abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108349668

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108349864
Meer Darth Sumo of niet dan
pi_108350026
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:51 schreef Klipnap het volgende:
Hoehoe
Zeg eens... wie ben jij?
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 19:04:51 #4
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_108356184
Kan niet wachten tot ik hem een kopje kleiner mag maken... Beetje mij al zijn vuile klusjes op laten knappen. Doe het lekker zelf, denk ik dan.
You know, I've learned something today
pi_108356952
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef Northside het volgende:

[..]

Zeg eens... wie ben jij?
Klipnap.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_108358168
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Klipnap.
DE klipnap!? :o
Ja, ik generaliseer.
pi_108362637
http://www.swtor.com/comm(...)=3077822#edit3077822

Test notes 1.1.5

Met roll-functie.Voor de rest niet zoveel interessants. Wat veranderingen met color crystals en zo.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:34:47 #8
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108363348
Die speeder van 1,5 miljoen credits zal blijkbaar tijdelijk goedkoper zijn. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_108363362
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef pjats het volgende:
http://www.swtor.com/comm(...)=3077822#edit3077822

Test notes 1.1.5

Met roll-functie.Voor de rest niet zoveel interessants. Wat veranderingen met color crystals en zo.
Alleen deze.
quote:
Bosses in Operations now drop the correct amount of loot when the group is using the Master Looter loot distribution setting.
pi_108363907
Iemand hier ervaring met Origin ? Gister besteld, nog steeds geen code..

Ik wil gamen :(

plus: weet iemand hoe ik de full client kan downloaden zonder in te loggen? Ik wil namelijk graag beginnen te gamen zodra ik de code krijg, en niet nog tig uur wachten tot alles gedownload is ;)
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:03:48 #11
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108364857
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Maax het volgende:
Iemand hier ervaring met Origin ? Gister besteld, nog steeds geen code..

Ik wil gamen :(
Ja, kan iemand hem helpen? Z'n vriendin komt morgenavond al thuis! :(

Bij mij duurde het 12 uur voordat ik 't mailtje kreeg. Op 't moment dat ik een bericht achterliet op de site, de volgende ochtend, stond ie op m'n mail.

quote:
plus: weet iemand hoe ik de full client kan downloaden zonder in te loggen? Ik wil namelijk graag beginnen te gamen zodra ik de code krijg, en niet nog tig uur wachten tot alles gedownload is
Dat gaat 'm niet worden, volgens mij. Je moet die code invoeren voordat je kunt downloaden.

Je zou alvast een account kunnen aanmaken, als je die nog niet had. Omdat ik m'n games al bij Bioware geregistreerd had, hoefde ik dat al niet meer te doen. Maar of dat al de optie geeft tot downloaden, weet ik niet.
pi_108365725
quote:
Ja, kan iemand hem helpen? Z'n vriendin komt morgenavond al thuis! :(

Bij mij duurde het 12 uur voordat ik 't mailtje kreeg. Op 't moment dat ik een bericht achterliet op de site, de volgende ochtend, stond ie op m'n mail.

Gelukkig gaat ze daarna stappen met vriendinnen dus heb ik nog wel ergens tijd ;)

Maarja, schijnt (alweer) een probleem met origin te zijn, had het met bf3 ookal, gekocht op de release day, 2 dagen later kon ik pas gamen.. goede shit dat origin!

quote:
Dat gaat 'm niet worden, volgens mij. Je moet die code invoeren voordat je kunt downloaden.

Je zou alvast een account kunnen aanmaken, als je die nog niet had. Omdat ik m'n games al bij Bioware geregistreerd had, hoefde ik dat al niet meer te doen. Maar of dat al de optie geeft tot downloaden, weet ik niet.
Ondertussen (ja, ik weet, ik lijk nu een noob, want ik vind de oplossing zelf later..) heb ik de oplossing gevonden, ik logde in op de ToR launcher en hij ging ineens downloaden. Een vrij grote download van tig GB, dus dat zal de client wel zijn ?
Het rare is dat hij gister nog vroeg om mijn activatie code..

Ik snap er gewoon niks meer van...pff

Maarja: Inhoudelijke vraag!

Ik heb de classes doorgenomen, en ik twijfel tussen 2 classses!

Sith inquisitor, want assasin met double bladed lightsaber lijkt me vet!
Sith warrior, want marauder met 2 lightsabers lijkt me vet!

Nu snappen jullie wel waar ik op aanstuur, ik wil gewoon hakken. Ik wil dpsen en het moet er stoer uitzien. Echter, met welke class zijn de twee bovenstaande uit WoW te vergelijken? Dan snapt deze leek het wat beter ;)

En vraag 2: Welke side is qua fokkers het best vertegenwoordigt op de servers met fokkers? Republic of Imperial?

Mijn dank is groot voor jullie begrip! :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Maax op 24-02-2012 22:19:15 (quote faal) ]
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:21:40 #13
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108365867
Antwoord vraag 2: Imperial. Overbevolkt. :P

Vraag 1 moet je bij (een heleboel) anderen zijn. Zijn hier velen met sith marauders e.d.
pi_108368339
Meh, er is niet echt een WoW-class. Het zijn gewoon knokkers, maar niet zoals in WoW volgens mij. De Inquisitor heeft veel gemeen met de rogue, maar ook veel niet :D je kunt gewoon DPSen of Tanken.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108369278
Als je Imperial wil gaan moet je op Lord Calypho wezen ;)
pi_108369507
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef Morthill het volgende:
Meh, er is niet echt een WoW-class. Het zijn gewoon knokkers, maar niet zoals in WoW volgens mij. De Inquisitor heeft veel gemeen met de rogue, maar ook veel niet :D je kunt gewoon DPSen of Tanken.
Marauder vertoont overeenkomsten met de fury warrior. Maar ook weer niet :D
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_108372722
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef Morthill het volgende:
Veel skills zijn gewoon hetzelfde hoor.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 01:49:29 #18
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108373021
quote:
8s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 01:35 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Veel skills zijn gewoon hetzelfde hoor.
Van de rogue en shadow? Nonsens. Het lijkt dan meer op een paladin met stealth.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108373384
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 01:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Van de rogue en shadow? Nonsens. Het lijkt dan meer op een paladin met stealth.
WoW / ToR classes in het algemeen.
pi_108373835
Ik kijk steeds meer uit naar 1.2 :D

http://www.swtor.com/blog/community-qa-feb-24th-2012

Alle crafting krijgen endgame boost. 4 pagina's aan veranderingen voor alleen crafting klinkt goed en ze stappen af van verplichte craft skills om items te gebruiken (zoals nu met Biochem). En mijn favoriet:
quote:
Chyp: Can we expect to see any animation/damage timing consistency changes between factions?

Georg Zoeller (Principal Lead Combat Designer): Yes. The animation team has been working on a new set of animations for abilities like the Trooper's Mortar Volley to provide closer matching of animation timings and improved combat responsiveness. We expect to roll these changes out with Game Update 1.2.
Vechten met mijn trooper wordt dan eindelijk even leuk als met mijn bounty hunter. Niet dat trooper niet leuk is, maar het verschil is gewoon merkbaar. Ik gebruik mortar volley nooit wanneer ik al een het vechten ben, alleen als mijn eerste aanval.

[ Bericht 4% gewijzigd door pjats op 25-02-2012 02:54:46 ]
pi_108376039
LAs het net, ziet er echt uit als een erg gave patch _O_
pi_108376078
Wanneer is 1.2 eigenlijk gepland?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_108376230
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 09:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Wanneer is 1.2 eigenlijk gepland?
Ergens in maart
pi_108376354
Ghe de setbonus uit purples trekken is ook wel cool.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 10:50:46 #25
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108377175
quote:
8s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 02:10 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

WoW / ToR classes in het algemeen.
Wederom nonsens.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all