SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klipnap.quote:
Alleen deze.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef pjats het volgende:
http://www.swtor.com/comm(...)=3077822#edit3077822
Test notes 1.1.5
Met roll-functie.Voor de rest niet zoveel interessants. Wat veranderingen met color crystals en zo.
quote:Bosses in Operations now drop the correct amount of loot when the group is using the Master Looter loot distribution setting.
Ja, kan iemand hem helpen? Z'n vriendin komt morgenavond al thuis!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Maax het volgende:
Iemand hier ervaring met Origin ? Gister besteld, nog steeds geen code..
Ik wil gamen
Dat gaat 'm niet worden, volgens mij. Je moet die code invoeren voordat je kunt downloaden.quote:plus: weet iemand hoe ik de full client kan downloaden zonder in te loggen? Ik wil namelijk graag beginnen te gamen zodra ik de code krijg, en niet nog tig uur wachten tot alles gedownload is
Gelukkig gaat ze daarna stappen met vriendinnen dus heb ik nog wel ergens tijdquote:Ja, kan iemand hem helpen? Z'n vriendin komt morgenavond al thuis!
Bij mij duurde het 12 uur voordat ik 't mailtje kreeg. Op 't moment dat ik een bericht achterliet op de site, de volgende ochtend, stond ie op m'n mail.
Ondertussen (ja, ik weet, ik lijk nu een noob, want ik vind de oplossing zelf later..) heb ik de oplossing gevonden, ik logde in op de ToR launcher en hij ging ineens downloaden. Een vrij grote download van tig GB, dus dat zal de client wel zijn ?quote:Dat gaat 'm niet worden, volgens mij. Je moet die code invoeren voordat je kunt downloaden.
Je zou alvast een account kunnen aanmaken, als je die nog niet had. Omdat ik m'n games al bij Bioware geregistreerd had, hoefde ik dat al niet meer te doen. Maar of dat al de optie geeft tot downloaden, weet ik niet.
Marauder vertoont overeenkomsten met de fury warrior. Maar ook weer nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef Morthill het volgende:
Meh, er is niet echt een WoW-class. Het zijn gewoon knokkers, maar niet zoals in WoW volgens mij. De Inquisitor heeft veel gemeen met de rogue, maar ook veel nietje kunt gewoon DPSen of Tanken.
Veel skills zijn gewoon hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef Morthill het volgende:
Meh, er is niet echt een WoW-class. Het zijn gewoon knokkers, maar niet zoals in WoW volgens mij. De Inquisitor heeft veel gemeen met de rogue, maar ook veel nietje kunt gewoon DPSen of Tanken.
Van de rogue en shadow? Nonsens. Het lijkt dan meer op een paladin met stealth.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Veel skills zijn gewoon hetzelfde hoor.
WoW / ToR classes in het algemeen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Van de rogue en shadow? Nonsens. Het lijkt dan meer op een paladin met stealth.
Vechten met mijn trooper wordt dan eindelijk even leuk als met mijn bounty hunter. Niet dat trooper niet leuk is, maar het verschil is gewoon merkbaar. Ik gebruik mortar volley nooit wanneer ik al een het vechten ben, alleen als mijn eerste aanval.quote:Chyp: Can we expect to see any animation/damage timing consistency changes between factions?
Georg Zoeller (Principal Lead Combat Designer): Yes. The animation team has been working on a new set of animations for abilities like the Trooper's Mortar Volley to provide closer matching of animation timings and improved combat responsiveness. We expect to roll these changes out with Game Update 1.2.
Ergens in maartquote:
Wederom nonsens.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
WoW / ToR classes in het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |