Mijn moeder belde dat hij last lijkt te hebben van zijn oor. Hij zegt zelf van niet maar hij wrijft er wel de hele tijd overheen en klaagde vanmorgen over hoofdpijn. En je mag niet in de buurt van zijn zaakje komen. Als je er alleen al naar kijkt begint hij al te flippen. Nou denk ik dat dat ook kan komen doordat hij panisch is voor zetpillen en thermometers. Op zich zie ik er niks geks aan maar ik heb er weinig verstand van.
Nou ben ik morgen vrij en vrijdag niet dus leek het me handig als ik morgen even met hem langs de huisarts ga. Anders zul je zien zit ik zaterdag weer bij de huisartsenpost te kijken.
Goedemiddag, huisartsenpraktijk ...met de stagiair. Zo'n hele zachte jongensstem. Kan niet ouder zijn dan begin 20. Hij klinkt alsof ik in de McDrive sta. 'mag ik uw bestelling alstublieft'
nou drie dagen koorts, hangerig, niet eten, wel drinken, heel weinig plasluiers, wrijft steeds over zijn oor, klaagt over hoofdpijn...etc
Na overleg met de arts komt hij weer aan de lijn: ja hij mag vier dagen koorts hebben, belt u vrijdag nog maar eens terug. NEE

Vrijdag kan ik niet. Ja maar wij zijn wel open vrijdag. Ja maar ik KAN vrijdag NIET meneer en dan zit ik zaterdag bij de huisartsenpost en daar heb ik weinig zin in. Dus het lijkt me verstandig dat de arts morgen even kijkt. Nou oke dan maken we een afspraak voor morgen. pfiew zeg me gelukkig eens een keer niet af laten schepen met kijk het nog maar even aan.
Ik kan natuurlijk vrijdag wel als het moet maar dat weet hij niet[ Bericht 2% gewijzigd door Estrys op 29-02-2012 14:31:32 ]