15, vakantie en sliep samen met iemand op een kamer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je woont op kamers? Je bent 14 toch.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:28 schreef Trollscience het volgende:
Jezus wat een klef paupergedoeIk ben weg hier.
Die ook ja.quote:
Dat moet ik ook maar eens proberen.quote:
jij hebt nog nooit een kapsalon gegeten? jij mist veelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat moet ik ook maar eens proberen.
met wat dan. Een lepel?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
en dan met een plastic vorkje eten :")
scheelt afwasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
en dan met een plastic vorkje eten :")
Ook nog nooit kebab, en ik heb nog nooit the matrix, the godfather, LOTR, starwars gezien. En ik weet niet wat dubsteb is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit een kapsalon gegeten? jij mist veel
Houden zoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
. En ik weet niet wat dubsteb is.
met dat laatste moet je blij zijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ook nog nooit kebab, en ik heb nog nooit the matrix, the godfather, LOTR, starwars gezien. En ik weet niet wat dubsteb is.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit the matrix, the godfather, LOTR, starwars, Rocky en Twilight gezien
Nee maar ik wacht op een broek die ik vanavond aan wil doen. En ik moet de trein van 17:49 halen.quote:
jij niet?quote:
Nah, ik krijg een goede nachtrust, heb een gezond voedingspatroon, een actief sociaal leven, sport en een comfortabel huis, dat is voor mij genoeg om mij goed te voelen.quote:
Mijn moeder zorgde er een ooit een keer voor dat mijn witte burberry overhemd er roze uit kwam, toen ben ik de was zelf gaan doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nnee dat doet me stiefmoedr tog
Ik mag dat niet eens zelf doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn moeder zorgde er een ooit een keer voor dat mijn witte burberry overhemd er roze uit kwam, toen ben ik de was zelf gaan doen
quote:
Draag gewoon geen broek dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee maar ik wacht op een broek die ik vanavond aan wil doen. En ik moet de trein van 17:49 halen.
''kankeren''quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nah, ik krijg een goede nachtrust, heb een gezond voedingspatroon, een actief sociaal leven, sport en een comfortabel huis, dat is voor mij genoeg om mij goed te voelen.
Jij daarentegen loopt altijd maar te kankeren, ben je wel gelukkig knul?
Met welk woord zou jij je gedrag dan willen omschrijven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
''kankeren''
creatief.
ja ik ben wel gelukkig.
Waarschijnlijk pakt hij nu zijn woordenboek erbij om een of ander `duur´ woord te gebruiken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met welk woord zou jij je gedrag dan willen omschrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |