abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108433009
Lol, dat doet me denken aan Ballorig. Mama mocht natuurlijk altijd mee een flinke route klimmen om van de hoge glijbaan af te kunnen gaan, hoogzwanger zelfs nog gedaan :P

Heb helemaal geen foto's gemaakt, ja ok 1 telefoonfoto :D We zijn er te vaak naartoe geweest afgelopen jaar denk ik ;)
pi_108434850
Ha Claudia, wat goed dat Ivan geen speen meer hoeft ^O^ hier gaat het ook goed. Wat je zegt: ook hier wat moeite met in slaap komen, maar dat hangt ook wel samen met hoestbuien en ws. doorkomende kiezen. Het speentje was altijd net voldoende om toch in slaap te komen, maar dat hulpmiddeltje is er dus niet meer.
Ze heeft er vandaag in de auto trouwens nog even naar gevraagd, maar kon zich nog wel herinneren dat we hem hadden weggegooid en toen was het weer goed. Ik ben echt verbaasd hoe snel die behoefte om te sabbelen op de speen uit het systeem is!

Ssserpente, je stoertje O+

Happyme, gefeliciteerd en welkom met Daan *O*

Spewey, kom je ook je dochter introduceren? *O*

Ik geloof dat ik nog niet had verteld dat wij dinsdag naar de Efteling waren geweest. Er waren nog 3 peutervriendjes mee (met mama's) en we hebben echt genoten. We zijn in alle leuke attracties 2 keer geweest omdat er nergens rijen stonden :D Het was ook best fris trouwens.
Ze heeft haar ogen uitgekeken in het sprookjesbos (daar heeft ze het nog over!), het lavendorp, de droomvlucht, de stoomtrein, carnaval festival, de polka marina en de fata morgana. Conclusie: de Efteling is echt wel heel leuk voor peuters! Al moet ik wel zeggen dat het veel scheelt dat we nergens hoefde te wachten.
pi_108453455
Happyme en Daan *O*
Spewey en Zoe *O*

Beiden van harte gefeliciteerd met jullie peuters!!!

Claudia, wat goed van Ivan, en Hannah ook al! Gisteren met man besproken dat wij ons er misschien binnenkort ook maar eens aan gaan wagen. Hebben binnenkort een lang weekend (don-zo) vrij, dus misschien wel goed moment.

Sserpente, kijk die stoere van je nou es gaan daar! :o Tof!!

Pfff, ik ben dit weekend echt weer 20 jaar ouder gewornden door mijn puber...
Eerst zaterdag, R. was naar de carwash om de auto een beurtje sop te geven en Minke wilde eigenlijk meteen al met hem mee, maar is toch thuis gebleven. Ik zat lekker rustig op de bank beetje tv zappen en Minke drentelde wat rond. Ineens vond ik het opvallend stil en zag haar niet zo snel (dacht dat ze bij de keuken stond, net om het hoekje) dus riep.. geen response. Ik kom van de bank, zie de deur naar de gang open staan dus loop die kant op (misschien is ze plassen of zo)... voordeur open... :o Ik ren naar buiten, zie haar niet dus roepen... hoor ik de buurman al "Ze is hier.." Stond mevrouw doodleuk bij hem te kijken hoe hij de auto aan het wassen was.

En gisteren waren we naar het verre oosten, opa en oma waren 60 getrouwd, dus feestje. Minke hield het goed vol (ondanks dat ze ipv middagslaapje, 2 uur in bed heeft gezongen) maar werd op de terugweg een beetje recalcitrant. Ik reed, dus R. probeerde haar een beejte in het gereel te houden. Maar toen besloot mevrouw als een soort levenloze pop in haar stoel te gaan hangen en niet meer te reageren op R. Dus die in paniek, ik auto op de vluchtstrook... Niks aan de hand bleek, ze had gewoon een dwarse bui |:( Zo fijn, dat peuterpuberen...
pi_108453799
Oef lijnloos! 10 jaar ouder in een instant.

Wij hadden ook een vluchtstrook momentje gisteren. Man had het kinderslot nog niet ingeschakeld op zijn nieuwe auto. Doet Seb even de deur open op de snelweg. Hij ging niet helemaal open gelukkig maar wij in koor SEB!!! NIET AAN DE DEUR!!! Kind durfde niet meer te bewegen daarna.

En gisteravond ging meneer naar bed, ik de wasmachine nog aan. Er is iets met het ding aan de hand want bij centrifugeren is het alsof de derde Wereldoorlog uitgebroken is. Ik zette de tv uit om de was op te gaan hangen, hoor ik Seb hysterisch huilen. Was hij wakker geworden van de wasmachine. Hij trilde gewoon van angst zo bang was hij. De rest van de nacht heeft meneer lopen spoken. Bang voor dingen buiten, bang voor zijn zwarte rolgordijn. Drinken, plassen, bij ons in bed, in zijn eigen bed en uiteindelijk weer bij ons.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_108453821
ego post
Wolf is nu op de peuterspeelzaal! Ben erbij gebleven, en nu is hij het een half uurtje zonder me aan het proberen.
Hij keek niet eens toen ik gedag zwaaide :') dus denk ik dat dit half uurtje wel goed gaat en donderdag als hij weer gaat, hem al iets langer alleen laat.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108453944
Poppjans, spannend, maar ook heel leuk!!

Lijnloos en Estrys wat een verhalen!! Ik heb geloof ik gewoon een hele brave peuter :)

Hannah en Ivan geen speen meer *O*

Jaël zit als ze tv kijkt hetliefst met haar neus tegen de tv aan. Nu hebben wij een speelkleed met bloemen en die ligt redelijk voor de tv, dus met haar afgesproken dat ze op de rode bloem moet zitten als ze tv kijkt, zegt ze net "de rode bloem he mam?" Ik: "ja" Zij: "hallo rode bloem hier ben ik" en ze gaat zitten. _O-
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108453950
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:35 schreef livelink het volgende:
Ik hoor hier natuurlijk helemaal niet meer thuis, maar ik zag het geweldige filmpje van Mignonne en dat was een kleine flashback O+

[ afbeelding ]
wat een geweldige foto!!
:D O+
:)
pi_108453993
Poppejans, spannend hoor! Maar Wolf zal het vast heel leuk hebben O+

Estrys, ook fijn ja! Heeft Minke ook al eens gedaan, idd op de snelweg in mijn nieuwe auto (kinderslot ook vergeten)... gelukkig precies bij de afrit waar we moesten zijn en niet helemaal open, maar ja.. Schrikken is het wel. }:|

Jael _O-
pi_108454210
Estrys, wat schrikken :o
Ik moet ook echt kinderslot op de auto laten zetten, er komt een tijd dat hij het vergrendelknopje echt wel omhoog kan doen :X
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108454394
Hij heeft ook ontdekt dat hij bij het knopje van de raam kan. Gelukkig kan Je dat vanaf de bestuurderskant blokkeren. Maar wel hilarisch toen oma bij het weggaan op Seb zijn raam tikte en meneer achteloos zijn raampje naar beneden deed, 'ja oma?'

Meneer komt net even bij mij knuffelen. Zegt ie ik wil slapen op de bank, ik ben moe. Nou zegt hij dat vaker omdat hij zijn speen krijgt als hij gaat slapen. Dus ik leg hem op de bank, speen, knuffel. Lekker dekentje. En hij valt vrijwel direct in slaap.
  maandag 27 februari 2012 @ 10:23:45 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108454448
Ooja, de kindersloten op de auto's. Dat moeten wij ook maar eens gaan doen binnenkort voordat wij zulke taferelen krijgen.

Wel sneu dat Seb zo geschrokken is van de wasmachine zeg!
Ik moest wel even hardop lachen bij 'ja oma' (ik hoor het hem gewoon zeggen :D )

Poppejans, wat spannend! Ik hoop dat Harry het net zo goed doet als Wolf :Y

Lijnloos :o Dan ben je toch ook 30 jaar ouder of wat! :X
Hier klemt de voordeur verschrikkelijk dus die krijgt hij voorlopig nog niet open, maar had het er gisteravond nog met manlief over dat mijn schoonouders wel de voordeur moeten gaan afsluiten/vergrendelen.

octo, wat fijn dat jullie het zo naar de zin gehad hebben in de Efteling!
En fijn dat het ook zo goed gaat met het afwennen van de speen.

MP: 'hallo rode bloem' O+
pi_108454752
Wat leuk en spannend Poppejans! Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat en hoe hij het vond! O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_108455043
PJ, spannend! Fijn dat het goed leek te gaan.

Jael O+

Wat een stuntpiloten! Dat kost je jaren, inderdaad.

Ik hoorde Senna vanmorgen allemaal rare geluiden maken en zelfs kokhalzen. Toen ik vroeg wat ze aan het doen was, zei ze dat ze broertjes aan het laten was :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108455160
Senna _O-
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 27 februari 2012 @ 14:50:28 #65
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_108463636
Poppejans, fijn dat er wegbrengen naar de psz goed ging!

Happy, gefeliciteerd met de verjaardag van Daan! *O*

@peuterbed. Toen Eli 2 werd ging hij naar ren echt peuterbedje, maar zijn ledikantje stond al een tijd open. (er kunnen drie spijlen uit, dus dan is het al "open". Bij Aviva is hij nog dicht. Vorige keer dat hij open was, kwam madam prompt gezellig langs voor nachtvoedingen. Niet zo handig :)

Aviva kan inmiddels bij de lichtknopjes. Dolle pret :')
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_108468749
Lichtknopjes zijn afschuwelijke uitvindingen en zouden op minstens 1.70 hoogte moeten zitten ;)

Hier is de grote peuter een dagjebij mijn ouders, vindt hij helemaal leuk (eerste keer, mij ouders zijn wat krakkemikkig, dus kan pas als ze zindelijk zijn en zelf op een stoel kunnen stappen ed)

Jongste is heel sneu, moe, bankhangen, huilen, niks aanwijsbaars, maar duidelijk iets mis in zijn lijfje. Daar zit ik nu dus naast op der bank met foon, wel balen voor hem, want normaal geniet hij enorm van alleen spelen als broer weg is.
pi_108468924
Wat sneu Freecell
Hier ook een ziek kindje. Vanochtend al zomaar in slaap gevallen, vanmiddag weer. En nu ligt hij met knalrode wangen gewoon voor zich uit te staren op de bank. Af en toe komt hij overeind om te vragen of papa er al is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Estrys op 27-02-2012 21:58:51 ]
pi_108477133
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:58 schreef Estrys het volgende:
Oef lijnloos! 10 jaar ouder in een instant.

Wij hadden ook een vluchtstrook momentje gisteren. Man had het kinderslot nog niet ingeschakeld op zijn nieuwe auto. Doet Seb even de deur open op de snelweg. Hij ging niet helemaal open gelukkig maar wij in koor SEB!!! NIET AAN DE DEUR!!! Kind durfde niet meer te bewegen daarna.

Je schrikt je echt wild he... Wij hebben hetzelfde gehad. Kinderslot zit er nogmaal wel op, maar blijkbaar had oudste knopje ingedrukt voordat we gingen rijden zodat kinderslot er dus af was. Dyon deed de deur dus op de snelweg open. Gelukkig bleef hij nog een beetje klemmen.
pi_108477286
Freecell, beterschap voor je mannetje. Vervelend als je niet weet wat er aan de hand is.
Estrys ook beterschap!

Lijnloos, ook zo schrikken zeg! Ze zijn soms zo snel he (en dan kunnen ze wel ineens stil zijn).

Nou heerlijk die broertjes Miss :D

PJ, hoe was het op de psz?
pi_108477361
Senna! :D Heeft ze van jou zeker? :+

Arme, zieke kindjes. ;( beterschap!

Lente lijkt zo langzamerhand van dr middagslaapje af te raken. Ze slaapt al een paar weken twee dagen niet en dag één dag wel; zo'n anderhalf uur. En dat terwijl ze als baby en dreumes juist dagelijks úren lag te pitten.
pi_108483032
Pff even egoposten hoor..

Hannah is alweer een paar nachten aan het spoken. Telkens hoesten en hard huilen. Zetpil werkt niet meer...
We zijn vandaag met haar naar de (vervangend) huisarts geweest maar die heeft niets aan haar oortjes of in haar mond gezien wat de pijn kan verklaren. Mia is ondertussen ook al de hele avond aan het huilen :'(
pi_108483843
Frustrerend is dat hè ook als ze niks kunnen vinden.

Seb is dus ook weer ziek nu. Ik vind echt dat hij vaak ziek is. Op het Kdv vond
de leidster dat ook. Koorts en verstopte neus. Heb neusspray gespoten, hopelijk helpt het. Hij is erg onrustig nu, ik verwacht de derde gebroken nacht op rij.
En zelf ben ik ook al sinds de kerst aan het kwakkelen. Bah, ben er nu wel klaar mee hoor.
pi_108486352
Beterschap voor de zieke kindjes! :*

Tyler is op controle geweest bij de kinderchirurg. Hij is half goedgekeurd.
Groei is goed, buik soepel genoeg. Van binnen voelt het goed, was heel belangrijk zei de arts.
Maar qua poepen moet het echt beter worden, is niet goed zo.
Het probleem is dus nog steeds om zn poeder binnen te krijgen. Hij had movicolon, daar zit een beetje een smaakje aan. Nu krijgt hij alleen de grondstof zeg maar. Hopelijk helpt dat!
Hij is enorm eigenwijs en weigert nu dus al heel lang de turkse yoghurt, waar het voorheen doorging. Ik heb nu een recept voor chronisch gebruik van klysma´s. Weet niet of ik daar wel zo blij mee ben, maar goed je moet toch iets.
Gelukkig doet hij het verder (op de heftige driftbuien na) wel heel goed!
pi_108487721
Oef dat lijkt me doodeng als ze de deur onderweg open doen!!

Beterschap voor Seb, wat naar dat jullie zo aan het kwakkelen zijn zeg...

Lars heeft ontstoken ogen, hoe maken jullie dat schoon?
Ik lees via google dat je het met babyshampoo moet schoonmaken?
ik doe het nu steeds met een washandje met water.
Sneu gezicht, die dichtgeplakte oogies
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_108489049
Karin, wij hebben supranette (of iets dergelijks) liggen voor vieze/ontstoken ogen. Dat zijn een soort vochtige doekjes waarmee je de ogen schoon kan maken. Hielp hier heel goed!

Ingrid, lastig lijkt me dat als je de medicatie er niet in krijgt. Gelukkig zijn er nog klysmas maar das ook geen pretje voor hem natuurlijk. Sterkte ermee!

Octo :* ik zou ook gillend gek worden... Meegillen is zeker geen optie?
Voor alle zieke peuters en mama's: Beterschap! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')