abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108541900
Estrys, als jij vindt dat hij ziek overkomt dan lijkt me dat een betere graadmeter ( :') ) dan een thermometer. Voor je eigen gemoedsrust gewoon even naar de huisarts dus. Zo bleek Hannah's pijn 2 weken terug toch echt een dubbele oorontsteking terwijl ze geen koorts had. En maandag waren we weer naar de HA voor pijnaanvallen, maar bleek er niets te zien aan de oren of de mond. Ik denk dat ze buikkrampen had omdat ze na het hoesten steeds windjes liet en nu aardig harde ontlasting heeft.

Mijn maffe kind heeft weer eens wat nieuws: ze houdt haar drinken eindeloos in de mond zonder door te slikken :')
Dat gaat goed tot je moet hoesten :X

En ik geloof dat mevrouw zichzelf te groot vindt voor middagslaapjes ;(
pi_108543885
Mijn moeder belde dat hij last lijkt te hebben van zijn oor. Hij zegt zelf van niet maar hij wrijft er wel de hele tijd overheen en klaagde vanmorgen over hoofdpijn. En je mag niet in de buurt van zijn zaakje komen. Als je er alleen al naar kijkt begint hij al te flippen. Nou denk ik dat dat ook kan komen doordat hij panisch is voor zetpillen en thermometers. Op zich zie ik er niks geks aan maar ik heb er weinig verstand van.

Nou ben ik morgen vrij en vrijdag niet dus leek het me handig als ik morgen even met hem langs de huisarts ga. Anders zul je zien zit ik zaterdag weer bij de huisartsenpost te kijken.

Goedemiddag, huisartsenpraktijk ...met de stagiair. Zo'n hele zachte jongensstem. Kan niet ouder zijn dan begin 20. Hij klinkt alsof ik in de McDrive sta. 'mag ik uw bestelling alstublieft'
nou drie dagen koorts, hangerig, niet eten, wel drinken, heel weinig plasluiers, wrijft steeds over zijn oor, klaagt over hoofdpijn...etc

Na overleg met de arts komt hij weer aan de lijn: ja hij mag vier dagen koorts hebben, belt u vrijdag nog maar eens terug. NEE :( Vrijdag kan ik niet. Ja maar wij zijn wel open vrijdag. Ja maar ik KAN vrijdag NIET meneer en dan zit ik zaterdag bij de huisartsenpost en daar heb ik weinig zin in. Dus het lijkt me verstandig dat de arts morgen even kijkt. Nou oke dan maken we een afspraak voor morgen. pfiew zeg me gelukkig eens een keer niet af laten schepen met kijk het nog maar even aan.

Ik kan natuurlijk vrijdag wel als het moet maar dat weet hij niet

[ Bericht 2% gewijzigd door Estrys op 29-02-2012 14:31:32 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:54:15 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108545035
octo, dat doet Harry dus ook! Liefst de halve dag met dezelfde slok water in de mond rondlopen. Of echt úren met hetzelfde partje mandarijn :X

Estrys, de aanhouder wint. Ik hoop dat hij morgen topfit opstaat. :*
pi_108547188
Estrys, de aanhouder wint idd ;). Hopelijk voelt Seb zich gauw beter!

Karin, met gekookt water en een watje schoonmaken, erna goed je handen wassen, want het is heel besmettelijk!
Fake it till you make it...
pi_108554006
Estrys, lekker assertief, groot gelijk :Y

Water in mond houden: check! Jongste doet het nu,oudste al bijna een jaar niet meer, haha :D
pi_108556958
Hannah ook al heen middagslaapje meer? :o Lente wisselt het een beetje af. Meestal twee dagen niet en dan één dag weer wel.

Wauw, goed van je, Estrys! Nu maar 'hopen' dat je gelijk krijgt. Maar vooral dat er nu echt iets concreet mee gedaan wordt. Sterkte!

