Happyme en Daan
Spewey en Zoe
Beiden van harte gefeliciteerd met jullie peuters!!!
Claudia, wat goed van Ivan, en Hannah ook al! Gisteren met man besproken dat wij ons er misschien binnenkort ook maar eens aan gaan wagen. Hebben binnenkort een lang weekend (don-zo) vrij, dus misschien wel goed moment.
Sserpente, kijk die stoere van je nou es gaan daar!

Tof!!
Pfff, ik ben dit weekend echt weer 20 jaar ouder gewornden door mijn puber...
Eerst zaterdag, R. was naar de carwash om de auto een beurtje sop te geven en Minke wilde eigenlijk meteen al met hem mee, maar is toch thuis gebleven. Ik zat lekker rustig op de bank beetje tv zappen en Minke drentelde wat rond. Ineens vond ik het opvallend stil en zag haar niet zo snel (dacht dat ze bij de keuken stond, net om het hoekje) dus riep.. geen response. Ik kom van de bank, zie de deur naar de gang open staan dus loop die kant op (misschien is ze plassen of zo)... voordeur open...

Ik ren naar buiten, zie haar niet dus roepen... hoor ik de buurman al "Ze is hier.." Stond mevrouw doodleuk bij hem te kijken hoe hij de auto aan het wassen was.
En gisteren waren we naar het verre oosten, opa en oma waren 60 getrouwd, dus feestje. Minke hield het goed vol (ondanks dat ze ipv middagslaapje, 2 uur in bed heeft gezongen) maar werd op de terugweg een beetje recalcitrant. Ik reed, dus R. probeerde haar een beejte in het gereel te houden. Maar toen besloot mevrouw als een soort levenloze pop in haar stoel te gaan hangen en niet meer te reageren op R. Dus die in paniek, ik auto op de vluchtstrook... Niks aan de hand bleek, ze had gewoon een dwarse bui

Zo fijn, dat peuterpuberen...