Wat spannend, zo'n eerste dag! Ik ben benieuwd hoe het in het vervolg zal gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:49 schreef Asyniur het volgende:
Ow en middagslaapjes zijn hier heel wisselend. Soms slaapt hij 1,5 tot 2 uur en soms niet. Ik doe hem wel altijd naar bed. Dan ligt hij dus 2 uur wakker in zijn bedje te rommelen.
Maar hij komt de laatste tijd altijd zo mopperig uit bed 's middags. Alsof hij nog wel een poos had kunnen slapen...
En als hij helemaal niet geslapen heeft, dan blijft hij sikkeneurig en eet hij ook nog eens slecht...
Davinia, ik ben ook blij dat het goed gaat. Had niet voor mezelf ingestaan op dit moment
Ik ga hem wel ophalen met de kinderwagen. Ik weet namelijk niet hoe moe hij is en ik kan geen dwars jongetje mee naar huis dragen
R heeft het ook gehad, maar hij had het zo erg dat we meteen naar het ziekenhuis moesten komen om te kijken of hij niet aan de zuurstof moest daar. Dat hoefde gelukkig niet, maar we kregen wel een puffer mee (of kon ik gaan ophalen daar bij de dienstdoende apotheek.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:04 schreef mikoxx het volgende:
Asy, fijn dat het eigenlijk zo goed ging! Goed gevoel lijkt me.
Wij hebben hier pseudokroep. Iemand ervaring/tips? En, hoe lang duurt zoiets...?
Ja, volgens de ha hebben ze t beide. Ze waren afgelopen nacht ook afwisselend wakker met een aanval (allebei 1x) en dus ook helemaal in paniek. Vandaag hadden ze ook beide nog een blafhoest en een hese stem. T. dus t meeste koorts, M minder, maar ook wel continu boven 38.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:33 schreef Meimeltje het volgende:
Mikoxx, Dyon heeft ook psudokroep gehad. Hij kreeg daar ook koorts bij, maar niet zo hoog. Wel in de gaten houden of de hoge koorts niet aan blijft houden! http://nl.wikipedia.org/wiki/Epiglottitis
Gelukkig was het hier na twee dagen al bijna over. De eerste dag had hij het meeste last van de benauwdheid. Veel stomen dus.
Beterschap voor T en MHebben ze beiden dan pseudokroep?
Zij is in ieder geval een jaar ouder. Dat zal ook wel verschil maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:55 schreef miss_sly het volgende:
Claudia, wat leuk, dat echt samen spelenlijkt me erg leuk om te zien! En knap is het inderdaad ook, want het is voor jonge peuters zeker nog niet gemakkelijk! Zijn ze even oud?
Nee, ze hebben elkaar nu al vaker gezien. We hebben nog geen schutting en zij komt elke keer voor onze schuifpui staan om te vragen of Ivan buiten mag komen spelen. M'n hart maakt daar gewoon sprongetjes bij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef Meimeltje het volgende:
Claudia, wat liefWas dat hun eerste ontmoeting?
dat maakt idd uit! ravi kan al echt (korte tijd) met selene spelen, wat selene geweldig vindt. en die kon dat echt nog niet op die leeftijd hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zij is in ieder geval een jaar ouder. Dat zal ook wel verschil maken.
Ik vind het soms wel pijnlijk om te zien dat Ivan nog totaal geen tact heeft.![]()
Ik kan Ivan gewoon écht niet meer zo'n eind tillen. Bovendien heb ik Lena al in de draagdoek. Ik moet hem er dus verbaal doorheen loodsen. Dat lukt wel, hoor, maar het kost gewoon tijd en energie. Ik vind het geen probleem, maar als ik me niet fit zou voelen zou ik de wagen meenemen. We zijn aan het einde van de dag 45 minuten tijd kwijt aan dat stuk lopen terwijl ik het met de kinderwagen in 10 minuten doe.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:59 schreef Asyniur het volgende:
En ik was wel blij dat ik de kinderwagen mee had.
Ik kan nu gewoon niet met een moe kind sjouwen. Normaal zou ik dan een doek hebben meegenomen en dan als het niet meer ging hem dragen, maar dat is nu ook geen optie. Maar volgens mij was hij allang blij dat hij niet hoefde te lopen.
Spannend! Ik duim.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:34 schreef Elmo76 het volgende:
Waaaah, ;duimen; jullie mee?! We hebben Tirza net in bed gelegd zonder tutje! Het hele ding niet genoemd, geen aandacht aan besteed en het is gewoon stil!![]()
We hebben de afgelopen dagen wel een paar keer gezegd dat we het tutje binnenkort zouden weggooien, aangezien ze er een gat in heeft gebeten, dus dat het dan gevaarlijk gaat worden met evt. stukken eraf bijten enzo. Dussssss fingers crossed!
Dat zou wel verschil kunnen maken, denk ik. Maar dan nog is het knap en leuk dat hij er wel in mee kan gaan en mee kan spelen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zij is in ieder geval een jaar ouder. Dat zal ook wel verschil maken.
Ik vind het soms wel pijnlijk om te zien dat Ivan nog totaal geen tact heeft.![]()
Nee, maar dat vind ik dus soms wel pijnlijk om te zien als ik hem zo met haar bezig zie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef miss_sly het volgende:
Whahaha, hij hoeft ook nog niet tactvol te zijn, natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |