abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 5 maart 2012 @ 08:58:35 #226
5428 crew  miss_sly
pi_108731940
VT gefeliciteerd met je kleuter!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108731946
Leonieke en Thomas gefeliciteerd en welkom *O* :W

Mika en VT van harte gefeliciteerd *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108731997
gefeliciteerd vt met mika *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108732012
Gefeliciteer VT. En Jij ook Leonieke!

Mijn peuter is ineens heel hard bezig met zindelijk worden :D
pi_108732150
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 09:04 schreef Sorbootje het volgende:
Gefeliciteer VT. En Jij ook Leonieke!

Mijn peuter is ineens heel hard bezig met zindelijk worden :D
De mijne wordt met de dag knapper ;-)

Gefeliciteerd Leonieke en Vrouwtje Theelepel!
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 5 maart 2012 @ 09:21:40 #231
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108732287
Leonieke en vrouwtje-theelepel, van harte gefeliciteerd met jullie kereltjes! Maak er een leuke dag van!

Estrys _O-
pi_108732317
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 09:12 schreef Estrys het volgende:

[..]

De mijne wordt met de dag knapper ;-)

Gefeliciteerd Leonieke en Vrouwtje Theelepel!
Nóg knapper?!
pi_108732323
Mijn peuter mag straks kennismaken op de psz :)
En mijn peuter wil helemaal niet zindelijk worden, gister wilde ze wel zonder luier, maar toen ik vroeg of ze al moest plassen zei ze het al gedaan te hebben, ja hoor alles nat..
pi_108732359
mijnes stond van de week naast me. "Zo. ik ga eerst even plassen mama. gelukkig heb ik een luiel aan he :Y "

;(
pi_108732383
mijn andere peuter taalt er niet naar trouwens. die heeft het te druk met selene wegjagen bij der puzzels (net een boos vogeltje dan :P ) en als ze niet direct luistert, haar naar de gang te verwijzen :D
pi_108732447
Isabeau kwam vorige week ineens met het potje aanlopen. Maanden niet naar getaald. "Mama, ik wil op het potje" Zo gezegd zo gedaan. Ze deed meteen een plas en een klein drolletje en sindsdien gaat ze meerdere keren per dag. Soms heeft ze de volgorde van zaken nog niet helemaal door; poept ze eerst haar luier vol en gaat daarna op het potje, maar het gaat ineens hard!
pi_108732448
Mijn peuter wil niet in bad. Alsof je een speenvarken naar de slachtbank brengt. Ik heb alles al geprobeerd, maar het blijft een drama. Soms gaat het ineens redelijk en gaat hij wel spelen in bad, soms stuur ik zijn vader mee dan gaat het ook. Maar meestal is het gewoon dik drama en is hij er met vijf minuten weer uit. Onder de de douche is nog erger daar rent hij heel hard weer uit. Tips anyone?
pi_108732463
Ik zou het niet weten estrys. Lastig lijkt het me wel.
pi_108732596
omg! what tha fuck! ben ik ff de lul met die nienke die balletles staat te geven :'( :X
  maandag 5 maart 2012 @ 09:44:15 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108732761
Estrys lastig hoor. Wil hij niet misschien iets meenemen onder de douche/in bad? Iets van speelgoed ofzo?
Ik heb juist het omgekeerde probleem: Harry wil er niet meer uit :X

Wat goed van Isabeau zeg!
pi_108732901
Isabeau wat goed zeg!

Estrys wat lastig, hier twee waterratjes dus geen tips. Ze vermaken zich hier inderdaad wel dik met badspeelgoed :) Maar sinds de ontdekking van Dora-shampoo is zelfs haren wassen geen probleem meer!!
pi_108733038
Hij heeft speelgoed voor in bad en als hij wel zin heeft dan wil hij er ook niet uit.
zwemmen in het zwembad doet hij ook heel erg graag. Zonder problemen van de grote glijbanen, kopje onder, geen probleem. Wat dat betreft echt een waterratje. Daarom is het ook zo lastig te peilen waarom hij niet in bad wil.
pi_108733291
Ow dat maakt het extra lastig Estrys, het is dus niet zo dat hij niet water houdt.. En raar dat het soms ook wel goed gaat, wat een dilemma zeg. Hoe vaak gaat hij in bad?
pi_108733531
Zo'n beetje drie keer in de week, in de zomer en bij buitenspelen vaker. Misschien is dat het, misschien moet hij echt een vast schema met vaste dagen, zodat hij weet waar hij aan toe is. We hebben zo'n taakbord waar je dat soort dingen aan kunt geven. Hij vraagt nu ook vaak 's ochtends: moet ik naar oma? of moet ik naar 'school' ? Het is het proberen waard.
pi_108733538
Estrys, wat lastig zeg... Minke heeft soms vlagen dat ze ook nauwelijks in bad wil (of alleen wil staan, maar niet zitten). Douchen is helemaal geen optie, dan gaat ze ook gillen en krijsen.
Die Dora-shampoo ga ik wel effe onthouden, de shampoo is toch bijna op, dus misschien dat dat wel wat drama scheelt.
pi_108736464
Het was leuheuk *O* Ze ging meteen tussen de peuters zitten alsofg ze nooit anders had gedaan, keek niet meer om toen wij even weg gingen voor een gesprekje met een juf, zag ons niet staan toen we terug kwamen, wilde niet naar huis, want ze wilde nog meer zingen!
Ik vond het zelf ook niet lastig, het voelde erg goed, er hangt daar een fijne sfeer en ik laat haar daar met een gerust hart achter!
Wat fijn zeg allemaal!!
pi_108736935
lekker mamapurk :Y O+
pi_108737537
Estrys, ik denk inderdaad dat het kan helpen om een routine ervan te maken, vooral vanwege de voorspelbaarheid. Ik weet niet hoe plotseling het nu komt dat hij in bad 'moet'? Hier vindt Ivan het overschakelen nogal eens lastig terwijl hij juist dol is op badderen. Ik probeer hem dus al aan het begin van de dag erop voor te bereiden door aan te geven wat we in welke volgorde gaan doen (voor zover bekend). Ik vind het bizar hoe goed hij dat onthoudt. Pas beloofde ik hem een koekje na zijn middagdut. Hij stond nog half slapend op de gang na het wakker worden en zei bijdehand: "Zo, en nu een koekje." :')

En ga je samen met hem in bad? Misschien loodst dat hem er niet een eerste keer doorheen, maar Ivan weet dat we altijd lang in bad gaan en veel plezier hebben. Daardoor kijkt hij extra uit naar baddersessies waarbij ik meega.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108737588
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 12:00 schreef MamaPurk het volgende:
Ik vond het zelf ook niet lastig, het voelde erg goed, er hangt daar een fijne sfeer en ik laat haar daar met een gerust hart achter!
Wat fijn zeg allemaal!!
Ja, dat is precies mijn gevoel! Wat fijn!
pi_108737634
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 09:29 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau kwam vorige week ineens met het potje aanlopen. Maanden niet naar getaald. "Mama, ik wil op het potje" Zo gezegd zo gedaan. Ze deed meteen een plas en een klein drolletje en sindsdien gaat ze meerdere keren per dag. Soms heeft ze de volgorde van zaken nog niet helemaal door; poept ze eerst haar luier vol en gaat daarna op het potje, maar het gaat ineens hard!
Goed, zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')