Voor de raders: dowwek is vork en daktowa is tractor. Spreek het maar eens hardop uit. :')
pi_108563106
Ik heb zo'n vermoeden dat meneer morgen weer topfit is. Hij kwam rond half vijf weer een beetje tot leven. Bij het naar bed gaan leek hij al meer zichzelf. Dat heb ik weer, met een hyper kind bij de huisarts
  donderdag 1 maart 2012 @ 10:22:47 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108577368
Ssserpente, dat had ik echt niet geraden hoor!

Ooh Estrys, kinderen doen dat altijd. Is gewoon een wet. ;)
Ikzelf heb het ook vaker. Loop je bij wijze van spreke weken met een zere teen, maak je éindelijk een afspraak bij de dokter, kom je daar, niks geen pijn meer/ Lekker handig :S
Wel fijn dat hij zich beter voelt!

Mijn jochie is naar de psz voor de eerste keer!
Geen tranen (van beide kanten niet ;) ) en ik heb zojuist even heel kort gebeld en hij was zich prima aan het amuseren! Nog iets meer dan een uur en ik mag hem weer gaan ophalen *O*
  donderdag 1 maart 2012 @ 10:29:39 #109
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_108577567
Aviva doet al tijden geen middagslaapje meer. Totdat ze instort en in slaap valt :') Meestal wil ze dan bij me drinken en valt dan in slaap. Ik vind het wel prima. Hoef geen rekening meer te houden met slaaptijden en zo. Eli is toch altijd wakker, dus voor de me-time hoeft het ook niet. :)

asy, fijn dat het goed gaat op de psz! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 1 maart 2012 @ 10:49:36 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108578082
Ow en middagslaapjes zijn hier heel wisselend. Soms slaapt hij 1,5 tot 2 uur en soms niet. Ik doe hem wel altijd naar bed. Dan ligt hij dus 2 uur wakker in zijn bedje te rommelen.
Maar hij komt de laatste tijd altijd zo mopperig uit bed 's middags. Alsof hij nog wel een poos had kunnen slapen...
En als hij helemaal niet geslapen heeft, dan blijft hij sikkeneurig en eet hij ook nog eens slecht...

Davinia, ik ben ook blij dat het goed gaat. Had niet voor mezelf ingestaan op dit moment ;)
Ik ga hem wel ophalen met de kinderwagen. Ik weet namelijk niet hoe moe hij is en ik kan geen dwars jongetje mee naar huis dragen :X
En wat fijn dat jij nog steeds bv geeft O+
pi_108578693
Estrys hoe is het nu met Seb en ben je al bij de dokter geweest?

Ben heel benieuwd hoe Harry is als je hem ophaalt Asy!?

Hier ook al een tijdje geen middagslaapje meer.
En volgens mij hebben we hier een groeisprintje ofzo, ik hoor de hele dag niets anders dan, ik heb honger, mag ik een koekje, nee, kaas dan, nee, manderijn dan, nou vooruit een manderijn mag ;) Zelfs 's avonds eet ze flink en als ik haar dan in bed leg na het hele ritueel dan zegt ze, er is nog wat hoor, ik heb zo een honger :')
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108578785
Mijn man vond het beter gaan vannacht. Ja hij wel. Ik vond het niet geweldig. Vanmorgen was zijn temp 38.1. Hij was nogal overstuur dat we naar de dokter gingen. Dus heb ik gezegd dat als hij goed meewerkte hij dan een klein cadeautje kreeg. 'ja en nieuwe schoenen zegt ie want deze zijn te klein.' :-D Gelukkig had ik die al een maat groter.

Maar bij de huisarts was hij echt heel lief. Liet de arts in opleiding en de huisarts zelf in zijn oor en mond kijken. Waarschijnlijk toch een oorontsteking, maar nu al aan het weggaan dus AB kan maar liever gewoon uitzitten nu. Tenzij er geen verbetering komt dan van het weekend toch naar de HAP. Maar dat verwacht ik zelf niet. Hij heeft al meer praatjes.
pi_108578986
Fijn dat hij meer praatjes heeft en zo goed meewerkte. En toch een gerust stellend gevoel voor jou lijkt me dat je toch bent gegaan. Nu weet je dat als het erger word er toch meer aan de hand kan zijn! Hopelijk is de HAP niet nodig van het weekend!
  donderdag 1 maart 2012 @ 11:31:03 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108579330
Hè fijn Estrys, dat het best soepel verliep en dat je kleine man weer meer praatjes heeft.
Hopelijk is een bezoekje aan de HAP dit weekend niet meer nodig :*

Ik ben ook heel benieuwd MP! Ik heb zijn boterhammen maar alvast gesmeerd. Hoeft ie daar dadelijk al niet op te wachten ;)
pi_108579508
Ow je hebt gewoon niets om handen dus ga je vast brood smeren ;) Ik heb gelukkig Sarah nog thuis als Jaël naar de psz is, anders zou ik denk ik echt niet weten wat ik moet... (genoeg te doen hoor in huis, maar blijft raar idee dat ze er dan niet is.)
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:10:17 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108582937
Nou, ik dacht het is misschien handig dat ze al klaar staan. Als hij dan kapot is, dan hoeft hij niet eerst nog geduldig te wachten tot de bammen klaar zijn. Was eerder zelfbehoud dan verveleing ;)

Hij was niet overdreven enthousiast toen ik he kwam ophalen. HIj zat een beetje moe voor zich uit te kijken op de bank met een klepper in zijn hand en een zakje chips (ik vermoed een traktatie). Volgens de juffrouw had hij zijn ogen goed de kost gegeven. In elk geval had hij niks gehuild.

Hij ligt alleen nu nog te stuiteren in zijn bed. Ik hoop toch dat hij zo gaat slapen want hij was echt supermoe...
pi_108583314
Zelfbehoud :) Ik denk dat ik het ook zo ga doen de eerste keren, ik vind het wle een goeie.
En logisch dat hij moe is en stuiterd, zoveel indrukken en het moet allemaal verwerkt worden!!
pi_108583343
lekker asy, dat het zonder huilen ging! tis ook wat voor die kleintjes hoor. hou er trouwens wel rekening mee dat de psz ook de peuterversie van burgerlijke ongehoorzaamheid triggert :P veel ge-"nee :N ", mama negeren en als je echt 'geluk' hebt peuterkrijsbuien :X

ik had na boodschappen doen hier in het durp trouwens opeens een peuter aan de hand die toch echt niet de mijne was :+ er was een andere moeder in de supermarkt met een gillende keukendame van 2.5 jaar oud op sleeptouw. vorige week ook al. nou ja, zoals jullie allemaal weten ben ik de flauwste niet, dus ik probeerde haar wat te troosten met "het gaat weer over" en "niks van aantrekken" enzovoorts. uiteindelijk weigerde het kindje verder te lopen, al krijsend, midden op straat. psies toen wij langskwamen. ik stak een handje uit en zei "kom maar, zal ik je even naar je mama brengen dan?" dwars door het gekrijs heen. en toen was het binnen 2 seconden stil en stond ik daar opeens met 3 peutertjes :o dus de mama en ik zijn een stukkie samen opgelopen maar :Y niks mis met wat saamhorigheid bij krijsende peuterpubers :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108589924
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:10 schreef Asyniur het volgende:
Nou, ik dacht het is misschien handig dat ze al klaar staan. Als hij dan kapot is, dan hoeft hij niet eerst nog geduldig te wachten tot de bammen klaar zijn. Was eerder zelfbehoud dan verveleing ;)

Hij was niet overdreven enthousiast toen ik he kwam ophalen. HIj zat een beetje moe voor zich uit te kijken op de bank met een klepper in zijn hand en een zakje chips (ik vermoed een traktatie). Volgens de juffrouw had hij zijn ogen goed de kost gegeven. In elk geval had hij niks gehuild.

Hij ligt alleen nu nog te stuiteren in zijn bed. Ik hoop toch dat hij zo gaat slapen want hij was echt supermoe...
Ach gos, je menneke O+ die heeft echt wel veel nieuwe indrukken opgedaan! Super dat het goed gegaan is!
Typisch dat ik hier wel vaker lees dat er meerdere kindjes zijn die dat doen; helemaal gaan stuiteren als ze juist moe zijn, Wolf doet dat ook, om dan vervolgens soms letterlijk een paar seconden daarna in slaap op de vloer/bank te liggen ineens.

Wolf was vandaag voor de tweede keer naar de psz, dit keer zonder mij en hij was boos dat ik hem kwam halen :') hij wou verder spelen op de tiets (fiets)

ow Simmu :X het zweet zou me letterlijk aan alle kanten uitbreken op zo'n moment, als ik die moeder was. Ik ben dan ook altijd vooral bang dat iedereen kijkt en dan wordt ik nog roder. Slaat eigenlijk nergens op maar ok.
Gelukkig dat ze uiteindelijk wel weer redelijke kalmeerde, het meisje zal jullie vast gezellig hebben gevonden haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108590860
nou, aangezien ik zelf ook geregeld half het dorp door heb gemoeten met een krijsende peuterpuber in mijn kielzog voelde ik me dus wel geroepen om te hulp te schieten :D hopelijk vond ze me niet een arrogant rotkreng met een aanmatigende kuthouding om zomaar andermans kind aan te spreken :P

ik heb daarnaast de ervaring dat vreemde ogen nogal dwingen :Y laatste keer dat selene zoiets uithaalde kwam ik een vriendin tegen en was selene ook binnen 3 seconden heur eigenste leuke zelfje
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:04:01 #121
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_108591046
Asy, fijn dat het eigenlijk zo goed ging! Goed gevoel lijkt me.

Wij hebben hier pseudokroep. Iemand ervaring/tips? En, hoe lang duurt zoiets...?
pi_108591108
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:04 schreef mikoxx het volgende:
Asy, fijn dat het eigenlijk zo goed ging! Goed gevoel lijkt me.

Wij hebben hier pseudokroep. Iemand ervaring/tips? En, hoe lang duurt zoiets...?
toen broertje het had moesten we bij (vooral 's nachts) aanvallen in de douche/badkamer gaan zitten met alle hete kranen aan. voor de stoom. ik herinner me niet meer hoelang het duurde
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:09:24 #123
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_108591241
Stomen heb ik idd gelezen, en ik heb de gebruikelijke adviezen als 'ui bij het bed, schaal warm water op de kamer op luchtvochtigheid te verhogen' ook opgevolgd nu. Vreemd is alleen wel dat ik overal lees dat er geen koorts bij hoort, maar mijn beide mennekes zitten steeds op en boven 39C.
pi_108591321
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:09 schreef mikoxx het volgende:
Stomen heb ik idd gelezen, en ik heb de gebruikelijke adviezen als 'ui bij het bed, schaal warm water op de kamer op luchtvochtigheid te verhogen' ook opgevolgd nu. Vreemd is alleen wel dat ik overal lees dat er geen koorts bij hoort, maar mijn beide mennekes zitten steeds op en boven 39C.
hu, da's wel vreemd ja. beterschap!
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:17:00 #125
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_108591520
Simmu, vanmorgen bij ha geweest en die constateerde dus pseudokroep. Ondanks de koorts dus, want dat had hij vanmorgen ook gewoon. Hij knapt wel enorm op van een zetpil moet ik zeggen, maar zo tegen het einde van de werktijd zakt ie helemaal weer in. De ander stuitert rond, ondanks de koorts... :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')