING is binnen in ieder geval
Lol.. dikke lul dat die storing verholpen is.. site ligt overhoop, telefonisch saldo opvragen geeft rare storingen. 1 groot zooitje is het, al dagen..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:01 schreef cecilia20 het volgende:
net ABN gebeld of het aan hun storing ligt, maar dat is niet het geval. storing is al verholpen. ABN geeft aan dat het max tot 5 uur binnen kan komen, dus ik wacht nog even af. belastingdienst is waarschijnlijk wat verlaat met overmaken.
ja, dat gaat daar lekker. zometeen maar even checken bij de geldautomaatquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:04 schreef Auti het volgende:
[..]
Lol.. dikke lul dat die storing verholpen is.. site ligt overhoop, telefonisch saldo opvragen geeft rare storingen. 1 groot zooitje is het, al dagen..
Geen problemen meer mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:04 schreef Auti het volgende:
[..]
Lol.. dikke lul dat die storing verholpen is.. site ligt overhoop, telefonisch saldo opvragen geeft rare storingen. 1 groot zooitje is het, al dagen..
Omdat je een Marokkaan bent. Controle en zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom krijg ik 49 euro als voorschot zorgtoeslag
AHAHA haram 3liekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat je een Marokkaan bent. Controle en zo.
Deze gooien ze af en toe er ook nog eens doorheen, ter afwisseling:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:18 schreef cecilia20 het volgende:
auti- ja dat krijg ik ook heel de tijd, ziekelijk word ik er van.
Nee, die systemen liggen allemaal plat, dus er kan ook niets bijgeschreven worden..quote:
Precies hetzelfde hierzoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef cecilia20 het volgende:
joh, wat is er dan met die banken aan de hand joh. kan in iedergeval weer inloggen op abn, alleen staat er niks op
Ze mogen wat mij betreft ook wel wat overuren draaien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:42 schreef cecilia20 het volgende:
ben bang van niet nee, dus dat word dan maandag waarschijnlijk.FIJN
Ramadan moubarek oussiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Tsja, uitgezaaide grappen he
Ramadan mabrouk btw
Dat zeggen ze altijd, de belastingdienst heeft het de 19e overgemaakt. ING houd geen geld vast, daarom hebben die mensen het wel al.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:56 schreef cecilia20 het volgende:
abn geeft aan dat het probleem niet bij hun ligt maar bij de belastingdienst
Precies, ABN AMRO denkt dat we dom zijn en omdat niemand het kan bewijzen dat ze fout zitten, schuiven ze de schuld naar de Belastingdienst toe.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd, de belastingdienst heeft het de 19e overgemaakt. ING houd geen geld vast, daarom hebben die mensen het wel al.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:05 schreef cecilia20 het volgende:
ik hoop dat het vandaag nog geregeld kan worden, anders zitten we hier gewoon zonder eten.
Dit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:05 schreef cecilia20 het volgende:
ik hoop dat het vandaag nog geregeld kan worden, anders zitten we hier gewoon zonder eten.
Fijn voor ze. Ik nog niet, en ik heb honger.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:15 schreef nickrongen het volgende:
Er zijn al mensen die het vandaag hebben gehad bij de Rabo.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:13 schreef rickyvegas123 het volgende:
Ik heb net ABN Klantenservice gebeld en ze garanderen met dat het geld voor 19:30 binnen is.
Dit is correct.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:16 schreef rickyvegas123 het volgende:
Ik belde net de klantenservice van de ABN en ze zeiden niet dat het door de Belastingdienst zou komen, maar door het bedrijf Equens, die alle overboekingen verwerkt.
ING heeft het binnen omdat ING girorekeningen heeft en de Belastingdienst ook. Hierdoor hoeft het bedrijfje Equens niet te worden ingeschakeld voor de overboekingen.
Dat is 6 euro en 4 cent meer dan op mijn rekening.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:30 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb net mijn boekengeld van ruim 700 euro overgemaakt, heb nog 6.43 euro op mn rekening nu
en 1006 euro en 4 cent meer dan op mijn rekeningquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is 6 euro en 4 cent meer dan op mijn rekening.
Ik kan niet in het rood.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:31 schreef pokerkoning het volgende:
[..]
en 1006 euro en 4 cent meer dan op mijn rekening
Als ik het wel had gekund had ik waarschijnlijk hetzelfde probleem gehad, maar dan met een - ervoor.quote:
Ik helaas wel, paar jaar geleden gedaan om op die manier me studie te kunnen financieren, nu kom ik er nooit meer van af ben ik bang, hahaquote:
Precies waarom ik het niet wil, als ik het kan, dan gebruik ik het.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:34 schreef pokerkoning het volgende:
[..]
Ik helaas wel, paar jaar geleden gedaan om op die manier me studie te kunnen financieren, nu kom ik er nooit meer van af ben ik bang, haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |