quote:hehe inderdaad
Op zondag 21 juli 2002 13:30 schreef Jojogirl het volgende:
Wie koopt er dan ook mandarijnen in juli?! Die dingen horen bij de winter man, bij Sinterklaas en speculaas en kerst enzo.
tis nu de tijd van nectarientjes enzow
quote:Watermeloen
Op zondag 21 juli 2002 13:32 schreef Downer het volgende:[..]
hehe inderdaad
quote:Hoezo, die dingen groeien toch in de zon en niet in de kou? Boerenkool en hutspot is voor de winter.
Op zondag 21 juli 2002 13:30 schreef Jojogirl het volgende:
Wie koopt er dan ook mandarijnen in juli?! Die dingen horen bij de winter man, bij Sinterklaas en speculaas en kerst enzo.
quote:Daarom juist
Op zondag 21 juli 2002 15:44 schreef Stranger het volgende:
Zeg bhfh.. waarom koop jij nog steeds bij de albert heyn, je hebt elke week weer een nieuw zeurtopic!!
Als BHFH niet meer naar de AH gaat, kunnen we KLB wel opdoeken.
quote:heulemaal niet, jenever is voor de winter
Op zondag 21 juli 2002 14:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Hoezo, die dingen groeien toch in de zon en niet in de kou? Boerenkool en hutspot is voor de winter.
quote:Jaaa..aardbeien
Op zondag 21 juli 2002 17:27 schreef chillv het volgende:
tis ook niet echt het seizoen voor mandarijnen, ook al worden ze vaak in andere landen verbouwd. tis nu meer het seizoen voor aardbeien en meloen
We hebben hier op het balkon een aardbeienstruikje staan en die aardbeien die daar van afkomen zijn lekker!
quote:En aardbeitjes!!
Op zondag 21 juli 2002 13:32 schreef Downer het volgende:[..]
Tip: voor AH is dit moment t hoogtepunt van t zachtfruit seizoen en zoals hier boven al gezegd, nectarines, perzikken, aarbeien, druiven en watermeloenen zijn op dit moment relatief goedkoop en erg lekker .
quote:oke... das duidelijk.
Op zondag 21 juli 2002 17:36 schreef febster het volgende:
BHFH: Ik werk zelf op een AGF afdeling van de AH en trust me je moet nu eigenlijk echt geen mandarijnen (soort: Satsuma) kopen want die zijn dus kwalitatief niet goed en veels te duur (wij voeren ze overigens niet eens vanwege bovengenoemde redenen)Tip: voor AH is dit moment t hoogtepunt van t zachtfruit seizoen en zoals hier boven al gezegd, nectarines, perzikken, aarbeien, druiven en watermeloenen zijn op dit moment relatief goedkoop en erg lekker
.
quote:dus toch nog keertje AH proberen?
Op zondag 21 juli 2002 17:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
oke... das duidelijk.
quote:HAHAHahahahaa...wat kan ik toch heerlijk ouderwets lachen met je, HI-LA-RISCH!
Op zondag 21 juli 2002 18:07 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Sinds wanner verkopen ze chinezen bij de Albert Heijn?
En dan nog smerige ook!
quote:
Op zondag 21 juli 2002 17:36 schreef febster het volgende:
BHFH: Ik werk zelf op een AGF afdeling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |